Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näkisitte/kuulisitte raiskauksen, mitä tekisitte?

Vierailija
09.08.2009 |

Jos siis näkisitte tai kuulisitte raiskauksen ja olisitte varma, ettei kyseessä ole "vaan" parin riita? Itse jouduin pari viikkoa sitten tällaista todistamaan. Heräsin aamulla aikaisin (4.00) ja kuulin rappukäytävästä outoa ääntä. Tiesin kyllä humalaisten kotiutuvan tuohon aikaan enkä ensin pahemmin kiinnittänyt huomiota. Sit alkoi kuulua kirkumista, itkua ja pyyntöjä lopeta, älä, sattuu. Ovisilmästä kun katsoin, niin oveni takana mies yritti raiskata naisen, käytti myös väkivaltaa. Jos olisin ollut vähänkin isokokoisempi olisin mennyt väliin, mutta katsoin paremmaksi soittaa poliisit. Ennen poliisien tuloa olivat menneet naapurini asuntoon, mutta mies tuli avaamaan ja väitti poliiseille, ettei mitään sellaista ollut tapahtunut kunnes tytön itku kuului. Tämä osottautui raiskauksen yritykseksi, mutta poden itse yhä huonoa omaa tuntoa, etten voinut mennä väliin aiemmin. Vieläkin puistattaa ajatus, kun tätä ajattelee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin soittaa poliisit ja sen jälkeen olisit voinut vaikka huutaa että lopeta tuo, poliisit on tulossa!

Vierailija
2/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin paikalle kirkuen ja hyppien, kuin joku mielipuoli. Tarkoitus ei ollut näin tehdä, jotenkin vaan sekosin. Mutta auttoi, mies selkeesti säikähti ja häipyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aidosti vahingoittamistarkoituksessa. Raiskaus yritys loppui siihen, mutta pelästyin omaa käytöstäni. En sanonut sanaakaan vaan käytin heti yhden iskun periaatetta. Hetken näytti, että mies tukehtuu, mutta sai kuitenkin sitten hengitettyä.

En kuitenkaan kokenut tuota miestä itselleni mitenkään uhaksi, enkä edes suhtaudu raiskauksiin mitenkään hysteerisesti. Tuon nuoren naisen äänessä ollut pelko ja epätoivo vaan sai minut raivon valtaan.

Vierailija
4/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis lehdenjakaja ja teen töitä öisin. Edellisyönä kun olin lähdössä yhden kerrostalon ylimmästä kerroksesta alaspäin lehtiä jakamaan niin ennen sitä kuulin jonkun tulevan sisään, toisen itkevän ja pyytävän päästää pois ja miehen sanovan, että itse tätä halusit... Oven uudelleen käymisestä päättelin, että tyttö pääsi karkuun, soitin kuitenkin poliisille ja juoksin itse alas katsomaan. Mies oli saanut tytön uudelleen kiinni, siinä vaiheessa säikähdin, sillä tyttö oli tuttuni ja sen enempää ajattelematta potkaisin miestä, vaikka hän oli minua kookkaampi ja tyttö pääsi karkuun. Epäonnekseni kaaduin enkä päässyt tarpeeks nopeasti ylös. Mies tuli sen jälkeen minun kimppuuni, vei väkisin sisään rappukäytävään ja sen jälkeen otti käsistäni kiinni ja raahasi portaita ylös. Muuta mies ei ehtinyt tekemään kun sitten poliisit oli jo paikalla. Säikähdin pahemman kerran ja tuo toi vanhat muistot mieleen...

Ap toimit kuitenkin oikein, järkevämpää oli soittaa ne poliisit ensin.

Vierailija
5/5 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisit ja varmaan sen jälkeen alkaisin ihan päättömästi huutamaan apua tai jotain.Riippuu paljolti missä ja kenen kanssa olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi