Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei osaa elää mun kanssa.

Vierailija
09.08.2009 |

Eikä sen puoleen varmaan kenenkään muunkaan kanssa. Ei se tiedä mitä tarkoittaa asioiden ja elämän jakaminen. Se elelee tyytyväisenä niin että kotona on koko ajan poissaoleva ja muissa maailmoissa eikä näe siinä mitään vikaa. Vasstaa jos kysyn, tosin ei heti koska yleensä ei kuule(kuuntele) kun sille puhuu. Mitään normaalikontaktia siihen ei saa. Mitään kanvaa auki. Ei ole läheisyyttä, tosin miehelle riittää pelkkä fyysinen läheisyys (yöllä), tai ainakin siltä tuntuu.

Tuntuu että kun on vaimon itselleen hankkinut, ja on siihen tyytyväinen niin se asia on poissa päivänjärjestyksestä ja voi keskittyä elämässään kaikkeen muuhun kuin siihen vaimoon.

Olen yksinäinen, tunnen itseni torjutuksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin minä olisin kirjoittanut aloitusviestin.

Musta vaan tuntuu, että tämä on alkanut lasten synnyttyä tai sitten uuden työn alettua. Miehellä on raskas työ ja luulen, ettei se pysty antamaan huomiota, koska työ vie kaikki voimat.

On muutenkin sellainen "yksinäinen susi" -tyyppi. Ei luultavasti kaipaa "ulkomaailman" kontakteja enää työpäivän jälkeen. Siinä vaan vaimo ja lapset kärsii. :(

Vierailija
2/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii9hin vaan ei kuulu koti, vaimo tai lapset. Elämä on varmaan jossain muualla :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlisäksi olen raskaana, ihan alussa ja kaipaisin erityisen paljon välittämistä.

ap

Vierailija
4/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se luonteessa vai onko muuttunut ajanmyötä tuollaiseksi?

Kuinka pitkään olette asuneet yhdessä?

Vierailija
5/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se näin poissaoleva ole "alunperin ollut". Yhdessä ollaan asuttu 12 vuotta.

Vierailija
6/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisit keksiä kaikkea yhteistä kivaa tekemistä ja sitkeästi houkuttelet ja keksit erillaisia ajanvietteitä yhdessä. Tai järjestä miehellesi jokin kiva yllätys jokin sellaisen harrastuksen tai tekemisen parissa josta hän pitää ja änkeä mukaan. Voit kutsua hänen kavereitaan ja olla siinä mukana.

Vierailija
7/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti menee jos olet vielä vaimo.

Ei siitä ihan noin vaan eroon pääse, ellei avioero ole jonkun mielestä pikkujuttu.

Vierailija
8/8 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen asperger voi vaikuttaa tuollaiselta. Toki monta muutakin vaihtoehtoa on.

Onko miehelläsi tavallista herkemmät aistit? Ts. käyttää aina kesällä aurinkolaseja, nukkuu korvatulpat korvissa, käyttää vain ehdottoman hankaamattomia vaatteita? Pitää rutiineista, söisi mieluiten aina samaa ruokaa? Ei huomaa kertoa, kun suunnitelmansa muuttuvat, koska ei muista ettet osaa lukea hänen ajatuksiaan? Hänelle on välttämätöntä olla omissa oloissaan etenkin jos työssä joutuu tapaamaan ihmisiä? Vaipuu joskus tilaan, jossa häneen ei saa mitään kontaktia? Ei lohduta koskaan, vaan lähtee pois, jos olet sairas tai onneton (ajattelee, että haluat olla rauhassa kuten hänkin haluaisi)?

Oma mieheni on aikuinen asperger, mutta sitä ei moni huomaa, jos ei osaa etsiä merkkejä.