mä odotan jo kovasti että saisin kuolla
toinen vaihtoehto että joku lopettaisi pahuuden mitä täällä pallolla on ihan liikaa
Kommentit (7)
Läheiseni teki sen ja luuli että se helpottaisi jotenkin läheisiään.
Se ei toimi niin.
Minä menetin puolet sydämestäni, enkä voi antaa sitä kaikkea rakkautta lapselleni koska suru on muuttanut sisälleni, kun rakkaimpani kuoli.
Olen aina vain puoliksi kaikille.
Mieti mitä teet.
joihin voimme vaikuttaa ja asioita joihin emme voi vaikuttaa. Välillä elämä koettelee enemmän ja välillä vähemmän. Raskaimpina aikoina voi tuntua todellakin pahalta ja olotila muuttua positiivisesta, suoriutuvasta, ajattelevasta ja jaksavasta melko kyvyttömäksi ja negatiiviseksi.
Jos ja kun sinusta tuntuu noin pahalta kun kuvailet, niin ehdotan että otat rohkeasti ja pian yhteyttä johonkin terveydenhuollon tahoon. Pahanolon tuntemukset ovat erittäin yleisiä ja valitettavan vaiettuja asioita tämän päivän yhteiskunnassa. Kun olosi alkaa koheta, olet onnellinen että asiat alkavat taas sujua ja näyttää kivemmilta =).
neuvolaan tai muuhun ammattiauttajaan niin saat apua.
että olet täällä juuri tähän aikaan. Pysähdy miettimään, mikä on sinun elämäsi, sinun läsnäolosi tässä ja nyt, tarkoitus.
Mitä sinä voit antaa? Mitä roolia sinä tulit tänne tekemään? Mitä oppimaan? Mitä opettamaan?
Laita kaikki se hyvä kiertoon, mitä sinulla on.
Muutos alkaa itsestä.
Kuoleman jälkeen et pääse vaikuttamaan, nyt on se hetki. Älä missaa sitä.
Ihminen voi vaikuttaa siihen millaista elämää täällä pallolla eletään.
Ne pienet hyvät teot jatkavat kulkuaan eteenpäin yhtä nopeasti kuin pahatkin..
Hyvistä ajatuksista seuraa hyviä tekoja.
Kun vaan ihmiset tajuaisivat että esim nälänhätä on täysin korjattavissa jo huomenna.
Ruokaa kyllä löytyy maapallolta roskiinkin heitettäväksi jokaikinen päivä.
Ihminen voi vaikuttaa siihen millaista elämää täällä pallolla eletään. Ne pienet hyvät teot jatkavat kulkuaan eteenpäin yhtä nopeasti kuin pahatkin.. Hyvistä ajatuksista seuraa hyviä tekoja. Kun vaan ihmiset tajuaisivat että esim nälänhätä on täysin korjattavissa jo huomenna. Ruokaa kyllä löytyy maapallolta roskiinkin heitettäväksi jokaikinen päivä.
Niin tää maapallo kärsis vieläkäin enemmän liikakansoituksesta. Se taasen lois lisää nälänhätää ja kurjuutta. Joskus on vain parempi et jotkut kuolee...
Ajatelkaapa tapausta, jossa viidakossa asui kaksi kansaa. Kansa A ja kansa B.
Molemmat kärsivät malariasta ja menettivät ihmishenkiä kyseiselle taudille.
Kansa A jatkoi elämäänsä vanhaan malliin. He hoitivat malariaa vanhoin perinteisin keinoin. Toiset kuolivat mutta toiset jäivät eloon.
Kansa B taasen otti käyttöönsä uuden malarialääkkeen. Tästä seuraten suuri osa B:läisistä vältti malarian. Mutta tämä aiheutti kuitenkin väestön räjähdysmäisen kasvun ja sen, että kansa B alkoi lopulta kärsiä nälänhädästä.
Kumpi kansoista sitten oli fiksumpi?
Se joka jatkoi vanhaan tapaansa vai se joka otti uuden lääkkeen käyttöönsä?
Sitä voisi kukin sisimmässään pohtia itsekseen.
tapaa. Jossakin vaiheessa en nähnyt syytä elää. En kuitenkaan odottanut kuolemaa aktiivisesti vaan olin enemmänkin sujut sen kanssa. Jaksamista!