Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko muilla sektiohaavan kipuilu kestänyt?

Vierailija
08.08.2009 |

Meidän nuorin neiti syntyi sektiolla 2kk sitten ja vieläkään tuo sektiohaava ei ole kivuton. Miten pitkään muilla on kestänyt?

Olen aiemmin synnyttänyt alateitse enkä tiedä miten kauan tuo voi olla kipeä. Alatiesynnytyksistä olen toipunut nopeaan, nyt tekee välillä tosi kipeää vauvan nostelukin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäinen oli todella kipeä ensimmäisen kuukauden. Pystyviillosta kiireellinen sektio. Haavakipuun alkuun vaikutti järkyttävän kovat jälkisupistukset. Muuten haava ulkoa ihan siisti sitten mutta sisältä tuntui välillä olevan kuin tulessa. Sama oli myös toisella kerralla. Ja tiedoksi nyt niille jotka täällä keskustelevat onko sektio synnytys vai ei, niin omalla kohdalla ei vaihtoehtoja ole. Lantio niin ahdas ettei sieltä synny yhtään mitään elävänä.

Vierailija
2/3 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani samantien. Olin muutamaa kuukautta aiemmin toisessa leikkauksessa ja siitä parantuminen kesti tosi pitkään ja arpi on ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arpikin on ruma kuin mikä, vaikka viimeisestä sektiosta on 7 vuotta aikaa. Arpea myös kutittaa edelleen. Synnytyksistä taas toivuin sukkelaan eikä mitään kipuilua ollut, vaikka repesinkin kaikissa synnytyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi