Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kohtuuton kun en anna miehelle suuseksiä viikko synnytyksestä?

Vierailija
07.08.2009 |

Lasteni isä ei asu kanssamme enkä häntä tänne yöksi halua, koska hän yrittää muka vauvan hoitoavun varjolla vongata minulta itselleen suuseksiä aina kun molemmat lapset nukkuvat. Otin ukolta avaimen pois ja käskin painua omaan kotiinsa. Mulla on ihan tarpeeksi tekemistä kahden lapsen tarpeiden tyydyttämisessä, ei ole enää virtaa alkaa ukkoa imuttamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletkohan sittenkin itse se tatuoitu, jonka muija ei anna..?

Vierailija
2/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään anna suuseksiä jos en ole itse seksituulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko jotain etuisuuksia kun mies ei ole kirjoilla. Paneminen on tuntunut kiinnostavan kun lapsia on useampi kuin yksi joten ei ihan vahingostakaan kyse.

Kysymykseesi en ota kantaa.

Vierailija
4/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko jotain etuisuuksia kun mies ei ole kirjoilla. Paneminen on tuntunut kiinnostavan kun lapsia on useampi kuin yksi joten ei ihan vahingostakaan kyse. Kysymykseesi en ota kantaa.

ei tossa mun mielestä mitään outoa ole jos ei yhdessä asu, itse samanlaisessa tilanteessa eli odotan miesystäväni kanssa lasta muttemme ole vielä muuttaneet yhteen sillä en halua hätiköidä asian kanssa ja viihdyn toistaiseksi kaksin tyttäreni kanssa tässä pienessä asunnossa johon ei mies mahtuisi asumaan. Eli myöhemmin sittne tarkoitus muuttaa yhteen ja isompaan asuntoon. Ja lapsia on tosiaan pian kaksi, mutta esikoiseni on edellisestä suhteestani, toki "paneminen on kiinnostanut" myös exäni kanssa kun yhdessä olimme aikoinaan, ja tietenkin kiinnostaa myös nykyisen miesystäväni kanssa.

Ei kaiken tarvitse olla "outoa" jos se on hieman erilaista kuin itsellä :D

Vierailija
5/5 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et antaisi??????

miehet on miehiä, miksi et tekisi miestäsikin iloiseksi. aikaa tuohon touhuun nyt yleensä ei kovin montaa tuntia mene :-)