Apuja: mies sanoo että häntä ahdistaa sitoutumispuheet
hän omaalotteisesti aloitti jokun aika sitten puhumaan naimisiin menosta. ja sai minutkin innostumaan. nyt sain tekstiviestillä aamulla viestin että "haluan olla reilu, minua ahdistaa nuo naimisiinmeno puheet, rakastan sinua ja haluan tapailla sinua aina sillointällöin mutten ole valmis btarjoamaan tällähetkellä enempää, tulevaisuudestahan ei sitten tiedä, riittääkö tämä sinulle?"
minua suoraansanoen alkoi vituttaman ja tekisi mieli vastata että ei riitä. mutta onko se viisasta? minä nimittäin haluan naimisiin ja perheen vaikka jo ensikesänä. ikääkin alkaa olla jo. miehellä 38 minulla 27.
Kommentit (40)
a) Hyväksyt tilanteen ja suostut seurustelemaan loppuelämäsi.
b) Hyväksyt tilanteen mutta muutaman vuoden seurustelun jälkeen haluat avioon mutta mies ei. Eroatte.
c) Hyväksyt tilanteen mutta muutaman vuoden seurustelun jälkeen haluat avioon ja mies suostuu.
d) Et halua epävarmaa tulevaisuutta, vaan vankan parisuhteen ja perheen. Mies ei suostu. Eroatte.
jatkatte yhdessä ja yritätte sovitella erilaiset toiveenne ja tavoitteenne. Jos sitoutuminen = perhe on sinulle tärkein, riippumatta siitä onko suhteessa rakkautta ja intohimoa, jätät tämän miehen ja etsit toisen. Ja ehkä valitat täällä muutaman vuoden kuluttua kun ei ole "kipinää" suhteessa.
Sitoutua toiseen voi muutenkin kuin lisääntymällä.
No sitä suuremmalla syyllä lähtisin litomaan, jos mies on ruvennut jotain naimisiin menosta puhumaan. Ihme hiihtäjä. Pakene, kun vielä voit. Tai sitten taas provotaan, hoihoijaa.
jotka valittaa että ikää on jo 35, ollaan seurusteltu 10 vuotta ja mies ei halua lapsia eikä naimisiin, mitä teen, biologinen kello tikittää.
Vedä siitä ap johtopäätökset.
tapasimme kuukausi sitten ja mies hehkutti heti kuinka on löytänyt elämänsä naisen. halusi perheen jne kun on niin kauan ollut yksin. (7vuotta). kysyi viimeviikolla esim että suostuisinko jos hän kosisi? missä kirkossa mentäisiin jne jne monta lasta tehtäisiin :O
ja tänä aamuna tekstarin perusteella häntä painaa ja ahdistaa nämä puheet??
ITSE OTTI ASIAN ESILLE
nyt hän ei voikkaan enää tarjota sitä mitä viime viikolla kyseli.
olen vittuuntunut suoraan sanottuna tuosta käyttäytymisestä.
tapasimme kuukausi sitten ja mies hehkutti heti kuinka on löytänyt elämänsä naisen. halusi perheen jne kun on niin kauan ollut yksin. (7vuotta). kysyi viimeviikolla esim että suostuisinko jos hän kosisi? missä kirkossa mentäisiin jne jne monta lasta tehtäisiin :O.
Ja etsi joku terveemmällä päällä varustettu.
niin lähde ensitilassa ja etsi vielä sitä oikeaa. Niin et heti ole yh-äitinä (vaikka ei siinäkään mitään pahaa ole, helposti vain raskasta)
ihan täysin selvänä.
mukava ihminen on mutta ei näköjään tiedä mitä tahtoo
mutta ei näköjään tiedä mitä tahtoo
jotain ehkä alitajuisia agendoja joilla se torpedoi suhteitaan. Minkälainen suhdehistoria silä on? Miten puhuu existään? Voin olla väärässä, mutta minulla tuollaiset puheet tuossa vaiheessa laittais hälytyskellot soimaan. Joko tyyppi on niitä jotka aloittaa aina uuden elämän suurella metelillä ja lopulta kaikki kuivuu kokoon, kun maaaahtavasta alusta huolimatta täydelliset taivaat ei auenneetkaan. Tai sitten mies on niin epävarma että masinoi itse alitajuisesti hylkäämäisensä lähettämällä tollasia ristiriitaisia viestejä. Oli mitä oli, jättäsiin väliin.
Mitä meinaat vastata tälle ritarille?
pidä tunkkis.
en nyt noilla sanoilla mutta sitä tarkoittae
Kerro kerro kerro ap että millä sanoilla?
sanoin etten kyllä kehtaa soutamis ja huopaamisleikkiin ryhtyä, ensin sanoo toista ja seuraavan päivänä toista. koita selvittää ensin mitä oikein haluat ennekuin sen hankit. ja pidä tunkkis :D
jos vastaa. Tämähän on jännittävää.
että menettämisen pelossa myöntelin sitoutumispuheisiin ja asia on nyt näin kun sanoin ja tämän enempää en voi tarjota. haluatko vielä tavata? :)
JAA myönteli. itse otti asian moneen otteeseen puheeksi kunnos minäkin innostuin puhumaan . juupa juu. tähän en aio enää ukolle vastata mitään varmaankaan >:(
JAA myönteli. itse otti asian moneen otteeseen puheeksi kunnos minäkin innostuin puhumaan . juupa juu. tähän en aio enää ukolle vastata mitään varmaankaan >:(
Aaaargh. Parempi tosiaan olla vastaamatta mutta kyllä kyrsii tollaset idiootit jotka ei ota mitään vastuuta omista munauksistaan. Paras pysyä noista kaukana.
... laitat tissit tanaan ja lähdet tänään kohti uusia seikkailuja vaikka terassille on lämmitän ja unohdat tuon kesäkuisen heti... kyllä meitä miehiä on muitakin jopa samalla kanssasi paremmin yhteneväisillä ajatuksilla varustettuja.
päivän aikana laittoi viestin että "en tarkoita edellisillä viesteillä ettenkö muka rakastaisi sinua, rakastan. se ei miksikään siitä ole muuttunut"
ei muuta. en ole edelleenkään vastannut.
t:ap >:(
kun tapasimme vasta kesäkuussa :)