Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako kohteliaisuutena vai ei??

Vierailija
02.08.2009 |

Olimme eilen perheen kanssa huvipuistossa ja minua luultiin venäläiseksi. Odotin lapsia laitteesta ja venäläinen pariskunta tuli polottamaan minulle jotain. Olin vähän ihmeissäni ja sanoin englanniksi, että en ymmärrä venäjää, onko jokin hätänä. Nämä sitten myöskin englanniksi, että olivat ihan varmoja, että olen venäläinen, onko minulla sukujuuria Venäjällä. No eipä ole ei, äitini äiti on kyllä Karjalan evakko, mutta siinä se. Nämä olisivat vaan kysyneet, että mistä löytyy lähin wc. Lähtiessään vielä kehuivat lapseni kauniiksi ja kysyivät, että olenko ihan varma ettei ole lähempiä siteitä Venäjälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoakin luullaan venäläiseksi, tosin hän itse inhoaa sitä koska ei mielestään ole venäläisen maatuskan näköinen...

Vierailija
2/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisethän ovat rumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatta siksi laskea!

Vierailija
4/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä todella paljon kauniimpia kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
5/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska tapaus :)

Vierailija
6/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on aina hirveät siniset tai vihreät luomivärit ja sellasta jotain helmiäistä vaaleanpunaista huulipunaa.

Mutta ruotsalaiset ja virolaiset ovat kyllä kauniita!

Vierailija
7/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirteiltäänhän ovat ihan kauniita ja pitkät jalat on usein, toisin kun meillä persjalkaisilla finskeillä. tosin tyylitajusta ja meikkaustaidoista voi olla eri mieltä. itsekään en tykkää niin räikeästä meikistä jota venäläiset naiset suosii usein ja pukeutumistyyli myöskin vähän erikoisempi kuin meillä.

Vierailija
8/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos olet nuori, niin ehdottomasti otat kohteliaisuutena. Venäläiset nuoret naiset on tosi kauniita ja kaunisvartaloisia. Valtava osa nykyisistä huipulla olevista malleistakin on venäläisiä ja kysyntä on kova!!

Vierailija
9/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että Ruotsalaiset on kauniita. Ruotsalaiset on tyylikkäitä ja hyvännäköisiä, mutta kauneudessa ei ikinä päihittäisi upean näköisiä venäläisiä nuoria tyttöjä.

Vierailija
10/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päihittää mun mielestä monet venakot.

Jo se kauhea venäjän molotus vie kauneuden niiltä venäläisiltä.

Vierailija
11/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ilmeisesti hyvin hoidettu ja naisellinen, etkä suomalaisen turvenuijan näköinen.

mäkin oon joutunu inttämään samasta asiasta=) se tuntuu kyllä hassulta siinä tilanteessa. juuret myös karjalassa...

Vierailija
12/12 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ilmeisesti hyvin hoidettu ja naisellinen, etkä suomalaisen turvenuijan näköinen.

mäkin oon joutunu inttämään samasta asiasta=) se tuntuu kyllä hassulta siinä tilanteessa. juuret myös karjalassa...

(tää ei halua lähettää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan