Lue keskustelun säännöt.
Tiedätkö tällaisen naistyypin?
02.08.2009 |
Kerjää jatkuvasti huomiota ensin raskaudellaan ja sitten vauvallaan.
Ei ole kyse siis ns. normaalista ylpeydestä vaan ylimenevästä..
Kommentit (3)
itse joutunut tuollaisten uhriksi. Koska minäkin olen äiti niin aivan varmasti haluan keskustella koko päivän hänenkin raskaudestaan ja kertoa omista koemuksistani. Noup, en halua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja pelkäsin raskaaksi tullessani niin sellaiseksi leimautumista että peitin koko raskauden. yksi hulluuden laji kai tämäkin=) mä vaan en ois jaksannu sitä höösäämistä, mitä näin työpaikalla muitten raskaana olevien ympärillä.
siksi näin
Juuri olin juhlissa missä raskaana oleva nainen varasti showllaan huomion juhlakalulta. Koko ajan korostetusti toi raskauttaan esille puheillaan ja tekemisillään. Aloin tuntea jo pientä myötähäpeää.
Jokusia vuosia sitten vaihdoin ammattia. Olimme olleet koulussa vasta pari kk (ja silloinkin hyvin paljon etäopiskelua) kun yksi luokkalaisemme sai vauvan. Hän tuli koululle esittelemään meille vauvaansa. Se oli jotenkin vähän noloa, koska tosiaan emme olleet mitään tuttuja keskenämme. Moni ei edes tiennyt että nainen oli ollut raskaana (ylipainoinen) eivätkä kaikki muistaneet edes hänen nimeään.