Eipä ollut kovin hääppönen huumekokemus
Polttelin ensimmäistä kertaa elämässäni ruohoa ja sen perusteella otan paljon mieluummin kännit kuin pössyttelen. Takaraivo vaan turtui ja välillä otsa, mietin vaan koko ajan, meneekö mun aivot pilalle ja jääkö ne sellaisiksi. Sitten aloin hahmottaa ilkeitä naamoja kaikkialla minne katsoin, oksanreiät katossa, verhojen laskokset, varjot, puut ikkunan takana - naamoja, naamoja, naamoja. Oli pelottavaa ja epämiellyttävää. Kännissä sentään on hauskaa.
Kommentit (14)
elämä on paljon valoisampaa ja tulee halvemmaksikin :)
Olen niitä onnettomia, jotka ei esim. baarissa kykene tanssimaan ilman humalan tuomaa taitoa, notkeutta ja uskallusta. Muutenkin kännissä moni asia tuntuu hauskemmalta, kuin selvin päin.
ap
Siis mitä pystyy tekemään kännissä tai selvänä.
Mulla on ainakin tullut sen verran"uskallusta"että kun on hyvää musiikkia niin pystyy ihan yhtä lailla tanssimaan selvinkinpäin.
Ja mulla ainakin alkoholi aiheuttaa sellasta suun soittoa että kaikkien kannalta varmaan parempi että soitan suutani selvinpäin :D
petraamaan itsetuntoa. meinaan selkeästi sinulla on itsetunto ongelma jos et kykene pitämään hauskaa kuin kännissä.
.raivoraitis, tuohisuu :)
Selvinpäin baarissa olen vain ruma, läski ja tyhmä. Kännissä unohtuu ulkoiset pikkuviat ja uskallan avata suunikin.
Selvinpäin baarissa olen vain ruma, läski ja tyhmä. Kännissä unohtuu ulkoiset pikkuviat ja uskallan avata suunikin.
Onko se sitten kaikista komein ja lihaksikkain kuka on eniten kännissä? vai känniääliö?
Onko se sitten kaikista komein ja lihaksikkain kuka on eniten kännissä? vai känniääliö?
Juon itteni vaan mukavaksi, niin että pikkuviat unohtuu. Ei tartte olla kaatokännissä eikä känniääliö. Miks ajattelet niin mustavalkoisesti, joko selvinpäin tai kaatokännissä?
pieni pössyttely aiheuttaa tuollaista, niin kannattaa ottaa varovasti sitä viinaakin. (Oot varmaan ottanutkin) Joillekin ei päihteet vain sovi. Musta tollaset "ilkeät naamat" on varoitusmerkki jostakin. En tietysti ole mikään psykologi, joten en ala tän enempää diagnosoimaan :)
siinäpä se ero on. Eli viina sopii, ruoho näköjään ei, joten kannabiksen laillistajat ovat väärässä, ei se ole leppoisampi päihde.
ap
pieni pössyttely aiheuttaa tuollaista, niin kannattaa ottaa varovasti sitä viinaakin. (Oot varmaan ottanutkin) Joillekin ei päihteet vain sovi. Musta tollaset "ilkeät naamat" on varoitusmerkki jostakin. En tietysti ole mikään psykologi, joten en ala tän enempää diagnosoimaan :)
vai etta oikein ilkeita naamoja...en oo tata viela kuullutkaan. Mahtaakohan olla provo koko juttu?
pössyttelin joitakin kertoja nuorempana, minulle ainakin sopi. Tuli oikein mukava humala ilman mitään krapulavaikutuksia.
Ja tasan niihin pariin kertaan, tylsä huume. Rupesi väsyttämään ja tuli kauhea nälkä. Siinä ne vaikutukset.
Viina on parempaa, kohtuukäytössä. Kahvikin on hurjempi huume kuin joku pilvi. Espressosta lähtee välillä mahtavat vibat... : D
Mitään muita huumeita en ole kokeillut, eikä ole mitään mielenkiintoa kokeillakaan. Ikää jo 35 ja lapsia 3. Jos haluavat joskus pilveä poltella salaa puskan takana, en aio saada aiheesta sydäriä. Toivottavasti ei tule tarvetta kokeillakaan.
olen kokeillut kannabista joskus NUORENA. En kyllä tajua, että kuka tasapainoinen aikuinen sitä rupeaa enää kokeilemaan..
Mutta ei kyllä sopinut minullekkaan. Eikä monelle kaverillenikaan. Esimerkkinä mainittakoon juuri erilaiset pelkotilat ja ahdistuneisuus. Kerran sain jopa paniikkikohtausmaisen tilan itselleni.
Kyllähän kannabiksen polttelu voi laukaista psykoosinkin jos siihen sattuu yhtään taipumusta olemaan.
elämä on paljon valoisampaa ja tulee halvemmaksikin :)