Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmassa on jo ihanasti syksyä!

Vierailija
26.07.2009 |

Oikein odotan elokuun raikkaita aamuja ja pimeneviä iltoja. Syyskuussa alkaa taas harrastukset ja tulee sellainen aikaansaavempi olo. Ois mukava myös pudottaa pari kiloa ja itselläni painonhallinta on syksyisin kaikein helpointa.

Ketkä muut odottavat jo syksyä? Toki nautin kesästäkin, mutta syksyssä on sitä jotain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten erilaisia me ollaan. Minä saan kaiken energian ja ilon auringosta. Syksy vähän "masentaa". Toki puiden kaunis syysilme, ihanat värit ja ilman kirpeys, mutta sitä vettä, pimeää ja talven tuloa, en vaan tykkää.

Kiva aloitus! Muuten ap, milloin olet syntynyt, minä syyskuussa ja joku joskus sanoi, että syksyn lapset rakastavat syksyä, mulla ei mennyt ihan näin. No, toi on varmaan höpölöötä...

Vierailija
2/5 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan viimeisen päälle syksyihminen. Eilen illalla oli niin ihanaa sateen jälkeen, kun meidän kuopus meni parvekkeelle nuuhkimaan "ihanan hajuista syksyistä ilmaa". Vielä tässä ehtii lämpimiä kesäsäitäkin olla, mutta onneksi ollaan jo kovaa vauhtia menossa syksyä kohti. Mä kans alan elää aina syksyn tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmassa vielä syksyä vaan kypsää keskikesää. ulkona lämmintä ja kosteaa, illat ihanan sinisiä.

Vierailija
4/5 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kauheasti siitä pimeydestä tykkää, mutta tuntuu, että ilman raikkaus korvaa senkin sitten. Kesässä pidän kyllä tosi paljon auringosta ja valosta, mutta mua inhottaa kuumuus ja se, että ilma on varsinkin lämpimällä ilmalla jollain tavalla raskasta ja "epäraikasta". Syksyllä mennään myös koko ajan kohti joulua, joka on suosikkiaikaani. Pidän lahjojen tekemisestä (neulon ja virkkaan paljon) ja joulun suunnittelusta.

Katselin äsken kansalaisopiston kursseja ja löysin yhden, jolle taatusti menen!

ap

Vierailija
5/5 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä helle tuskin on vielä sitä