Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen tekstiviestit

Vierailija
07.07.2009 |

Mies on käyttäytynyt oudosti puhelimensa kanssa. Yhtenä iltana näin, kun piilotti puhelintaan. Ystävän mielipidettä kuunnellen tarkistin miehen puhelimen. Mitä ei olisi pitänyt tehdä :(

Viesteistä löytyi miehen työkaverin (nainen) lähettämiä viestejä. Esim. kuva pillusta. Toisessa viestissä nainen lupaa syödä miehen koska vaan. Kysessä on melkein 50 nainen (miestä vanhempi)ja kuvat on lähetetty yölliseen aikaan, jolloin mies on kotona vieressäni.

Puhelimesta ei löytynyt, että mies olisi lähettänyt hänelle viestejä. (mutta saahan ne poistettua). He soittelevat toisilleen usein työasioiden merkeissä, vai onko siinä muuta.

Mua ÄLLÖTTÄÄ ja inhottaa. En voi tunnustaa miehelle katsoneeni hänen puhelinta, mutta en voi antaa kyllä asian mennä läpi sormien, jos miehellä on vieraan naisen alapään kuva tekstiviesteissä ja yksi toimintavideonkin nainen oli lähettänyt.

Mitä hittoa teen

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian esille. Tuskin viestittely täysin yksipuolista on ollut. Sinun ei tarvitse tuntea syyllisyyttä puhelimen ratsaamisesta, miehesi on toiminut väärin salaamalla asioita ja asia pitää selvittää, miten muutenkaan?

Tsemppiä ja voimia Sinulle!

Tv. Saman kokenut, yhä yhdessä terapian avulla

Vierailija
2/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tv:tä katsoessa (vuosi sitten) otin hänen puhelimen käteen ja sanoin vilkaisevani sitä...

(aikaisemmin oli jo katsonut, joten tiesin mitä löytyy).

Mies meni todella vaikeaksi ja yritti estää... "Eli sulla on jotain salattavaa?!"

"onko täällä jotain mitä ei pitäis olla?!", "Jos ei ole niin saan kai katsoa?"

Siinä sitten selviteltiin viestejä ja välejämme.

Ota ihmeessä asia esille, mitä pikemmin ennen kun hän poistaa viestit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen idea oli hyvä, ota illalla miehen puhelin ja kysy: et voitko vilkaista

Vierailija
4/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy sitten suoraan miten asia on. älä käräytä itseäsi, koska siitä sitten tulee poru ja kohta huomaatkin itse olevasi se SYYLLINEN vaikka eihän se niin ole.

Vierailija
5/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhuta tollasta selän takana. en ymmärrä tollasia kommentteja. mä en miehen puhelinta kyttää kun ei oo aihetta, mut jos jotain epäilisin niin varmasti kattoisin ja kyllä voisin miehelle suoraan sanoa mitä olen löytänyt, samoin saisi mies tehdä jos mua jostain epäilisi.

millaset välit teillä oikein on miehiinne kun ette osaa puhua. miksi ap ei voi sano miehelle mitä näki? miten voit hissutella ja olla sanomatta? ai pelkäät et mies suuttuu kun oot tutkinut puhelinta, eiköhän se oo pientä miehenrikkomuksen rinnalla :O

ihme suhteita teillä

ei toisen puhelimeen kosketa!!!!

Vierailija
6/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten saat "kivan" aasinsillan, että jos puhelinta ei tule lainaksi, miksi ei tule tai jos tulee, voit "vahingossa" vilkaista viestit......

Vierailija
7/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää pyytää mieheltäsi anteeksi, koska olet tehnyt väärin häntä kohtaan ja katsonut hänen puhelintaan.

Sitten kysyt, mitä hän haluaa sanoa sinulle.

HUOM tee tämä kaikki ystävällisesti, älä haasta riitaa. Tunnustat oman virheesi ja odotat, mitä miehesi vastaa.

Vierailija
8/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nainen sen pomo?

Kuule en yhtään ihmettelisi jos sun miestäsi ahdisteltaisiin ja miehesi on siitä vain hämillään. On tullut nimittäin nähtyä vastaavia tapauksia joskus kun mun mieheni on tosi suloinen ja sosiaalinen, joka naisen unelmamies. Kaikenmoiset haahkat ovat kyllä olleet kimpussa.

Vierailija
9/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten oli juttu iltapäivälehdessä siitä, mistä tiedät puolisosi pettävän. Ja yksi niistä vihjeistä oli jatkuva kännykän mukana pitäminen, sulkeminen, piilottaminen jne.

Sano miehellesi, että hän on mielestäsi käyttäytynyt kännykkänsä kanssa epätavallisen oudosti. Ja sano, että olet kyllä tietoinen siitä, miten kännykän kanssa toimitaan, jos on jotain salattavaa. Kysy, salaako hän jotain ja jollei, niin saatko katsoa hänen kännykkäänsä?

Pelaa itse avoimin kortein, niin voitat paljon, kun alatte selvittää välejänne.

Tsemppiä!

Vierailija
10/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole hänen pomonsa vaan työkaveri.

Kiitos vinkeistä, miten miten aloittaa keskustelu.

Aamulla olin shokissa nähdyistä viesteistä. Nainen oli lähettänyt myös toimintavideon. YÖK

Jos heidän välillä ei ole mitään niin miksi mies säilyttäisi viestejä?

-ap

Vierailija
11/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä löysit hänen kännykästään. Teit väärin, mutta sait sen kautta tietää että miehellä on vähintäänkin läheinen suhde toiseen naiseen. Teillä on paljon sotkuista puhuttavaa, mutta jos vain voit(-te), vältä syyttelyä.

Ja se on ap:n tilanteen todella lapsellista yksinkertaistamista, että jos puoliso saa tietää puolison uskottomuudesta urkkimalla tämän kännykkää, niin se tekee urkkimisesta luvallista. Millaista moraalia se on? Tarkoitus pyhittää keinot? Nokittamalla rikkomus rikkomusta vastaan ei päästä mihinkään.

Ap, toivon että pääsette jonkinnäköiseen puheyhteyteen miehesi kanssa ja että tilanteenne selviää. Voimia!

Vierailija
12/21 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni?

Vierailija
13/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri tuli meille kylään ja viipyi ja viipyi.

Yöllä taas tarkistin viestit:( Nainen kirjoitti olevansa kuuma ja kostea ja aina valmiina seksiin ja hänelle saa kertoa mitä haluaa ja lähetti kuvan alusvaatteistaan. Viesti oli lähetetty iltapäivällä.

Aamulla mies kysyi mikä on vialla kun olen niin hiljainen. Sanoin, että minulla on illalla asiaa. Minun pitää itse olla varma siinä vaiheessa mitä sanon ja mitä haluan tulevaisuudessa. Mies voi ottaa itselleen vanhan lutkansa. Pärjään ilman pettäjää.

-ap

Vierailija
14/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että koska näit miehesi piilottavan puhelintaan, aloit epäillä jotain, ja sen takia tarkistit puhelimen viestit. Mielestäni mieheni kuitenkin on tehnyt tässä PALJON isomman pahan!!! Luultavasti heillä suhde on, koska mies on säästänytkin viestejä... :(

Tsemppiä ap! Jos olet kerran päättänyt, että pettäjää et katsele, voit mielestäni aivan hyvin tunnustaa, että olet hänen puhelintaan urkkinut. Tulethan kertomaan miehen kootut selitykset sitten?

Vierailija
15/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että minulla on illalla asiaa. Minun pitää itse olla varma siinä vaiheessa mitä sanon ja mitä haluan tulevaisuudessa. Mies voi ottaa itselleen vanhan lutkansa. Pärjään ilman pettäjää. -ap

ennenkuin tekee päätöksiä. Puhukaa ensin ja mieti senkin jälkeen ihan rauhassa.

Ja missään tapauksessa en puolustele pettäjää/miestä joka säilyttää tollasia viestejä.

Vierailija
16/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi jäädä kiinni? Eli se etsii poispääsyä teidän suhteestanne.

Vierailija
17/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannustan rauhallisuuteen. Fakta on, että et oikeasti vielä tiedä millainen suhde miehelläsi on tuohon - mielestäni hieman outoon - naiseen. Kuka tahansa voi lähettää mitä tahansa kenen tahansa kännykkään. Muistaakseni kerroit että et löytänyt miehesi vastauksia työtoverinsa viesteihin. Yritä kuunnella ensin mitä miehellä on sanottavaa. Voimia kaikkeen!

Vierailija
18/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli mieleen että ihan ku se sun miehesi haluaisi jäädä kiinni? Eli se etsii poispääsyä teidän suhteestanne.

...jäädä kiinni, jotta saa kerrottua -pyydettyä anteeksi -vanhan suhteen korjatuksi.

Vierailija
19/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heti altavastaajana.

Vierailija
20/21 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen muun kanssa. Selvitä ensin itsellesi mitä aiot / haluat tehdä jatkossa. Käy mielessä läpi eri vaihtoehdot siihen mitä mies kertoo. Jos tulee shokki tilanne, toimit automaattisesti oikein kun olet sen valmiiksi miettinyt. Ja minä ottaisin asian puheeksi niin että miehellä on ensin mahdollisuus itse kertoa asiasta. Sitten jos mies on kertonut, että ei ole mitään kerrottavaa, ei muita naisia, ei mitään ihmeellistä töissä. Ja kannattaa painottaa keskustelussa rehellisyyden tärkeyttä. Näin tiedät, onko mies valmis valehtelemaan sinulle suoraan. Sitten voit kertoa rehellisesti, mitä olet löytänyt. Voihan olla että kyse on tois puoleisesta kiintymyksestä, mutta haluatko silti olla ihmisen kanssa, joka salaa tuollaisen asian, jos siitä suoraan kysytään. Ja voisiko nainen olla niin säälittävä, että lähettää tuollaisia viestejä, jos ei saa mitään vastakaikua. Mahdollista tietenkin, mutta epäilen. Tsemppia ja voimia keskusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi