Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset ei ui?

Vierailija
29.06.2009 |

Tajusin uimarannalla tänään aika myöhään, että olen ainoa vanhempi, joka pelleilee lastensa kanssa vedessä, on vesisotaa, lainaa lastensa kelluntaleluja, ui lasten kanssa, on vedessä ottamassa vastaan hyppijöitä jne jne. Rantaviiva oli täynnä äitejä aurinkolaseissaan ja trendibikineissään/hamosissaan, tukka hyvin ja meikit kohdallaan huutelemassa ohjeita lapsilleen.

Ensin meinasi iskeä nolotus, kun mietin innokasta rypemistäni, mutta käänsin sen ylpeydeksi. Meillä oli lasten kanssa tosi hauskaa!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koin, että heitä oli helpompi vahtia siellä vedessä.

Vuosien varrella on tullut siepattua sitten muutama muukin mukula pois sieltä aalloista kun vanhemmat ei ole huomanneet kun ovat ottaneet rannalla aurinkoa.

Samoin 2 kertaa olen pelastanut lapsen kellumasta keskelle jokea sellaisen uimapatjan päällä. Vanhemmat juorusi rannalla, eikä huomanneet, että virta lähti viemään lasta.

Mutta ei kai sinne viitsitä mennä kun luotetaan, että siellä vedessä on joku muu aikuinen ja pitää heidän lapsestaan huolen jos jotain sattuu.

Vierailija
62/66 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin uskaltautunut lasten kanssa uimasille. Menin rannalle vähän kroppaani arastellen, mutta huomattuani, että täällähän on muitakin pulskia mammoja jopa bikineissä, vapauduin kummasti! Siellä oltiin sulassa sovussa mallinmittaiset ja XXL:t. Hauskaa oli lapsilla ja aikuisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi möllin rannalla.

Vierailija
64/66 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kanssa huomasin tänä kesänä että en oikeastaan koskaan ui lasten kanssa.Aina on joku syy. Ensin olin raskaan aeikä uikkarit mahtunu sitten oli vauva ja pelkäsin rintatulehdusta. Sitten mietin että tarttuuko jalkasyylä vedessä yms. tyhmää.Olen aika hoikka mutta sellulittiia on jaloissa ja pepussa paljon ja maha on kakkosen jälkeen jäänyt rumaksi. Silti nuo asiat ei ole paljon vaikuttaneet siihen että uinko vai en. Nyt tänä kesänä oon uinut ja sehän on oikeen kivaa. Tosin mein ranta on aika hiljainen ja siinä saattaa muutamia ihmisiä uida vaan samaan aikaan. Olen vilukissa mutta huomannut että kun veteen saa mentyä ja siellä pysyy koko uinnin ajan eikä välillä nouse pois niin ei ole kylmää vaan raikastaa kivasti. Luulen että monet vanhemmat ei ui uimarannalla koska siellä on niin paljon lapsia ja ne pissii veteen. Itseäkin vähän inhottaa että mitä kaikkee vedessä voi olla,mutta koitan olla ajattelematta sitä. Ja yököttää että kaikki lilluu samassa vedessä. Mutta noita ei pidä ajatella

Vierailija
65/66 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ui koska palelen niin helposti. Saunasta käyn nopeasti pulahtamassa ja uimahallissa erikoislämmitetyssä vedessä kyllä leikin ja peuhaan lapseni kanssa. Rannaltakin voi osallistua lapsen leikkiin.

Vierailija
66/66 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on kylmää, ihan liian kylmää. Aikuinen ei voi olla siellä matalassa vedessä "kokonaan" kuten lyhyt lapsi, joten tulee ihan järkyttävä palelu lyhyen ajankin jälkeen kun seisoo iho / uikkarit märkänä jalat vedessä.

Samasta syystä en halua käydä uimahallissa, koska palelen sielläkin kun pitäisi seisoskella / touhuilla matalassa vedessä.

Kylpylässä ja "etelän" lämpimissä vesissä on ihan toista, kun ei palele heti 5 min jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme