Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten edistät ruskettumista??!

Vierailija
24.06.2009 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei auta mikään, kun ei rusketu niin ei.

Vierailija
2/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan mitenkään edistä ruskettumista. Päinvastoin, yritän pysytellä poissa auringosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tuolta 80-luvulta kotoisin

Vierailija
4/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kalpea gootti vuosia, kunnes tajusin, että ehkä näytän sittenkin paremmalta ruskeana, kun (cerazettesta johtuvat) finnit eivät niin erotu, kuten eivät myöskään mustat silmänaluset. Syön porkkanaa.

Vierailija
5/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ole juurikaan aikaa auringossa loikoilla - ainakaan viela kunolen toissa.

Kaytan siis itseruskettavia - maltilla. Ei edista oikeaa rusketusta,mutta antavat mukavan savyn :D.

Vierailija
6/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä punaisia pillereitä jotka sisältää paljon caroteenia (eli siis samaa mitä porkkanassa), suojaavat myös ihoa palamiselta.

Vierailija
7/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia jos vaaleaihoinen (jolla herkästi palava ihotyyppi) käristää nahkaansa "väkipakolla" ja koitta ruskeuttua, koska se ei onnistu.

Mutta esim. itselläni on vaalea iho mutta rusketun todella helposti. En ole koskaan palanut, pari kertaa (sekin ulkomailla) on iho hieman punottanut illalla mutta aamulla ollut jo ihan normaali.

Koskaan en ole aurinkorasvoja Suomessa käyttänyt, tosin kasvojen kosteuvoiteessa on UV-suoja.

Minulla myös takana "goottimenneisyys"!:D Ja vaikka edelleen pidän siitä estetiikasta, niin liekö aikuistuminen vai mikä syynä siihen, että pidän nykyään päivettynyttä ihoa kauniimpana kun kalpeaa.

Yksi syy varmasti on se, että kaikki ihon pikkuvirheet "katoavat" päivettyneessä ihossa, eli juurikin tummat silmänaluset, finnit/finnien arvet. +Ainakin minä näytän paljon paremmalta bikineissä loppukesästä mitä alkukesästä, sillä vaikka samat rasvat ja selluliitit kropassa kesät talvet on, niin kalpeassa ihossa ne hyllyvät kamalamman näköisinä ja erottuvat paremmin.

Ja PAINOTAN sitä, että todellakaan ymmärrä "Johanna Tukias-rusketusta" tmv.!!! Puhun nyt sellaisesta luonnolisen ja terveen näköisestä rusketuksesta, jollainen monilla ulkona viihtyvillä ihmisillä on, esim. purjehtijoilla ymv.

Vierailija
8/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ihoni on ihan kaunis sellaisenaan - välttelen aurinkoa, koska en halua "ennenaikaisesti" vanhentunutta ihoa.

Vierailija
9/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo kaunis rusketus, vaikak en rusketu helposti

Vierailija
10/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aurinko sinänsä vanhanna ihoa. Jos käyttää isoja suojakertoimia, niin ruskettuu turvallisesti:)

Ihot ovat erilaisia, ja joillakin on ryppyjä nuorena vaikka ei koskaan joisi/ polttaisi/ ottaisi aurinkoa/ liikkuisi&söisi terveellisesti. Jollakin toisella taas ei ole ryppyjä nimeksikään vaikka ikää +70-vee ja ikänsä maannut auringossa kessu huulessa ja viinipullo kainalossa.

Sama juttu kun jollekkin tulee raskausarpia vaikka pieni maha ja jollekkin ei ainuttakaan vaikka maha jättimäinen. Tai Matilla on paha akne mutta Maijalla ei finnin finniä koskaan. Tiinan iho on aina kuiva, mutta Tommin ei koskaan.

Vierailija
11/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemalla ulkona, tänä kesänä ollut aivan ihanasti auringonpaistetta. nyt jo kaunis rusketus, vaikak en rusketu helposti

Taidat olla aika vitsiniekka...

Vierailija
12/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä siinä ajassa normi-ihminen ruskettuu.

Vierailija
13/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tsihih, vai on ollut aurinkoa

Lainaus:

olemalla ulkona, tänä kesänä ollut aivan ihanasti auringonpaistetta. nyt jo kaunis rusketus, vaikak en rusketu helposti

Taidat olla aika vitsiniekka..."

Kevään ja kesän aikana on ollut PALJON ihania päiviä, ja kaikki vapaapäivät +töiden jälkeen olen pihalla ollut jokaisena niistä.

Muutamana päivänä "vain makoillut" auringossa, muuten tehnyt sekalaisia pihahommia, ja kyllä on jo kiva rusketus tullut :)

ps. Ihminen ruskettuu myös pilvisellä säällä, toki se vaatii enemmän ulkona olemista mitä aurinkoinen sää.

Vierailija
14/17 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö porkkanaa joka sisältää caroteenia jos et halua että elimistö kärsii rusketus pillereistä.

Vierailija
15/17 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannu riittävän kuumaksi ja liha pitää ottaa puoli tuntia ennen paistamista lämpeämään.

Vierailija
16/17 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Aurinko vanhentaa. Rusketus on rumaa valkoihoisella ( kaunis luonnostaan ruskea ihonväri sensijaan sopii upeasti kantajalleen).

Vierailija
17/17 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytanilla voi edistää ruskettumista

http://hyvinvointishop.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä