Mitä ajattelet, kun näet raskaana olevan naisen kuntosalilla?
Kommentit (35)
Itse oksensin läpi koko raskauden useamman kerran päivässä enkä jaksanut/pystynyt mennä mihinkään! Ihanaa että toiset jaksavat vaikka mitä:)
Odotan, että oma pahoivointi hellittäisi sen verran, että pääsisi salille ja vähän muuallekin. Nyt tulee vain nyhjättyä neljän seinän sisällä, kun olo ei salli mitään muuta :/
Olemuksesi pistää taas kerran miettimään, että pitäisikö se kolmas sittenkin tehdä.
että haluaa treenata vielä niin pitkään kun voi. En ajattele mitään kummempaa, käyhän raskaana olevat vaikka bodypumpissakin vaikka ei voikaan tehdä kaikkia liikkeitä.
kaikkia naisia jotka harrastavat näitä massatreenejä eli maveja ja vastaavia. Yleensä ovat tatuoituja, solariumissa keinoruskettuneita ja muutenkin alaluokkaisen näköisiä. Mies jos on rinnalla, niin samanlaisia WT-äijiä ovat.
sairaus, ei voi liikkua, kävellä tai mennä töihin.
Aika karmivaa, eikö.
että huolehtii itsestään raskausaikana. Hyvän äitiyden yksi tunnusmerkki.
Itse oksensin läpi koko raskauden useamman kerran päivässä enkä jaksanut/pystynyt mennä mihinkään!
Ihanaa että toiset jaksavat vaikka mitä:)
että kunpa olisin itsekin käynyt!
Hyvää jatkoa kuntoilulle ja odotukselle!
siis siitä mahasta, näin vauvakuumeisena niitä tuntuu tulevan vastaan joka paikassa.
Itsekin kävin, ei siinä mitään, mutta onhan se jättimäinen olemus ja jumppa aika hassu yhdistelmä;) Ei sitä itse tajua miltä näyttää kun on siinä tilassa ja se tuntuu ihan normaalilta.
Olen kade. Olin suunnitellut vaikka mitä liikuntaa pitääkseni itseni kunnossa raskausaikana, mutta jouduin lepäämään suuren osan raskaudesta ja kun pystyin kävelemään autolle ja autosta kauppaan, se oli jo melkoista juhlaa.
mutta ensimmäinen, ja toinenkin ajatus on se, että KIITOS SIITÄ, etten ole itse kyseisessä tilassa:)
Siitä reisiläskistä ja sivumakkaroista ja jättimäisestä pehvasta (koin olevani valtava vaikka käytin koko raskauden h&m:n mammamalliston kokoa s..lievää vainoharhaisuutta kenties:) ei kukaan voi nauttia!
Mistä se johtuu, että lähes kaikilla muilla paitsi nyt ehkä Martinalla ja Bechamin Vickyllä takapuoli&reidet levahtavat välittömästi??
Onneksi ei joudu rajoittamaan liikkumisiaan kuten minä raskaana (oikeammin en ole saanut liikkua ollenkaan).
Samalla lailla katson kun esim. jos joku todella laiha juoksee tuntitolkulla siinä juoksuvärkissä.