Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun näet raskaana olevan naisen kuntosalilla?

Vierailija
23.06.2009 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla katson kun esim. jos joku todella laiha juoksee tuntitolkulla siinä juoksuvärkissä.

Vierailija
22/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksensin läpi koko raskauden useamman kerran päivässä enkä jaksanut/pystynyt mennä mihinkään! Ihanaa että toiset jaksavat vaikka mitä:)

Odotan, että oma pahoivointi hellittäisi sen verran, että pääsisi salille ja vähän muuallekin. Nyt tulee vain nyhjättyä neljän seinän sisällä, kun olo ei salli mitään muuta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemuksesi pistää taas kerran miettimään, että pitäisikö se kolmas sittenkin tehdä.

Vierailija
24/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa treenata vielä niin pitkään kun voi. En ajattele mitään kummempaa, käyhän raskaana olevat vaikka bodypumpissakin vaikka ei voikaan tehdä kaikkia liikkeitä.

Vierailija
25/35 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia naisia jotka harrastavat näitä massatreenejä eli maveja ja vastaavia. Yleensä ovat tatuoituja, solariumissa keinoruskettuneita ja muutenkin alaluokkaisen näköisiä. Mies jos on rinnalla, niin samanlaisia WT-äijiä ovat.

Vierailija
26/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus, ei voi liikkua, kävellä tai mennä töihin.

Aika karmivaa, eikö.

Vierailija
27/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huolehtii itsestään raskausaikana. Hyvän äitiyden yksi tunnusmerkki.

Vierailija
28/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksensin läpi koko raskauden useamman kerran päivässä enkä jaksanut/pystynyt mennä mihinkään!

Ihanaa että toiset jaksavat vaikka mitä:)

Vierailija
29/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunpa olisin itsekin käynyt!

Hyvää jatkoa kuntoilulle ja odotukselle!

Vierailija
30/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siitä mahasta, näin vauvakuumeisena niitä tuntuu tulevan vastaan joka paikassa.

Vierailija
31/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin, ei siinä mitään, mutta onhan se jättimäinen olemus ja jumppa aika hassu yhdistelmä;) Ei sitä itse tajua miltä näyttää kun on siinä tilassa ja se tuntuu ihan normaalilta.

Vierailija
32/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade. Olin suunnitellut vaikka mitä liikuntaa pitääkseni itseni kunnossa raskausaikana, mutta jouduin lepäämään suuren osan raskaudesta ja kun pystyin kävelemään autolle ja autosta kauppaan, se oli jo melkoista juhlaa.

Vierailija
34/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensimmäinen, ja toinenkin ajatus on se, että KIITOS SIITÄ, etten ole itse kyseisessä tilassa:)

Siitä reisiläskistä ja sivumakkaroista ja jättimäisestä pehvasta (koin olevani valtava vaikka käytin koko raskauden h&m:n mammamalliston kokoa s..lievää vainoharhaisuutta kenties:) ei kukaan voi nauttia!

Mistä se johtuu, että lähes kaikilla muilla paitsi nyt ehkä Martinalla ja Bechamin Vickyllä takapuoli&reidet levahtavat välittömästi??

Vierailija
35/35 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei joudu rajoittamaan liikkumisiaan kuten minä raskaana (oikeammin en ole saanut liikkua ollenkaan).