Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko mitään näistä teidän jutuista. Tilaan laskulla ja maksan vain ne, jotka pidän. Loput palautan heti. Kaikki palautukset kuitattu aina onnistuneiksi. Ei mitään ylimääräistä rahan liikuttelua sen osalta, jota en pidä.

Koska itse tilaat laskulla niin et voi uskoa että joku muu tilaa muulla tavalla ja joutuu odottamaan rahojaan? Ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi. Zalando ei palauta rahoja, vaikka sähköpostiin tulee viesti ”palauttamasi tuotteet ovat saapuneet”. Viesti näyttää asiakkaalle siltä, että palautus on käsitelty ja rahat palautetaan.

Palautukset jäivät saamatta viime vuonna ja nyt sama tapahtui tämän vuoden tilausten ja palautusten kanssa. Ei kuuluisi olla asiakkaan tehtävä alkaa muistutella rahan palautuksesta. Väittävät, että eivät tiedä asiakkaan tilinumeroa. Miksi kuitenkin muut verkkokaupat pystyvät palauttamaan summan automaattisesti sille tilille, josta maksu on tehty. Käsittämätöntä.

Varokaa siis Zalandoa ja tarkistakaa, että palautuneet rahat näkyvät omalla tilillä!

Ei mikään verkkokauppa pysty automaattisesti palauttamaan rahoja pankkitilille, ellei asiakas itse sitä tilinumeroa ilmoita. Katso vaikka omaa tiliotettasi, ei siellä ole sinun tilillesi tilisiirtoja tehneiden tilinumeroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kummallista.

Mulla on aina toiminut tosi hyvin. Rahojen palautuksessa saattaa viikonkin mutta aina toiminut.

En myöskään pysty aina tilaamaan laskulla (aina maksanut ajallaan). Silloin olen maksanut.

Sivut

Sisältö jatkuu mainoksen alla