Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo firma on tosin ollut aika kauan olemassa Pohjoismaissa, joten siksi ihmettelen miten ovat alkaneet tuolla tavalla hoitaa asioitaan.

Ehkä korona vaikuttanut tuotesaatavuuksiin huonontavasti viime aikoina? Lähetykset ulkomailta hidastuneet heille ja sen takia asiakkaille.

Miksi tuote tilataan(ilmeisesti jostain kaukoidästä) vasta sitten kun olen ostanut tuotteen heiltä?

Oletettavasti siksi, että firmalla ei ole varaa ylläpitää noin kallista varastoa.

Tilasin n. 10 vuotta sitten sieltä Longinesin kellon. Jonkin ajan kuluttua tuli ilmoitus, että tilaus on viivästynyt. Jokusen viikon ja muutaman lähettämäni valitussähköpostin jälkeen tuli toinen pahoittelu, että tilaus on edelleen viivästynyt. Sitten muutaman viikon päästä tuli tietoa, että kello on loppu valmistajalta. Sitten tuli kuitenkin itse kello.

On siellä siis häröilyä ollut ennenkin. Itse kello oli kyllä ihan aito ja odottamisen arvoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo firma on tosin ollut aika kauan olemassa Pohjoismaissa, joten siksi ihmettelen miten ovat alkaneet tuolla tavalla hoitaa asioitaan.

Ehkä korona vaikuttanut tuotesaatavuuksiin huonontavasti viime aikoina? Lähetykset ulkomailta hidastuneet heille ja sen takia asiakkaille.

Miksi tuote tilataan(ilmeisesti jostain kaukoidästä) vasta sitten kun olen ostanut tuotteen heiltä?

Oletettavasti siksi, että firmalla ei ole varaa ylläpitää noin kallista varastoa.

Tilasin n. 10 vuotta sitten sieltä Longinesin kellon. Jonkin ajan kuluttua tuli ilmoitus, että tilaus on viivästynyt. Jokusen viikon ja muutaman lähettämäni valitussähköpostin jälkeen tuli toinen pahoittelu, että tilaus on edelleen viivästynyt. Sitten muutaman viikon päästä tuli tietoa, että kello on loppu valmistajalta. Sitten tuli kuitenkin itse kello.

On siellä siis häröilyä ollut ennenkin. Itse kello oli kyllä ihan aito ja odottamisen arvoinen.

Lisään vielä, että kyseinen Longines ei ollut mikään kaukoidän maanantaikappale, vaan aito sveitsiläinen kuten pitikin. Oletan siis, että tilaavat kellot valmistajilta sitä mukaa kun tilauksia tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo firma on tosin ollut aika kauan olemassa Pohjoismaissa, joten siksi ihmettelen miten ovat alkaneet tuolla tavalla hoitaa asioitaan.

Ehkä korona vaikuttanut tuotesaatavuuksiin huonontavasti viime aikoina? Lähetykset ulkomailta hidastuneet heille ja sen takia asiakkaille.

Miksi tuote tilataan(ilmeisesti jostain kaukoidästä) vasta sitten kun olen ostanut tuotteen heiltä?

Oletettavasti siksi, että firmalla ei ole varaa ylläpitää noin kallista varastoa.

Tilasin n. 10 vuotta sitten sieltä Longinesin kellon. Jonkin ajan kuluttua tuli ilmoitus, että tilaus on viivästynyt. Jokusen viikon ja muutaman lähettämäni valitussähköpostin jälkeen tuli toinen pahoittelu, että tilaus on edelleen viivästynyt. Sitten muutaman viikon päästä tuli tietoa, että kello on loppu valmistajalta. Sitten tuli kuitenkin itse kello.

On siellä siis häröilyä ollut ennenkin. Itse kello oli kyllä ihan aito ja odottamisen arvoinen.

Tällainen pitäisi silti kertoa rehellisesti ostajalle. Jos kerrotaan, että tuotetta on varastossa ja, että tuote lähetetään 24 tunnin kuluessa tilauksesta ei ostajalla ole syytä olettaa, että kello lähetetään mahdollisesti kuukauden päästä jos sittenkään.

Vierailija

Lisätään aloitukseen vielä, että sain kyselyn kahdelta eri firmalta truspilotin kautta kuinka tyytyäinen olen yrityksen palveluun. Toiselle yritykselle annoin 5 tähteä ja sain heti kohta vastauksen, että kommenttini on lisätty yrityksen sivulle. Laatukellolle annoin yhden tähden ja mitään vastausta en tästä palautteesta saanut. Meni kyllä luotto tähänkin palveluun

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo firma on tosin ollut aika kauan olemassa Pohjoismaissa, joten siksi ihmettelen miten ovat alkaneet tuolla tavalla hoitaa asioitaan.

Ehkä korona vaikuttanut tuotesaatavuuksiin huonontavasti viime aikoina? Lähetykset ulkomailta hidastuneet heille ja sen takia asiakkaille.

Miksi tuote tilataan(ilmeisesti jostain kaukoidästä) vasta sitten kun olen ostanut tuotteen heiltä?

Oletettavasti siksi, että firmalla ei ole varaa ylläpitää noin kallista varastoa.

Tilasin n. 10 vuotta sitten sieltä Longinesin kellon. Jonkin ajan kuluttua tuli ilmoitus, että tilaus on viivästynyt. Jokusen viikon ja muutaman lähettämäni valitussähköpostin jälkeen tuli toinen pahoittelu, että tilaus on edelleen viivästynyt. Sitten muutaman viikon päästä tuli tietoa, että kello on loppu valmistajalta. Sitten tuli kuitenkin itse kello.

Sulla kävi sit lopulta mäihä. Onnittelut siitä. Luultavasti palvelu on huonontunut oleellisesti 10 vuodessa. 

On siellä siis häröilyä ollut ennenkin. Itse kello oli kyllä ihan aito ja odottamisen arvoinen.

Lisään vielä, että kyseinen Longines ei ollut mikään kaukoidän maanantaikappale, vaan aito sveitsiläinen kuten pitikin. Oletan siis, että tilaavat kellot valmistajilta sitä mukaa kun tilauksia tulee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki firmat jotka ovat "suomen/helsingin/minkätahansa" jotain kuuluu samaan kastiin näiden laatufirmojen kanssa.

mitä tarkoitat?

Vierailija

Tilasin tuolta noin vuosi sitten, onneksi sain sentään rahat takaisin kun en tuotetta saanut. Tuolta en tilaa mitään enää koskaan.

Vierailija

Niin, varmaan kannattaa aina tarkistaa, onko kyseessä virallinen jälleenmyyjä vai ei. Tässä tapauksessa ei ole, ja siihen on varmaan syynsä. Eli valmistajalta eivät todellakaan tuotteita tilaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tilasin tuolta noin vuosi sitten, onneksi sain sentään rahat takaisin kun en tuotetta saanut. Tuolta en tilaa mitään enää koskaan.

Näyttää siis olevan enemmän sääntö kuin poikkeus tämän firman kohdalla. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla