Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tässä on oikein malli esimerkki AV-mammasta :)
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001151984.html
Lento peruttu ja sitten ollaan ihan kuutamolla ja menee viisi päivää löytää vaihtoehtoinen ratkaisu...

  • ylös 1
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Siis tuskin ovat itse hakeneet uutta lentoa, vaan Norwegian on tämän järjestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis tuskin ovat itse hakeneet uutta lentoa, vaan Norwegian on tämän järjestänyt.

Mutta luulisi jossain vaiheessa tuleva mieleen, että itsekin voisi tehdä jotain. Toisaalta eihän AV-mamma sellaiseen ryhdy :) No halpamatkalaisten kannattaisi varautua paremmin yllättäviin tilanteisiin.

Vierailija

Tämänkin lööpin perusteella kannattaa ensi kerralla hankkia liput kunnollisista lentoyhtiöistä. Aina on sujunut muutokset ilman ongelmia esimerkiksi Finskillä, KLM:llä, AF:lla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla