klo 12:35 | 5.4.2016
Tässä on oikein malli esimerkki AV-mammasta :)
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001151984.html
Lento peruttu ja sitten ollaan ihan kuutamolla ja menee viisi päivää löytää vaihtoehtoinen ratkaisu...
Tässä on oikein malli esimerkki AV-mammasta :)
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001151984.html
Lento peruttu ja sitten ollaan ihan kuutamolla ja menee viisi päivää löytää vaihtoehtoinen ratkaisu...
Ladataan...
Ja pahoittelut kirjoitusvirheestä. Siis malliesimerkki...
Siis tuskin ovat itse hakeneet uutta lentoa, vaan Norwegian on tämän järjestänyt.
Mutta luulisi jossain vaiheessa tuleva mieleen, että itsekin voisi tehdä jotain. Toisaalta eihän AV-mamma sellaiseen ryhdy :) No halpamatkalaisten kannattaisi varautua paremmin yllättäviin tilanteisiin.
Tämänkin lööpin perusteella kannattaa ensi kerralla hankkia liput kunnollisista lentoyhtiöistä. Aina on sujunut muutokset ilman ongelmia esimerkiksi Finskillä, KLM:llä, AF:lla...