Jatkoa edelliseen...

Hei!

Kiitos yhteydenotostasi.

Järjestelmämme poistaa tuotteen kaupan sivuilta noin minuutin viiveellä, kun tuote loppuu varastostamme. Tuotteita, joita ei ole varastossamme, ei siis ole normaalisti kaupassa näkyvillä tai tilattavissa lainkaan.

Tilauksestasi jäi valitettavasti uupumaan tuote, koska se oli päässyt loppumaan ennen kuin tilaus oli ehtinyt varastollemme keräilyyn. Tällainen tilanne voi syntyä silloin, kun useampi asiakas on samaan aikaan tilaamassa samaa, loppumassa olevaa tuotetta. Järjestelmä ilmoittaa mahdollisuuksien mukaan kassalla tuotteen loppumisesta. Jos tilaus on edennyt maksuvaiheeseen, ei verkkokauppa ehdi päivittämään varastotilannetta reaaliajassa.

Pahoittelen kovasti sinulle aiheutunutta harmia ja ylimääräistä vaivaa! Toivon, että löydät valikoimastamme korvaavan mieleisen tuotteen.

Parhain terveisin

XXXX XXXX
Palveluneuvoja
Kodin1.com Asiakaspalvelu


Ei mitään kommenttia käsittämättömään etanapostin käyttöön. "Jäi uupumaan tuote" - niin, ne kaikki 6, vaikka tuolia edelleen on myynnissä verkkokaupassa. Ja että vielä normihinnalla menisin takas heille ostoksille - no enpä usko, enää koskaan. Adios Kodin1!


Terkuin
Miima

Kommentit (16)

Anonyymi

Ei niitä tuoleja ole enää missään jäljellä. Ostoskorissa kertoo tuotteiden loppuneen ja ei näy olevan tavarataloissakaan jäljellä.

No ihan melkein on identtinen vastaus minkä mä sain silloin taannoin... Olis kannattanut sun silloin jo myötätunnosta alkaa boikotoimaan koko ketjua, heh.

Houkuttelevia tarjouksia mutta eioolla ja etanapostilla vähenee asiakkaat kummasti ja taas tuli tätä ei-niin-imartelevaa-ilmaista mainostakin, hyvä!

Mistähän sulle löydettäis nyt kivat tuolit?

Niillä on varmaan joku vakio-vastaus siellä, kun tuntui ettei oltu edes luettu sitä mitä mä niille kirjoitin... :/

En tiiä mistä mulle tuolit löytyis :( Kun en viittis ihan hulluna niistä maksaakaan...

Anonyymi

Tilasin viime keväänä maton, yhdestä sai -30prossaa. Viikon päästä tuli kodin1:stä tieto kirjeellä, ettei mattoa ole. Hienoa, ollaan ilman mattoa. Ale loppui niin mattoja oli myymälässä vaikka millä mitalla
Netanttilassa ovat roikkuneet monta kuukautta Reiman lasten parkatakit. Kuitenkin lukee ruksi, että ovat loppu. Poistaisivat koko tuotteen.

Ihan sama vaikka menis konkkaan koko verkkokauppa. t.Pia

Jyskin laatu ei oo koskaan vakuuttanut - oon joskus aikaisemmin käynyt siellä tuoleja kokeilemassa ja kovin fletkuja oli :/

Nojoo, ensimmäisenä siitä kysyin, että mikseivät voineet heti ilmoittaa asiasta, vaan kirjeellä muistivat viikon päästä - heillä ei vissiin ole tähän antaa vastausta sitten...

Hei! Suosittelisin antamaan tuotteillemme toisenkin mahdollisuuden, pyrimme jatkuvasti parantamaan laatua ja brändiämme :) Esimerkiksi suositut KLARUP-tuolit voisivat sopia, niitä saa tilattua verkkokaupastamme keinonahkaisena mustana ja valkoisena, sekä mustana kankaisella istuimella. -Emilia

tilasin itse Netanttilasta valkoisen joulukuusen perjantaina, toimitusajaksi luvattiin 1-3 työpäivää tavarataloon. No mitään ilmoitusta ei ainakaan vielä ole tullut.. Prisman verkkokaupasta sen saijaan tilaus tuli nopeasti smartpostiin kahdessa arkipäivässä.. Vähän alkaa jo epäilyttämään, että koskahan saan tilaukseni.:/

Tuleekos noissa tavaratalotoimituksissa muuta ilmoitusta kuin että on haettavissa (siis kun postitoimituksissa tulee se että on lähetetty ja sitten että on haettavissa)? Toivottavasti kuusi tulee pian! Me meinattiin ensi viikonloppuna ottaa kuusi esille :)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Sarkasmiin taipuvainen 4 lapsen äiti Miima pyörittää yhden aikuisen voimin lapsiarkea, lohtushoppailee pihisti, sinkkuilee, sisustaa Ikealla, kokeilee keittiössä ja sen sellaista. Niin joo, ja kirjoittaa niistä ja ihan mistä sattuu tänne blogiin.

Seuraa somessa
Facebook

Ota yhteyttä bloggariin
variepasuora@gmail.com

Kiinnostaako sinua kaupallinen yhteistyö tämän blogin kanssa? Ota yhteyttä Sanoma Lifestylen mediamyyntiin!

Teemat

Blogiarkisto

2016
2015
2014
2013
2012

Kategoriat