Viime viikolla pojat oli mummon kanssa kaupassa, ja Herra Vihreä oli osunut terävään hyllynkulmaan. Kotona sitten huomattiin, että housuihin oli tullut siitä hyvästä reikä. Pikkuhiukkasen ärräpäitä mielessäni lennättelin, kun kyseessä olivat Gugguun aikasta arvokkaat trikoopöksyt. Ja trikootahan ei oikein järkevästi saa korjattuakaan.

Mummo sitten seuraavalla kauppareissulla huomautti asiasta, ja hyllynkulmaa käytiin tarkastamassa. Siellä oli joku muovisuojaus pois paikaltaan, ja kulma tosiaan terävä. Myyjä lupasi suorilta, että totta kai housut korvataan. Sain kehotuksen hankkia uudet samanlaiset, ja kuittia vastaan saisin rahat korvauksena. Ei muuten ollut helppoa löytää mustia Gugguun trikoohousuja, kun mallisto loppuunmyyty joka paikasta... Niitä oli myynnissä tasan yhdessä nettikaupassa (täydellä hintaa tietenkin), kahta kokoa, joista toinen sattui olemaan haettu koko! Mikä tuuri! Sain rahat (sisältäen kalliit 5,90e postikulut) ja vielä kahvipaketin (ja vaikken kahvia juokaan, niin osaan kyllä arvostaa elettä). Myyjät oli koko ajan todella ystävällisiä ja ns. asiakkaan puolella tässä hommassa, joten harmillisesta vahingosta huolimatta koko episodista jäi kyllä tosi positiivinen fiilis. Eli kiitoksia S-market hyvästä asiakaspalvelusta - tämä asiakas jatkaa asiointia hyvillä mielin!

Kun aina rutkutetaan huonosta asiakaspalvelusta, niin kysytääns välillä näin päin: Onko jäänyt mieleen joku tapaus, kun olette saaneet erityisen hyvää asiakaspalvelua?

Terkuin
Miima

Kommentit (14)

Harvinaisen hyvää asiakaspalvelua ja asiakkaista huolehtimista, jota tänä päivänä osaa kyllä arvostaa! Useimmin sitä törmää nykyään välinpitämättömyyteen ja olankohautuksiin kuin kunnon hyvityksiin. Onpa mahtavaa, että housut tulivat korvatuiksi :)

Minähän en itse olisi edes tajunnut lähteä perästä kyselemään, mutta onneksi mummo oli ottanut asiakseen! Yleensähän tosiaan suhtautuminen tällaisiin on sellaista "mä vaan oon töissä täällä" olankohautuksia. Arvostan todella sitä miten asia hoidettiin, ja ennen kaikkea sitä asennetta, että kukaan ei ollut millään lailla vastahakoinen missään vaiheessa, vaan todettiin, että tällainen vahinko on tapahtunut, otettiin siitä vastuu, oltiin siitä oikeesti pahoillaan, ja hyvitettiin täysin. Ei kai tuota paremmin olisi voinut hoitaa :)

No sattuipas! Juuri postasin asiakaspalvelusta ja reklamaatioista. Olitpa saanut hyvää palvelua, pisteet kyllä siitä!

Luinkin sun postauksen - on tosiaan olemassa asiakaspalvelua ja asiakaspalvelua... Pitäis muistaa, että huonosta aspasta asiakas herkemmin kertoo eteenpäin ja se on aina firmalle imagotappiota. S-market hoiti tämän keissin mallikkaasti, vois moni ottaa oppia!

Ihana kuulla, että näin hyvin päättyi :) mulla on kans hyviä kokemuksia varmaan kaikki..? Po.pilla reklasin haalarin saumojen takia, sain housuihin uudet lenksut ja vaikka en kuittia haalarista löytänyt niin syksyn mallistosta saan uuden :) olen tyytyväinen.

Anonyymi

Ei tainnut myyjä välttämättä arvata collegepökien hintaa korvausta luvatessaan ;)
Mutta kivahan on aina kuulla hyvästä asiakaspalvelusta tietenkin !!!

Heh, ei varmaan, mutta siitäkin huolimatta niin mitätön summa kaupalle, että turha siitä lähteä vääntämään, kun vika oli selkeä :-D

Tulipa hyvä mieli luettuani tämän :) Tässä se taas nähdään: aina kannattaa valittaa (tietysti asiallisesti). Me suomalaiset olemme edelleen kovin arkoja vaatimaan ja siksi asiakaspalvelu valitettavasti on usein kaukana palvelusta.

Minä olen saanut hyvää palvelua mm. Reimalta. Olen saanut uuden tuotteen rikkoutuneen tilalle ja oikeansävyistä paikkamateriaaliakin on järjestynyt. Vastaavat nopeasti viesteihin/kyselyihin/reklamaatioihin.

Pisteet teidän S-marketille!

Joo, ite olen ollut huono valittamaan ja reklamoimaan, mutta pitäisi sitä opetella, jos oikeesti aihetta on. Minäkin sain Reimalta nopeasti rahat takaisin huonosta froteesta, ja tuotteen sain silti pitää - muutenkin olen Reiman aspaan ollut tyytyväinen, kysymyksiin olen saanut nopean vastauksen :)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Sarkasmiin taipuvainen 4 lapsen äiti Miima pyörittää yhden aikuisen voimin lapsiarkea, lohtushoppailee pihisti, sinkkuilee, sisustaa Ikealla, kokeilee keittiössä ja sen sellaista. Niin joo, ja kirjoittaa niistä ja ihan mistä sattuu tänne blogiin.

Seuraa somessa
Facebook

Ota yhteyttä bloggariin
variepasuora@gmail.com

Kiinnostaako sinua kaupallinen yhteistyö tämän blogin kanssa? Ota yhteyttä Sanoma Lifestylen mediamyyntiin!

Teemat

Blogiarkisto

2016
2015
2014
2013
2012

Kategoriat