Viime viikonloppuna pähkäilin ruokapöydäntuoleja, kun Kodin1:ssä oli kaikki huonekalut -40%. Päädyin sitten lopulta tilaamaan nämä

Tilaus meni läpi ja piti olla toimitus 1-3 arkipäivää. Aattelin, että pääsen tällä viikolla niitä kasaamaan, ja eroon vanhoista. Viikon kuluessa alkoi vähän ihmetyttämään, että ei ole tullut ilmoitusta lähetyksestä, mutta luotin kuitenkin, että tuolit on tulossa. Perjantaina sitten oli postilaatikossa Kodin1 kirje, ja naureskelinkin jo, että laskulla kyllä muistavat, vaikkei tavaroita ole vielä tullut. No ketut se edes mikään lasku ollut...

Tää on maanantaille päivätty, eli koko *piip* viikon antavat asiakkaan luulla, että tavara on tulossa ja laittavat etanapostilla tiedon, että sori eipä niitä nyt sulle tulekaan??? Sen nyt vielä jotenkin pystyn ymmärtämään, että saldoissa voi olla hetkellisiä bugeja, vaikka totta kai ostoskorissa pitäisi tulla ilmoitus, jos tuotetta ei ole saatavilla. Mutta sitä en pysty millään lailla ymmärtämään, että asiakkaalle ei kerrota HETI, kun asia huomataan, vaan vasta viikon päästä! 

Tuoli on edelleen verkkokaupassa esillä, eli ei se kokonaan ole loppu. Jos olisin tiennyt ettei näitä ole tarpeeksi, olisin tilannut vaikka 4 tällaista ja 2 jotain muuta. Nyt se tarjous on ollutta ja mennyttä ja mä jäin kokonaan ilman tuoleja.

Minusta hyvää asiakaspalvelua olisi ottaa heti asiakkaaseen yhteys, ja tarjota tilalle samaa alea johonkin muuhun vastaavaan tuotteeseen. Hyvää asiakaspalvelua EI OLE laittaa paperikirjettä, jonka "pahoittelu" tuntuu lähinnä vittuilulta tälleen viikon odottelun jälkeen. Että meillä taisi nyt tulla Kodin1:sen kanssa bänksit...

Terkuin
Miima

Kommentit (26)

Hmph :/ Mulla ei ole ollut tähän mennessä ongelmia, tosin oon tainnut useammin asioida paikan päällä, ja iloinnut yhdistettävistä tarjouksista. mut meni kyllä herne nenuun ja syvälle, joten voipi olla että se asiointi loppui tähän.

Todella surkeaa asiakaspalvelua! :( Varmasti kiukuttaa. Sinuna ottaisin yhteyttä ja valittaisin. Vaikka varmasti tekeekin mieli lähinnä unohtaa koko firma.

Tsemppiä. Löydät vielä paremmat tuolit jostakin, kunhan aika on kypsä tai jotain.

Kyllä minä avasin sanaisen arkkuni sähköpostilla, mutta ei jotenkin ole luottavainen olo, että ne siihen sen kummemmin reagoisi... :/ Tuolit kyllä tosiaan tarvittais asap, toivottavasti tulee joku hyvä tarjous jostain suunnasta vastaan!

Ei voi ymmärtää, miten tällaiset asiat ilmoitetaan asiakkaalle nykypäivänä etanapostin välityksellä!!! On sähköpostit ja tekstiviestit, joilla info kulkisi nopeammin ja todennäköisesti myös edullisemmin kuin postin välityksellä. Todella harmittava tilanne. Toivottavasti tajuavat ottaa opikseen ja muuttavat toimintojaan -ja saat edes asiasta kunnollisen selonteon ja pahoittelut.

No ei voi tosiaan ymmärtää nykypäivänä tällaista tyyliä. Mut ilmeisesti heillä on varaa olla välittämättä asiakkaista?

Anonyymi

Samanlaista toimintaa NetAnttilassa ja huonompaakin. Syksyllä kun oli talvivaatteet alessa ja sai vielä sen juhlavuosialennuksen niin olis saanut halvalla haalareita tms. Mutta; kun tilasin, missään vaiheessa ei ilmoitettu, että tuotteet olisivat loppu. Maksoin kaiken ja sitten vahvistuksessa lukee, että näitä ei voida toimittaa. Ei mitään siitä, miten hyvitys tehdään. Vain itse soittamalla asiakaspalveluun sain tietää, että itse pitää olla yhteydessä, sillä he eivät valitettavasti näe maksusuorituksia, eivätkä voi palauttaa rahoja, ellei asiakas ilmoita tilinumeroaan. Ja vielä viikko tämänkin jälkeen ko. tuotteita oli mukamas saatavilla. "valitettava tietojärjestelmävirhe" tms sanoivat syyksi. Loppui multa NetAnttilan tilaukset siihen. Mutta konkkaan kai koko pulju onkin menossa.

:O Mikä röyhkeys! Tiedän vastaavanlaisen tapauksen Cittarin nettikaupan kanssa, joten tää on vissiin Keskon kauppojen linja asiakaspalvelussa... :/ Onko se sitten ihme jos huonosti menee? Ite otin onneksi laskulle - olen tullut tosi epäluuloiseksi nettitilaamisen kanssa, kun erilaisia ohareja on alkanut tulla eri paikoissa.

No luulisi kyllä, ettei olisi varaa. Eikös Kesko juuri kesällä ilmoittanut sulkevansa joitain tavarataloja ja vähentävänsä väkeä rankalla kädellä. Tässä sitä ollaan!

Uskon että harmittaa, etenkin kun tuoleille olis ollut tarve :/. Mä en edelleenkään ymmärrä mikä niillä mättää kun asioita hoidetaan näin! Kun niillä kerran on se sähköposti niin miten ihmeessä etanaposti on edes vaihtoehto ilmoittamiseen? Asioita voisi hoitaa toisinkin ja niin monta samanlaista tapausta tässäkin ketjussa että ihmetyttää entistä enemmän.

Mutta joo, mähän olen äänestänyt jo jaloillani ja näyttäisi etten todellakaan ole ainoa :/.

Joo muistan sen teidän jupakan :/ Ei ole näköjään lainkaan tavatonta, joten ihan uskomatonta, että eivät asioita saa kuntoon siellä!!!

Ja luulis että palaute vaikuttaisi toimintaan mutta ei kai sitten. Ootas vaan niin saat vielä sähköpostiin pyynnön käydä arvostelemassa ostamasi tuote. Se oli jotenkin jo niin koomista että naurattaa vieläkin.

Anonyymi

Sama kokemus kuin toisella anonyymillä tuolta syksyiseltä mukamas hyviä ulkovaate alejä ajalta. Kelasin tosi pitkään Anttilan sivuja, tein tilausta haalareista ja takeista kaikki ok ja sitten ei tullutkaan lopulta kotiin kuin yksi cirafin fleecehaalari vaivaisella 4 euron alella. Monen tunnin työ valaui hukkaan.
Laitanpa boikottiin koko firman kun alkoi epäilyttää onko aivan tahallista toimintaa !?!?

Mä kans kerran oisin tilannut jotain lakanoita kun oli alessa (ei se aika vasta ollut kamppis vaan aiemmin). Kaikki piti olla joku -30%, mutta jostain syystä tietystä haluamastani lakanasta ei tullut alea. Laitoin postia, että joku bugi sivulla kun ei saa alea ja sieltä vastattiin sen jälkeen kun aleaika oli mennyt umpeen, että on ollut vika sillä sivulla, nyt on korjattu ja voin saada sen ko.tuotteen sillä alennuksella. Tietenkään en ollut sillon tilannut noita muitakaan kun odotin sitä vastausta että saisin samoilla posteilla kaikki eli jäipä tilaamatta kun asiaan reagoitiin niin hitaasti :/ En muista oliko se Kodin1 vai net Anttila, mut samaa ketjua?

No harmi tuokin :( Hyvä että tarjosivat alea tuotteeseen, mutta olisivat voineet antaa sen niihin kaikkiin samoin tein. Kaikilla Keskon kaupoilla tuntuu olevan samat käytännöt, joita vois vähän hioa...

itse tilasin viime perjantaina valkoisen joulukuusen Netanttilasta. Näitä juttuja lukiessa alkoi epäilyttämään, että tuleekohan koko kuusi lainkaan..?? Toimitusajaksi luvattiin tavarataloon 1-3 työpäivää, mikä periaatteessa meni tänään umpeen.. Sen sijaan Prisman verkkokaupassa tässä hiljan piti luvattu toimitusaika!

Anonyymi

Tosta puljusta en itsekkään muista että miksi sitä boikotoimme, mutta sen muistan että boikotti listalla on.

Mulla on Keskon nettikaupat nyt huonossa valossa, mutta en niitä live-kauppoja ole vielä hyljännyt kuitenkaan :)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Sarkasmiin taipuvainen 4 lapsen äiti Miima pyörittää yhden aikuisen voimin lapsiarkea, lohtushoppailee pihisti, sinkkuilee, sisustaa Ikealla, kokeilee keittiössä ja sen sellaista. Niin joo, ja kirjoittaa niistä ja ihan mistä sattuu tänne blogiin.

Seuraa somessa
Facebook

Ota yhteyttä bloggariin
variepasuora@gmail.com

Kiinnostaako sinua kaupallinen yhteistyö tämän blogin kanssa? Ota yhteyttä Sanoma Lifestylen mediamyyntiin!

Teemat

Blogiarkisto

2016
2015
2014
2013
2012

Kategoriat