Kerroinkin viime kuussa hieman odotusajan liikunnastani, juttu löytyy täältä.

 

Kerroinkin viime kuussa hieman odotusajan liikunnastani, juttu löytyy täältä.

Personal trainerini tekemän saliohjelman teen vähintään kaksi kertaa viikossa. Aikaa minulla menee ohjelman tekemiseen vähintään puolitoista tuntia sisältäen loppuvenyttelyt.

Saliohjelmani näyttää tältä:

Alkulämmittely:  10min cardio + 5min ylävartalon liikeradat esim. kepillä

Jalat: kyykyt smith 3x10 5kg/pää

Jalat+selkä: sumomaastaveto tangolla 3x12 2,5kg/pää

Yläselkä: ylätaljaveto rinnalle 3x10 3-4 pakka

Rintalihas: penkkipunnerrus käsipainoilla 3x12 6-7kg

Hartiat: kolmisarja 3x10+10+10: vipunostot sinulle kp 3kg, pystypunnennus kp 7g, vipunostot eteen kp 3kg

Ojentaja+hauis: 4 liikettä 3x10+10+10+10: hauiskääntö vasarakäännöllä kp 5kg, dipit pinkillä oma paino, hauiskääntö kierrolla kp 5kg, rankalainen ojentajapunnerrus 8kg

Kyljet: sivutaivutus 3x12 kp 10kg

Loppuvenyttely: 5min. cardio, liikkuvuus, lyhyet venyttelyt

Helppo hyvä ohjelma, jonka jopa minä osaan tehdä. Motivoivinta on se, että painoja on pystynyt kasvattamaan pikku hiljaa. Tykkään!

Sillä iphone on mukana Satsilla, napsin aina välillä kuvia Instagramiini sieltä - tervetuloa seurailemaan.

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

BLOGGAAJA / HEIDI

Olen kolmekymppinen äiti Helsingistä 04/14 ja 10/16 syntyneille tyttärille. Joukolatar on perheblogi, joka käsittelee palasia paljon puhutuista ruuhkavuosista – vauva-arkea, kaupunkielämää Helsingissä, mökkeilyä Joukolassa, taaperoarkea, matkustelua, lastenvaatteita, sisustamista, harrastuksia, juhlaa ja työelämää.

Tervetuloa seuraamaan!

 

 

Suosikkiblogejani

Bebe au Lait
Dear Moments & Me
Emilysliv
Home Vanilla
Lähiömutsi
Raitapaitoja ja leikkokukkia
Villa Fox

Blogiarkisto

2017
2016
2015
2014
2013

Instagram