KAUPALLINEN YHTEISTYÖ

Kaipasin yhteistä rauhallista aikaa rakkaan ystävättäreni kanssa ja hieman jotain speciaalia tähän väsyneeseen kevääseen, joten tuumasta toimeen ja viime viikonloppuna olimmekin minilomalla uudistuneessa Hilton Helsinki Strandissa Hakaniemessä.

Hotellielämässä on vain jotain mikä puree minuun. Näin äitinä, sinä arvostaa upeeta miljöötä, jossa ei tarvitse pohtia imurointia, ruanlaittoa taikka täysiä pyykkikoreja. Hilton Strand on läpikäynyt perusteellisen remontin ja meitä odottikin ystävällinen palvelu, upea aulabaari, viihtyisä ravintola ja todella style hotellihuone. Heidi loves!

Me hengailimme ja yövyimme Plus-tason huoneessa, joka oli tooodella viihtyisä johtuen erityisesti huoneen avaruudesta. Huone oli sisustettu todella viihtyisäksi, hyvin hotellimaiseksi, eikä mitään turhia krumeluureja. Kauniita pintoja, tyylikkäitä valaisimia ja klassisia huonekaluja - peukku sisustukselle. Kaiken kruunasi merinäköala Korkeasaaren suuntaan. Ja ne valkoiset hotellilakanat ja pehmoiset peitot, parasta. Kylpyhuoneesta löytyi amme, jossa ystäväni kävi rentoutumassa.

Meidän oli tarkoitus lähteä kiertelemään kaupungille ja jopa tuulettumaan Helsingin yöhön, mutta toisin kävin. Viihtyisä Hilton Strand piti meidät visusti itsellään koko 20h ajan.

Kävimme aikaisella dinnerillä hotellin ravintolassa BROssa, josta olin kuullut jo paljon hehkutusta. Ravintolassa on upea tummanpuhuva sisustus ja sali on täytetty mukavasti erilaisilla pöytäryhmillä. Paikka on täydellinen after-workille, vai mikä voisi olla parempaa kuin täydellisen drinkin nauttiminen takkatulen ääressä hyvässä seurassa miellyttävän musiikin soidessa taustalla. Lauantai-iltana Bro oli lähes täyteen varattu, mutta meille onneksi löytyi kiva korkea pöytä mukavilla nojatuolimaisilla baarijakkaroilla. Alkuun otimme baarimestarin alusta loppuun puhtaista tuoreista raaka-aineista itse valmistamat drinkit. Mukavaa BROn drinkkilistassa on, että kaikki drinkit on mahdollista saada alkoholittomina, eipä tarvitse tehdä isoa numeroa siitä, että mitä alkoholittomia vaihtoehtoja ravintolassa olisi tarjota. Suloisten alkupalojen jälkeen söimme vielä tuhdit hampurilaisateriat. Vinkiksi, että BROssa tarjotaan sunnuntaisin brunssia, mene ihmeessä testaamaan, pöytävaraus on varmaankin välttämätön.

Illallisen jälkeen muutama ystävä tuli "meille" kylään. Istuimme iltaa hotellihuoneessa, juorusimme, kuuntelimme musiikkia, herkuttelimme, puhuimme miehistä ja vaihdoimme kuulumisia. Vaikka tällainen hotelliloma olisi joskus kiva tehdä aviomiehen kanssa, niin täytyy myöntään, että tyttöjen kanssa vietetyn ajan jälkeen olo on onnellinen ja rentoutunut. Arjessa sitä ehtii viettämään ystävien kanssa aivan liian vähän aikaa, joten tällainen juoruhetki teki todella hyvää. Meillä oli kivat pyjamabileet aikas mielettömässä paikassa siis.

Juttua riitti pitkälle yöhön asti, mutta lopulta väsy rupesi painamaan ja kietouduin hotellin pehmeään vuoteeseen. Aamulla nukuin klo 9 asti! Luksusta! Ja herättyämme sipsuttelimme aamutossuissa aamupalalle. Hotellin aamiaisella oli hauskoja yksityiskohtia - kananmunat kypsyivät kuin jossain laboratoriassa, smoothie oli tarjolla suloisilla pulloissa ja mätitahnaa pystyi puristamaan laitteella. Mutta parasta oli kuitenkin, että valikoima oli laadukas ja monipuolinen.

Kun kotiinlähtö koitti ystävättereni käveli parisataa metriä kotiinsa ja minä ajalin metrolla kotiin perheen luo. Eipä ollut pitkä kotiinpaluu kummallakaan. Kiitos Hilton Strand rentouttavasta minilomasta!

Kommentit (0)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraa

BLOGGAAJA / HEIDI

Olen kolmekymppinen äiti Helsingistä 04/14 ja 10/16 syntyneille tyttärille. Joukolatar on perheblogi, joka käsittelee palasia paljon puhutuista ruuhkavuosista – vauva-arkea, kaupunkielämää Helsingissä, mökkeilyä Joukolassa, taaperoarkea, matkustelua, lastenvaatteita, sisustamista, harrastuksia, juhlaa ja työelämää.