![]() Torstai 24.5.2012 - Tuukka, Touko
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Odotus ja vauvakuume
» Lapsettomuus
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Ylipainoiset naiset, onko teillä ollut samaa?
Olen uus täällä vauva.fi sivulla ja ajattelin kysyä että onko jonkulla muulla sama ongelma kun mulla.Olen 24 v ja mulla on reilusti ylipainoa. Kuukautisia ei ole ollut jo vuosia, sain viime vuona jotkut pillerit, ni sit niitä kuukautisia oli 3 kk. Sen jälkeen ei oo enää ollut. Ollaan yritetty nyt saada lasta noin vuoden. Ei oo tullut toista viiva :(
Nyt siis kävin neuvolassa, ja lähetetti ottama verikokeita. Sieltä siis selvis että hormooni taso on vähän liian korkea. Ja nyt sit ens viikolla on varattu aika naistentautien poliklinikalle, myös poikaystävä on pyydettu mukaan. Hän tei spermakokeen ja siellä oli kirjoitettu että hedelmöityskyky on hyvä. Eli vikaa on sit varmaan minussa. Ja just sen ylipainon takia ehkä?
Onko jolla muulla ollut sama ongelma? Et ylipainoinen ja ei oo tullut raskaaksi?
En tiedä mitä ajatella, että mikä on nyt pahasti... :(
Vastaukset
hmm
Kävin nyt sit naisten polilla, ja pitää tehdä lisä kokeita ja lääkäri arvas et todennäköisesti mun munasarjat ei toimi :( Se ei ole vielä varma, mutta olen iteki 90% varma siitä.Joku tuttu kerroi että on mahdollista vuokrata munasarjoja? Onko kenellä siitä kokemusta? Olis niin kiva jonkun kaa siitä puhua.
voimia...
voisin uskoa että jos olet reilusti ylipainoinen, niin myös klinikalta kehoittavat sinua pudottamaan painoa. Mutta älä nyt vielä mieti kohdunvuokrausta yms. Nykyisin on niin paljon keinoja joilla lapsettomuutta voidaan hoitaa.Sulla on varmaankin niin ette ovuloi, koska kuukautisia ei ole. Nyt et menetä uskoa ja toivoasi vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja muutat elämääsi niin että painoa saat pois ja näet elämän ja vauvahaaveen valoisan puolen:)
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Miten elämästä KIVAA?? Uhmaikäisen kanssa / perhe-elämä yhtä hvettiä
- > Oletko toimittanut lapsena kauppa-asioita, joita nykyään lapset eivät saa tehdä?
- > Onko ongelmana kaaos kodissa? Onko ongelmana hamstraus ja siitä johtuva nolous?
- > Tunnetko ketään HUONOA ÄITIÄ?
- > Mitä ihmettä " nosto" tai " up" tarkoittaa viesteissä?
- > Miksi täällä av:lla kirjoitetaan niin paljon lestoista?
- > Mitä kesähittiä vihaat?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Puskapissalla
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.14 m/s