Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 11.3.2009 22:43  (1/146)

Anaaliyhdyntä on vaarallista,pakko kirjoittaa ihan hoitoalan ammattilaisena

olen nähnyt potilaita joilla peräsuoli revennyt ja siitä seurannut pitkä teho-hoito+ elämä avanteen kanssa.

Vagina on hankausta kestävistä soluista muodostunut limakalvo, kun taas rectum vaurioituu herkästi edestakaisesta liikkeestä, puhumattakaan siitä, jos sinne työnnetään mitä mielikuvituksellisimpia esineitä.

Ken näitä asioita ei usko, voi lainata kirjastosta ge-kirurgian kirjan ja katsoa sieltä.

Vastaukset

Vierailija - 11.3.2009 22:45  (2/146)

Jepjep, harva ihminen sinne tunkee lemmikkirottaa ja tutkii sytkärillä minne se

katosi.
Jos unohdetaan homot ja olutpullot perseessä, niin normi heterosuhteessa se ei ole vaarallista.

Vierailija - 11.3.2009 22:46  (3/146)

joo, mut onhan se vastenmielistä jo ajatuksenakin...

Lainaus:
katosi.
Jos unohdetaan homot ja olutpullot perseessä, niin normi heterosuhteessa se ei ole vaarallista.

Vierailija - 11.3.2009 22:46  (4/146)

Kuinka se sitten kestää ulostetta?

Sitäkin saa muutaman miljoona kertaa elämänsä aikana pusertaa ulos ja se junnaa siellä...

Vierailija - 11.3.2009 22:49  (5/146)

Ja tää on muuten täyttä totta!

Lainaus:
olen nähnyt potilaita joilla peräsuoli revennyt ja siitä seurannut pitkä teho-hoito+ elämä avanteen kanssa.

Vagina on hankausta kestävistä soluista muodostunut limakalvo, kun taas rectum vaurioituu herkästi edestakaisesta liikkeestä, puhumattakaan siitä, jos sinne työnnetään mitä mielikuvituksellisimpia esineitä.

Ken näitä asioita ei usko, voi lainata kirjastosta ge-kirurgian kirjan ja katsoa sieltä.

T. Toinen hoitoalan ihminen

Vierailija - 11.3.2009 22:49  (6/146)

Vain jos on ahdasmielinen ajatuksiltaan,

Lainaus:
joo, mut onhan se vastenmielistä jo ajatuksenakin...

Vierailija - 11.3.2009 22:49  (7/146)

Joo.

Olen minäkin hoitanut potilaita joilla on sattunut vahinko jonkun peräreikään tungetun esineen kanssa. Yksi oli juuri teholla koska oli tunkenut takapuoleensa jonkun ison kurkun. Ihan kamala tapaus, kun koko suku, aikuiset lapset mukaanlukien, kävi tätä miestä katsomassa sairaalassa. Ja oli heteropari.... Ja ennen kuin kukaan älähtää, niin ei ollut Suomessa.

Vierailija - 11.3.2009 22:52  (8/146)

Niinniin, kurkun! Mutta kyllä se miehen munaa kestää, hyvinkin.

Lainaus:
Olen minäkin hoitanut potilaita joilla on sattunut vahinko jonkun peräreikään tungetun esineen kanssa. Yksi oli juuri teholla koska oli tunkenut takapuoleensa jonkun ison kurkun. Ihan kamala tapaus, kun koko suku, aikuiset lapset mukaanlukien, kävi tätä miestä katsomassa sairaalassa. Ja oli heteropari.... Ja ennen kuin kukaan älähtää, niin ei ollut Suomessa.

Vierailija - 11.3.2009 22:53  (9/146)

No musta ole normaalia

tunkea analiinsa niin yhtään mitään. Saati sitten mitään vieraita esineitä.
Kai noissa tapauksissa se peräpää on se pää joka on lievemmin vaurioitunut.

Vierailija - 11.3.2009 22:55  (10/146)

Saa olla miehellä aikamoinen mela jos perse siitä repeää.. :D

Kai nyt kuka tahansa tajuaa että jos sinne alkaa tunkemaan jotain kaljapulloja tai jalkalamppuja niin voi sattua...

Vielä ei ainakaan olla minun peräreikää rikki saatu, vaikka anaaliseksistä tykätäänkin. Tosin laitetaan kyllä liukastettakin...

Vierailija - 11.3.2009 22:56  (11/146)

harvemmin sitä sinne suoleen työnnetään...Ja ehkäpä hieman pehmeempää on se.

.

Vierailija - 11.3.2009 22:57  (12/146)

no se on pienimunaisten hommaa. Ei onnistuis meillä!

Lainaus:
Kai nyt kuka tahansa tajuaa että jos sinne alkaa tunkemaan jotain kaljapulloja tai jalkalamppuja niin voi sattua...

Vielä ei ainakaan olla minun peräreikää rikki saatu, vaikka anaaliseksistä tykätäänkin. Tosin laitetaan kyllä liukastettakin...

Vierailija - 11.3.2009 22:57  (13/146)

Ja se ulosteinkontinenssi on kanssa kivaa vaihtelua elämään.

Peräaukon lihasten venyminen ja väljistyminen on väistämätön seuraus toistuvista anaaliyhdynnöistä.

Vierailija - 11.3.2009 22:58  (14/146)

Mut se hieroo ihanasti pukamia...

Lainaus:
Peräaukon lihasten venyminen ja väljistyminen on väistämätön seuraus toistuvista anaaliyhdynnöistä.

Vierailija - 11.3.2009 22:59  (15/146)

joopa joo

Ja kokemusta on?

Vierailija - 11.3.2009 23:03  (16/146)

Pakko nyt kyllä vähän kehua...

Ei tosiaan ole mitenkään pieni muna miehellä.
Eikä kyllä vielä ole ollut löystymisongelmia...

Opetelkaa harrastamaan sitä anaalia oikein. Älkääkä tunkeko sinne mitään nojatuolia.

t. se anaaliseksistä pitävä.

Vierailija - 11.3.2009 23:07  (17/146)

Uskotaan,uskotaan! Mukavia kakkavaippavuosia sulle sitten vaan!

Lainaus:
Ei tosiaan ole mitenkään pieni muna miehellä.
Eikä kyllä vielä ole ollut löystymisongelmia...

Opetelkaa harrastamaan sitä anaalia oikein. Älkääkä tunkeko sinne mitään nojatuolia.

t. se anaaliseksistä pitävä.

Vierailija - 11.3.2009 23:09  (18/146)

Voi elämä.....

.

Vierailija - 11.3.2009 23:10  (19/146)

Heheheh...

Kaikkea sitä jaksaa "hoitsut" sepittääkin.
Ilmankos niitä vaippoja vanhuksilla käytetään.

Vierailija - 11.3.2009 23:11  (20/146)

Hahahaa.

Tän anaaliharrastajan pierutkin varmaan plörähtää kuin tuuli tunnelista. No ilonsa kullakin.

Saako nainen siitä muuten mitään nautintoa? Useampikin mies on sitä kerjännyt, mutta en ole ekaa kivuliasta yritystä enempää antanut sorkkia sinne päin...

Vierailija - 11.3.2009 23:13  (21/146)

Siitä saa parhaimmat orkut, kun saa vielä dildoa emättimeen.

Lainaus:
Tän anaaliharrastajan pierutkin varmaan plörähtää kuin tuuli tunnelista. No ilonsa kullakin.

Saako nainen siitä muuten mitään nautintoa? Useampikin mies on sitä kerjännyt, mutta en ole ekaa kivuliasta yritystä enempää antanut sorkkia sinne päin...

t: 2, jne, toinen joka tykkää anaaliseksistä.

Vierailija - 11.3.2009 23:26  (22/146)

ei se perse siitä kärsi jos ei nyt ihan koko ajan nussi

ja lopettaa heti jos tuntuu pahalta (eikä työnnä peppuun muuta kuin munaa tai dildon). Anaaliseksi on ihanaa!

t. nainen

Vierailija - 11.3.2009 23:33  (23/146)

Minä luulen, että useiden on saatava kokeilla ja kokea itse

Minä olen harrastanut anaaliyhdyntää nuorempana. Kieltämättä se oli kivaa; ehkä myös siksi, kun tiesi ns tekevänsä jotain, mikä ei yleisesti ottaen ole hyväksyttävää. Peräaukon ympärillä on myös todella herkkä alue. Tosin tuota aluetta voi käsitellä muutenkin kuin työntämällä peräaukkoon esineitä tai elimen.

Enää en harrasta anaaliseksiä, koska minulle kehittyi niin kivuliaat peräpukamat, että jo ajatuskin sattuu.

En tiedä, oliko anaaliyhdyntä, jota kuitenkaan emme harrastaneet kuin ehkä kerran viikossa parissa, syy peräpukamiin vai olisivatko ne kehittyneet muutenkin.

Mutta en siltikään suosittele anaaliyhdyntää kenellekään, huolimatta siitä, mitä täällä olen muutamien mielipiteenä lukenut.

Vierailija - 11.3.2009 23:35  (24/146)

Eihän se pimppikään siitä käytöstä löysty ja kulahda.....vai kuinka?

.

Vierailija - 11.3.2009 23:47  (25/146)

On se kumma, että jos tuodaan esiin tunnettuja(?) riskejä, niin

heti on kasa ihmisiä todistelemassa kuinka he nauttivat anaaliseksistä. Miten se on näiltä todistelijoilta pois, jos toisia ihmisiä kiinnostaa oma terveys ja epäilevät jonkun sopivuutta.

Vierailija - 11.3.2009 23:50  (26/146)

25

joo mut jos joku väittää täällä et normaalista mukavasta anaaliseksistä repeää perse niin alkaa kyllä ärsyttämän. Goatsen harrastajat ja nää kaljapulloja perseeseensä työntelevät hölmöt on ihan asia erikseen.

Vierailija - 12.3.2009 0:10  (27/146)

mutta

pimppi on nimenomaan tarkoitettu seksikäyttöön sekä vauvan syntymiseen. Peräsuoli ja persreikä on tarkoitettu ulosteen lyhytaikaista varastointia ja ulostuloa varten. Ei sitä peräaukkoa sulkijaliaksineen oo tarkotettu edestakaseen vemputukseen munalla tai millään välineelläkään.

[iEihän se pimppikään siitä käytöstä löysty ja kulahda.....vai kuinka?.

Vierailija - 12.3.2009 0:16  (28/146)

Nimenomaan.

pimppi on nimenomaan tarkoitettu seksikäyttöön sekä vauvan syntymiseen. Peräsuoli ja persreikä on tarkoitettu ulosteen lyhytaikaista varastointia ja ulostuloa varten. Ei sitä peräaukkoa sulkijaliaksineen oo tarkotettu edestakaseen vemputukseen munalla tai millään välineelläkään.

[iEihän se pimppikään siitä käytöstä löysty ja kulahda.....vai kuinka?.

Pylly ei ole pimppi. Mahtuuko teidän pyllystä esim. vauvan kokoinen pökäle ulos?

Sitä paitsi, jos seksi on lähinnä kehittynyt lisääntymisen takia, niin eiköhän sitä melaa ole silloin tarkoitus uittaa siellä etupuolella?

Vierailija - 12.3.2009 2:35  (29/146)

kyllä tasan on kaikki rihlat pois pimpistäkin

jos se on ollut yleisessä jakelussa

Vierailija - 12.3.2009 7:46  (30/146)

mitähän

ton 29 rihlat tarkoitti??

Vierailija - 12.3.2009 7:52  (31/146)

Suomalainen ei usko, ennenkuin näkee. nimim nähnyt.

.

Vierailija - 12.3.2009 8:18  (32/146)

Mulla taas peppuseksi

helpottaa pukamien tuskaa! Suoli kun on venynyt raskausaikaisesta ummetuksesta ja välillä tuntuu että suoli on ihan rusetilla niin hyvin tuo mies saa sen oikaistua:) Ei me harrasteta sitä kuin muutaman kerran vuodessa, ihan extrana mutta ei se kyllä hullumpaa ole.... ja vähän tuhmaakin;)

Ja ei ole ongelmia pidätyskyvyn kanssa, pikemminkin toivon että helpottaisi ulostamista myös!

Vierailija - 12.3.2009 8:37  (33/146)

Itsekin hoitoalalla ja tiedän että anaaliseksi todellakin vahingoittaa peräsuolta

ja sitä kautta lisää huomattavasti syöpäriskiä. SInne reikään kun ei anatomisestikaan kuulu työntää mitään!

Mutta antaa ihmisten peuhata, se on sitten mukavaa kun tosiaan tapahtuu pahat vauriot ja sen jälkeen ulostaminen ei enää onnistu..

Vierailija - 12.3.2009 8:47  (34/146)

Mä luin kerran joltain lääkäripalstalta asiasta kysymyksen ja vastauksen

Eipä ole sen jälkeen tullut mieleenkään kokeilla. Joltain keski-ikäiseltä naiselta oli tosiaan sulkijalihas käynyt väljäksi, joka johti kakkavahinkoihin, ja syynä oli toistuvat anaaliyhdynnät. Lääkäri varoittikin lukijoita, että tämä on ihan yleinen ongelma anaaliseksin harrastajilla. Eihän se vielä nuorilla ja nuorehkoilla aiheuta ongelmia, mutta ajan mitään melkeinpä väistämättä.

Vierailija - 12.3.2009 8:47  (35/146)

Kaikkihan elämässä on vaarallista

anaaliyhdyntä on varmasti ihan turvallista kun pidetään järkipäässä. En tarkoita että persreiän pitäisi kestää joka päiväistä nussimista mutta silloin tällöin suoritettuna kestää taatusti. Huolellinen rasvaus, ja kun homma suoritetaan niin että paikat on rentona eikä väkisin tungeta. Rauhallisuus ennenkaikkea eikä mitään ryskyttämistä, ja tietysti niin että jos on kovin mittava kalu niin parempi olla tunkematta peräaukkoon.

Ja sen nyt pitäisi olla sanomattakin selvää että mitään erikoisuuksia ei sinne perseeseen tungeta, mutta se kyllä ole minusta enää anaaliyhdyntää jos siellä on hamsteri perseessä.

Vierailija - 12.3.2009 10:07  (36/146)

Ai hitto mitä juttuja:=) Repeilen täällä ihan täysillä...hamsteri perseessä:)))

.

Vierailija - 12.3.2009 10:33  (37/146)

hoh hoijaa

Mistäs syystä ne peräsuolet on revenneet? Ei varmaankaan anaaliseksistä... Uskomattomia jurpoja.

Vierailija - 12.3.2009 10:38  (38/146)

Miksi taas sama juttu Kaksplus-palstalla ja täällä?

Ap oletko se juuri sinä joka säännöllisesti laittaa saman aloituksen kummallekin palstalle?

Vierailija - 12.3.2009 10:54  (39/146)

peppuseksissä ei ole mitään vaarallista

jos käyttää normaalia järkeä, Mitähän nämä "ammattilaiset" oikein on? Uskon paljon mieluummin lääkäreiden, seksologien ja muiden tunnettujen alan gurujen teoksiin, joiden mukaan anaali on paitsi turvallista niin myös kivaa.
Täällä on muutama anaaliseksifoobikko, jotka näitä älyttömyyksiä silloin tällöin postaa joka puolelle. Hankkikaa elämä!

Vierailija - 12.3.2009 11:11  (40/146)

No ap on anaaliseksiammattilainen...

Koulutukseltaan hän on sairaalan kierrätysasiantuntija eli roskakuski eli hoitoalalla hyvinkin...

Vierailija - 12.3.2009 11:17  (41/146)

no huonolla tuurilla se sulkijalihas repee vaikka synnytyksessä...

Lainaus:

Mutta antaa ihmisten peuhata, se on sitten mukavaa kun tosiaan tapahtuu pahat vauriot ja sen jälkeen ulostaminen ei enää onnistu..

Vierailija - 12.3.2009 15:17  (42/146)

Tunnusta: se on käynyt sun suussakin!

Lainaus:

Sitä paitsi, jos seksi on lähinnä kehittynyt lisääntymisen takia, niin eiköhän sitä melaa ole silloin tarkoitus uittaa siellä etupuolella?

Toisekseen: miksi sinne on luotu samat "hyväntunteenlihakset" kuin vaginaankin?

Vierailija - 12.3.2009 15:23  (43/146)

Mä tykkäisin ja tykkäänkin...mutta

ex aiheutti mulle traumoja;(

Älkää nyt aina tuomitko kaikkea outoa, olen kyllä lukenut anaalista tietoja, mitkä ovat faktaa ja myös fitkiota, meillä kaikilla on kai kuitenkin mahdollisuus nauttia vaikka mistä, kunhan se ei vahingoita, vai?

Eikä kaikesta ole pakko tykätä.

Vierailija - 12.3.2009 15:23  (44/146)

Siksi, että ulostaminen tuntuisi hyvältä.

Lainaus:

Toisekseen: miksi sinne on luotu samat "hyväntunteenlihakset" kuin vaginaankin?

Muutenhan ulostaminen ja uloste ovat epämiellyttäviksi koettuja asioita. Tekemällä ulostamisesta sellaisen, että se helpottaa oloa, luonto on varmistanut sen, että ihminen tosiaan ulostaa.

Vierailija - 12.3.2009 15:24  (45/146)

hih

Ap, olet ihanan asiantunteva... Olteko itse AHDASmielinen? Hih. Joo, ja kakarat tunkee erinäisiä esineitä reikiinsä, sekin on vaarallista! Liukasteet on keksitty ja anaaliseksi on ihanaa! En nyt kyllä kirjastoon aio lähteä, teen tän ihan mutu-tuntumalla... Vai oletko lesta? Ps. on ollut myös vaginan repeilyjä vai etkö ole vielä törmännyt... elämä opettaa...

Vierailija - 12.3.2009 15:30  (46/146)

Ihana, mulla olikin huono päivä tänään mutta tämä kirkasti koko ensi viikonkin!

Lainaus:
Muutenhan ulostaminen ja uloste ovat epämiellyttäviksi koettuja asioita. Tekemällä ulostamisesta sellaisen, että se helpottaa oloa, luonto on varmistanut sen, että ihminen tosiaan ulostaa.

Kiitos sulle siitä =)!

Vierailija - 12.3.2009 15:33  (47/146)

Olepa hyvä.

Siksihän seksikin on tehty miellyttäväksi, että harrastaisimme sitä. Näin luonto varmistaa jälkeläisten tulon.

Vierailija - 12.3.2009 15:42  (48/146)

täällä jotkut äijät kirjoittellee hermostuneina kun pelkäävät

että muija ei kohta enää suostukn jokaviikkoisiin perspanoihin.
Vai miksi täällä on näitä, jotka luulevat että faktoista puhuminen on jotain ahdasmielisyyttä?
Anaaliyhdyntään liittyy omat riskinsä. 1 tai 10 kertaa ei välttämättä haittaa mitään, mutta jatkakaapa esim. pari vuosikymmentä säännöllisesti...

Vierailija - 12.3.2009 17:13  (49/146)

peesi

Lainaus:
että muija ei kohta enää suostukn jokaviikkoisiin perspanoihin.
Vai miksi täällä on näitä, jotka luulevat että faktoista puhuminen on jotain ahdasmielisyyttä?
Anaaliyhdyntään liittyy omat riskinsä. 1 tai 10 kertaa ei välttämättä haittaa mitään, mutta jatkakaapa esim. pari vuosikymmentä säännöllisesti...

Vierailija - 12.3.2009 17:26  (50/146)

Mun mielestä

Anaalipano on ihan perseestä.
Miestä miellyyttääkseni olen antanut, mutta en ikinä enää.
Ei todellakaan tuottanut mitään hyvänolon tunteita.
Voin hyvin kuvitella kuinka peräsuolen ohuempi kalvo vaurioituu siinä hinkkaamisessa. Eikö se ole miehelle sitten ihan sama kumpi siinä alla on mies vai nainen kun kakkoseen haluaa höylätä. Piilohomoja koko sakki!

Vierailija - 12.3.2009 17:28  (51/146)

Mun mies ei tykkää peppupanoista.

Ihmeen moni mies niitä kuitenkin hinkuaa, outoa. Jotain piilohomoilua se taitaa olla...

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]