Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 22.2.2012 19:51  (1/46)

En vittu jaksa kuunnella kusipään vänkäämistä lapsilisistä. Tyhjensin kaapit lastenvaatteista.

Kusipään luona äsken otin joka ainoan myyntikelpoisen ja jälleenmyyntiarvoisen lastenvaatteet ja pakkasin kassiin.
Yhdet ulkovaatteet jätin ja yhdet kengät molemmille.
Ostakoot vittu lapsille vaatteet tästä lähtien jos luulee sen olevan halpaa lystiä.
Ja huomenna soitan päivähoitotoimistoon että osaavat periä maksimipäivähoitomaksun kusipään tulojen mukaan.
Mun kanssa ei vittu leikitä. Teen vaatteilla hyvän tilin nettikirppiksellä, kela perikööt takaisin lapsilisiä jos tahtoo, en maksa kuin 20€/kk, ilmainen laina.

Vastaukset

Vierailija - 22.2.2012 19:53  (2/46)

Että jos päiväkodissa ihmettelevät miksi lasteni

vaatteet ovat huomenna lumppuja, niin tässä teille syy.
Ja jos lapsiani haukutaan ryysyläisiksi vika on vain ja ainoastaan kusipään.
Enkä aio ostaa 2-vuotiaalle vesirokkorokotteen tehosterokotustakaan, ensimmäinen rokotus on annettu, toisen ostakoot kusipää jos tahtoo.

Vierailija - 22.2.2012 19:53  (3/46)

Miksi oot tehny

lapsia kusipään kanssa?

Vierailija - 22.2.2012 19:54  (4/46)

Olin niin vitun sekaisin 7 vuotta sitten että

tein vahingossa lapsen kusipään kanssa ja enkä jaksanut välittää edes ehkäisystä ni syntyi sitten vielä toinenkin.

Vierailija - 22.2.2012 19:54  (5/46)

Eikä v:u kukaan enää jaksa kuunnella sun v-pään vänkäämistä k-päästä ja lapsista...

Vierailija - 22.2.2012 19:55  (6/46)

Enkä voi tavata lapsiani enää, kun en kestä katsella

niitä rumissa, anopin hankkimissa lumpuissa.

Vierailija - 22.2.2012 19:55  (7/46)

No vittu ihan sama jaksatteko vai ettekö, vittuako se

mua liikuttaa. Mut kohta tulee paljon rahaa lastenvaatteista, jotka myyn.

Vierailija - 22.2.2012 19:57  (8/46)

Miten se k-pää antoi sun ottaa ne vaatteet?

Eiks sulla pitäis olla jo lähestymiskielto siihen ja lapsiis?

Vierailija - 22.2.2012 19:58  (9/46)

Mä raivostuin sille ja ajoin sen ulos,

olisin vetänyt turpaan jos olis tullut estämään. Hakekoot lähestymiskieltoa, mulle vaan helpompaa.

Vierailija - 22.2.2012 19:59  (10/46)

Mä oisin villitänyt sen autonkyljen paskaksi jos

ei olis antanut vaatteita. Yön pimeydessä olisin hiippaillut autolle ja sit joku teini olis saanut syyt niskoilleen ku vähän naapuriautoakin olisin romuttanu.

Vierailija - 22.2.2012 20:08  (11/46)

Taidat olla kipeästi

ammattiauttajan tarpeessa.

Vierailija - 22.2.2012 20:09  (12/46)

Et sä täällä riehumalla sitä eläkettä saa.

Mee töihin ja elätä ittes!

Vierailija - 22.2.2012 20:11  (13/46)

Niinhän mä meenkin töihin, heinäkuussa.

Vaikka jonnekin päivystävään päiväkotiin tai johonni missä on tarvetta ilmaistyövoimalle.

Vierailija - 22.2.2012 20:13  (14/46)

vittu nää sun aloitukset tunnistaa NIIN hyvin psykomamma

Ei tarvi arvailla kenestä on kyse.

Vittu kun sä saisit jostain kunnollista hoitoa. Tuntuu niin vitun pahalta seurata vierestä kun sä vittu kärsit vuodesta toiseen eikä sua vittu osata auttaa.

Ja vittu selvää kai on ketkä siitä vittu eniten teidän perheessä kärsii. Ne jotka asiaan on vittu kaikkein vähiten syypäitä.

Miksei vittu yhtä psykomammaa pystytä auttaan niin että se sais vittu asiansa kuntoon. Vittu lasten takia, ei vittu muuten.

Vierailija - 22.2.2012 20:16  (15/46)

Ei mulla oo lapsia, siksi myynkin niiden vaatteet tarpeettomina.

Ja vittu, kun teen pelkkää ilmaistyötä, ei palkkani tai tuloni koskaan nouse sen rajan yläpuolelle, että ulosottomies saisi euroakaan elatusmaksuja perittyä.
Enkä vittu allekirjoita elatussopparia ilman oikeudenmääräystä, siinähän kusipää vie asian oikeuteen, voi mennä aika monta kuukautta.

Vierailija - 22.2.2012 20:19  (16/46)

Ai sulla ei olekaan enää lapsia,

mihis ne hävis? Ja sille yhdelle joka ihmetteli eikö pm saa apua. Apua sille olisi ollut tarjolla yllin kyllin, mutta se ei ota sitä vastaan. Se haluaa vaan lusmuta ja saada yhteiskunnalta rahaa työkyvyttömyyseläkkeen muodossa.

Vierailija - 22.2.2012 20:20  (17/46)

Ei ne enää oo mun lapsia, ne on kusipään lapsia

ja sossujen. Mulla ei oo enää lapsia, ei oo ollu enää kahteen vuoteen, eli asia ei kuulu minulle miten kusipää kakaransa vaatettaa tai millä se maksaa päivähoitomaksut.

Vierailija - 22.2.2012 20:34  (18/46)

Kaikki alko sit siitä, että olen kusipäältä yrittänyt

velkoa 5€:tä jo perjantaista asti, kun ostin kakaroille kusipään luo särkylääkettä, koska kusipää oli ylläriylläri unohtanut ottaa lompakon mukaan.
Alko vittuilemaan mulle kun pyysin sitä vitosta takasin, että eikö lapsilisillä saa yhtä särkylääkepakettia.
Joo, olis vittu pitäny jättää särkylääkkeet ostamatta ja kusipää olis voinu ihan itse mennä uudestaan apteekkiin kun ei siltä ääliötä saa edes velkoja perittyä kun se on niin vitun köyhä luuseri.

Vierailija - 22.2.2012 20:37  (19/46)

Eihän ne lapsilisät sulle kuulu jos lapsetkin on k-pään ja sossujen.

Lainaus:
velkoa 5€:tä jo perjantaista asti, kun ostin kakaroille kusipään luo särkylääkettä, koska kusipää oli ylläriylläri unohtanut ottaa lompakon mukaan. Alko vittuilemaan mulle kun pyysin sitä vitosta takasin, että eikö lapsilisillä saa yhtä särkylääkepakettia. Joo, olis vittu pitäny jättää särkylääkkeet ostamatta ja kusipää olis voinu ihan itse mennä uudestaan apteekkiin kun ei siltä ääliötä saa edes velkoja perittyä kun se on niin vitun köyhä luuseri.

Että ihan oikein se k-pää sanoi.

Vierailija - 22.2.2012 20:40  (20/46)

Miks te puhutte tolle

hullulle PSYKOMAMMALLE???

Vierailija - 22.2.2012 20:43  (21/46)

Olis pitäny ottaa se vitun särkylääkepakettikin

pois kusipään kaapista. Isommalla kakaralla kumminkin huomenna migreeni, siinähän olis ajellu aamulla apteekkin ja takas.
Joo, lapsilisät on yhteisellä sopimuksella tulleet mulle ja sillä rahalla en rupee kuuntelemaan kusipään vittuiluja asiasta, joka on sovittu.
Vedän kyselemättä turpaan seuraavalla kerralla jos ei nyt usko.

Vierailija - 22.2.2012 20:44  (22/46)

Mut mullahan on nyt monta kassillista myyntikelpoisia

vaatteita, joista mammat maksaa hunajaa. Kyllä noilla ainakin tonnin tienaa ellei enemmänkin. Kun jaksai myydä, se kai tässä ongelma on kun ei eläkkeellä ehi mitään myyntihommia tehdä.

Vierailija - 22.2.2012 20:46  (23/46)

Mutta

muistathan kusipään ex-vaimo, että et sitten saa enää toimeentulotuen yh-korotustakaan jos et saa lapsilisiä. Siitähän kyselit tässä muutama päivä sitten.

Vierailija - 22.2.2012 20:47  (24/46)

No just siks ;)

Lainaus:
hullulle PSYKOMAMMALLE???

Vierailija - 22.2.2012 20:48  (25/46)

En mä tartte yh-korotusta, enkä vittu ikinä mikään ex-vaimo

ole. Kusipäällä on vain yksi ex-vaimo, enkä se ole minä.
Ja mulle riittää elämiseen se 460€ asumiskulujen, sähkön ja lääkkeiden jälkeen.
Saan hyvin rahaa ainakin vuodeksi eteenpäin, kun myyn kirpparilla pentujen tavaroita, ei ne mun yksiööni mahdu.
Enkä aiko pentuja tavata, yksinelävälle riittää 460€/kk reilusti, kun ei tartte pentuja ruokkia.

Vierailija - 22.2.2012 20:50  (26/46)

Ja mähän menen jonnekin päiväkotiin töihin,

niin mä saan ylläpitokorvaustakin kuukaudessa 180€/verottomana, eikä sitä sossu saa ottaa tulona huomioon.
Ja työttömyysturvaan tulee 4,5% aktivointikorotus, kun menee ilmaiseksi työharjoittelijaksi.
Mä mitään vitun yh-korotusta tartte, pärjään rahallisesti paremmin mitä kusipää ikinä.

Vierailija - 22.2.2012 20:52  (27/46)

Sit ku saat niitä vaatteita laitettua huutonettiin

ni laitas linkkiä tähän ketjuun.

Vierailija - 22.2.2012 20:55  (28/46)

Miksi laittaisin, etsi kyylä itse linkkisi.

Ja muualla menee paremmin vaatteet kaupaksi mitä huutiksessa, se on vasta viimeinen vaihtoehto. Myyn paikallisilla kirppiksillä ja otan rahat käteisenä.

Vierailija - 22.2.2012 20:58  (29/46)

Mitäs jos menisit ensin, hakemaan jotain hoitoa ITSELLESI?

Vierailija - 22.2.2012 21:00  (30/46)

Miksi

jätit ne kengät ja ulkovaatteet?

Vierailija - 22.2.2012 21:13  (31/46)

Ei mahtuneet enää kasseihin eikä kusipään luona

ollu enempää muovipusseja. Muuten olisin vienyt kaikki vaatteet.

Vierailija - 22.2.2012 21:14  (32/46)

Mitä mä sillä hoidolla muka voittaisin? En mitään.

Mukavampaa näin.

Vierailija - 22.2.2012 21:20  (33/46)

Voi

niitä lapsiparkoja siellä tulevassa "työpaikassasi"... :(

Vierailija - 22.2.2012 21:21  (34/46)

Onko tällä ihmisellä siis ainakin ajoittain lapset luonaan?

Vieläkö joku väittää, että Suomessa huostaanotetaan liian herkästi?

Vierailija - 22.2.2012 21:26  (35/46)

Ja sitäpaitsi kengillä ei ole mitään jälleenmyyntiarvoa

eikä markettiulkovaatteilla, niistä ei saa mitään edes kirpputorilla.

Vierailija - 22.2.2012 21:27  (36/46)

Aion tehdä kaikkeni että lapset lähtevät kusipäältä

lastenkotiin ja sijaiskotiin. Kusipää ei ole sovelias lapsia hoitamaan ja kasvattamaan.

Vierailija - 22.2.2012 21:29  (37/46)

Okei, etsitään. Sori.

Lainaus:
Miksi laittaisin, etsi kyylä itse linkkisi. Ja muualla menee paremmin vaatteet kaupaksi mitä huutiksessa, se on vasta viimeinen vaihtoehto. Myyn paikallisilla kirppiksillä ja otan rahat käteisenä.

Pakko myöntää, etten ollut ostoaikeissa. Olisin vain ollut utelias näkemään mitä kaikkia hienouksia sulla on:)

Vierailija - 22.2.2012 21:31  (38/46)

Niillä "hienouksilla" tienaa paremmin muualla

kuin huutiksessa. Metsola-kirppiksellä vaikka, nettoaa aivan vitusti.
Ja kenkiä ja muuta paskaa ei kannata edes alkaa myymään, ehkä pari euroa voi saada normikirppiksellä, sinne ne haalaan pöydäntäytteeksi.

Vierailija - 22.2.2012 21:37  (39/46)

Pelkkä provo

Tämä tarinan minä-muotoinen kertoja. Sellaista äitiä ei olekaan, joka saa lapsilisät mutta ei halua edes tavata lapsiaan. Johan tämän "kusipää" olisi ilmoittanut kelaan, että maksakaa lapsilisät hänelle, joka lapsia hoitaa.
Kukaan äiti ei ole niin julma, että veisi lastensa vaatteet ja särkylääkkeet ja vielä kehtaisi retostella täällä moisella meiningillä.

Vierailija - 22.2.2012 21:39  (40/46)

Särkylääkkeet jätin kun sain siitä rahat ja ne myyntikelvottomat

markettilumput, joita anoppi ja muut sukulaiset ja tuttavat on kantaneet synttärilahjoiksi.
Laitoin "mökkivaatteet" oikeiden vaatteiden tilalle ja otin paremmat vaatteet mukaani.
Että eipä tartte huomenna päiväkodisa ihmetellä että miks pennuilla on 90-luvun ryysyt päällä ja jatkossa.

Vierailija - 22.2.2012 21:41  (41/46)

Että jäi pennuille vaatteita, mutta ne on sellasia,

joista ei edes kirpputoreilla rahaa saa. Ja kusipää maksoi viiden päivän vänkäämisen jälkeen mulle sen vitosen niistä särkylääkkeistä, jotka hyvää hyvyyttäni ostin.

Vierailija - 23.2.2012 12:50  (42/46)

Suurin ongelma

Tässä tietysti on, että tuollaiset AP:n kaltaiset ihmiset lisääntyvät eniten ja helpoiten. Oikea kunnon White Trash.

Vierailija - 23.2.2012 12:51  (43/46)

Jees, vielä ehtii tiineeksi tulla, eikun nussimaan

ensimmäisen vastaantulevan äijän kanssa. Ja raskausaikana vedän viinaa ja lääkkeitä aivan surutta jos selviää että kakara on poika.

Vierailija - 23.2.2012 12:53  (44/46)

Mulle riittää kaks poikaa.

En välitä poikasikiöstä pätkääkään, sen voi vaikka abortoida sit viikon 20 jälkeen. Jos pentu on tyttö, siihen voikin ehkä vähän panostaa jos se ei oo down.

Vierailija - 23.2.2012 12:54  (45/46)

Onneksemme

Kusipäät pariutuvat kusipäiden kanssa ja näiden lapsista tulee kusipäitä. Eli ei tarvitse kuin katsoa kusipäiden aloituksia kusipäistä ja huokaista helpotuksesta, ettei itse ole kusipään kanssa elävä kusipäiden kusipäisiä kersoja kasvattava kusipää.

Vierailija - 23.2.2012 12:57  (46/46)

Mä mitään parisuhdetta halua, pelkkä nussiminen

riittää. En tosiaankaan ota ketään kusipäätä vaivoikseni kun nussimiskumppania voi vaihtaa vaikka joka päivä.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]