![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Itseänne hoikkana pitävät ihmiset? MITTANNE?
mä ajattelen et oon suht hoikka, mutta ehkä enemmän normaalipituus 161, paino 51
Vastaukset
170/62
.171 cm 54 kg.
Vähän on ylimääräistä vatsan ympärillä, mutta muuten pientä kokoa.168/53
167/56, olen normaalivartaloinen/hoikka
joo
tää jo vahvisti sen, että en oo hoikka. t ap..mullakin on vähän mahaa.
minä,
175 ja 55kgSamoin
Lainaus:
168/50
Vatsan kohdalla on muutama makkara.159/48
Samis
Lainaus:
mä ajattelen et oon suht hoikka, mutta ehkä enemmän normaali
pituus 161, paino 51
mä ajattelen et oon suht hoikka, mutta ehkä enemmän normaali
pituus 161, paino 51
tai melkein, pituus 159, paino tuo 51 - ja ollaan hoikkia, piste.
kiitos nro 11!
ainakin mahtuu pienet vaatteet.ap
166/49
Muuten hoikka mutta mahalöllölle ja alleille pitäis jotain tehdä. Mahaan ei taida auttaa muu kuin kirurgin veitsi, on meinaan JÄRKYTTÄVÄ!:(170/56
Mitat ovat 88-69-94. Enpäs ole varmaan muutamaan vuoteen edes mittanauhaa kaivanut esille, nyt oli jännä tarkistaa.(Ennen, vielä 4-5v sitten taisi olla 87-65-89.)
Ja joo, ei nyt mikään tiimalasivartalo, mutta vyötärö löytyy.
164/65
Olen kuitenkin ehkä enemmän normaali kuin "hoikka"...Ettekö te löllömahaa valittavat harrasta mitään liikuntaa?!
Hyvä jumala, mitoilla 157/65 mahtuu kokoon 36 eikä ole irtonaista missään kun pitää huolta lihaskunnosta!...eli ei mua tähän ketjuun sitten, lähden etsimään jotakin niistä läskiketjuista sillä sinne kuulun näillä teidän kriteereillä... Ja ei tule makkarat yli vaatteista, sitähän tähän joku kohta tulee huutamaan että liian pieniin vaatteisiin itseni ängen...
Mitat?
Eikö mitat (ainakin tässä tapauksessa) ois ennemminki pituus ja rinnan/vyötärön/lantionympärys? Eihän pelkkä paino ja pituus kerro niin tarkasti ihmisen kokoa että siitä vois päätellä onko hoikka vai ei?No sitä mäkin!
Lainaus:
Eikö mitat (ainakin tässä tapauksessa) ois ennemminki pituus ja rinnan/vyötärön/lantionympärys? Eihän pelkkä paino ja pituus kerro niin tarkasti ihmisen kokoa että siitä vois päätellä onko hoikka vai ei?
Eikö mitat (ainakin tässä tapauksessa) ois ennemminki pituus ja rinnan/vyötärön/lantionympärys? Eihän pelkkä paino ja pituus kerro niin tarkasti ihmisen kokoa että siitä vois päätellä onko hoikka vai ei?
Todella on vyötärö eikä mitään pömppiksiä, mutta suurin osa tässä ketjussa rääkyy vain painoa ja pituutta!
T. tuo 157/65
173/67
168/55
168cm/57kg
vyötärönympärys 64cm, housujen tuumakoko 28Haluaisin kyllä painaa alle 55kg mutta en pidä itseäni nytkään mitenkään lihavana vaan kokovartalopeilistä katsottuna näen kyllä olevani suhteellisen hoikka (vaikkakaan en laiha)
160cm/59kg
90-67-92pidän itsenäni normaalivartaloisena, vaikka muut sanovat minun olevan hoikka
Voi helvetti!
Ei hoikilla ihmisillä mitään makkaroita ole!164/49. Vois luulla, että olen "laiha", mutta
kylläkin nimen omaan hoikka. Olen erittäin hentorakenteinen. Vyötärö löytyy ja kunnon tissitkin oli ennen imetystä:/ Lihaskunto myös hyvä. Kaverinikin ovat sanoneet, että en ole liian laiha vaan just hyväkroppainen. Olenkin sitten melkoruma nassusta, joten ei tarvitse kadehtia:)177/56
No
Lainaus:
kylläkin nimen omaan hoikka. Olen erittäin hentorakenteinen. Vyötärö löytyy ja kunnon tissitkin oli ennen imetystä:/ Lihaskunto myös hyvä. Kaverinikin ovat sanoneet, että en ole liian laiha vaan just hyväkroppainen. Olenkin sitten melkoruma nassusta, joten ei tarvitse kadehtia:)
kylläkin nimen omaan hoikka. Olen erittäin hentorakenteinen. Vyötärö löytyy ja kunnon tissitkin oli ennen imetystä:/ Lihaskunto myös hyvä. Kaverinikin ovat sanoneet, että en ole liian laiha vaan just hyväkroppainen. Olenkin sitten melkoruma nassusta, joten ei tarvitse kadehtia:)
et selkeestikkään niin ruma ettet ois miestä saanu. :)
en ole ennen pitänyt itseäni hoikkana, vaan normaalina
Mutta kävin taannoin uimahallissa, jonka jälkeen olen tuntenut itseni hoikaksi.176/64
159cm/47kg
Xs ja s kokoisia vaatteita käytän. :)26 En. Hyvä mies on ja lapsiakin kolme:)
173/94
nykyään hoikka :)minulla
174/59 ja en ole mielestäni kyllä erityisen hoikka. Jonain päivänä tuntuu normaalilta, joskus ei. Lihakset kyllä erottuvat eikä kummempia makkaroita ole.170/53
165/55
vaatekoko S174 / 56
170 / 62, vaatekoko 36-38.
Pidän itseäni normaalipainoisena, ehkä hoikkana, mutta en laihana mitä joskus kuulen olevani.160 / 46
vaatekoko XS, 34.161 ja 46 kg
mutta saisi olla 50 kg, en vaan liho... ja kyllä syön ja hyvin..mitat
175cm, 60 kg 88-70-92, 46v ja 4 lasta170/115
ja en oo hoikka todellakaan,mut tunnen oloni hyväksi ja olen tyytyväinen elämääni:)162cm/ 48kg
Pidän itseäni sopivana. Mieheni mielestä olen liian luikku.Mikä juttu toi "hoikka" on?
Siis miksi pitäisi olla hoikka? Onko se muka joku ihanne? Eikös asia ole niin että normaalipainoinen on aika optimaalinen ja se antaa myöden myös hyvinkin erikokoisiin ja tyyppisiin ihmisvartaloihin? Ja mahdollisuuden tuntea olevansa sopiva, ihan , kaunis? Minusta hoikkuuden asettaminen tavoitteeksi tai pitäminen hienompana kuin muut vartalomallit on sairasta. Ihanintahan on että rakastaa itseään ja vartaloaan sellaisena kuin se on. Se on myös rakkaudenosoitus tyttärelle; hyväksyä itsensä ja vartalonsa; hoikkuutta ihannoivien äitien tyttärillä on taakka selässään- jos vaikka eivät olekaan itsestäänselväsi ja ikuisesti hoikkia. Sitten ovat äidinperintönä huonoja. Ja nämä vinkit menevät todella syvälle tyttärien sieluun.Jos ei ole luonnostaan hoikka ei ole mitään hienoa pyrkiä olemaan hoikka. Terveydelle haitallisen lihavuuden ja hoikkuuden väliin mahtuu paljon upeita, viehättäviä- myös muodokkaita naisvartaloja. 5
Normaalillahan
Lainaus:
Siis miksi pitäisi olla hoikka? Onko se muka joku ihanne? Eikös asia ole niin että normaalipainoinen on aika optimaalinen ja se antaa myöden myös hyvinkin erikokoisiin ja tyyppisiin ihmisvartaloihin? Ja mahdollisuuden tuntea olevansa sopiva, ihan , kaunis? Minusta hoikkuuden asettaminen tavoitteeksi tai pitäminen hienompana kuin muut vartalomallit on sairasta. Ihanintahan on että rakastaa itseään ja vartaloaan sellaisena kuin se on. Se on myös rakkaudenosoitus tyttärelle; hyväksyä itsensä ja vartalonsa; hoikkuutta ihannoivien äitien tyttärillä on taakka selässään- jos vaikka eivät olekaan itsestäänselväsi ja ikuisesti hoikkia. Sitten ovat äidinperintönä huonoja. Ja nämä vinkit menevät todella syvälle tyttärien sieluun.
Jos ei ole luonnostaan hoikka ei ole mitään hienoa pyrkiä olemaan hoikka. Terveydelle haitallisen lihavuuden ja hoikkuuden väliin mahtuu paljon upeita, viehättäviä- myös muodokkaita naisvartaloja. 5
Siis miksi pitäisi olla hoikka? Onko se muka joku ihanne? Eikös asia ole niin että normaalipainoinen on aika optimaalinen ja se antaa myöden myös hyvinkin erikokoisiin ja tyyppisiin ihmisvartaloihin? Ja mahdollisuuden tuntea olevansa sopiva, ihan , kaunis? Minusta hoikkuuden asettaminen tavoitteeksi tai pitäminen hienompana kuin muut vartalomallit on sairasta. Ihanintahan on että rakastaa itseään ja vartaloaan sellaisena kuin se on. Se on myös rakkaudenosoitus tyttärelle; hyväksyä itsensä ja vartalonsa; hoikkuutta ihannoivien äitien tyttärillä on taakka selässään- jos vaikka eivät olekaan itsestäänselväsi ja ikuisesti hoikkia. Sitten ovat äidinperintönä huonoja. Ja nämä vinkit menevät todella syvälle tyttärien sieluun.
Jos ei ole luonnostaan hoikka ei ole mitään hienoa pyrkiä olemaan hoikka. Terveydelle haitallisen lihavuuden ja hoikkuuden väliin mahtuu paljon upeita, viehättäviä- myös muodokkaita naisvartaloja. 5
yleensä tarkotetaan yleisintä. Useimmilla länsimaalaisilla naisilla on vähintään vähän pöhöttynyt vartalo, sitä ei voi pitää ihanteellisena.
Oon hoikka
Minusta ei lihavan näköistä saa tekemälläkään, vaikka mitat on isommat kuin tässä ketjussa keskimäärin. Oon 169 cm ja 57 kg ja monet sanoo laihaksi. Olin vielä viime keväänä 62-63 kg, josta laihdutin tuohon painoon. Tavoite oli 55 kg, mutta silloin tunsin itseni 57 kiloisenakin vähän ruipeloksi, niin päätin, että tähän saa jäädä. Ihme kyllä tässä on myös paino pysynyt.159cm ja 56kg.
Minua sanotaan hoikaksi. Kehonkuvanikin on hoikka omassa mielessäni, vaikka vaatekoko on s/m, 36/38.Ei ole maha litteä, mutta se johtunee iästä ja lapsista - näillä mitoilla oli vielä 10v sitten pyykkilauta! :D
T: tyytyväinen
179 cm ja 61 kg
Kait sellainen hoikka läski, mahaa on.mä olen 178
ja painan noin 65kg vaatekokoni on 40 joka jonkun mielestä on varmaan hirrrveen iso, mutta omasta mielestäni olen hoikka!168 / 54
muuten mitat 82-70-92ja omasta mielestä yläosassa saisi olla enemmän ympärystä ja alaosassa vähemmän...
170/47
mitat 75/66/88171/65
Minä olen
165cm ja 48-49kg. Kaikki sanoo että olen todella hoikka ja ihmettelevät miten voin olla näin pieni. En kuitenkaan pidä itseäni pienenä ja mielestäni peilistä katsoo normaalikokoinen nainen.182/62 ja laiha ollut aina
t 44vUutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Mitä tatuointi kertoo ihmisestä?
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > oletko lentänyt ulos baarista/yökerhosta
- > Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
- > Äiti hyväksikäyttäjänä?
- > Opettajan toivon, että lapset eivät toisi lahjoja päättöpäivänä.
- > Barcassa käyneitä? Matkavinkkejä kaivataan...
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles