![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mies jätti sitten mut ja olen raskaana
kyllä on paskat fiilikset! Vielä varmisti heti päätöksen perään äidiltään että saa muuttaa sinne takas!! Siis ilmoitti 2min päätöksensä jälkeen äidilleenkin jo. Mä en ainakaan enää suostu edes yrittää sovintoa, menköön sinne äidilleen.
Vastaukset
Ja ikää oli kundilla?
Kyse on kolmekymppisestä
eikös ole huvittavaa, minä ainakin kyllä pakostakin kaiken itkun keskellä kommentoin juuri tuota äidin helmoihin palaamista!Ehh...
Olisiko kannattanut hommata ne lapset jonkun ihan aikuisen ihmisen kanssa?Todella tökerö mies sulla, mutta itsepähän olet hänet valinnut. Surullinen juttu.
No tuskin toi ihan uutisena tuli sulle, että on tuollainen kusiaivo?
Miksi niitä lapsia täytyy tehdä tollasten paskasäkkien kanssa? Sit itkeä palstalla, kun ukko on paska... Kasvakaa aikuisiksi, tehkää ne lapse vasta sitten!Törkeetä.
Alhaisin temppu mitä voi tehdä on jättää toinen kun tämä on raskaana. Ihan uskomatonta. Pitäis varmaan miettiä sitä suhdetta jo ennen kuin alkaa lapsia hankkia. Tietoisesti sitten tekee yhden eroperhelapsen lisää tähän maailmaan, sairasta...ja kylmät väreet kulkee, koska olen itsekin ensimmäistä kertaa raskaana ja epävarma kaikesta kun tunteet heittelee sinne tänne! :D
no
niin palas munkin ex äitisä luo,ikää oli lähemmäs neljäkymmentä!kyllä sä pärjäät yksin paremmin kuin lapsellisen ukon kanssa!
Halusitteko ihan oikeesti molemmat tätä odottamaasi lasta?
veikkaan että sinä olit se aktiivisempi osapuoli.av ei koskaan petä!
Lainaus:
veikkaan että sinä olit se aktiivisempi osapuoli.
veikkaan että sinä olit se aktiivisempi osapuoli.
aina löytyy näitä syyllistäjiä,keiden mielestä vika on aina ap;ssa!
No ihan selvästihän mies ei lasta halua, eikä
ole valmis kotileikkiin. Olisit valinnut siittäjän vähän paremmin, nyt on myöhäistä itkeä.Ja sinäpä olet empaattinen!
Lainaus:
ole valmis kotileikkiin. Olisit valinnut siittäjän vähän paremmin, nyt on myöhäistä itkeä.
ole valmis kotileikkiin. Olisit valinnut siittäjän vähän paremmin, nyt on myöhäistä itkeä.
Jokin kehitysvaihe äidin kanssa jäänyt sitten sinullakin kokematta... ;)
Ap, mies on todellinen luuseri ja huomaa aika pian, että äitiään lukuunottamatta kaikki pitävät hänen ratkaisuaan keskenkasvuisena. Pärjäät paljon paremmin,kun noita lapsia on huollettavana vain se yksi. Tsemppiä!
tapanasi useinkin potkia jo maassa makaavaa?
Lainaus:
Mitä hyötyä tästä on Ap:lle?
Miksi tuotat hänelle vielä enemmän pahaa mieltä?Lainaus:
Olisiko kannattanut hommata ne lapset jonkun ihan aikuisen ihmisen kanssa?
Todella tökerö mies sulla, mutta itsepähän olet hänet valinnut. Surullinen juttu.
Olisiko kannattanut hommata ne lapset jonkun ihan aikuisen ihmisen kanssa?
Todella tökerö mies sulla, mutta itsepähän olet hänet valinnut. Surullinen juttu.
ap jatkaa
että tää on kolmas lapsi sitten jo. En mä kahdestaan lapsen kanssa jää. Vituttaa saatana, ihan yhdessä toivottu ja yritetty lapsi enkä varmana tollasen paskan takia lähde aborttiin, viikkojakin jo 12!Eli mies ei halunnut lasta ja sä "unohdit" pillerit
Lainaus:
kyllä on paskat fiilikset! Vielä varmisti heti päätöksen perään äidiltään että saa muuttaa sinne takas!! Siis ilmoitti 2min päätöksensä jälkeen äidilleenkin jo. Mä en ainakaan enää suostu edes yrittää sovintoa, menköön sinne äidilleen.
menköön äidilleen, se ansaitsee parempaa.
numero viistoista saatana!!
me ollaan tätä pitkään yritetty ja hartaasti toivottu! mä en ole pillereihin koskenutkaan kun on tikutettu joka saakelin kuukaus oviksiakin!!!mitäpä mä täältä luulin saavani, huoh. antaapa olla ja palataan toiste.
ootko psykomamma vai onko täällä joku toinenkin yhtä hullu?
Lainaus:
Lainaus:
Av pahimmillaan
vastauksista päätellen.Miksi ihan tarkoituksella vielä morkataan naista, eikö tilanne olisi jo muuten ihan tarpeeksi raskas?
Tsemppiä ap:lle. Jotkut miehet ne ei vaan kasva aikuiseksi, vaikka kuinka sitä toivoisi.
ap
onkohan miehelläsi joku burnout?Ihan raukkamaistahan tuo on tekona, mutta kyllä aikuisellekin voi tulla niin totaalinen uupumus, että kaipaa äidin helmoihin. Yleensä vaan kuvainnollisesti, mutta jos ap sun miehesi ja äidin välit ovat todella todella läheiset, niin ehkä se konkreettisestikin onnistuu heiltä.
tuskin se kuitenkaan olisi lähtenyt
Lainaus:
onkohan miehelläsi joku burnout?
Ihan raukkamaistahan tuo on tekona, mutta kyllä aikuisellekin voi tulla niin totaalinen uupumus, että kaipaa äidin helmoihin. Yleensä vaan kuvainnollisesti, mutta jos ap sun miehesi ja äidin välit ovat todella todella läheiset, niin ehkä se konkreettisestikin onnistuu heiltä.
Ihan raukkamaistahan tuo on tekona, mutta kyllä aikuisellekin voi tulla niin totaalinen uupumus, että kaipaa äidin helmoihin. Yleensä vaan kuvainnollisesti, mutta jos ap sun miehesi ja äidin välit ovat todella todella läheiset, niin ehkä se konkreettisestikin onnistuu heiltä.
jos teidän perhe-elämässä ei joku asia olisi mennyt pieleen. Ja voihan se olla, että miehesi ei sitä lasta halunnut, mutta koska sinä halusit niin kovasti, niin päätti sen sinulle antaa ja jatkoi sitten matkaansa. Tämä on kyllä ihan todella tyhmää. Mutta sellaistakin voi sattua, että joku on niin tyhmä, että pelaa korttinsa ihan päin ...
Ja tarkoitukseni ei ole olla ilkeä.
Ilkeitä vastauksia
Onko tosiaan tultu siihen, että anonyymisti, arvon naiset, pystytte sanomaan mitä tahansa toiselle? Netin kautta sanottu ei loukkaa ehkä niin pahasti kuin päin naamaa tokaistu, mutta silti voi sattua ja lujaa. Eikö teitä yhtään liikuta, jos teidän kirjoittamanne satuttaa jotakuta?Ilkeitä, ilkeitä olette.
Mikään mieshän tuo ei ole vaan keskenkasvuinen kakara!
Ovatko kaksi muutakin lasta hänen? Voimia sinulle. Älä välitä av-haahkoista.No tekohan on ihan perseestä, mutta
Lainaus:
Tietoisesti sitten tekee yhden eroperhelapsen lisää tähän maailmaan, sairasta.
Tietoisesti sitten tekee yhden eroperhelapsen lisää tähän maailmaan, sairasta.
parempi se on tässä vaiheessa, kuin vaikka 5-7 vuoden päästä kun lapsi jo tajuu että nyt se isi lähti.. Jos on erottava, niin parempi että lapsi on niin pieni ettei tajua mitään tai tässä tapauksessa ettei ole edes syntynyt.. Äitiä kohtaanhan se on sanoin kuvaamattoman kauheaa.. Ap olen pahoillani puolestasi. :(
Onkohan tuo nyt varmasti ihan lopullista?
Jos miehellä on vaan joku kriisi ja se toipuu siitä vielä ja saatte välinne lämmitettyä uudestaan? Jos se kuitenkin on ihan kelpo isä ollut niin voi kai se olla sitä vaikkette yhdessä asuisikaan (vai onko se lähdössä johonkin satojen kilometrien päähän sinne mammansa helmoihin?).En olis kyllä kehdannu palata enää
vanhempien helmoihin asumaan, kun sieltä 16 vuotiaana muutin pois. Lapset sain 20 ja 21 vuotiaana.Olisin jättäny miehelle lapset ja sanonu, et iskä ottaa mut takas kotia. (äitini oli jo kuollut)
Miehiltä tuo kyllä onnistuu...
Miehille tulee tyhmyys kohtauksia...
Meillä meni loistavasti mieheni kanssa ja olimme molemmat innolla tekemässä tätä lasta.. Mutta kun ilmoitin että hei nyt tärppäs niin mies ilmoitti ettei nyt ehkä olekkaan paras aika lapselle...Minä halusin pitää lapsen jota me molemmat oltiin yritetty yli kaks vuotta ja mies halusikin että luopuisin siittä. Mietin tasan sekunnin ja aloin pakata laukkujani. Minä voin nyt hyvin olen neljännellä kuulla raskaana ja mies kysyy joka päivä mitä kuuluu... Aikomusta ei ole palata takas ennen kuin mies aikuistuu.. (hän on 34)
ap palaa paikalle
se nöyrtyi ja vinkuu nyt takaisin. Enpä ole antanut sen vielä koskea muhun, sen verran vei kyllä mattoa jalkojen alta tuolla ilmoittelullaan! Minä en kyllä ala anopille mitään selvittelemään mikä täällä on tilanne, kysyköön pojaltaan kun on alunperinkin sen kanssa puhunut.En olis uskonut että tällaista tulee eteen, mutta kiitos niille kaikille jotka ystävällisesti suhtauduitte, sain edes hieman purkaa mieltäni. Nyt sitten vaan kovasti keskusteltavaa ukon kanssa..
Mulle kävi samoin. Kolmas ja toivottu lapsi oli tulossa.
En ottanut miestä takaisin. Ei ole todisteita, mutta mitä ilmeisemmin miehellä oli ollut sutinaa yhden työkaverin kanssa ja sitten kun homma lässähti, niin olisi halunnut palata perheen luokse. Minun mielestäni raskaana olevan jättäminen on törkein mahdollinen temppu (etenkin kun oli suunniteltu lapsi), joten en ottanut miestä takaisin.Eihän se aina kauhean helppoa ollut vauvan ja kahden alle 8-vuotiaan kanssa, mutta selvisin, vaikka ei ollut sukulaisia tai kavereita auttamassa. Nykyään isä tapaa lapsiaan viikottain ja olemme hyvissä väleissä. Takaisin en kuitenkaan ottaisi. Niin pahasti satutti ja loukkasi.
Tää on just tätä tällä palstalla - huh huh
Lainaus:
No tuskin toi ihan uutisena tuli sulle, että on tuollainen kusiaivo? Miksi niitä lapsia täytyy tehdä tollasten paskasäkkien kanssa? Sit itkeä palstalla, kun ukko on paska... Kasvakaa aikuisiksi, tehkää ne lapse vasta sitten!
No tuskin toi ihan uutisena tuli sulle, että on tuollainen kusiaivo? Miksi niitä lapsia täytyy tehdä tollasten paskasäkkien kanssa? Sit itkeä palstalla, kun ukko on paska... Kasvakaa aikuisiksi, tehkää ne lapse vasta sitten!
Mistä te naiset
Aina löydätte tuollaisia miehiä?et kai ota tollasta paskaa takas?
karsee paskapääTaisi olla
Lainaus:
Aina löydätte tuollaisia miehiä?
Aina löydätte tuollaisia miehiä?
Taas joku kiiltokuva poika joka asunut koko ikänsä äitinsä helmoissa.
Harvan miehestä sitä apua tosiasiassa edes on
Käyvät vaan töissä. Jos ap:lla on rahasta pulaa niin ymmärrän yskän. Muuten en ymmärrä. Harvan mies ottaa osaa vauvanhoitoon juurikaan. Että rahastako on kyse?niimpä
Lainaus:
Käyvät vaan töissä. Jos ap:lla on rahasta pulaa niin ymmärrän yskän. Muuten en ymmärrä. Harvan mies ottaa osaa vauvanhoitoon juurikaan. Että rahastako on kyse?
Käyvät vaan töissä. Jos ap:lla on rahasta pulaa niin ymmärrän yskän. Muuten en ymmärrä. Harvan mies ottaa osaa vauvanhoitoon juurikaan. Että rahastako on kyse?
Sääliksi käy armottomia
Miehelle voi olla kriisin paikka, kun lapsi todella on tulossa ja kaikki tuntuu peruuttamattomalta. Onko teistä tosiaan aivan peruuttamaton synti, että mies käy läpi vaikean sopeutumisprosessin raskauden alkuvaiheessa? Ne ovat lopulta vain sanoja, vaikka loukkaavia ja pelottavia. Minusta teot pitemmältä ajalta ratkaisevat, ja jos mies tulee takaisin, hän on saattanut oppia jotain. Olisiko lopulta parempi, että mies käy kriisinsä läpi ennen vauvan syntymää? Tietenkään ei ole pakko antaa anteeksi, mutta jos siihen pystyy, se voisi olla kaikkien etu.Ap:n kannattaa kyllä unohtaa tollanen kusipää.
Lainaus:
Mutta missä ihmeen maailmassa te muut elätte? Kyllä kaikissa tutuissa perheissä miehet osallistuu omien lastensa hoitamiseen. Todella outo näkökanta tämä.
kyllä mies on hyvä isä, todella hyvä isä
tekee paljon kotonakin. Ei moittimista siinä, vain meidän suhde on ollut riitaisaa ja nyt tämä.ap
voi lässyn lässyn!! mies ei käyttäydy noin!
Lainaus:
Miehelle voi olla kriisin paikka, kun lapsi todella on tulossa ja kaikki tuntuu peruuttamattomalta. Onko teistä tosiaan aivan peruuttamaton synti, että mies käy läpi vaikean sopeutumisprosessin raskauden alkuvaiheessa? Ne ovat lopulta vain sanoja, vaikka loukkaavia ja pelottavia. Minusta teot pitemmältä ajalta ratkaisevat, ja jos mies tulee takaisin, hän on saattanut oppia jotain. Olisiko lopulta parempi, että mies käy kriisinsä läpi ennen vauvan syntymää? Tietenkään ei ole pakko antaa anteeksi, mutta jos siihen pystyy, se voisi olla kaikkien etu.
Miehelle voi olla kriisin paikka, kun lapsi todella on tulossa ja kaikki tuntuu peruuttamattomalta. Onko teistä tosiaan aivan peruuttamaton synti, että mies käy läpi vaikean sopeutumisprosessin raskauden alkuvaiheessa? Ne ovat lopulta vain sanoja, vaikka loukkaavia ja pelottavia. Minusta teot pitemmältä ajalta ratkaisevat, ja jos mies tulee takaisin, hän on saattanut oppia jotain. Olisiko lopulta parempi, että mies käy kriisinsä läpi ennen vauvan syntymää? Tietenkään ei ole pakko antaa anteeksi, mutta jos siihen pystyy, se voisi olla kaikkien etu.
Mies on kriisissä. Sillä raskaustunteet kuohuaa. SAATTAA TULLA PIAN TAKAISIN!
Se on nyt epävarma siitä mitä on tulossa ja kun elämä muuttuu.Ole niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Älä sano mitään!
OLEN KOKENUT SAMAN JA MENIN ABORTTIIN JA MIES TULI TAKAS - KOSIMAAN! Oli jotain 25-26 v.
Mun mies hoitaa lapset mun kanssa puoliksi
Lainaus:
-Ehkä jopa nuorimmaista enemmän kuin minä. :)
Tää on nykypäivää.
Pulla syötävä rusinoineen!Joskus ennen ei tullut puheeseenkaan, että mies olisi jättänyt aviovaimonsa raskaana. (rinnastetaan avoliitto avioliittoon tässä tilanteessa) Toisaalta juoppoa miestä ei voinut jättää tai muuten vaan, kun "ei nyt tunnu miltään ja Matti on niin paljon ihanampi..." Nykyään ei suhteita pidä kasassa kuin keskinäinen tunneside. Siitä maksetaan suuntaan ja toiseen hinta, mutta samalla se on etuoikeus, koska ei tarvi elää paskassa ihmissuhteessa kiusattavana, ellei halua.
Älä nyt jumankauta ota sitä takaisin!
Eiköhän miehesi jo todistanut luotettavuutensa sulle. Ethän sä voi tietää, minä hetkenä se saa taas päähänsä jättää sut tai pettää sua tai mitä tahansa. Sun on henkisesti aivan varmasti parempi elää ilman tommosta perheensähylkääjää.Paska äijä, ihan mulkero temppu.
Paremmin sä pärjäät ilman moista luuseria. Paljon voimia, ansaitset parempaa!Ikävä kyllä se on toden totta,
että mammat pamauttavat itsensä paksuksi ja sitten on peet housuissa kun ukko ei haluakaan lisääntyä ja täyttää maata.Tiedätkö, nää ei oo enää ees hauskoja
Mutta toisaalta ymmärrän nämä ilkeät vastaukset. Täällä on niin paljon mielenterveysongelmaisia akkoja, että. Panin kerran pystyyn mielialalääkekyselyn. Puolessa tunnissa tuli toistakymmentä vastausta, mitä pillereitä mammat nakkelee naamaansa.Joten ap älä välitä näistä vastauksista. Täällä näkyy näitä katkeria psykomammoja olevan usemapikin. Ainakin tänä iltana.
Älkäähän eukot unohtako niitä iltalääkkeitänne.
Lainaus:
että mammat pamauttavat itsensä paksuksi ja sitten on peet housuissa kun ukko ei haluakaan lisääntyä ja täyttää maata.
että mammat pamauttavat itsensä paksuksi ja sitten on peet housuissa kun ukko ei haluakaan lisääntyä ja täyttää maata.
Nainen on naiselle susi...
Lainaus:
jos teidän perhe-elämässä ei joku asia olisi mennyt pieleen. Ja voihan se olla, että miehesi ei sitä lasta halunnut, mutta koska sinä halusit niin kovasti, niin päätti sen sinulle antaa ja jatkoi sitten matkaansa. Tämä on kyllä ihan todella tyhmää. Mutta sellaistakin voi sattua, että joku on niin tyhmä, että pelaa korttinsa ihan päin ...
Lainaus:
Miettikää nyt vittu oikeesti miksi olette koko ajan yliymmärtämässä miehiä ja nuijimassa omaa sukupuoltanne maanrakoon!
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > oletko lentänyt ulos baarista/yökerhosta
- > Onko sinu yritetty iskeä muualla kuin baarissa ja selvinpäin?
- > Äiti hyväksikäyttäjänä?
- > Opettajan toivon, että lapset eivät toisi lahjoja päättöpäivänä.
- > Barcassa käyneitä? Matkavinkkejä kaivataan...
- > Mitä tatuointi kertoo ihmisestä?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles