![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Katsooko teillä 12v terra nova sarjaa? Katsotko itse?
meillä 12v katsoi yhden jakson ja sanoi että ei jatkossa katso kun oli pelottava. Sanoin että hyvä niin, sillä mielestäni se ei ole tuon ikäisille tarkoitettu.Itse katson sarjaa.
Vastaukset
Minä en katso,
mies katsoo 10v ja 12v kanssa. Ei ole liian pelottava.meidän 11 v katsoo
Meidän 12v katsoo meidän vanhempien kanssa (itse katson puolella silmällä)
10v ei saa vielä katsoa.Minusta sarja on liian lapsellinen aikuisille,
ja liian väkivaltainen lapsille. Huono.meillä ei ole tuon ikäisiä
mutta en katso itsekään. Olisivat voineet laittaa arki-iltaan tuon sarjan eikä pilata sillä lauantai-illan primetime aikaa.Meillä 12 vee tyttö katsoo itse.
Lukee paljon fantasiaa ja scifiä ja joskus tuntuu että ihan nuorille tarkoitettu scifi on tosi rajua...Mun mielestä ei ole lasten ohjelma jota 12vuotias voi katsoa.
Muutenkin on ikärajat mielestäni monessa ohjelmassa mennyt väärin. Totuuden anatomia, csi ei mm. ole mielestäni tuon ikäisten ohjelmia. Oletteko kukaan samaa mieltä.12v nukkuu jo silloin
Mä en ole ikinä ymmärtänyt kommenttia "liian lapsellinen"
Lainaus:
ja liian väkivaltainen lapsille. Huono.
ja liian väkivaltainen lapsille. Huono.
Mitä ihmettä tarkoittaa liian lapsellinen?
Ymmärrän että sarja on "nuorisotyyppinen" ihmishahmoineen ja teemoineen, mutta ei se tarkoita että se on sama kuin "lapsellinen". Suurin osa toimintasarjoista ja elokuvista koostuu aina niistä samasta muutamasta peruspalikasta, ehkä erona voi olla henkilöhahmojen rosoisuus ja monimuotoisuus. Nuorisolle suunnatussa sarjassa nämä hahmot ovat selkeämmin yksiulotteisia ja moni hahmoista nuoria ja kauniita.
Kaikki ei hae televiosta kovinkaan usein syvää elämystä, vaan voi toimia ihan viihdykkeenä ja aivojen nollauksena. Silloin simppeli ja jonkin verran toimintaa sisältävä sarja voi olla ihan ok. Aikuisten toimintasarjaan nähden nuoremmille suunnatuissa on väkivaltaa kuitenkin selkeästi vähemmän ja meno on kevyempää.
Musta toi Terra Nova sopii lapselle paremmin kuin Totuuden anatomia tai CSI
Lainaus:
Muutenkin on ikärajat mielestäni monessa ohjelmassa mennyt väärin. Totuuden anatomia, csi ei mm. ole mielestäni tuon ikäisten ohjelmia. Oletteko kukaan samaa mieltä.
Muutenkin on ikärajat mielestäni monessa ohjelmassa mennyt väärin. Totuuden anatomia, csi ei mm. ole mielestäni tuon ikäisten ohjelmia. Oletteko kukaan samaa mieltä.
Erona on että Terra Nova pyörii fantasian maailmassa kun Totuuden anatomia ja CSI kertovat nyky-yhteiskunnasta. Kerronta on myös erilaista ja Terra Novassa ei ole samaa synkkyyttä.
Meillä annan 12v katsoa Terra Novaa, mutta ei tulisi mieleen antaa katsoa Totuuden anatomiaa ja CSI:tä. Eli rikokset ja parisuhdedraamat eivät ole mielestäni 12v:aan katsottavaa. Mutta Terra Nova ei ole niiden näkemäni muutaman jakson perusteella kumpaakaan, vaan enemmän perinteistä nuorten seikkailusarjaa.
Katsoi pari jaksoa mutta piti tylsänä
tykkää enemmän sarjasta The game of thrones. Koska se tulee myöhemmin ja arki-iltana niin aina tallennettava ja poika katsoo seuraavana iltana.Kyllä ja kyllä
Tietysti oma näkökulma sarjaan on vähän erilainen, kuin 12-vuotiaan. Mielestäni ainakin nyt alkujaksojen perusteella vaikuttaa ihan hyvältä sarjalta ja kyllä 12-vuotiaskin tykkää. Vertailu eri lasten välillä on ihan turhaa, joku tykkää jostain ja joku toinen ei. Jos yhden 12-vuotiaan mielestä sarja on liian pelottava, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että toisen samanikäisen mielestä sarja ei ole liian pelottava.7- vuotias katsoi eilen
Olin aikoinaan itse juuri 12v
kun kävin elokuvan Jurassic Park katsomassa. Ei ollut liian pelottava vaan tykkäsin. Jos olisi 12v lapsi niin saisi katsoa Terra Novaa halutessaan.Huh
Lainaus:
tykkää enemmän sarjasta The game of thrones. Koska se tulee myöhemmin ja arki-iltana niin aina tallennettava ja poika katsoo seuraavana iltana.
tykkää enemmän sarjasta The game of thrones. Koska se tulee myöhemmin ja arki-iltana niin aina tallennettava ja poika katsoo seuraavana iltana.
Terra Nova on minusta teileille sopiva, jännittävä, mutta ei suoranaisesti väkivaltainen. Game of Thrones taas on aika vakivallalla (ja seksillä) mässäilevä, en antaisi ainakaan alakoululaisen katsoa, yläkoululaisenkin kanssa miettisin, miten ottaa asian.
Itse katson molempia, mutta Terra Nova tuntuu todella lapsekkaammalta "yksi ongelma/jakso ja many happy endings"-sarjalta, mutta on ihan viihdyttävä. GoT taas on selvästi aikuisille suunnattu ja juoneltaan paljon monimutkaiseemmalta vaikuttava fantasia.
Meillä katsoo 11 v ja 13 v pojat yhdessä
vanhempien kanssa ja koko perhe tykkää. Katsotaan myös Putous ennen sitä ja tosi mukavia lauantai-iltoja ollaan näin vietetty. Molemmat ohjelmat sopivat.Eilen katsoimme 10-vuotiaan kanssa.
Aika huono sarja. Eilinen oli matkittu täysin Hitchkokin linnuista.Ne pienet lentoliskot olivat tappaneet armeijavarusteisen miesyksikön, mutta eivät sitten pystyneet tappamaan yhtään kyläläistä, eivät edes hyökätessään taloon, jossa vain lapsia kotona. Ei uskottavaa.
Ollaan miehen kanssa katsottu jo joko ekan kauden kaikki
jaksot (netistä ladattiin).11v tykkää sarjasta, ei ole todellakaan jatkossakaan pelottava.
Ennemmin kieltäisin lapsilta Putouksen ja Salatut elämät.
No huh
Jokuko antaa lapsen katsoa Game of Thronesia?? Hyvä sarja, mutta siinä todella mässäillään seksillä ja väkivallalla.Terra Nova on omaan makuuni liian yksiuloitteinen, siloiteltu ja siinä on liian korostetusti vain kauniita ihmisiä. Se sopii lapsille kuitenkin sata kertaa paremmin kuin joku Game of Thrones tai vaikka True Blood, joka on vähän samantyylinen väkivallan ja seksin suhteen.
LOL
aika noloo jos ei uskalla kattoo ei pahalla :D 12v:DMeillä katsoo 10v ja 12v, minusta ja miehestä tosi lapsellinen ohjelma.
Se on sellainen sarjakuvamainen ja niin arvattavissa olevaa satua. En jaksanut katsoa kuin ekan jakson ja hieman toista.kyllä ja kyllä
Olen kerran katsonut veljeni perheen kanssa. Tuli hieman mieleen Jurassic Park-elokuvat.Meillä 14 v katsoo ja tykkää,
10v katsoo, jos itse katson, eli vain kerran toistaiseksi, ei jaksa innostaa :)Meidän 11v katsoo, 12v on kai kerran katsonut.
Mä en varsinaisesti katso, mutta olen kyllä olohuoneessa, kun 11v sitä katsoo. Ei tunnu pelkäävän yhtään.12-vuotias poika ja isoveljensä katsovat.
Minä en, tyhmältä vaikuttaa.lapset eivät katso sarjoja klo 21 jälkeen
vaan menevät nukkumaan. Tosin meidän vanhempi on vasta 11, mutta en usko että tilanne muuttuu ensi vuonna. Joitain k12 elokuvia on saanut tallentaa ja katsoa päivällä, esim. Transformers ja Ghostbusters.Minustakin Terra Nova on vähän lapsellinen, tai paremminkin ennalta arvattava. En tiedä katsonko loppuun.
no nyt tuli vastaan tosi tiukkis
Lainaus:
jaksot (netistä ladattiin).
11v tykkää sarjasta, ei ole todellakaan jatkossakaan pelottava.
jaksot (netistä ladattiin).
11v tykkää sarjasta, ei ole todellakaan jatkossakaan pelottava.
kieltäsit putouksen??? sehän on ihan lälly, 7v;kin vois kattoo!
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Vieraatkin lapset saavat leikkiä taloyhtiön pihalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- > Ärsyttää kun kaikki aina parjaa valmiiksi marinoituja lihoja
- > Mitä tatuointi kertoo ihmisestä?
- > Miksi opettajia pitää lahjoa kevätpäättäjäisissä?
- > UUSI BLOGINI!KAIKKI LIITTYJÄT VIDEOON!
- > Millaisena pidät McDonaldsissa työskennellyttä ihmistä (ov)?
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles