![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Jared Leto vs. Johnny Depp?
Kumpi komeempi?
Vastaukset
Kumpikin omalla tavallaan
Sanoisin tällä kertaa, että Jared.Tähän
Lainaus:
Sanoisin tällä kertaa, että Jared.
Sanoisin tällä kertaa, että Jared.
Johnny vie voiton :)
näi
Hmm komeempi... No Jared on sellainen peruskomea, mutta se on vain pintaa. Johnnyssa taas on karismaa jaettavaksi vaikka vähän Jaredillekin :)Eli jos ei katsota pelkkää "valokuvamaista" komeutta niin valinta on Depp.
Jared on poju, Johnny mies
Kuka sitten mistäkin tykkää.Jared
Jared on syntynyt 1971, eli on 41v ei siis mikään poju
Molemmat on syötävän komeita, mutta valitsen tänään JaredinJared on kaunis mies, mutta ei mitenkään sykäyttä
Toisaalta ei sykäytä Johnnykaan. Hmm.Depp
Pakko sanoa Depp, koska elämäni pitkäaikaisin kuolaamisen aihe on ollut Captain Jack Sparrow...2 kävi vielä vertailemassa Googlen kuvahaulla
Ja kyllä Jared vie selvästi voiton ulkonäössä. Johnnylla on toisaalta sellaista sisältä huokuvaa älykkyyttä, joka tekee hänestä mielenkiintoisen.Johnnya olen fanittanut jo Saksikäsi Edwardista
lähtien, joten en nyt tässäkään kohtaa valitse ketään hänen edelleen, mutta pidän silti Jarediakin erittäin hyvännäköisenä miehenä. Ne silmät....uuuhhh.Kuola vaan valuu
http://2.bp.blogspot.com/-ReM512JFFvE/TvCQX7JMVXI/AAAAAAAACMw/qI-vABJDFBA/s1600/Jared-Leto-Best-PJared
Johnny
Jared on turhan simppelin oloinen, sellainen miespuolinen blondi. Ei siksi komea.Toinen on hidas alkoholisti
toinen tylsä. Vaikea valinta. Taitaisin jättää väliin.Jared. Johnny on hampuusi.
Johnny
Jared on liian kaunis...kumpi on hidas alkoholisti?
Lainaus:
toinen tylsä. Vaikea valinta. Taitaisin jättää väliin.
toinen tylsä. Vaikea valinta. Taitaisin jättää väliin.
JOhnny Depp on sönkkäävä juoppo
olen nähnyt teeveessä.Ei ainakaan tuo Jared.
Johnnykään ei itsenään paljon sytytä mutta Jack Sparrow onkin sitten jo ihan toinen juttu.....Jared!
Mä en ymmärrä miten joku voi syttyä Jack Sparrowsta. Se kun on semmoinen juoppo, itsekeskeinen höntti, kaikkea muuta kuin sellainen mies jonka itselleni haluaisin.Joni Tappi on komeempi!
Johnny tietysti!
Joku ei nyt oikein osaa "lukea" Jack Sparrowta oikein. Sehän "esittää" juoppoa ja kännissä olevaa jatkuvasti, mutta seuraappa tarkkaan miten se pohtii ja on fiksu mies paikassaan. Oletko katsellut leffaa silmät kiinni? :oEhdoton valinta on Johnny Depp. Komea, karismaattinen.. ja kaikkea muuta mitä toivoa saattaa ;)
Joku tuolla kirjoitteli, että Jared on syntynyt -71 ja on siis 41v. Laskeppa nyt uudelleen! :D
^ Oho, elän vuoden jäljessä ;)
Ooops! *ottaa lisää rommia*Monessa kuvassa ..
Jared ei ole komea...vaikka niitäkin kuvia löytyy missä on ihan komea..silmät mun makuuni liian lähellä...Johnny nyt on komee vaikka katsoisi mistä kulmasta tahansa...eli vastaus on komea ja karismaattinen ja loistava näyttelijä Johnny Depp!Molemmat hyviä, mutta Depp miellyttää vähän enemmän
no Depp
ei oo parempaaMinä valitsen
Ihana samentti silmäinen Johnny. Letolla on aika pistävänsiniset silmät. Mutta Johnnyn sielukkaat silmät upottaa.Depp on maailman kauneinen mies!
http://1.bp.blogspot.com/-5zxe7DQFroM/TeMtd0FYtRI/AAAAAAAAMYM/MjmmQSj27iU/s400/JDLONG1.jpgJohnny for the win!
Lainaus:
Pakko sanoa Depp, koska elämäni pitkäaikaisin kuolaamisen aihe on ollut Captain Jack Sparrow...
Pakko sanoa Depp, koska elämäni pitkäaikaisin kuolaamisen aihe on ollut Captain Jack Sparrow...
+ 1
PS. Onko kukaan mun kanssa samaa mieltä siitä, että Jared Letossa ja Anssi Koivurannassa on samaa näköä?
Hei, KUKAAN ei ole komeampi kuin Johnny Depp! ;-)
Depp on yökkis pyökkis
Mä en ole vilpittömästi koskaan tajunnut, miksi Depp on jonkun mielestä komee. Kuten olen joskus sanonut niin nukkemainen pienikasvoinen mies. Ihan kuin äidin masussa ei olisi ollut tarpeeksi testosteronia kun johnnya haudottiin. Ihan kuin se olisi jäänyt jotenkin kesken. mutta kiva tietty että niin moni tykkää. Musta se ei ole vaan miehekäs ja komea on musta miehekkään synonyymi.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onko teidän yläkouluun syksyllä siirtyvät tytöt kiinnostuneita pojista?
- > Lasteni kaverit syövät melkein päivittäin meillä
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > Millaisena pidät McDonaldsissa työskennellyttä ihmistä (ov)?
- > NAISET TISSI KUVIA TÄNNE
- > Näin käy jos homot pääsevät naimisiin:
- > Tunnetko ketään HUONOA ÄITIÄ?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles