![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Jos miehesi tekisi sterilisaation ilman
keskustelua kanssasi, loukkaantuisitko?Mieheni päätti tehdä, on varannu ajan. Lapsia emme halua lisää(mies 35, ja minä 33)2 lasta. En itsekään halua ihan nyt lisää lapsia,mut enhän mä tiedä jos vuoden parin päästä..Mut nyt mies katkasee sen mahdollisuuden..Naimisissa ollaan oltu 10v.
Ok, mullakin ikää, ja miehelläkin oikeudet..
Vastaukset
Loukkaantuisin.
Me jutellaan kaikesta paljon pienemmästäkin, olisi tosi hämärää että se ei puhuisi tuollaisesta.En loukkaantuisi.
Ei miehen sukuelimet ja siittiöt kuulu minulle. Hyvä, että haluaa olla vastuussa ehkäisystä ja tietää, ettei halua lapsia kenenkään kanssa.Olisin ikionnellinen, jos mieheni olisi noin reipas! Minä olen meillä tehnyt sterilisaation
Loukkaantuisin todella,
sillä tuo ei ole pelkästään häntä koskettava asia, vaikka toki VIIME KÄDESSÄ onkin hänen päätöksensä. Vaikuttaahan tuo todella paljon sunkin tulevaan elämään ja siksi siitä tulisi edes keskustella ennen kuin tekee noin.Meillä kanssa neuvotellaan paljon pienemmistäkin asioista yhdessä.
Jaa-a vaikea sanoa
Minä olen meillä se, joka on miehelle sanonut, että lapsia en halua enää (minulla on yksi, jonka isä mieheni ei siis ole).Varmaan ensin vähän ihmettelisin miksei kertonut, mutta mieheni on niin fiksu, että hänellä siihen varmasti olisi jokin peruste jota en nyt vain tajua.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Miksei uuden lastensairaalan rakentamiseksi voida järjestää keräystä?
- > Juoko puolisonne tai te joka vapaailta alkoholia?
- > Häpeätkö autoanne?
- > Juokseminen..
- > Voiko opettajalle antaa viinipullon lahjaksi?
- > Taloyhtiön LEIKKIPAIKKA on kaille avoin!
- > Vieraatkin lapset saavat leikkiä taloyhtiön pihalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.06 m/s