![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mitä mieltä näistä monster high nukeista?
Meillä 7v haluisi niitä vaikka kuinka paljon, yksi on.
Vastaukset
Kamalia
en ostaisi lapselle ikinä sellaisia. Mitä niillä leikitään, kuolemaa ja tappamista?nukke siinä missä muutkin
meillä tyttö toivoi joululahjaksi, ei saanut, ei ole enää toivonut. Tuntuu että tuli ja meni sen viehätysTosi kamalia
Meille ostetaan vaan Monster Jameja. :)Musta ne on aika kivoja... Kivempia kuin esim. Barbiet.
Mut toisaalta, mä itse keräilenkin Bratzeja... :Dtavallaan söpöjä
ja kun ovat niin "kauheita" niin tavallaan se kauheus pidentää aikaa, jonka lapsi kehtaa nukeilla leikkiä.En ymmärrä niitä
Varsinkaan alle kouluikäisillä.Miksi kuolemalla pitää leikkiä?
Meidän 10- ja 8-v. tytöt tykkäävät niistä
Aika viehättäviä ne minusta ovat. Eikä niillä mitään kuolemaa leikitä. :D Esim. toisen tyttömme suosikki Draculaura on kasvissyöjä, eli ei seuraa isänsä jalanjälkiä. ;)Vaikka itse asiassa kuolemaleikitkin ovat tärkeitä lapsille jossain vaiheessa käydä läpi. Lapsella on oikeus purkaa kaikenlaiset asiat. Mutta ei kuolemaa tällaisilla nukeilla leikitä, vaan ihan toisilla tavoilla.
Tällaiset tyttöjen "hirviöt"
eivät pääse kauheudessaan lähellekään poikiean monstereita, taistelurobotteja, myrkkyhämähäkkejä ja hirmuliskoja.Mutta ai niin, pojathan on poikia ja niille pitää sallia kaikenlaiset sotahirvitykset. Tytöt peitelköön vauvanukkeja, miksei se riitä tytöille?
Tällaiset tyttöjen "hirviöt"
eivät pääse kauheudessaan lähellekään poikiean monstereita, taistelurobotteja, myrkkyhämähäkkejä ja hirmuliskoja.Mutta ai niin, pojathan on poikia ja niille pitää sallia kaikenlaiset sotahirvitykset. Tytöt peitelköön vauvanukkeja ja laittakoon ruokaa.
Just
Lainaus:
en ostaisi lapselle ikinä sellaisia. Mitä niillä leikitään, kuolemaa ja tappamista?
en ostaisi lapselle ikinä sellaisia. Mitä niillä leikitään, kuolemaa ja tappamista?
ja bratzeilla yms. varmaan leikitään vaan panemista ja huoraamista?
Karmeita,
niinkuin suurin osa muistakin leluista. Inhoan tuollaista tuotteistettua muovikrääsää, tosin en kyllä pidä noita yhtään sen kamalampina kuin jotain barbeja tai bratseja.T. eräs, joka inhosi pikkutyttönä kaikenlaisia nukkeja :D
Hep
Lainaus:
Aika viehättäviä ne minusta ovat. Eikä niillä mitään kuolemaa leikitä. :D Esim. toisen tyttömme suosikki Draculaura on kasvissyöjä, eli ei seuraa isänsä jalanjälkiä. ;)
Vaikka itse asiassa kuolemaleikitkin ovat tärkeitä lapsille jossain vaiheessa käydä läpi. Lapsella on oikeus purkaa kaikenlaiset asiat. Mutta ei kuolemaa tällaisilla nukeilla leikitä, vaan ihan toisilla tavoilla.
Aika viehättäviä ne minusta ovat. Eikä niillä mitään kuolemaa leikitä. :D Esim. toisen tyttömme suosikki Draculaura on kasvissyöjä, eli ei seuraa isänsä jalanjälkiä. ;)
Vaikka itse asiassa kuolemaleikitkin ovat tärkeitä lapsille jossain vaiheessa käydä läpi. Lapsella on oikeus purkaa kaikenlaiset asiat. Mutta ei kuolemaa tällaisilla nukeilla leikitä, vaan ihan toisilla tavoilla.
Mä en tarkoittanutkaan, että noilla nukeilla leikittäisi kuolemaa. Mutta kaikki noi nukethan perustuvat AIKUISTEN "viihdemaailmasta" peräisin oleviin hahmoihin, jotka ovat (rumalla tavalla) kuolemaan liittyviä.
Ja kyllä, kuolemaleikitkin kuuluvat leikkeihin ja lapsen kehitykseen leikin avulla. Mutta ainakin tähän asti niitä on pystytty leikkimään ilman noita Monster high -figuurejakin.
13 on sama kuin 7
Kamalia ovat.
En suostu ostamaan niitä, vaikka 7 v. niitä kaverinsa innoittamana hinkuukin.Mun mielestä hyvä idea pilattu
Jos ne olisi oikeasti jotain teinihirviöitä, niin olisivat hauskoja. Nyt ne on vaan jotain teinipissisnukkeja mukahirviöpuvuissa.Eihän tuollaisilla halua leikkiä kuin joku tuleva teinipissis.
toisella tyttärellä on yks
toisella vähintään 20, tarkkaa lukua en tiedä.musta ne on aika vinkeitä.
Ihan ok.
Ei mun tarvitse olla mitään mieltä.
10,5-vuotias tyttöni on ostanut kaksi nukkea itse säästämillään rahoilla. Hänen kavereillaankin on niitä ja leikkivät yhdessä.Mä olen tosi iloinen, että leikkivät nukeilla mieluummin kuin vaikka pelaavat pleikkaa.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Leikkipuiston tavoista pari kysymystä
- > Juoko puolisonne tai te joka vapaailta alkoholia?
- > Joko olet soittanut "googlella"?
- > Juokseminen..
- > Missä ajassa maksa-arvot saa viitearvoihin? Maksa-arvot huitelee
- > Miksei uuden lastensairaalan rakentamiseksi voida järjestää keräystä?
- > Kukaan ei ole tehnyt aloitusta sankari-bullterrieristä, joka suojeli lasta kyyltä
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.06 m/s