Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 10.2.2012 19:08  (1/61)

Minä ostin 16 eurolla Lidlistä viikonlopun ruoat 5 hlö:lle.

Vastaukset

Vierailija - 10.2.2012 19:09  (2/61)

Mitäs ostit?

Vierailija - 10.2.2012 19:10  (3/61)

Joo, saa sieltä jotain, mitä ei ole tehotuotettu, missä ei ole lisäaineita eikä muita myrkkyjä

.

Vierailija - 10.2.2012 19:11  (4/61)

Niin no laita lista toki tänne

voidaan me muutkin hakea eimeet.

Vierailija - 10.2.2012 19:14  (5/61)

Hernekeittoa ja kaurapuuroako teillä syödään viikonloppuna.

Vierailija - 10.2.2012 19:15  (6/61)

helposti saa tuolla rahalla

lidlistä.
ostan aina sitä hyvää maitoa mikä maksaa alle 0,70e,jota jotku haukkuuksi pahaks,mutta meillä lapsetkin sanoo sitä parhaimman makuiseksi.

Ja paljon oli nytkin tarjouksia lidlissä:)

Hyvä kauppa on , älkää mollatko:)

Vierailija - 10.2.2012 19:18  (7/61)

mä haluun tietää kans mitä, niin lähden just kauppaan

ja käytän 16e viikonlopun ruokiin

Vierailija - 10.2.2012 19:20  (8/61)

Samoin

Lainaus:
ja käytän 16e viikonlopun ruokiin

proteiinipitoista mielelellään ja hitaita hiilareita myös.

Vierailija - 10.2.2012 19:27  (9/61)

Ostin tänään liiteristä 65 eurolla evästä

uskoisin, että niillä mennään lähes viikko. Perusraaka-aineiksi 2x700g sikanautaa riittää yhteensä 9 eri ruokaan, paketti broilerifileitä yhteen ruokaa, -20% alennuksessa ollut possunleike yhteen ruokaan.

Vierailija - 10.2.2012 19:30  (10/61)

Ostin jauhelihaa (makaronilaatikon huomenna) ja nakkeja (nakkikeitto sunnuntaina)

Ostin nachoja, salsaa, juustokastiketta täksi illaksi.

Leipää, kinkkua, maitoa, mustikkakeittoa, kurkkua, tomaattia ja paprikaa

t. ap

Vierailija - 10.2.2012 19:31  (11/61)

Just ap, kurkku ja tomaatti, paprika on ruokaa,

oikeaa ruokaa, ei muut. Mutta jos haluaa syödä tollasta paskaa niin mikäs siinä.

Vierailija - 10.2.2012 19:32  (12/61)

Oletko maistanut niitä

No makuasioita nämä, nachot ovat suosikkejani, mutta Lidlin nachokastikkeet olivat kamalia. Samoin pesto.

Ja Lidlin heviosasto ei ole ainakaan Jyväskylässä laadukas.

Vierailija - 10.2.2012 19:32  (13/61)

Mitäs vikaa on makaronilaatikossa tai nakkikeitossa?

Lainaus:
oikeaa ruokaa, ei muut. Mutta jos haluaa syödä tollasta paskaa niin mikäs siinä.

Vierailija - 10.2.2012 19:33  (14/61)

Minä tykkään ja meillä loistava heviosasto

Lainaus:
No makuasioita nämä, nachot ovat suosikkejani, mutta Lidlin nachokastikkeet olivat kamalia. Samoin pesto. Ja Lidlin heviosasto ei ole ainakaan Jyväskylässä laadukas.

Vierailija - 10.2.2012 19:37  (15/61)

No hyvä

Makuasioita nämä tosiaan:)

Vierailija - 10.2.2012 19:38  (16/61)

Makaroni ja nakit, tiedät varmaan ,että eivät ole ravintorikkaita eivätkä edes terveellisiä?

Mitä luulet nakkien sisältävän?

Vierailija - 10.2.2012 19:40  (17/61)

Millälailla paremman ihmisen se tekee

jos ei koskaan syö nakkeja?

Meitä mahtuu jopa samaan perheeseen kaksi aikuista, joista toinen ei syö nakkeja ja toinen taas mielellään:)

Vierailija - 10.2.2012 19:40  (18/61)

No

Nakit joita minä ostan, sisältävät seuraavia aineksia: sianliha, vesi, suola (1,7 %), stabilointiaineet (E 1420, E 450), glukoosi, soijaproteiinivalmiste, silava, mausteet (mm. valkopippuri, inkivääri, paprika), hapettumisenestoaine E 315, aromit, säilöntäaine natriumnitriitti

En osaa sanoa onko tuo nyt niin kamalaa?

ei ap mutta ostaa nakkeja

Vierailija - 10.2.2012 19:41  (19/61)

Hahaa

Meillä menee kevyesti 20 euroa päivässä ruokaan :D Kahdelle hengelle. Eikä ole tarvetta pihistellä, että pääsisi kehumaan muille kuinka halvalla syön. Elän vain kerran ja tahdon nauttia tästä.

Me ollaan kyllä kovia syömään, menee 3 lämmintä ateriaa ja välipalat yms. Annoksetkin on isoja. Itse olen todella hoikka ja pienikokoinen. Jos vähennän ruoan syömistä, alan lihota :D Elimistöni on varmaan tottunut tähän ruokamäärään..

Niin ja ihan kotiruokaa teen, ei käydä ulkona syömässä..

Vierailija - 10.2.2012 19:42  (20/61)

No mitä syöt?

Lainaus:
Meillä menee kevyesti 20 euroa päivässä ruokaan :D Kahdelle hengelle. Eikä ole tarvetta pihistellä, että pääsisi kehumaan muille kuinka halvalla syön. Elän vain kerran ja tahdon nauttia tästä.

Me ollaan kyllä kovia syömään, menee 3 lämmintä ateriaa ja välipalat yms. Annoksetkin on isoja. Itse olen todella hoikka ja pienikokoinen. Jos vähennän ruoan syömistä, alan lihota :D Elimistöni on varmaan tottunut tähän ruokamäärään..

sisäfilettä ja lohta joka päivä?

Vierailija - 10.2.2012 19:47  (21/61)

jooooo

Lainaus:
Lainaus:

sisäfilettä ja lohta joka päivä?

Sisäfilettä tuskin koskaan ja lohta kyllä muutaman kerran viikossa, se kun on hyvä d-vitamiini lähde. Ja ei, en väitä etteikö d-vitamiinia saisi muualtakin! Mieheni on n. 2metriä pitkä ja syö PALJON, itsekin varmaan 2 kertaa keskiverto naista enemmän.

Syödään esim. aamupalaksi pekonia, munia, juustoja, sämpylöitä, appelsiinimehua jne.

Ja ostetaan mahdollisimman paljon luomua, se ei ole halpaa!

Vierailija - 10.2.2012 19:51  (22/61)

Ostit jauhelihaa makaronilaatikkoon, muttet makaroneja?

Tai munia? Tai maitoa makaronilaatikkoon? Juustoraastetta/tomaatteja sen päälle? Mausteita? Hmm....nyt kyllä jätit hinnasta aika paljon pois!! Entäs missäs on nakkikeiton perunat? Tai makaronit? Vihannekset? Sipulit? Liemikuutiot?
Kysynpä vaan.

Vierailija - 10.2.2012 19:51  (23/61)

Kurkussa ei ole juuri mitään ravintoaineita.

Lainaus:

Paistijauhelihasta ja tummasta makaromista tehty makaronilaatikko on ihan oikeaa ruokaa. Mikäs sua risoo jos joku ei halua maksaa turhaan liikaa ruoasta?

Vierailija - 10.2.2012 19:53  (24/61)

Ääliö, jospa ap:lla oli muut tarvikkeet jo valmiina niinkuin

Lainaus:
Tai munia? Tai maitoa makaronilaatikkoon? Juustoraastetta/tomaatteja sen päälle? Mausteita? Hmm....nyt kyllä jätit hinnasta aika paljon pois!! Entäs missäs on nakkikeiton perunat? Tai makaronit? Vihannekset? Sipulit? Liemikuutiot? Kysynpä vaan.

perusjutut yleensä ihmisillä on.

Vierailija - 10.2.2012 19:55  (25/61)

Minusta ei Lidlissä, ole minulle mieluistar ruokaa mikään.

Ärsyttää, kun mies sieltä hilaa osan ruuista sieltä! Hänestä on täydellisiä ne pakaste hampurilais pihvit,samoin se pötky meetvursti. En tykkää pitsoistakaan.

Vierailija - 10.2.2012 19:57  (26/61)

Mullepa on, esim. paistijauheliha ja oltermanni juusto.

Lainaus:
Ärsyttää, kun mies sieltä hilaa osan ruuista sieltä! Hänestä on täydellisiä ne pakaste hampurilais pihvit,samoin se pötky meetvursti. En tykkää pitsoistakaan.

Vierailija - 10.2.2012 19:59  (27/61)

Hei 24 ääliö! Jos ap väittää, että viikonlopun ruokiin menee

16 e, niin ei todellakaan mene, jos puolia ruokakustannuksista ei ole edes mainittu.

Vierailija - 10.2.2012 20:09  (28/61)

No noitahan saa muistakin kaupoista, ai se kivennäivesi on hyvää

Lainaus:
Lainaus:

Vierailija - 10.2.2012 20:23  (29/61)

Luettelemasti ovat tuotteita, joita on aina kaapissa! t. ap

Lainaus:
Tai munia? Tai maitoa makaronilaatikkoon? Juustoraastetta/tomaatteja sen päälle? Mausteita? Hmm....nyt kyllä jätit hinnasta aika paljon pois!! Entäs missäs on nakkikeiton perunat? Tai makaronit? Vihannekset? Sipulit? Liemikuutiot? Kysynpä vaan.

Vierailija - 10.2.2012 20:26  (30/61)

23, eikö saa mitään?? Mene kuule kouluun takas jooko?

Vaikka se on suurimmaksi osaksi vettä, taisit unohtaa jotain?
Makaroni on ihan turha mömmö, sen saa korvattua niin monella muullakin aidosti luonnontuotteella.
Suomalaiset vaan on tottunut mussuttaa sitä makaroonia ja perunaa, että eivät muusta tiedä.

Vierailija - 10.2.2012 20:27  (31/61)

23, tässä raukalle tyhmälle.

Ravintosisältö ja terveysvaikutuksetSadassa grammassa tuoretta kurkkua on 40 kJ eli 10 kcal, ja jonkin verran A-, K- ja C-vitamiinia.[7] Kurkku on vesipitoisimpia vihanneksia, ja siinä on vain noin 3 % kuiva-ainetta[4] eli niissä on vettä noin 94–97 % ja sokeria 1,0–2,5 %.[2] Kurkun tekee erittäin arvokkaaksi ravintoaineeksi se, että siinä on runsaasti kivennäisaineita ja sen solujen sisältämä vesi on biologista vettä, jolla on hyvin paljon myönteisiä terveysvaikutuksia.[8]

Kurkku edistää suolen toimintaa, hiusten kasvua sekä ehkäisee kynsien haurastumista.[9]

Vierailija - 10.2.2012 20:28  (32/61)

Minä ostin eurolla kirpputorilta loppuvuoden ruoat.

Vierailija - 10.2.2012 20:30  (33/61)

Ap hyvä, ei ne listasta puuttuvat tuotteet ole

ilmaisia, vaikka "niitä löytyy aina kaapista". Kyllä niistäkin on maksettu vai mitä? Eli laskepas ne nyt kiltisti vaan mukaan hintaan!

Vierailija - 10.2.2012 20:33  (34/61)

Minä ostinkin Stockalta viiden hengen

viikonlopun ruuat 10 eurolla.

Ja muut tarvikkeet ja ruuat meillä olikin valmiina täällä kotona. Ja itse asiassa burgundin patakin on tässä meillä jo valmiina. Mitähän huomenna syötäisiin?

Vierailija - 10.2.2012 21:04  (35/61)

Lidlistä

Myllyn paras tumma makaroni 1 kg pussi on reilun euron. Sipulin hinta n.25 s, liemikuutioita ja mausteita löytyy yleensä kaapista. Perunat maksaa euron pussi ja keittovihannespussi alle euron. Joo,paljonpa ap:n ostoksille olisi tullut lisää hintaa. Ihan perusruokaa tuo on. Kaikki ei tykkää sinisimpukoista ja couscouksesta.
Meillä ennen ostettiin lidlin halpaa kestomaitoa, mutta mies alkoi valittaa kun siinä ei ollut d-vitamiinia ja niinpä piti alkaa maksaa enemmän että saadaan kallista kotimaista. Lidlistä saa ison(lähemmäs kilon painoisen) lihapullalaatikon halvalla ja on vielä suuri lihapitoisuus.

Vierailija - 10.2.2012 21:20  (36/61)

mä kyllä masentuisin jos meillä

syötäisiin viikonloppuna makaronilaatikkoa ja nakkikeittoa. Mun mielestä viikonloppuna pitää syödä hyvin! Ihania vihanneksia, lihaa, kalaa, äyriäisiä, riistaa silloin kun sitä saa...alkuruoka, pääruoka ja ehkä vielä jälkiruoka.

Joku apea harmahtava nakkikeitto lauantaina illalliseksi...en tiedä miten siitä voisi selvitä.

Myös ajatus 1,4 kg jauhelihaa josta valmistuisi yhdeksän eri ruokaa on aika, no, vastenmielinen ajatus.

Lidlissä on sinänsä ihan loistaviakin tuotteita, esim. kahvipavut on parempia kuin jotkut Illyt ikinä.

Vierailija - 10.2.2012 21:25  (37/61)

mä ostin S-marketista töiden jälkeen päivän ruuat

6-hengen perheelle about 45Eur
So?

Vierailija - 10.2.2012 21:28  (38/61)

Minä masentuisin jos pitäisi miettiä toisten syömisiä:D

Vierailija - 10.2.2012 21:35  (39/61)

Minäkin masentuisin...

jos viikonlopun ruuat olisivat nakkikeittoa, kalapuikkoja, makaroonilaatikkoa, maksalaatikkoa, kaalikeittoa jne. Samalla kysyn, että mitä te syötte viikonloppuisin aamiaiseksi? Tai dinerillä? Iltapalaksi? Kattaako tuo yksi makarooniloota koko päivän? Kysyn kun en ymmärrä.

Varmasti lähtee halvalla ja tietty sopii perheisiin, joissa ruoka on välttämätön pakko josta pitää selvitä mahd halvalla.

Minulla on työkaveri, joka aina tuskailee sitä, että pitää taas yrittää syödä. Roudaa töihin lounaaksi saarioisten einestä. Kotonaan mennään ilmeisesti pitkälti saarioisilla, tai nakkikeitolla ja kalapuikoilla. Ruoka on välttämätön paha, saa sen käsityksen, että elo olisi paljon helpompaa ilman ruokaa.Valittaa samalla, että lapset ovat alipainoisia eivätkä tahdo syödä. Jopa koiralla on se ongelma, ettei se halua syödä koiranmakkaraa. Siinä minä sitten kuuntelen hiljaa kun en tiedä kuinka pitäisi suhtautua.

Vierailija - 10.2.2012 21:37  (40/61)

ja kaupan päälle saa salmonellan :D

Lainaus:
Lidlistä saa ison(lähemmäs kilon painoisen) lihapullalaatikon halvalla ja on vielä suuri lihapitoisuus.

onnea vaan valitsemallasi tiellä!

Vierailija - 10.2.2012 21:37  (41/61)

Minä masennun siitä

että työkaverini miettii syömisiäni:D

Vierailija - 10.2.2012 21:44  (42/61)

en haluaisi miettiä, mutta kun on pakko kuunnella

Lainaus:
että työkaverini miettii syömisiäni:D

Vierailija - 10.2.2012 21:44  (43/61)

Niin, ostit siis osan vkl ruuista tuolla rahalla.

Mitä ihmeellistä siinä on?
En ymmärrä koko aloituksen pointtia.

Vierailija - 10.2.2012 21:47  (44/61)

Meillä meni 5 hengen ruokaostoksiin n. 140€ Prismassa.

Näillä pärjätään toivottavasti tuonne ensi viikon puoleen väliin.

Vierailija - 10.2.2012 22:02  (45/61)

epäterveellistä ruokaa ap

osta kasviksia, jätä sipsit ym pois.
tee gratinoitu munakoiso tms. on tosi hyvää! ja terveellistä.

Vierailija - 10.2.2012 22:02  (46/61)

Mitä sä urpo olet syönyt lapsena?

Lainaus:
Mitä luulet nakkien sisältävän?

Multaa ja juuria?

Vierailija - 10.2.2012 22:04  (47/61)

Jos ap on ostanut ruokaa 16e:lla niin sitten on.

Lainaus:
16 e, niin ei todellakaan mene, jos puolia ruokakustannuksista ei ole edes mainittu.

Mikä siinä nyt on niin vaikea taas ymmärtää?

Vierailija - 10.2.2012 22:05  (48/61)

Tumma makaroni ei ole turha mömmö, vaalea sen sijaan on.

Lainaus:
Vaikka se on suurimmaksi osaksi vettä, taisit unohtaa jotain? Makaroni on ihan turha mömmö, sen saa korvattua niin monella muullakin aidosti luonnontuotteella. Suomalaiset vaan on tottunut mussuttaa sitä makaroonia ja perunaa, että eivät muusta tiedä.

Vierailija - 10.2.2012 22:07  (49/61)

Olen joskus 2 vkoa sitten ostanut kuivamunaa ja perustarvikkeita ja nyt nämä. t. ap

Lainaus:
Mitä ihmeellistä siinä on? En ymmärrä koko aloituksen pointtia.

Vierailija - 10.2.2012 22:08  (50/61)

Luitko ketjun otsikon?

Lainaus:
Lainaus:
Jos ap on ostanut ruokaa 16e:lla niin sitten on. 16 e, niin ei todellakaan mene, jos puolia ruokakustannuksista ei ole edes mainittu.
Mikä siinä nyt on niin vaikea taas ymmärtää?

Jos väittää ostaneensa viikonlopun ruoat 16 € niin kannattaisi varmaan mainita että ai niin, 70% viikonlopun ruoista olikin kotona jo valmiiksi ja oikeastaan ostin vaan vähän herkkuja sun muuta.

Vierailija - 10.2.2012 22:08  (51/61)

Aamupalaksi syömme mm. ruisleipää kinkulla, juustolla ja vihanneksilla

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]