Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 10.2.2012 17:33  (1/50)

Ei saa imettää julkisesti, koska se on sama kuin paskantaisi kadulle.

Näin sanoi joku toisessa ketjussa. Imettää ei saa myöskään inva- eikä muissakaan vessoissa, koska silloin varaa ne itselleen liian pitkäksi aikaa, eikä imettävä äiti ole mikään pyhä lehmä.

Voisitteko nyt hyvät ihmiset luetella nyt ne paikat joissa SAAN imettää? Vai onko minun linnoittauduttava kotiini seuraavaksi vuodeksi?

Nimimerkillä täysimetetyn 2kk äiti, jonka vauva ei huoli pulloa.

Vastaukset

Vierailija - 10.2.2012 17:41  (2/50)

Hyvä kysymys!

Minulla on kolme lasta ja neljäs tulossa. Kaikki lapset ovat olleet täysimetettyjä 6 kk ikään asti ja imetetty 2-vuotiaaksi asti. Korvikkeita ei olla käytetty koskaan.

En ole koskaan halunnut imettää julkisesti, koska minusta se on kammottavaa katseltavaa. Rinnat kuuluu pitää piilossa. Etenkään missään ravintolassa ei pitäisi julki-imettää.

Vauva-aikoina menopaikkojani on paljon määrittänyt lastenhoitohuoneiden saatavuus. Olen myös imettänyt lasta autossa kun se on ollut parkissa. Kylässä olen pyytänyt päästä johonkin huoneeseen, jonne ei muita tule.

Olen myös aina lypsänyt maitoa pumpulla talteen, se helpottaa lastenhoitoa siinä mielessä että vauvan voi jättää muunkin ihmisen hoidettavaksi. Lypsettyä maitoa olen ravintoloissa ja julkisilla paikoilla tarjoillut pullosta.

Toisinaan on ollut tilanteita, ettei mitään sopivaa paikkaa ole löytynyt. Ensimmäisen kohdalla näitä tuli, seuraavien kanssa pystyin "suunnittelemaan reitit" paremmin.

Vierailija - 10.2.2012 17:43  (3/50)

huh, jollakin on tosi paha

trauma tullut tisseistä.

Vierailija - 10.2.2012 17:49  (4/50)

Vastauksia?

Kun lähden vauvan kanssa esim. ruokakauppaan, kahville kaverin kanssa, vaatekaupoille tai vaikka matkustan kerhoon ja vauvalle tulee kesken kaiken nälkä: missä saan imettää?
ap

Vierailija - 10.2.2012 17:50  (5/50)

Kumma kun itse en ole koskaan

nähnyt kenenkään imettävän lastaan niin näkyvästi että sitä olisi edes huomannut jos ei tarkemmin katso sinnepäin. Missähän ne niin tekee?

Vierailija - 10.2.2012 17:51  (6/50)

Lastenhoitohuoneessa

Lainaus:
Kun lähden vauvan kanssa esim. ruokakauppaan, kahville kaverin kanssa, vaatekaupoille tai vaikka matkustan kerhoon ja vauvalle tulee kesken kaiken nälkä: missä saan imettää?
ap

tai muussa sopivassa paikassa, missä ei muiden ihmisten tarvitse katsella imetystä.

Vierailija - 10.2.2012 17:52  (7/50)

En tosiaan tiedä.

Lainaus:
nähnyt kenenkään imettävän lastaan niin näkyvästi että sitä olisi edes huomannut jos ei tarkemmin katso sinnepäin. Missähän ne niin tekee?

Yleensä kahviloissa imettäjätkin huomaa vasta, kun tuijottaa sinne päin ja tajuaa, että "ai! Tuon vauvan naamahan siis on tuon liinan/paidanreunan alla".

Vierailija - 10.2.2012 17:57  (8/50)

Lastenhoitohuoneita on tosi harvassa.

Lainaus:
Lainaus:
ap

tai muussa sopivassa paikassa, missä ei muiden ihmisten tarvitse katsella imetystä.

Huudatanko siis vauvaani vaikkapa kilometrin matkan siksi, että pääsen lastenhoitohuoneeseen?
ap

Vierailija - 10.2.2012 18:05  (9/50)

Itsehän sinä sen asian päätät

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
ap

Huudatanko siis vauvaani vaikkapa kilometrin matkan siksi, että pääsen lastenhoitohuoneeseen?
ap

Jos vauva on kamalan nälkäinen eikä lastenhoitohuonetta ole, löytyisikö joku muu syrjäinen paikka imettämiselle?

Oman järjen mukaan voi ja kannattaa tilanteet ratkaista. Jos ihmisten paheksunta tuntuu ikävältä, älä imetä ruokapaikoissa tai muuten huomiotaherättävän näkyvässä paikassa.

Vierailija - 10.2.2012 18:07  (10/50)

Muuten on sama asia, mutta yksi asia on eri.

Nimittäin sitten olisi sama, jos sen ulosteen paskantaisi pussiin siinä kadulla.

Eihän siitä imettämisestä jää likaa minnekään. Ulostamisesta jää. Muuten samantasoinen asia.

Vierailija - 10.2.2012 18:09  (11/50)

Ravintoloista heitetään ulos imettävät.

Ei ole mukavaa katsella imetystä, joka on hyvin henkilökohtainen intiimi asia, kun on syömässä.

Opettakaa lapsenne pienestä asti myös ottamaan pullosta. Siihen pumppaatte valmiiksi. Niin itse menettelin.

Vierailija - 10.2.2012 18:14  (12/50)

No pitääkö sitä katsella??

Lainaus:
Ei ole mukavaa katsella imetystä, joka on hyvin henkilökohtainen intiimi asia, kun on syömässä.

Opettakaa lapsenne pienestä asti myös ottamaan pullosta. Siihen pumppaatte valmiiksi. Niin itse menettelin.

En minä ainakaan yleensä ravintolassa ollessani tuijottele muihin pöytiin.. Anna muille rauha olla pöydissään omassa rauhassa, äläkä tuijottele, että mitä missäkin tehdään!

Vierailija - 10.2.2012 18:15  (13/50)

Ei muuten heitetä.

Lainaus:

Kuljemme paljon ravintoloissa, imetän aina, mutta koskaan ei ole kukaan tullut sanomaan ettei sopisi. Mutta teenkin sen niin, että harva huomaa ja nekin jotka huomaavat, eivät vilaustakaan rinnasta näe. Ponzo on näppärä.

Vierailija - 10.2.2012 18:16  (14/50)

Kyllä on ruokahalu mennyttä

Lainaus:
Lainaus:

En minä ainakaan yleensä ravintolassa ollessani tuijottele muihin pöytiin.. Anna muille rauha olla pöydissään omassa rauhassa, äläkä tuijottele, että mitä missäkin tehdään!

jos joku ottaa tissin esiin ja alkaa imettämään lastansa. Ei siinä enää auta, että katsoo toiseen suuntaan.

Vierailija - 10.2.2012 18:22  (15/50)

Mikset mene vessaan syömään, jos menee ruokahalu kun katsot katsot toisten syövän?

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

jos joku ottaa tissin esiin ja alkaa imettämään lastansa. Ei siinä enää auta, että katsoo toiseen suuntaan.

Enkä ole kyllä koskaan nähnyt, että kukaan "ottaa tissin esiin" julkisella paikalla imettäessään.

Taidat nyt vain peilata tässä omaa imetystapaasi. Olet niitä naisia, jotka eivät viitsi panostaa vaatteisiin, joissa voi imettää huomaamattomasti vaan vedät paidat kainaloihin kun alat imettää.

Vierailija - 10.2.2012 18:22  (16/50)

Missä näitä tissin esiin vetäjiä on???

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

Minä ainakin imetän niin, ettei tissi näy.

Vierailija - 10.2.2012 18:30  (17/50)

No minä ainakin imetän ihan joka paikassa!

Ravintolassa, kahvilassa, huoltoasemalla, kylässä tai jos meillä on vieraita. Käytän imetyspaitoja niin ettei kukaan oikeastaan rintaa edes näe, tuskin kaikki edes tajuaa että imetän. Enkä todellakaan menis paskahajuiseen vessaan vauvaa syöttämään! Jos jotakin häiritsee niin vika on kyllä ihan hänessä itessään ja omassa sairaassa päässään, kyllä vauvan pitää saada syödä silloin kun on nälkä! Minua ei ainakaan ole koskaan häirinnyt imettävät äidit missään!

Vierailija - 10.2.2012 19:07  (18/50)

Täh?

Lainaus:

Tätä en kyllä usko. Kai sitä nyt pieni vauvakin voi syödä paikassa missä muutkin ihmiset syövät julkisesti.

Toivottavasti nämä imetysvammaiset ampuisivat itsensä ja lakkaisivat hankaloittamasta muiden elämää.

Vierailija - 10.2.2012 19:10  (19/50)

Te tissinvieroksujat..

Vältättekö katsomasta esim. kotimaisia elokuvia? Kun niissähän nämä paholaisen maitorauhaset järjestään tuppaavat vilahtelemaan. Vai onko vain live-tissi pahasta? Se, että tissillä tehdään sitä, mitä varten se on luotu?

Eikö tissi olekaan teidän pervoleikkienne esine, vaan sillä on käyttötarkoitus? JA se on kamalaa? Ei ymmärrä..Tissi on jees.

Vierailija - 10.2.2012 19:15  (20/50)

Onko

Lainaus:
Vältättekö katsomasta esim. kotimaisia elokuvia? Kun niissähän nämä paholaisen maitorauhaset järjestään tuppaavat vilahtelemaan. Vai onko vain live-tissi pahasta? Se, että tissillä tehdään sitä, mitä varten se on luotu?

Eikö tissi olekaan teidän pervoleikkienne esine, vaan sillä on käyttötarkoitus? JA se on kamalaa? Ei ymmärrä..Tissi on jees.

se nyt NIIN vaikea ymmärtää että me kunnon ihmiset emme halua seurata kenenkään imetystä kun olemme lähteneet ulos syömään?
Pidän kyllä huolen valittamalla ravintolan johdolle että hoidatte "senmaailmanluonnollisimmantoimituksennelässynlässyn" jossain muualla kuin siellä missä maksavat asiakkaat syövät.
Raha ratkaisee. Haittaakse?

Vierailija - 10.2.2012 19:18  (21/50)

Imetysmyönteinen ravintola saa kyllä taatusti

Lainaus:
Lainaus:

se nyt NIIN vaikea ymmärtää että me kunnon ihmiset emme halua seurata kenenkään imetystä kun olemme lähteneet ulos syömään?
Pidän kyllä huolen valittamalla ravintolan johdolle että hoidatte "senmaailmanluonnollisimmantoimituksennelässynlässyn" jossain muualla kuin siellä missä maksavat asiakkaat syövät.

paikallesi toisen... jonkun imettävän kenties. Ei haittaa.

Vierailija - 10.2.2012 19:18  (22/50)

No voi jeesus teidän kanssanne.

Siis live-tissi on pahasta? WTF? Oikeasti? Ja raha ei ratkaise:) Tiesitkö, ettei "imettäminen" ole syy vieroksua asiakkaita:D

Vierailija - 10.2.2012 19:19  (23/50)

Raha ratkaisee?

Lainaus:

Maksaahan se imettäjäkin syömisistään ravintolassa. Mitäs, jos imettäjä tuokin ravintolaan enemmän rahaa kuin sinä?

Vierailija - 10.2.2012 19:20  (24/50)

Jaaha..

Niillä imettävilläkö ei ole ravintolassa rahaa? Ihan muuten vaan illalla käväisevät läväyttämässä tissit naapuripöytään?

Vierailija - 10.2.2012 19:26  (25/50)

No jaa

Minua ei julki-imetys häiritse, jos sen tekee mahdollisimman huomaamattomasti vauvaikäiselle.
Eri asia taas jos tempaistaan tissi tiskiin tai imetetään yli vuoden ikäistä lasta.

Vierailija - 10.2.2012 19:39  (26/50)

hyvä ap, imetät missä on tarvis

niin tein minäkin. se, että äidinmaidosta riippuvainen lapsi saa ravintoa ylittää ihan kaiken muun, erityisesti häiriintyneiden ihmisten mielipiteet. imetyspaita ja liina peittävät kyllä rinnan ihan riittävästi.

Vierailija - 10.2.2012 19:48  (27/50)

Mä en oikeasti kykene käsittämään

näitä ihmisiä, jotka kavahtavat imetystä - en tiedä, uskonko edes heidän olevan tosissaan. Mä en nyt yhtäkkiä keksi mitään syytä sille, että imetys olisi jotenkin sopimatonta. Ihan turha sitä on verrata johonkin paskantamiseen tai vaikka säärten ajeluun (kuten muistaakseni jossain ketjussa joskus), imetyksessä on kyse siitä, että vauvalle annetaan ruokaa.

Vaikka en usko, että ikinä tulen tapaamaan ihmistä, joka paheksuisi mulle imettämistäni ja pyytäisi mua poistumaan esim. vessaan, oon jo valmiiksi miettinyt, mitä sanon: mene itse vessaan, jos imetykseni - tai oikeammin vauvan syöminen - häiritsee.

Mä oon imettänyt kahviloissa, ravintoloissa, kirjastoissa, huoltoasemilla, kylässä, kaupassa, vieraiden kanssa seurustellessani. Niin kauan kuin Suomi on maa, jossa minulla - ja ennen kaikkea vauvallani - on yhtäläiset oikeudet, imetän juuri siellä, missä vauvani vaatii ruokaa. Mä en oikeasti usko, että koskaan imetykseni aikana tulen törmäämään imetyksenvastustajaan, sen verran harvinaisia he taitavat olla.

Vierailija - 10.2.2012 20:02  (28/50)

niin just

Lainaus:
Ravintolassa, kahvilassa, huoltoasemalla, kylässä tai jos meillä on vieraita. Käytän imetyspaitoja niin ettei kukaan oikeastaan rintaa edes näe, tuskin kaikki edes tajuaa että imetän. Enkä todellakaan menis paskahajuiseen vessaan vauvaa syöttämään! Jos jotakin häiritsee niin vika on kyllä ihan hänessä itessään ja omassa sairaassa päässään, kyllä vauvan pitää saada syödä silloin kun on nälkä! Minua ei ainakaan ole koskaan häirinnyt imettävät äidit missään!

Olen täysin samaa mieltä

Vierailija - 10.2.2012 20:06  (29/50)

JOo, ei ole heitetty muakaan ikinä ulos

Lainaus:
Lainaus:

Kuljemme paljon ravintoloissa, imetän aina, mutta koskaan ei ole kukaan tullut sanomaan ettei sopisi. Mutta teenkin sen niin, että harva huomaa ja nekin jotka huomaavat, eivät vilaustakaan rinnasta näe. Ponzo on näppärä.

ravintoloista, vaikka kolmea lasta olen aina imettänyt milloin Savoyssa, milloin Chicosissa.

Ihan naurettavia pellejä olette te yökkäilijät. Teidän oma parsan syömisenne näyttää samalta kuin puliukon ripulipaskominen.

Vierailija - 10.2.2012 20:11  (30/50)

Vaari ja kennelmies kuittaa

Niin. Vauvan imettämisestä ei jää kadulle sitä paskaa, joten ei se nyt ihan sama ole kuin kadulle paskantaminen. Keväisin herää aina yleisönosastoilla keskustelu kaduilla olevista koiranpaskoista, mutta en ole vielä törmännyt keskusteluun koirien paneskelusta tai pentujen imettämisestä julkisesti, joten kai se paskominen on kuitenkin pahempi, koska siitä keskustellaan joka helvetin ikinen kevät jokaisen maamme maakuntalehden yleisönosastossa.

Vierailija - 10.2.2012 20:11  (31/50)

Taitaa

Lainaus:

Ihan naurettavia pellejä olette te yökkäilijät. Teidän oma parsan syömisenne näyttää samalta kuin puliukon ripulipaskominen.

teillä tissinvilauttelijoilla loppua argumentit kun moiseen alatyylin kommentointiin täytyy alentua.
Eipä se tosin ihmetytä -tyhmyytenne on oikein hyvin tiedossa.
Se täytyy vielä sanoa, että on upeaa että kaltaistasi roskaväkeä ei tuttavapiiriini kuulu!
Heippa ja kivat sulle!

Vierailija - 10.2.2012 20:13  (32/50)

Ja

Lainaus:
Lainaus:

teillä tissinvilauttelijoilla loppua argumentit kun moiseen alatyylin kommentointiin täytyy alentua.
Se täytyy vielä sanoa, että on upeaa että kaltaistasi roskaväkeä ei tuttavapiiriini kuulu!
Heippa ja kivat sulle!

teillä vastustajilla ei koskaan mitään argumentteja ollutkaan.

Vierailija - 10.2.2012 20:15  (33/50)

Mutta kun teilta julki-imetyksen vastustajilta ei ole tullut vielä

Lainaus:
Lainaus:

Heippa ja kivat sulle!

yhtäkään vakavasti otettavaa argumenttia!

Vierailija - 10.2.2012 20:17  (34/50)

Yksi emäntä

Lainaus:

istuskeli kauppakeskuksen penkillä rinta todella hyvin näkyvissä. Olisi muuten ollut lastenhoitohuone siinä kymmenen metrin päässää...

Toinen eukko imetti kirkossa. Olisi mennyt edes sinne eteiseen mutta ei, piti se rinta leväyttää esiin siellä penkeillä.

Vierailija - 10.2.2012 20:19  (35/50)

Okei, heitä siis löytyy ainakin kaksi.

Lainaus:
Lainaus:

istuskeli kauppakeskuksen penkillä rinta todella hyvin näkyvissä. Olisi muuten ollut lastenhoitohuone siinä kymmenen metrin päässää...

Toinen eukko imetti kirkossa. Olisi mennyt edes sinne eteiseen mutta ei, piti se rinta leväyttää esiin siellä penkeillä.

Millä tavalla heidän olemassaolonsa häiritsi sinua?

Mitä kirkkoon tulee, Jumala olisi nähnyt sen rinnan myös siellä eteisessä ja vaikka kirkon pihalla, joten mitä väliä?

Vierailija - 10.2.2012 20:20  (36/50)

Voinhan mäkin sanoa,

että en tykkää, kun ihmiset hengittävät nenän kautta julkisella paikalla. Se etoo mua, ja sen takia nenän kautta hengittäminen pitäisi kieltää julkisella paikalla. Ihan turha argumentoida, että "nenän kautta hengittäminen on luonnollista blaa blaa", paskat, sanon minä: aina voi hengittää suun kautta.

Tämän tasoisia noiden julki-imetyksen vastustajien argumentit on. Niihin on ihan turha vastata, koska eivät perustu mihihnkään järkisyihin. Ja mä lisäksi luulen, että taitavat olla ihan vanhanaikaisia provoja.

Vierailija - 10.2.2012 20:29  (37/50)

Täällä on tänään vain yksi ainoa häirikkö, joka tehtailee imetysvastaisia viestejä

Vierailija - 10.2.2012 20:30  (38/50)

Näin mäkin luulen.

Lainaus:
Täällä on tänään vain yksi ainoa häirikkö, joka tehtailee imetysvastaisia viestejä

Vaan lähitköhän nyt katsomaan uutisia?

Vierailija - 10.2.2012 20:33  (39/50)

Siis

Lainaus:

mitä helvettiä?
EIHÄN KUKAAN OLE LAITTANUT IMETYSVASTAISIA VIESTEJÄ!!!
Ainoastaan se, että ravintolan pöydässä esitellään suonikkaita riippurintoja on aiheuttanut hyvinkin aiheellista kritiikkiä.
Opettele lukemaan ja yritä jättää se marttyyrius pienemmälle.

Vierailija - 10.2.2012 20:34  (40/50)

No niin

Nyt sitten et enää ikinä kysele keneltäkään missä saat hoitaa lastasi. Sinä tiedät mikä on lapsellesi parasta. Synnytyksen myötä monelta naiselta katoaa ns. voima puolustaa itseään ja lastaan koska haluaa tehdä "oikein". Täytyy kuunnella neuvolaa, anoppia omaa äitiä, tyttökavereita ja pahimmassa tapauksessa appiukkoa. Lopeta muiden miellyttäminen ja hoida lapsesi niin kuin parhaaksi näet. Sinä tiedät. Olet äiti! P.S Iso hartiahuivi auttaa asiaa.Älä totuta vauvaa syömään makuultaan... ja vapaat sovituskopit on hyviä paikkoja imettää... Et varmasti ruuhkamyynteihin pienen vauvan kanssa lähtisikään jos vähän mietit ;) hyvin se menee

Vierailija - 10.2.2012 20:36  (41/50)

Muista olla sit

Lainaus:

mitä helvettiä?
EIHÄN KUKAAN OLE LAITTANUT IMETYSVASTAISIA VIESTEJÄ!!!
Ainoastaan se, että ravintolan pöydässä esitellään suonikkaita riippurintoja on aiheuttanut hyvinkin aiheellista kritiikkiä.
Opettele lukemaan ja yritä jättää se marttyyrius pienemmälle.

hengittämättä nenän kautta, se on musta TOSI ällöttävää. Koskaan et tiedä, jos mä satunkin olemaan naapuripöydässä. Se nenän sihinä, usch!

Vierailija - 10.2.2012 20:40  (42/50)

Täällä selvästäkin vain yks hullu

joka kirjoittaa noita imetyksenvastustus viestejä.

Kaikki viestit ihan samaan sävyyn kijoitettu.

Luultavasti vielä mies.

Ihan kreisiä. Itse olen todellakin imettäny kahta lastani, just siellä missä olen sattunut olemaan.
Ikinä ei tulisi mieleeni mennä vessaan tai paskanhajuiseen lastenhoitohuoneeseen imettämään.

Olen imettänyt kahviloissa, ravintoloissa, puistonpenkillä, bussipysäkillä, kauppakeskuksen penkillä, pankissa, niin Helsingissä, Tampereella, Turussa, Tukholmassa, Tallinnassa, Berliinissä, Lontoossa kuin Baecelonassa.

MIKSI syöttäisin vauvalleni lehmänmaitoa, jos minulla on tarjota ihmisvauvalle ihmisvauvoille tarkoitettua ravintoa? Voisiko joku antaa yhdenkin hyvän syyn?!

Vierailija - 10.2.2012 20:50  (43/50)

:D Höpöhöpö

Mä ainakin imetin just tasan siellä, missä lapselle tuli nälkä. Tietysti huivin tms. voi laittaa näkösuojaksi ja voi etsiä suojaisan nurkkauksen....

Kaikki ei tietenkään tykkää, mutta mitäs siitä. ;)

Vierailija - 10.2.2012 20:53  (44/50)

No niin

Nyt sitten et enää ikinä kysele keneltäkään missä saat hoitaa lastasi. Sinä tiedät mikä on lapsellesi parasta. Synnytyksen myötä monelta naiselta katoaa ns. voima puolustaa itseään ja lastaan koska haluaa tehdä "oikein". Täytyy kuunnella neuvolaa, anoppia omaa äitiä, tyttökavereita ja pahimmassa tapauksessa appiukkoa. Lopeta muiden miellyttäminen ja hoida lapsesi niin kuin parhaaksi näet. Sinä tiedät. Olet äiti! P.S Iso hartiahuivi auttaa asiaa.Älä totuta vauvaa syömään makuultaan... ja vapaat sovituskopit on hyviä paikkoja imettää... Et varmasti ruuhkamyynteihin pienen vauvan kanssa lähtisikään jos vähän mietit ;) hyvin se menee

Vierailija - 10.2.2012 20:53  (45/50)

Mulla on kolme täysimetettyä lasta ja olen

imettänyt aina ihan just siinä, missä vauva haluaa eli mm. kahvilassa, ostoskeskusten penkeillä, raitiovaunussa, kirjaston nurkassa, ravintoloissa, siis ihan missä vain. Esim. Sellon lastenhoitohuoneeseen en mene, koska on niin paskainen ja haiseva.

Koskaan en ole nähnyt yhtään paheksuvaa katsetta. Minulla on aina harso, peitto tms, joten kukaan ei näe tissistäni vilaustakaan. Ei mua kyllä joku katse kiinnostaiskaan, miks pitäis?

Enemmän mua häiritsee matalia farkkuja käyttävät kanssaihmiset, jotka pyllistelevät sitten niissä, niin että puoli persettä näkyy. Juuri tällaista ihastelin vähän aikaa sitte Stokkan lastenhoitohuoneessa, missä nainen oli vähän kumarassa edessäni, kun syötti pilttiä syöttötuolissa istuvalle lapsilleen ja vakoa näkyi ainakin viisi senttiä. Nice.

Vierailija - 10.2.2012 20:57  (46/50)

Et tietenkään

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Kun lähden vauvan kanssa esim. ruokakauppaan, kahville kaverin kanssa, vaatekaupoille tai vaikka matkustan kerhoon ja vauvalle tulee kesken kaiken nälkä: missä saan imettää? ap
Huudatanko siis vauvaani vaikkapa kilometrin matkan siksi, että pääsen lastenhoitohuoneeseen? ap

vaan kaivat tissin siinä keskellä katua esiin ja alat imettää.

Vierailija - 10.2.2012 21:01  (47/50)

Minulla on mekko päällä

Riisun sen pois kun alan imettämään!

Kalsarit on toki jalassa ettei se nyt voi ketään häiritä kun ei KAIKKI näy!?

Toivottavasti lapsi jatkossakin nukkuu hyvin yönsä niin aamulla muistan laittaa alkkarit jalkaan, eräillä varmaan menis kahvikuppi nurin jos näkee kun väsynyt mamma alkaa lastaan syöttämään. :(

Vierailija - 10.2.2012 21:02  (48/50)

Just!

Lainaus:

Kerrotko mitä minun olisi pitänyt tehdä siinä tapauksessa kun lapsi kieltäytyi 4 kk:n iässä juomasta pumpattua maitoa tuttipullosta? Olla kotona neljän seinän sisällä seuraavat 3 kuukautta?

Ja todellakin imetin siellä missä halusin. Tosin tein sen huomaamattomasti. Eri luku on sitten nämä rintojensa esiin pullauttelijat.

Vierailija - 10.2.2012 21:10  (49/50)

Tää on just tätä

Esim. paidan kaula-aukosta saa pilkottaa muuten muodin nimissä vaikka koko rinta, kunhan - iik! - nänni ei näy. Imettäessähän nänni saattaa vilahtaa jopa murto-osasekunnin ajan, jos oikein tarkkaan kyttää jonkun äidin ja vauvan imetyspuuhia. Nännit ne pahentavat maailman, vievät kanssaihmisiltä ruokahalun ja saavat av-mammat nieleskelemään oksennusta espressoa tai lattea hörppiessä.

Vierailija - 10.2.2012 23:36  (50/50)

Hep!

Lainaus:
Täällä selvästäkin vain yks hullu
joka kirjoittaa noita imetyksenvastustus viestejä.

Kaikki viestit ihan samaan sävyyn kijoitettu.

Luultavasti vielä mies.

Ihan kreisiä. Itse olen todellakin imettäny kahta lastani, just siellä missä olen sattunut olemaan.
Ikinä ei tulisi mieleeni mennä vessaan tai paskanhajuiseen lastenhoitohuoneeseen imettämään.

Olen imettänyt kahviloissa, ravintoloissa, puistonpenkillä, bussipysäkillä, kauppakeskuksen penkillä, pankissa, niin Helsingissä, Tampereella, Turussa, Tukholmassa, Tallinnassa, Berliinissä, Lontoossa kuin Baecelonassa.

MIKSI syöttäisin vauvalleni lehmänmaitoa, jos minulla on tarjota ihmisvauvalle ihmisvauvoille tarkoitettua ravintoa? Voisiko joku antaa yhdenkin hyvän syyn?!

Minä olen kirjoittanut tänne julki-imetysvastaisia viestejä. Ketkä muut, lasketaanpas meidät!

T: 2

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]