![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Victoria ja Daniel eilen
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/14350479/714/normal/3971ee4f6b1af/vicdan1000.jpgNäyttävät onnellisilta.
Vickan oli kertonut, että lapsen pitäisi syntyä joko tämän kuun lopussa tai ensi kuun alussa. Ensimmäisen virallisen kuvan ottaa isoisä, kuningas, Kaarle Kustaa.
Vastaukset
Sanoisko että siellä on LEUKA heilunut :D
Toivotaan että lapsella ei olisi yhtä iso, ei se muuten mahdu pois sieltä ja ei yletä tissille.Onpa järkevää kommenttia
Sinä olet varmaan itse niiiiiin täydellinen ihminen,leukasikin on varmaan oikein standarimittainen...Vikke ja Dansku on ihania :)
Mä olen nähnyt Voctorian livenä ja ihan liki
Ja sen leuka oli kaunis, mutta suippo. Läheltä nähden kasvoyt ovat sirot, liki kettumaisuutta kasvoissa. Onnea heille, ovat hienoja ihmisiä:-)siis Victorian
Victoria ei osallistunut enää eilen illalla virallisille illallisille
Istuminen monta tuntia parhaat päällä tiara päällä olisi ollut aika rankkaa näin lähellä synnytystä. Kuningaspari, Daniel ja Carl Philip olivat läsnä.http://kuvakauppa.lehtikuva.fi/edoris?tem=www_gallery_f&id=7aa7d629632a41645d676a61ec981312&a
Vickan ja Daniel on ihania. Vickan on ollut tosi iso jo pitkään.
Lisää Victorian ja Danielin kuvia eiliseltä
http://kuvakauppa.lehtikuva.fi/edoris?tem=www_gallery_f&id=7aa7d629632a44642ab401df95c676bd&aJep, niinhän nuo kehuvat
Lainaus:
Sinä olet varmaan itse niiiiiin täydellinen ihminen,leukasikin on varmaan oikein standarimittainen...
Vikke ja Dansku on ihania :)
Sinä olet varmaan itse niiiiiin täydellinen ihminen,leukasikin on varmaan oikein standarimittainen...
Vikke ja Dansku on ihania :)
lähes aina kun tapaan jonkun kehuu ne ulkonäköäni niin siksipä minä arvostelenkin rumia ihmisiä. :)
Nehän on hurreja, ei mitään tekemistä Suomalaisten kanssa niin miksi pitää yrittää olla niin happy niiden puolesta?
Oiskohan kuvan mukaan tyttö tulossa?
Tytönhän sanotaan vievän kauneuden äidiltä ja tuossa kuvassa Vickan näyttää jotenkin uupuneelta, iho huonolta ja tukkakin rasvaiselta?Tykkään tuosta lämmöstä, joka pariskunnasta hehkuu
Ovat olleet yhdessä jo kymmenen vuotta ja rakkaus loistaa vieläkin kauas.Sori, kyllä Victoria voittaa Martina Aitolehden,
Lainaus:
Nehän on hurreja, ei mitään tekemistä Suomalaisten kanssa niin miksi pitää yrittää olla niin happy niiden puolesta?
Johanna Tukiaisen ja nämä muut tähtöset, joita Suomen lehdet ovat pullollaan, ainakin 1000-0.
Taitaa raskausväsymys jo painaa...
On jokseenkin kulahtaneen näköinen tuossa aloittajan antamassa linkissä.Mutta ihana pari ovat ja tunnen itseni hassuksi kun niin innoissani olen heidän vauva-asiastaan ja odotan intsuna h-hetkeä :)
Victoria ja Daniel ovat suloisia, aidon ja onnellisen näköisiä.
Ainoa mitä muuttaisin, on Danielin kampaus. Minua on se aina häirinnyt...Onneksi
meillä ei ole kuninkaallisia.Moiset syöttiläät ovat niiiin turhaa porukkaa!
Potra poika tulossa
Victorian jälkeen sitten kuninkaaksi.Tuleva maanäiti
Jenni on paljon söpömpi kuin yksikään kuninkaallinen neito tai rouva.Ruotsin hovin budjetti on 13 miljoonaa euroa, Suomen presidentin 16 miljoonaa euroa
Lainaus:
meillä ei ole kuninkaallisia.
Moiset syöttiläät ovat niiiin turhaa porukkaa!
meillä ei ole kuninkaallisia.
Moiset syöttiläät ovat niiiin turhaa porukkaa!
Niinistö tekee tietenkin tavallaan tärkeämpää työtä, mutta Ruotsin kuninkaalliset näkyvät kansan parissa todella paljon erilaisissa tilaisuuksissa. Kuninkaallisia on 5 tekemässä hommia, nyt kun Madeleine on päättänyt pysyä Amerikassa.
Minusta Jennissä ja Victoriassa on paljon samaa
Lainaus:
Jenni on paljon söpömpi kuin yksikään kuninkaallinen neito tai rouva.
Jenni on paljon söpömpi kuin yksikään kuninkaallinen neito tai rouva.
Luonnollista lämpöä ja inhimillisyyttä. Kaunis hymy ja nauru kummallakin naisella.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Olisitko strippari, siivooja vai lähihoitaja?
- > Kuuluuko lähihoitaja samaan kastiin
- > Tarkistakaapa ettei lapsenne kuvaa löydy täältä!!
- > Taloyhtiön LEIKKIPAIKKA on kaille avoin!
- > Leikkipuiston tavoista pari kysymystä
- > Juoko puolisonne tai te joka vapaailta alkoholia?
- > Talvi/kevät vauva 2013
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.06 m/s