![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Vauvan kakkavaipan saa vaihtaa missä vain!!!
Tosin vähän jos laittaa liinaa eteen ettei peppu näy.Vauvan parastahan se on, teki sen sitten vaikka kahvilan pöydällä.
Vastaukset
Toki, muistat vain ottaa mukaan tarpeeksi puhdistuspyyhkeitä.
Niin saa,
viimeksi vaihdoin postissa pakkauspöydällä, sain kyllä vähän omistuisia katseita, mutta hei, mä olen ÄITI, mä saan tehdä mitä vaan kun kyse on MUN lapsesta!!!Tarjoilija
Lainaus:
Ei todellakaan!! Menkää muualle vaihtamaan kersojenne paskavaipat. Ettehän te kotonaakaan (luultavasti) vaihda ruokapöydällä.
Mä vaihdoin kaupan kärryssä! =))
Ei siitä kyllä tykätty, mut hei lapsi menee kaiken soveliaisuuden edelle.Paitsi invavessassa
Saa invavessassakin!!
Älykkyyden puute on myös vamma....Täysin samaa mieltä
Mäkin vaihdoin vauvani paskavaipan kerran kaupan kassalla, siinä liukuhihnan päällä. Hieman hankaluuksia tuotti, kun piti pitää kiirettä että saa vaipan vaihdettua ennen kuin vauva on viivakoodilukijan kohdilla, huh onnistuin silti.Ja toisella kerralla vaihdoin kirkon ulkorappusilla, vaikka oli juuri hääpari tulossa kirkosta ulos.
No se morsian tietty liukastu siihen paskavaippaan ja sit siltä repes se hääpuku, mut onneks se ei ollu mikään hieno. Pääasia, että sain vaihdettua vauvani vaipat.
Ei ehkä sopivaa ruokapöydässä
mutta näppärästihän sen sylissä vaihtaa. Nopsasti pienen pyllyn kosteuspyyhkeellä pyyhkäisee ja kietaiseen vaipan pakettiin. Ei pitäisi muita häiritä.Tarjoilija
Lainaus:
mutta näppärästihän sen sylissä vaihtaa. Nopsasti pienen pyllyn kosteuspyyhkeellä pyyhkäisee ja kietaiseen vaipan pakettiin. Ei pitäisi muita häiritä.
mutta näppärästihän sen sylissä vaihtaa. Nopsasti pienen pyllyn kosteuspyyhkeellä pyyhkäisee ja kietaiseen vaipan pakettiin. Ei pitäisi muita häiritä.
Hyvää ruokahalua vaan muille... Ei se sun ipanas paska ruusuille tuoksu.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Lastenklinikan teho-osasto K9:n osastonylilääkäri Paula Rautiainen
- > NAISET TISSI KUVIA TÄNNE
- > Leikkipuiston tavoista pari kysymystä
- > Hei: naapuritaloyhtiön piha on tarkoitettu sen talon asukkaille -
- > Saako ihminen missään elämänsä vaiheessa laiskotella?
- > Lasteni kaverit syövät melkein päivittäin meillä
- > Opettaja tuttuni face päivityket ollut viimeiset kaksi viikkoa
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.06 m/s