Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 10.2.2012 16:13  (1/48)

niin nolo blogi

pahenee vaan vuosi vuodelta

rahvas on rahvas vaikka voissa paistaisi

http://kaisastiinangarderobi.blogspot.com/

Vastaukset

Vierailija - 10.2.2012 16:18  (2/48)

No ei musta mitenkään nolo

Hieman tylsä kyllä.

Vierailija - 10.2.2012 16:23  (3/48)

Ite olet nolo!

Miksi pitää morkata toisen blogia? Oletko Katrin salainen vihamies? ;)

Vierailija - 10.2.2012 16:30  (4/48)

Miksi sä piinaat itseäsi vuosi vuodelta?

Säästäkää itseänne ja lopettakaa niiden huonojen blogien lukeminen.

Vierailija - 10.2.2012 16:37  (5/48)

Voi turhuuksien turhuus

mutta pettymykseksi ei edes kyllin nolo ollakseen mielenkiintoinen. Ihmetyttää kyllä miten kukaan tuon ikäinen ihminen VIIIIITSII vaivautua ja kiinnostua jostain noin turhasta.

Meni klikkaus hukkaan.

Vierailija - 10.2.2012 16:41  (6/48)

nyt mä ymmärrän vihdoin

miksi sillä heittää lastenvaateinnostus noin överiksi! Kotikin on vaatimaton, kaikki panostus tuntuu olevan lastenvaatteissa.
Esikoisella on ollut aika värikkäitä vaiheita nuoruudessa, gootti- (onko noi sitä?)meikkejä, lävistyksiä ja jossain vaiheessa jopa kalju. Mitä ilmeisimmin älykäs nuori nainen, en halua häntä morkata, mutta prinsessasta haaveilleelle naiselle ehkä kauhistus? Ehkä pienempiä puetaan, nyt kun vielä voidaan?

Vierailija - 10.2.2012 16:46  (7/48)

Jaa

Mikä tuossa nyt oli niin noloa? Samanlainen kuin noin miljoona muutakin blogia.

Vierailija - 10.2.2012 16:52  (8/48)

Ihan ok blogi

Lainaus:
Mikä tuossa nyt oli niin noloa? Samanlainen kuin noin miljoona muutakin blogia.

Meinasin ihan samaa.

Vierailija - 10.2.2012 16:56  (9/48)

Hyvä osoitus siitä,

että rahalla ei saa tyylitajua.

Vierailija - 10.2.2012 17:22  (10/48)

On munkin mielestä

aika nolo :)

Olen silloin tällöin käynyt kurkkimassa tuota blogia ja aina taivastellut, että miten tuon ikäinen nainen viittii tuommoisia blogata :D Niin ja miksi ihmeessä minä viitsin käydä sitä blogia aina silloin tällöin katsomassa :O Ehkä sitä on jotenkin niin utelias ;) Vaikka varmaan parempaakin tekemistä löytyisi. Mutta saahan noista tuommoisista huvia aamukahvin juonnin ajaksi :)

Kuten tuossa joku ylempänä kirjoitti, että niiden koti on aika vaatimaton, olen minäkin joskus jopa vaivannut sen verran päätäni, että hetken olen miettinyt, miksi ihmeessä ne ei laita kotiaan ns. kuntoon. Kyllä tuolla remonttia joutais tekemään aika paljonkin. Ehkä niitä ei se kiinnosta? Ei ole tyylitajua kodin suhteen? No, ei ole onneksi mun talo :) Eikä kai mun tartte sitä miettiäkään...

Joten suunnistan tästä järkevämpiin hommiin :)

Vierailija - 10.2.2012 18:58  (11/48)

oletko käynyt heillä kotona

kun noin tarkkaan tiedät, että koti kaipaa remonttia?

Vierailija - 10.2.2012 19:06  (12/48)

mä en

Mä en tajua, miksi bloggaaja meni paljastamaan sekä tyttärensä, että oman sukunimen aika tuoreessa bloggauksessa :O

Vierailija - 10.2.2012 19:15  (13/48)

Elämä pelkkää materiaa?

Noloa, ja surullista, tuossa on se, että joku jaksaa käyttää noin paljon aikaa ja energiaa materiaan. Luulisi elämässä olevan muutakin sisältöä (josta voisi myös blogiin kirjoittaa) kuin pelkkä lastenvaatteiden ja muiden härpäkkeiden metsästys.

Vähän tulee aikuisten nukkekotileikit mieleen tuosta blogista...

Vierailija - 10.2.2012 21:09  (14/48)

Koskahan te ymmärrätte,

että jonkun blogi ei ole välttämättä ole yhtä kuin koko elämän sisältö!

Vierailija - 10.2.2012 21:33  (15/48)

Olen oikeasti niin samaa mieltä!

Ja todellakin, rahalla ei valitettavasti saa tyylitajua. Lapsilla on kalsaritkin Gantia, mutta samanlaisen lopputuloksen saisi aikaan Lindexin vermeillä.

Ihmetelen kanssa että koulutettu ja ilmeisen älykäs ihminen on noin hurahtanut lastenvaatteisiin ja viitsii ja kehtaa pitää noin pönttöä blogia. Sen lastenvaatehehkutuksen vielä kesti ja olen pienempiä vaatteita häneltä jopa huutanut, enää makumme ei vaan kohtaa. Mutta viimeisen vuoden aikana on selkeästi muuttunut sellaiseksi wannabe-ananaksi että ei vaan jaksa. En tosin jaksa tuota ananaakaan ;)

Ja ei, en ole kade ja en oikeastaan enää edes seuraa blogia, koska se aiheuttaa minussa myötähäpeää!

Ja muuten, olen käynyt heillä! Olen hakenut kerran jonkun huutistuotteen.

Vierailija - 10.2.2012 21:37  (16/48)

Varmaan sitten

Teit remonttikartoituksen ovella:) komppaan 14, koska te oikeasti opitte, ettei blogi avaa koko elämää...

Vierailija - 10.2.2012 21:38  (17/48)

Mä tykkään!

Vaan kun olen sitä rahvasta. Katrin oma/perheen sukunimi on ollut ennenkin julkisuudessa, ei se kaikille ole niin tärkeää olla täysin anonyymi.
Jatka samaan tyyliin Katri!

Vierailija - 11.2.2012 8:42  (18/48)

Miksi laittaa omien lasten kuvia nettiin?

Minusta pitäisi ottaa huostaan lapset, joista vanhemmat laittaa tunnistettavia kasvokuvia nettiin.

Haluaakohan tuo Nike sitten, kun koulu alkaa, että kaveit näkevät hänen kuviaan äidin blogissa?

Minusta tuollainen lasten kuvien revittely on edesvastuutonta nykyaikana ja kertoo aika paljon vanhemmista. Ihmisen pitää itse saada päättää, mitä itsestään haluaa julkisuuteen. Ja pieni lapsi ei voi sitä omasta puolestaan tehdä.

Miksei ihmiset voi blogata itsestään ja elämästään? Naurettavaa blogata lapsistaan. Yksityiseen blogiin, jonka vaan kutsutut näkee, voi sitten laittaa perheen kuulumisia.

Tästä lasten hyväksikäytöstä pitäisi saada joku laki ja vanhemmat edesvastuuseen! Lopputulos voi olla mitä vaan, vrt. se taannoinen Tyylilyyli-blogi, joka suljettiin. Ihmettelen, miksi sekin äiti tunki LAPSENSA kuvia nettiin.

Vierailija - 11.2.2012 8:58  (19/48)

Mun mielestä vaikutti ensivilkaisulta oikein hauskalta

En ymmärrä, miten olisi nolo.

Vierailija - 11.2.2012 9:08  (20/48)

Haha, av-päivittelijät taas vauhdissa.

Toiset päivittelee, että onpa huonokuntoinen koti ja samalla toiset komppaa täysin ristiriitaisesti, että kauheaa kun elämä pyörii materian ympärillä. :D

Ihan tavallinen blogihan tuo on, noita tavismammojen nettipäikkyjä on 13 tusinassa. Ei poikkea noloudessa tai kiinnostavuudessa mitenkään. Ja miten se ikä blogiin liittyy, vain alle 30-vuotiaillako saa olla blogeja?

Vierailija - 11.2.2012 10:15  (21/48)

Noloa on se miten rahvaanomaisesti tuo esiin ns. varakkkuuden

Lainaus:
Toiset päivittelee, että onpa huonokuntoinen koti ja samalla toiset komppaa täysin ristiriitaisesti, että kauheaa kun elämä pyörii materian ympärillä. :D

Ihan tavallinen blogihan tuo on, noita tavismammojen nettipäikkyjä on 13 tusinassa. Ei poikkea noloudessa tai kiinnostavuudessa mitenkään. Ja miten se ikä blogiin liittyy, vain alle 30-vuotiaillako saa olla blogeja?

Katri ei ole korkeasti koulutettu vaikka antaakin niin ymmärtää. Mies on onneksi sentään DI (WAU!) siitä säännöllisesti muistuttaa. Huomaa että tulee hieman vaatimattomasta kodista kun on tarve "saavutuksiaan" esitellä.

Vierailija - 11.2.2012 10:26  (22/48)

ööö

Onko se salaisuus että tytär on lesbo? Viesti katosi kuin pieru Saharaan? :O

Vierailija - 11.2.2012 10:34  (23/48)

Jestas mikä määrä ihmisestä löytyy googlaamalla tietoa.

Nyt on tiedossa niin kaisastiinan työapikka kuin olkkarin parketin asentamisvuosikin. Ja tämä siis noin viiden minuutin googlauksella.

Ihmiset ei ajattele yhtään, mitä kaikkea saa selville nimen perustellea jo ihan googlesta ja FB:sta.

Voi voi.

Vierailija - 11.2.2012 12:21  (24/48)

Tuskin kovin korkealla koulutuksella työskentelisi

siellä ja iinä asemassa, misää nyt on.

Ja en tunne naista, mutta googlaamallahan tuo tieto löytyy.

Lainaus:
Ja todellakin, rahalla ei valitettavasti saa tyylitajua. Lapsilla on kalsaritkin Gantia, mutta samanlaisen lopputuloksen saisi aikaan Lindexin vermeillä.

Ihmetelen kanssa että koulutettu ja ilmeisen älykäs ihminen on noin hurahtanut lastenvaatteisiin ja viitsii ja kehtaa pitää noin pönttöä blogia. Sen lastenvaatehehkutuksen vielä kesti ja olen pienempiä vaatteita häneltä jopa huutanut, enää makumme ei vaan kohtaa. Mutta viimeisen vuoden aikana on selkeästi muuttunut sellaiseksi wannabe-ananaksi että ei vaan jaksa. En tosin jaksa tuota ananaakaan ;)

Ja ei, en ole kade ja en oikeastaan enää edes seuraa blogia, koska se aiheuttaa minussa myötähäpeää!

Vierailija - 11.2.2012 12:44  (25/48)

pfft

Et halua morkata mutta silti vihjailet että olisin ollut äidilleni kauhistus? :--D Järki käteen hei nyt, aikuset ihmiset.

Kaisastiinan blogi on yksi blogi tuhansien suomalaisten äitien blogeista. Jos viitsitte mennä kattomaan, niin siellä blogissa myös lukee että blogissa käsiteltävät asiat ovat vain pintapuolinen raapaisu bloggarin koko elämästä. Kaikki eivät raportoi jokaisesta käänteestään blogiinsa, ja voin sanoa ettei Kaisastiinan blogissa käsitellä puoliakaan siitä mitä perheen elämässä oikeasti tapahtuu - kun se nyt on kuitenkin päällisin osin lastenvaateblogi, ei mikään "koko elämä =)"-blogi. :-D

(Ei kantsis varmaan tulla tänne ~aikuisten foorumeille~, hirvee shokki tajuta miten ala-arvosia juttuja pääsääntösesti aikuiset ihmiset tuottaa.)

t. värikkäitä vaiheita nuoruudessaan omannut, muutamaan otteeseen jopa kalju Sofia, jota silti kutsutaan perheen parissa principessaksi :---)))

Vierailija - 11.2.2012 13:04  (26/48)

Hyvä Sofia!

Olen kanssasi niin samaa mieltä! Mua järkyttää tää blogien repostelu täällä. Kaisastiinan garderobi on ollut jo vuosia suosikkini ja tuntuu pahalta, että se nyt taas on joutunut ääliöiden sylkykupiksi.

Vierailija - 11.2.2012 13:14  (27/48)

Ei nyt liity blogeihin

mutta kauheeta, minunkin nimen jos googlettaa niin saa varmasti minuutissa mun työpaikan selville, ja vielä puhelinnumeronkin!! Miten nyt pystyn elämään? On se hirveetä olla luokanopettaja, kun noi tiedot on täysin julkisia.

Vierailija - 11.2.2012 13:19  (28/48)

Hyvä Sofia!

Nolifet ja kateelliset täällä jauhaa mitä sattuu. Kyllä on ihmisluonto ruma.

Vierailija - 11.2.2012 13:41  (29/48)

höm

Lainaus:
mutta kauheeta, minunkin nimen jos googlettaa niin saa varmasti minuutissa mun työpaikan selville, ja vielä puhelinnumeronkin!! Miten nyt pystyn elämään? On se hirveetä olla luokanopettaja, kun noi tiedot on täysin julkisia.

Ja siis sinäkin olet julkaissut perhealbumisi netissä kaikille? Ei ole ihan sama asia ;)

Vierailija - 11.2.2012 13:58  (30/48)

Samaa mieltä, jos olet Sofia

Lainaus:
Olen kanssasi niin samaa mieltä! Mua järkyttää tää blogien repostelu täällä. Kaisastiinan garderobi on ollut jo vuosia suosikkini ja tuntuu pahalta, että se nyt taas on joutunut ääliöiden sylkykupiksi.

Valitettavasti vaan luulen, että tuo on provo. Sillä kuka parikymppinen oikeasti roikkuisia Vauvan AV-palstalla? Tai sitten jos roikkuu, niin olisi ehkä syytä hankkia jokin toinen harrastus. Täällä kun on vaan sekopäisiä AV-mammoja :)

Ja toisekseen, en usko että kukaan järkevä äiti ohjaisi nuorta tänne lukemaan näitä kommentteja. Tai muutenkaan puhuisi tälläisistä "kakkapäisistä" jutuista nuoren/lapsen kanssa. Nämä kun on aikuisten juttuja kuitenkin, ei sellaisia mitä voivotellaan kotona tyyliin "voi kun ne mammat on taas niin ikäviä äidille - tule nyt katsomaan"...

Vierailija - 11.2.2012 14:12  (31/48)

Tuo blogi on hyväntuulista hömppää

Mutta niitä mainos/kaupankäyntiblogeja inhoan. Muutama hyväkin blogi on muuttunut omituiseksi mainostamis ja myyntipaikaksi. Bloggaukset eri mallistojen esittelyä ja kaikenmaailman kilpailuja - sellaisia en jaksa lukea.

Vierailija - 11.2.2012 14:14  (32/48)

Juu ja samaan menee

Huutisblogit. Eli joka kolmas bloggaus on tehty mainostamaan mitä nyt sattuu olemaan myynnissä.

Vierailija - 12.2.2012 9:52  (33/48)

Mainostaminen ärsyttää minuakin

Ja tietoisesti en ikinä katso niitä nettikauppoja, joita blogeissa ylistetään. Eli minun kohdallani mainostaminen aiheuttaa kielteisen käyttäytymisen :)

Vierailija - 12.2.2012 9:53  (34/48)

Oletteko koskaan

Katsoneet noita blogistien huutiskohteita? Järkkyjä hintoja pyytävät käytetyistä vaatteistaan!!!

Vierailija - 12.2.2012 10:23  (35/48)

Ääliö

Lainaus:
Katsoneet noita blogistien huutiskohteita? Järkkyjä hintoja pyytävät käytetyistä vaatteistaan!!!

Tyhmähän ei ole se, joka pyytää. Jos joku haluaa tietyn hinnan käytetystä vaatteesta maksaa, miten se on sinulta pois? Kateus se vie kalatkin vedestä.

Vierailija - 12.2.2012 14:40  (36/48)

Juu ei ole pois

Lainaus:
Lainaus:

Tyhmähän ei ole se, joka pyytää. Jos joku haluaa tietyn hinnan käytetystä vaatteesta maksaa, miten se on sinulta pois? Kateus se vie kalatkin vedestä.

Sillä en maksa tuollaisia hintoja :)

Vierailija - 12.2.2012 14:47  (37/48)

Ilmeisesti luokanopettajan koulutukseen ei kuulu

tietoturvan peruskurssia? Jos ajattelet noin, etkä voi kuvitella netistä löytyvän tiedon koskaan joutuvan vääriin käsiin, toivon todella, ettet opeta lapsille mitään it-asioihin liittyvää.

Lainaus:

Vierailija - 12.2.2012 14:50  (38/48)

Komppaan. Vittu mikä kansankynttilä tuo 27.

Lainaus:
tietoturvan peruskurssia? Jos ajattelet noin, etkä voi kuvitella netistä löytyvän tiedon koskaan joutuvan vääriin käsiin, toivon todella, ettet opeta lapsille mitään it-asioihin liittyvää.

Lainaus:

Vierailija - 12.2.2012 14:52  (39/48)

Blogin pitäjä on ollut lehdissä omalla nimellään, joten nimi ei paljastu nyt mitenkään ensi kertaa

Selvästi edellä olevat mollaajat eivät kuulu kohderyhmään ts. lastenvaatteista innostuviin, joten jättäkää lukematta, hyvät ihmiset. Pätee moneen muuhunkin blogiin, ei ole pakko lukea. Kehukaa välillä jotain, vai onko liikaa pyydetty?

terveisin blogia lukeava ja siitä pitävä

Vierailija - 12.2.2012 15:04  (40/48)

No öhöm

Lainaus:
Lainaus:

Katri ei ole korkeasti koulutettu vaikka antaakin niin ymmärtää. Mies on onneksi sentään DI (WAU!) siitä säännöllisesti muistuttaa. Huomaa että tulee hieman vaatimattomasta kodista kun on tarve "saavutuksiaan" esitellä.

Kävin katsomassa blogin, eikä missään vaiheessa tullut sellaista vaikutelmaa, että bloggari olisi korkeastikoulutettu.
Jälleen: vain sellaiset, jotka itse ovat amk-tason tai alemmin kouluttautuneet, saattavat hairahtua luulemaan tuollaista. Mikään ko. blogissa ei viittaa siihen, että hän olisi korkeasti koulutettu. Katri sitäpaitsi kirjoitti sanan "diakonissalaitos" muodossa "diaconissalaitos", aika kömpelöä..

En ymmärrä, mitä noloa blogissa oli. Keskiluokkaisen naisen kertomusta lapsiperheen elämästä. Ei kiinnosta eikä ärsytä.:)

Vierailija - 12.2.2012 15:42  (41/48)

Aloin miettiä seuraavaa

Kumpi teistä on normaalimpaa:
1. Esiintyä omalla nimellään jossain ja kertoa harrastavansa lastenvaatteita

vai

2. Haukkua nimettömänä jossain keskustelufoorumilla tuntematonta ihmistä?

Niin kumpi teistä?

Vierailija - 12.2.2012 15:44  (42/48)

hmmm

Lainaus:

vai

Niin kumpi teistä?

Hmmm. Mun mielestä vaihtoehto 1 on vähemmän normaali "harrastus" ;) Juoruilua on ollut aina, itsehän ovat elämänsä nettiin laittaneet.

Vierailija - 12.2.2012 16:00  (43/48)

Älä viitsi

Lainaus:
Lainaus:

vai

Niin kumpi teistä?

Hmmm. Mun mielestä vaihtoehto 1 on vähemmän normaali "harrastus" ;) Juoruilua on ollut aina, itsehän ovat elämänsä nettiin laittaneet.

Kukaan tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta jauhaa p*skaa tuntemattomista.

Vierailija - 12.2.2012 16:03  (44/48)

Sähän olet näistä se kaikkein fiksuin :D

Oikein kivittäjien kuningatar.
Et sitten ajatellut, että sut voitais yksilöidä tästä?
Lainaus:

Vierailija - 12.2.2012 16:03  (45/48)

Mielenkiintoista

Lainaus:
Lainaus:

vai

Niin kumpi teistä?

Sinusta siis keskustelupalstat ja blogien kommentointiosiot ovat paskalaari, joihin kuuluukin latoa kaikki mitä omaan mieleen tulee?

Vierailija - 12.2.2012 16:07  (46/48)

Kyllä mäkin olisin anonyymi, jos olisin

luonnostani noin ilkeä ja tyhmä.
En nimittäin kehtais esiintyä omalla nimelläni.
Häpeisin itseäni ja huutelisin ilkeyksiä puskien piilosta.

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

vai

Niin kumpi teistä?

Sinusta siis keskustelupalstat ja blogien kommentointiosiot ovat paskalaari, joihin kuuluukin latoa kaikki mitä omaan mieleen tulee?

Vierailija - 12.2.2012 16:29  (47/48)

siis

Lainaus:
Kyllä mäkin olisin anonyymi, jos olisinluonnostani noin ilkeä ja tyhmä.
En nimittäin kehtais esiintyä omalla nimelläni.
Häpeisin itseäni ja huutelisin ilkeyksiä puskien piilosta.

Luepa tekstisi ja huomaa ironia:

Onko se kirjoitettu a) anonyyminä b) omalla nimellä? Aivan ;)

Entä sisältääkö viestisi ilkeyksien huutelua... a) kyllä b) ei

Hupsista! :) Kaksinaismoraali kukoistaa!

Vierailija - 12.2.2012 20:21  (48/48)

Te ootte hassuja :)

Älkää lukeko blogeja jos ärsyttää. Ja blogistien ei ole pakko kirjoittaa, jos muiden mielipiteet harmittaa, tai laittaisivat blogin ainakin salasanan taakse.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]