![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mun silmätipoista tulee paha maku suuhun, WTF?
Siis onko silmästä joku yhteys suuhun? Silmätulehduksen takia joudun ensimmästä kertaa elämässäni käyttämään silmätippoja, ja aina käytön jälkeen tulee todella kitkerä ja paha maku suuhun. Vai oonko mä vaan epämuodostunut :D
Vastaukset
Oot varmaankin ihan oikein muodotunut :)
On ihan normaalia. Niillä kanavilla on joku yhteys.ööh
joo se on aika yleistä tietoa että kurkku-silmä-korva on aika samaa rööriä siellä pään sisällä :)no
Kyllähän kyyneltiehyistä on yhteydet nieluun ja nenään...On
Jos esimerkiksi nenä on tukossa ja niistää kovin, voi tuntea ilmavirran silmän sisänurkassa.mei
llä apteekissa kehoitettiin pitämään hetken kyynlkanavasta kiinni ettei se neste mene turhaa sinne. Eli painamaan silmän sisäkulmasta kevyesti hetki.Sitä se on kun on tyhjää täynnä
sullahan vähintään kerran päivässä lyö pää tyhjää että kaikki liemet valuu näköjään mistä aukosta vaan. Tuota se tietää kun on noh, olkoon.Tiputahan tippa oikein
Tiputa tippa alaluomipussiin, eikä siis keskelle silmää. Laita silmä heti tiputtamisen jälkeen kiinni ja paina etusormella silmän sisänurkkaa minuutin ajan. Kun silmää painetaan etusormella minuutin ajan lääkeaine ei valu suuhun ja nenään. Tällöin tippa auttaa paremmin tulehdukseen ja lääkeainekin imeytyy mahdollisimman vähän elimistöön. Tavoitteena paikallinen vaikutus silmässä :)Se kyynelkanavahan tyhjenee nieluun
Minulla oli se tukossa, ja olin jo leikkusjonossa, jossa olis tehty avanne, eli kyynelkanava nesteet olisivat valuneet nenän kautta ulos. Onneksi lopulta kyynelkanava aukesi.Jahas
Lainaus:
sullahan vähintään kerran päivässä lyö pää tyhjää että kaikki liemet valuu näköjään mistä aukosta vaan. Tuota se tietää kun on noh, olkoon.
sullahan vähintään kerran päivässä lyö pää tyhjää että kaikki liemet valuu näköjään mistä aukosta vaan. Tuota se tietää kun on noh, olkoon.
Kyllä mulla useamminkin pää lyö tyhjää! Ja jatka vaan lause loppuun, lupaan etten heittäydy junan alle. Saattaa tietty olla etten edes ymmärrä vastaustasi, oi kaikkivaltias tietäjä!
T. Ap.
Kiitos sinulle!
Lainaus:
Tiputa tippa alaluomipussiin, eikä siis keskelle silmää. Laita silmä heti tiputtamisen jälkeen kiinni ja paina etusormella silmän sisänurkkaa minuutin ajan. Kun silmää painetaan etusormella minuutin ajan lääkeaine ei valu suuhun ja nenään. Tällöin tippa auttaa paremmin tulehdukseen ja lääkeainekin imeytyy mahdollisimman vähän elimistöön. Tavoitteena paikallinen vaikutus silmässä :)
Tiputa tippa alaluomipussiin, eikä siis keskelle silmää. Laita silmä heti tiputtamisen jälkeen kiinni ja paina etusormella silmän sisänurkkaa minuutin ajan. Kun silmää painetaan etusormella minuutin ajan lääkeaine ei valu suuhun ja nenään. Tällöin tippa auttaa paremmin tulehdukseen ja lääkeainekin imeytyy mahdollisimman vähän elimistöön. Tavoitteena paikallinen vaikutus silmässä :)
Oli todella hankalaa tipan laitto näin ensimmäisellä kerralla. Kiitos ohjeista, koitan noita parin tunnin päästä :)
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Opettaja tuttuni face päivityket ollut viimeiset kaksi viikkoa
- > En seurannut Estellen ristiäisiä. Voitteko kertoa
- > Odottelen kauhulla kesää.Naapurin vanha papparainen on vauhdissa jälleen autollaan.
- > Pettäjien jättäjille mietittävää, vähän rajumpi pettämistarina
- > Leikkipuiston tavoista pari kysymystä
- > Lapsi juuri 3 Vja kaveri sanoi lapsen pyörästä, ettei
- > Nolo sukulainen hävettää.Huumeita ja pahoinpitelyjä pukkaa.Avovaimo samanlainen konna.
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.06 m/s