![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
IIIIIIIK, miten tämä on päässyt tapahtumaan?!? Oi miten!
Kävin viikonloppuna vaateostoksilla aikeina hankkia kivoja kevätvaatteita, mutta kumma kyllä, kaikkien kauppojen peilit olivat leventävää sorttia. En voinut ostaa mitään, koska takapuoleni näytti Australian kokoiselta.Pieni epäilys alkoi hiipiä mieleeni. Tänään nousin vaa'alle, jota olen vältellyt kesästä lähtien ja karmmiva totuus paljastui. Kesästä kertynyt 6 kiloa ihraa. Olin jo lasten jälkeen päässyt lähes vanhoihin mittoihini, mutta töihin paluu (työpaikkaruokalan tuhdit annokset ja hyötyliikunnan totaalinen loppu) ja stressaava elämäntilanne ovat aikaansaaneet väsymys- ja lohtusyöpöttelyn ja -juopottelun.
Se on ohi nyt siskot! Lähteekö joku pudottamaan kimpassa painoa kesäksi? 5-10 kiloa tavoitteena.
Perustetaanko ketju niille, jotka haluavat ehtiä uikkarikuntoon (kukin määritelköön tämän omalta osaltaan itse) kesäksi? Lähteekö kukaan mukaan?
T. Pulskis, tavoitteena -8 kg juhannukseksi
Vastaukset
Minä!!! Tavoite -6kg jussiksi.
Ja tavoitteena mahtua lempparihousuihini ja golfhamoseen kesäkuun alkuun mennessä...Hyvä juttu!
Lainaus:
Ja tavoitteena mahtua lempparihousuihini ja golfhamoseen kesäkuun alkuun mennessä...
Ja tavoitteena mahtua lempparihousuihini ja golfhamoseen kesäkuun alkuun mennessä...
Mullakin kaikki housut kiristää vimmatusti. Oletko jo aloittanut ja ehkä jo karistanutkin jokusen kilon vai alkaako sullakin puuha nyt?
ap
Minäkin voin ilmottautua!
Tavoite on saada n.5kg pois ja erityisesti kiinteytyä. Olen tässä hiukan jo aloitellut mutta nyt pitäisi alkaa tosissaan tsemppaamaan että kehtaa sitten kesällä kulkea vähissä vaatteissa :)Mä sain karistettua viime kesäksi 7kg, nyt on
lyhyessä ajassa tullut takaisin 5kg ja maanantaina menen tutkituttamaan kilpirauhasarvot, eli mulla on vajaatoiminta ja tuntuu että se on lääkityksestä huolimatta pahentunut parissa kuukaudessa. No, toisaalta olen kyllä liikkunutkin vähemmän kuin kesällä, joten johtuu osittain ihan siitäkin.Kivaa!
Lainaus:
Tavoite on saada n.5kg pois ja erityisesti kiinteytyä. Olen tässä hiukan jo aloitellut mutta nyt pitäisi alkaa tosissaan tsemppaamaan että kehtaa sitten kesällä kulkea vähissä vaatteissa :)
Tavoite on saada n.5kg pois ja erityisesti kiinteytyä. Olen tässä hiukan jo aloitellut mutta nyt pitäisi alkaa tosissaan tsemppaamaan että kehtaa sitten kesällä kulkea vähissä vaatteissa :)
Keksitäänkö jotkut kivat nikit. Mä en taida haluta olla Pulskis. Otetaanko sellaiset nimimerkit, jonka niminen olisi halunnut olla lapsena. Noi on niin rumia noi Potso, LÄskipeba ja muut vastaavat... Eivät motivoi lainkaan :-)
Terveisin, AP joka kutsuu itseään tästeden Auroraksi
Minä myös!
Viime syksystä (noin puolessa vuodessa) tullut painoa lisää 8-9kg. Kaiken sen olisin valmis luovuttamaan pois itsestäni. Valtava itseinho nakertaa mieltä ja iloa, vaatteet eivät mahdu päälle, mutta uusia isompiakaan en haluaisi ostaa.Viikkopunnituspäivää kehiin? :)
t. YoYo
MÄMÄMÄ
Mäki lähen messiin! Pitäs laihtua 5 kiloa ainakin jotta vaatteet näyttäs päällä hyvältä. Vähän liikaa pursuu noi jenkkakahvat sun muuta allilölleröt. Olen jo kuukauden käynyt salilla 4* viikossa, mutta tuloksia ei ole tullut yhtään vielä :( Täytyisi enemmän harrastaa lisäksi jotain airobista ja vissiin syödä vähemmän.Mä ilmoittaudun myös.
Mulla tiputettavaa sellaiset 3-5 kg.Mitkä teidän lähtöpainot on?
MÄMÄMÄ
Mä voisin olla Amanda :)MÄMÄMÄ
Oon 170 cm ja painan 65-68 kg vaihtelee päivästä... Mutta tosiaan on läskiä ei lihasta tää mun massa.YoYo voisi olla Villiina. :)
Mun lähtöpaino on noin 72kg.Tavoitepaino 64kg.
Mikä päivä olisi yhteinen viikkopunnituspäivä vai voiko jokainen punnita mikä päivä tykkää..?
Villiina
Mukana myös!
76 kg > 65 kg. - 11 kg siis... Mittaa 165, eli paha tilanne on. Tuntuu mahdottomalta, mut voihan aina yrittää. Aloitan nyt.nimim. Tuisku
Jippii, tänne tuli muitakin!
Otetaan vaan punnituspäivä. Olisiko maanantai?Toi on kauhea kysymys toi mikä lähtöpaino ja mikä tavoitepaino. Niitä ei melkein haluaisi edes kirjoittaa näkyviin :-(.
Noniin tässä tulee:
Lähtö 75, tavoite 67.
-Aurora
2 on Kuki
ja lähtöpaino 69kg ja tästä ainakin tuo 6kg pois... Pituutta 168cmKeräämmekö siis tämän IIIIIIIK -otsikon alle
tätä kampanjaamme, vai laitetaanko me joku nasevampi "ryhmä" johon aina palaamme miinuskiloinemme esim viikottain?Tuisku
Olisiko lauantai-aamu hyvä hetki viikkopunnitukseen?
Aamupissan jälkeen ennen aamupalaa. :)Huomenna voitaisiin siis ottaa ne viralliset lähtöpainot ja siitä sitten viikon päästä ekat pudotukset (toivottavasti!).
Villiina
Olen jo aloittanut laihikseni tammikuun alussa.
Yritän laihtua niin paljon kuin mahdollista, mutta toivon saavani pois ainakin -10kg lisää, reilut 4kg on nyt lähtenyt.Nutraaja 99,5kg, takana tätä nyt 1vko.
Nutraaja 99,5kg
ottaa nimekseen MadeleineSe oli minusta kauneinen tietämäni nimi, kun olin 6v :))
Minä olen kans mukana!
Tavoite on 4-5kg vielä pois koska aloitin hieman aiemmin ja olen jo saanut 1,8kg pois.Jussin Jumalattaret?
Oisko se hyvä otsikko? :))Vähän tähtiä ympärille, niin pistää silmään.
***** Jussin Jumalatteret *****
Villiina
Jumalatteret. :))
Laitetaan vaan joku uusi ketju, jolla parempi nimi
Lainaus:
tätä kampanjaamme, vai laitetaanko me joku nasevampi "ryhmä" johon aina palaamme miinuskiloinemme esim viikottain?
Tuisku
tätä kampanjaamme, vai laitetaanko me joku nasevampi "ryhmä" johon aina palaamme miinuskiloinemme esim viikottain?
Tuisku
Ja kyllä, lauantaiaamun punnitus voisi olla hyvä, niin päästään heti vauhtiin. Aloitatko vaikka sinä Tuisku uuden ketjun, niin ei tule montaa aloitusta samasta aiheesta...
Aurora
Kyllä vaan olemme jumalattaria jussina :)
Heti rupes pelottamaan. Karppaako kukaan muu kuin minä? Olen aikaisemmin kokeillut ja totesin kohdallani toimivaksi.Tuisku
Jos joku muu aloittaisi...
Tuiskulla meni pupu jo pöksyyn :) Lähden kyllä sit mukaan.Ah, onneks mun ei tarvii. Mitat 164/49
ja kroppa kiinteä. En siis ole mikään "laiha läski".T. Ilonpilaaja
Keksitän ensin kaunis nimi ja siihen tähtiä ja kukkia
koristeeksi :))Madeleine
Mä teen uuden aloituksen
Lainaus:
Tuiskulla meni pupu jo pöksyyn :) Lähden kyllä sit mukaan.
Tuiskulla meni pupu jo pöksyyn :) Lähden kyllä sit mukaan.
Aurora
En ole koskaan karpannut.
Ihan perussettiä menen : syö vähemmän kuin kulutat.Erinäisistä elämäntilanteen muutoksista johtuen ennen niin aktiivinen "urheilu-urani" on saanut väistyä, mutta yritän elvytellä sitäkin mahdollisuuksieni rajoissa uudelleen henkiin. Olen aiemmin mm. juossut aktiivisesti, mm- puolimaratoneja.
Jep, huomenna heti härkää sarvista ja lähtöpainot kehiin! Tänään on siis aikaa jo asetella syömisensä niin, että aamun puntarilukema olisi mahdollisimman köykäinen. Ja varmistaa, että vaakassa on toimivat paristot! ;)
Villiina
Osaatko Madeleine tehdä kukkia ja sydämiä?
Mä en osaa. Miten olisi joku tyyliin:Tulevan kesän kuumimmat jumalataret haussa
Tai
Kuningattariksi kesäksi
tai
Sulottariksi jotakin :-P
Tee sinnä Madde aloitus, niin me muut hyökätään mukaan. Olkoon tämä kjumalattarien, kuningattarien, prinsessojen tai minkä tahansa tulevien ihanuuksien ketju...
Aurora
Ilonpilaajalle
Siinäpä meille tavoitetta sitten. ;)Kannustusjoukoissa on tilaa!
Villiina
Oota, mä koitan etsiä jostain
kopsattavaksi jotain ritirimpsujaMadeleine
Nimimerkkini voisi olla
vaikka Ruusunpuna, koska sen niminen halusin lapsena olla! :DLähtöpaino oli 55,7kg kun aloitin pari viikkoa sitten, ja nyt paino on 53,9kg. Punnitsen joka aamu. Tavoite on että saan jälleen painon alle 50 kilon. Ja olen myös lyhyt, ennen kun joku ehtii moittimaan anorektikoksi... Viime kesästä lähtien on tullut kaikki tuo ylimääräinen, silloin painoin vielä 50 kiloa...
nro 20, Ruusunpuna
Tässä on kukkia ainakin. Haen vielä
♥ ✿⊱• ♥✿⊱╮✿⊱✿⊱╮ ♥ ✿⊱• ♥✿⊱╮✿⊱ ✿⊱╮ ♥ ✿⊱• ♥✿⊱╮✿⊱ ✿⊱╮ ♥ ✿⊱• ♥✿⊱╮✿⊱ ✿⊱╮ ♥ ✿⊱• ♥✿⊱╮✿⊱✿⊱╮ ♥ ✿⊱• ♥✿⊱╮✿⊱
2 kommentoi, että niin minäkin olin ennen.
Lainaus:
ja kroppa kiinteä. En siis ole mikään "laiha läski". T. Ilonpilaaja
ja kroppa kiinteä. En siis ole mikään "laiha läski". T. Ilonpilaaja
Treenasin ja olin elämäni kunnossa, pituutta 168 ja painoa alimmillaan 51kg ja lihasta oli siinä todella kivasti. Vaan kuinkas ollaakkaan sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaa ja keho ei toimi ollenkaan kuin ennen: ei vastaa treeniin samalla tavalla, ei palaudu yhtä hyvin, väsymys on jotain niin uskomatonta, että siinä jää liikunnat vähille kun yrittää saada työt ja kodin hoidettua. Kaikki minkä suuhuni laitan tuntuu jäävän vyötärölle, jopa illalla syöty ylimääräinen leipä on aamulla turvotuksena sormissa, silmäluomissa jne.
Nuotteja...
♫♪♫♪♫♪♫♪Tähtiä
☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸☆¸ILonpilaajalle
Sulla on ehkä kaunis kroppa, mutta sisältä olet ruma ja ilkeä.Aurora
Hitsi kun ei oo vaakaa
Lähtisin muuten pudotukseen mukaan. Tavoitteena n.5kg. Mulla vaan peili mittarina.Vai jaksatteko mittailla?
Mä voisin ottaa mittanauhankin mukaan.
Se on nimittäin tosi kannustavaa. Ainakin silloin, jos puntarilukema pysyy samana, mutta sentit pienenee. Sillä estää usein sen innon hiipumisen, jos ja kun paino jossain välin jumittelee.Villiina
Selvä
Minä lähden siis mukaan mittaamalla. Voisitteko ihmiset merkata siis senttien katoamisen samalla kun ilmotatte painon putomisen. Siitä voisi itsekkin hieman päätellä paljonko niitä kiloja lähtenyt.Tämän vaa´attoman nimi olkoon JENNIFER :-) (maailman kauneimman naisen mukaan, kova tavote..)
Vaaka ei kyllä ole kovin kallis investointi.
Parilla kympillä saa ihan hyvän. Se antaa motivaatiota kun näkee miten kilot tippuu.UUSI KETJU ALOITETTU
jatketaan siellä. Jumalattariksi kesäksi on ketjun nimi :-)Sori Madeleine, ei tullut ihan hurjan kaunis otsikko.
Saako
tänne ilmoittaa oman vaimonsa :DKysy vaimolta
Lainaus:
tänne ilmoittaa oman vaimonsa :D
tänne ilmoittaa oman vaimonsa :D
Ja pyydä tulemaan tuohon uuteen ketjuun. Olisko hän ehkä Helinä-keiju tai Claudia nimimerkiltään?
Aurora
Ps. Myös itse voit liittyä joukkoomme esim. nimellä satyyri tai Adonis, mikäli sulla on tarvetta timmiytyä. Yksi Zeus mahtuu aina meidän jumalattarien joukkoon.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Opettaja tuttuni face päivityket ollut viimeiset kaksi viikkoa
- > Koska Haikaranpesän toiminta loppuu ?
- > Leikkipuiston tavoista pari kysymystä
- > Kesäloma alkoi, seuraavan kerran töihin vasta 3.9
- > Narsisti ex-mies ja sen narskusuku.Vaikka eivät ole nähneet mua vuosiin
- > Miksei uuden lastensairaalan rakentamiseksi voida järjestää keräystä?
- > Missä pk-seudun romanit pitää leiriään tänä vuonna?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.06 m/s