Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 10.2.2012 0:50  (1/19)

Mitkä kaksi asiaa muuttaisit miehessäsi?

Jos saisit kaksi toivomusta, mitkä ne olisivat?

Vastaukset

Vierailija - 10.2.2012 0:52  (2/19)

Opettelis käsittelemään negatiivisia asioita paremmin,

ei olis niin perso viinalle.

Vierailija - 10.2.2012 1:03  (3/19)

PAH

Ei nykyään miehiä ole olemassakaan, koska miesten ei anneta olla miehiä.. ainakaan Suomessa

Vierailija - 10.2.2012 1:06  (4/19)

Että mies olisi

oma-aloitteisempi. Ja käsittelisi negatiivisia asioita paremmin (palautetta, kriisejä, poikkeavia tilanteita).

Vierailija - 10.2.2012 1:09  (5/19)

Että

käyttäytyisi minua kohtaan paremmin ja arvostaisi minua.

Vierailija - 10.2.2012 8:17  (6/19)

Joisi ja hermoilisi vähemmän

Vierailija - 10.2.2012 8:25  (7/19)

Että

mies olisi pidempi ja sosiaalisesti taitavampi.

Vierailija - 10.2.2012 8:29  (8/19)

että

mies ei huutaisi joka asiasta ja osaisi hillitä hermonsa

Vierailija - 10.2.2012 8:32  (9/19)

abcd

Sydänongelmat pois,
painoakin voisi lähteä 10 kg.

P.S. olen itsekin yllättynyt vastauksista! Odotin itseni sanovan jotain käytökseen tms. liittyvää, mutta ei tule mitään mieleen :D

Vierailija - 10.2.2012 8:41  (10/19)

Hmm

- Ehkä vähemmän mustavalkoisuutta/tuomitsevuutta

- Mies tuhlaa aivan tolkuttomasti rahaa urheiluharrastuksiinsa. Aina pitää olla parhaat kamat, ja kaikki pitää saada ja hankkia heti. Muuttaisin tämän.

Vierailija - 10.2.2012 8:46  (11/19)

Kuorsaus pois

ja korvat auki, siis että kuuntelisi mitä sanon eikä vain kuittaisi "joo joo" vaikka ei viitsi kuunnella.

Vierailija - 10.2.2012 8:47  (12/19)

Mun mies käy töissä ja istuu tietokoneella

On kokoajan nuutunut. Ja seksiä on vain viikonloppuisin, koska ei ilmeisesti viikolla vain jaksa.

Päätin, että tänä viikonloppuna meillä ei panna. En ala tämmöiseen, että seksiä on vain silloin kun miehelle sopii. Räyh. En tiedä miten itse kestän, mutta en anna. Ja tiedän, ei ole rakentava tapa, todellakaan. Olen puhunut asiasta ja mies kuulemma tiedostaa sen, mutta ei tee asialle mitään.

Lähtisi lenkille, laihtuisi, saisi energiaa...luultavasti ero tulee..

Vierailija - 10.2.2012 8:52  (13/19)

En muuttaisi yhtään mitään

tai tupakanpolton pois, koska haluaa sitä itsekin.

Vierailija - 10.2.2012 8:59  (14/19)

No varmaan näin.

Että mies antais pikkuisen enemän aikaansa mulle ja muksuille, eikä murehtis ja hermoilis aina kaikesta jo edeltäkäsin.

Vierailija - 10.2.2012 9:07  (15/19)

toivoisin...

...että se olis vähän kiinnostuneempi kulttuuririennoista, ei esim. välitä käydä teatterissa tms., toki mä sitten käyn naiskavereitteni kanssa mutta olis kiva joskus miekkosenkin kanssa...
Mikähän se toinen vois olla? Jos sitä sais venytettyä muutaman sentin, niin voisin käyttää ryhdikkäämmin korkkareita?

Vierailija - 10.2.2012 9:16  (16/19)

tÄÄllÄ

-että mies ei roiskisi hammaslangan kanssa vessan peiliä likaiseksi (yleensä itse myös pesee, mutta tänään unohti. Huono näkö, eli pitää kasvojaan lähellä peiliä langatessaan)
-ei puhuisi niin usein kirjakieltä (joutuu työssään käyttämään sitä, se jää joskus päälle kotonakin)

Oikeasti hänessä ei ole muuta vikaa, nuo ovat ainoat ,jotka joskus ärsyttävät. Ja ollaan oltu naimisissa neljä vuotta ja vuosien avoliitto ennen sitä. Existä olisi listaa riittänyt. Ja tiedän, olen onnekas, kuin lottovoitto tuo mies. :)

Vierailija - 10.2.2012 9:22  (17/19)

vain kaksi...

Toivoisin että mieheni pystyisi keskustelemaan avoimesti tunteistaan: osoittaisi myönteiset tunteensa sanoin ja teoin ja osaisi ratkaista onglmat rakentavasti.

Toivoisin että mieheni olisi kiinnostuneempi kulttuuririennoista, ruokaravintoloista ja matkustelemisesta.

Vierailija - 10.2.2012 9:28  (18/19)

onhan siinä rasittavia piirteitä,

mutta loppujen lopuksi en kuitenkaan suostuisi muuttamaan mitään. jopa tuo ainainen korvaan sattuva laulaminen, jota hän puuhastellessaan harrastaa, oli kuitenkin yksi niistä hellyttävistä piirteistä, joiden takia häneen olen rakastunut. eli jos muuttaisin jotain, hän ei olisi sama ihminen.

Vierailija - 10.2.2012 10:28  (19/19)

Pari asiaa todella on...

-painoa voisi pudottaa n.30 kiloa
-voisi olla hamstraamatta joka paikkaa täyteen kirjoja

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]