Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 9.2.2012 21:23  (1/37)

Mitä mieltä olet tästä talosta?

http://www.etuovi.com/kohde/9707168

Vastaukset

Vierailija - 9.2.2012 21:51  (2/37)

Katsoin kuvat äkkiä

Liian kliininen minun makuuni. Hymyilytti ne mies ja naishahmot wc:n ovessa. Asunto kun näytti minusta muutenkin enemmän "julkiselta tilalta yleisövessoineen" kuin kodilta.

Siisti ja uusi se silti oli, moni tuollaisesta pitää.

Eniten ärsytti ylisanat kuvateksteissä: "omalle terassille". No kenen sitten, kyseessä oli kuitenkin omakotitalo. Ylistäviä adjektiivejäkin vilisi siihen malliin, että lopusta puuttui enää huudahdus: "Ihq!!!!"

Eli eivät olleet asunto eikä ilmoitus kumpikaan minun makuuni.

Vierailija - 9.2.2012 21:54  (3/37)

Upea on!

Ja edullinen! Sopii mun makuun! Osa huoneista tosin pieniä. Ja en tykkää, kun pesuhuoneessa on pönttö. Mutta kokonaisuus tosi kaunis!

Vierailija - 9.2.2012 21:57  (4/37)

Halpa kuin mikä!

Hinnat vähän eri tasolla kuin täällä pk-seudulla. Ja ihan kivan näköiseltä vaikutti.

Vierailija - 9.2.2012 21:59  (5/37)

tykkäsin kovasti

tekee mieli omassa kodissa lähteä tunkemaan tavaroita kaappeihin piiloon.

Vierailija - 9.2.2012 21:59  (6/37)

Siis onko tuo

179 000 oikea hinta?
Sehänon halpa kuin mikä.
Katoinkohan väärin?

Vierailija - 9.2.2012 22:01  (7/37)

Noh

1. ällön yli-imelät kuvatekstit
2. noita on 15 tusinassa = persoonaton talo
3. kolkko kuin leikkaussali
4. pohjapiirrosta en nähny lainkaan
5. ei tuo ole koti - pikemminkin julkistila
6- maisema on ruma syyskuusta toukokuulle jos on kynnetty mustaksi savipelloksi
7. sijainti ei imartele
8. melko pieni
9. hinta ei kovin kova, tosin sijainti..

Vierailija - 9.2.2012 22:01  (8/37)

ap

Lainaus:
179 000 oikea hinta? Sehänon halpa kuin mikä. Katoinkohan väärin?

On se oikea hinta =)

Vierailija - 9.2.2012 22:03  (9/37)

Mielettömän halpa!!!

ja kyllä joo, tykkään.
Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään.

En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.

Vierailija - 9.2.2012 22:04  (10/37)

Eihän niitä kuvatekstejä pyydetty arvioimaan.

Ne ei varmaan vaikuta talon ulkonäköön...

Vierailija - 9.2.2012 22:06  (11/37)

ap

Lainaus:
ja kyllä joo, tykkään. Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään. En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.

Itse asiassa tuo talo ei ole syrjässä vaan uudella omakotitaloalueella eli taloja "vieri vieressä", tosin tuo talo on kyllä oivallisessa paikassa =)

Vierailija - 9.2.2012 22:10  (12/37)

On kyllä halpa

Katsoin kuvia ja aattelin, että tollaseen mulla ei ois koskaan varaa. No sitten katsoin hinnan ja tolla hinnalla ei sais täältä Hkistä edes kerrostalokaksiota välttämättä :/

Vierailija - 9.2.2012 22:14  (13/37)

Kämppä täynnä Ikean mööpeleitä ja kaapistoja

Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.

Vierailija - 9.2.2012 22:19  (14/37)

ap

Lainaus:
Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.

Mitä muuta Ikeaa siellä on kuin huonekaluja? En tunne Ikeaa niin hyvin =)

Vierailija - 9.2.2012 22:20  (15/37)

Lähes kaikki huonekalut, makkarin kaapit

kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varma

Vierailija - 9.2.2012 22:21  (16/37)

ap

Lainaus:
kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varma

Kodinkoneet vai keittiö muutenkin? Eikö Ikean kaapistot ja keittiöt ole kuitenkin hyvää kamaa? Niin mä ymmärsin kun tehtiin itse keittiöremontti ja etsin tietoa ja kokemuksia.

Vierailija - 9.2.2012 22:23  (17/37)

Kalsea, kolkko, väritön...

Aneeminen, kliininen..sanat tulevat mieleen...

Vierailija - 9.2.2012 22:23  (18/37)

Kylmä

ja kolkko, en tykkää yhtään. Miksi on noin halpa, ei kai tuolla hinnalla talonrakentaminen pitäisi onnistua edes noilla leveysasteilla?

Vierailija - 9.2.2012 22:26  (19/37)

Ei.

Tuo sisustustyyli aiheuttaa minussa aina inhon väreitä. Todella kalsea ja kolkko.

Vierailija - 9.2.2012 22:27  (20/37)

en ostas

Peshuone, wc ja makkarit näytti pitkulaisilta, että tehty vissiin jollekkin tikku-ukoille. Ehkä pohjapiirustus ja normaaliobjektiivilla otetut kuvat auttaisi hahmottamaan paremmin. Ja tosiaan uudet asuinalueet on pääsääntöisesti myös perseestä, että siinä saa sitten olla naapurin kanssa "samassa" kahvipöydässä.

Kruununa kaiken päälle suorasähkölämmitys ja noin isoilla kuluilla? Kun 80-90 taitteen samankokoiset talot menee samaan kulutukseen ja energiamääräykset (eristys) on kiristynyt tuonkin rakennushetkeen2, että pitäisi olla aika paljon pienempi...

Vierailija - 9.2.2012 22:29  (21/37)

ap

Peshuone, wc ja makkarit näytti pitkulaisilta, että tehty vissiin jollekkin tikku-ukoille. Ehkä pohjapiirustus ja normaaliobjektiivilla otetut kuvat auttaisi hahmottamaan paremmin. Ja tosiaan uudet asuinalueet on pääsääntöisesti myös perseestä, että siinä saa sitten olla naapurin kanssa "samassa" kahvipöydässä. Kruununa kaiken päälle suorasähkölämmitys ja noin isoilla kuluilla? Kun 80-90 taitteen samankokoiset talot menee samaan kulutukseen ja energiamääräykset (eristys) on kiristynyt tuonkin rakennushetkeen2, että pitäisi olla aika paljon pienempi...

Jos eivät lämmitä takkaa? En tiedä.

Vierailija - 9.2.2012 22:32  (22/37)

Täydellinen mun makuun

Hintakin olisi kohdallaan ja maisemat upeat. Kelpaisi, jos asuttaisiin 500 kilometriä pohjoisempana.

Vierailija - 9.2.2012 22:35  (23/37)

Vaikka peltoaukea on sielunmaisemani

enkä koskaan kyllästy sitä katselemasta,
toivottavasti pohjoisen puolella on metsää suojana, aukealla on kylmä asua kun tuulee.
Ja toisaalta kesällä on kuuma kun ei ole mitään suojaa auringolta eli lämmitys/viilennys kuluttaa rahaa.

Eihän niitä Ikean huonekaluja tuossa myydä, muuten pidin vaaleasta ja yksinkertaisesta sisustuksesta, voi sisustaa niinkuin itse haluaa ja voi muuttaa heti kun ei kaiken maailman pääkallonkokoisia kiemuratapetteja heti tarvitse repiä alas.

Vessa oli outo, käsienpesuallas korkea keko ja vessanpytty väärällä seinällä.

Keittiön tasoista en pidä enkä lattiasta.

Vierailija - 9.2.2012 22:48  (24/37)

Ihana!

Missä on Tyrnävä?

Vierailija - 9.2.2012 23:16  (25/37)

ap

Lainaus:
Missä on Tyrnävä?

Oulun vieressä, n. 20 kilsaa Ouluun.

Vierailija - 9.2.2012 23:21  (26/37)

Voih, harmi kun täällä Hämeessä ei oo mitään noin ihanaa tuolla hinnalla:(

Lainaus:
Lainaus:
Missä on Tyrnävä?

Oulun vieressä, n. 20 kilsaa Ouluun.

Vierailija - 9.2.2012 23:24  (27/37)

Oiva koti

modernista, valoisasta, tyylikkäästä ja avarasta, pelkistetystä pitävälle ihmiselle, jolle asuinpaikka ei tarvitse olla aivan palvelujen äärellä.

Vierailija - 9.2.2012 23:27  (28/37)

Hyvää on siiteys, uutuus, selkeys, vaaleus

Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).

Vierailija - 9.2.2012 23:29  (29/37)

Huonoa lisäksi sähkölämmitys

ja peltikatto :-(

Vierailija - 9.2.2012 23:30  (30/37)

Tyrnävältä olen katsellut asuntoja..

Tämä asunto on vaikuttanut ok:lta. Täytyis vaan nykyinen saaha ensin myytyä.. Kyllä Oulusta Tyrnävälle on ainakin 30km. Ja onhan se kyllä hiukan syrjässä, vaikka taloja onkin lähekkäin. Toisaalta ei haittaa, saavathan lapset rauhallisen kasvuseudun.

Vierailija - 9.2.2012 23:32  (31/37)

Kai se on ihan hieno mutta

en vaan tykkää tuon tyylisistä moderneista omakotitaloista, joissa on omituisia pikkuikkunoita yms. Ja itse kyllä haluaisin parisängyn SIVUILLE enemmän tilaa, nimim. nykyisin 50 cm ja vaikka siihen mahtuu niin enemmän olisi paljon mukavampi (vanhassa kämpässä oli se 50 cm sängyn jalkopäässä ja reilu metri sivuilla, oli minusta PALJON mukavampi).

Vierailija - 9.2.2012 23:32  (32/37)

vieras

Lainaus:
Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).

Tontin saa yleensä lunastettua ja kunnan sivuilta laskin että tuon tontin hinta olisi n. 12000 euroa.

Vierailija - 9.2.2012 23:33  (33/37)

noh...

Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :D
Mutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...

Vierailija - 9.2.2012 23:33  (34/37)

ap

Lainaus:

Mitä vikaa on peltikatossa? En näitä rakennusjuttuja oikein tiedä.

Vierailija - 9.2.2012 23:35  (35/37)

ap

Lainaus:
Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :D Mutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...

Saako rakennuttamalla halvempaa? Olen laskeskellut että jos kaikki menis putkeen niin ilman tonttia muuttovalmiin talon vois saada 160000 eurolla.

Vierailija - 9.2.2012 23:40  (36/37)

Huollettava tiiltä useammin, rämisee sateella,

Lainaus:
Lainaus:

Mitä vikaa on peltikatossa? En näitä rakennusjuttuja oikein tiedä.

hankintahinnaltaan paljon tiiltä halvempaa. Huopa on kait se kaikkista halvin ja surkein.

Vierailija - 10.2.2012 0:08  (37/37)

Keittiö on tosiaan kuin obduktiosali

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]