![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mitä mieltä olet tästä talosta?
http://www.etuovi.com/kohde/9707168
Vastaukset
Katsoin kuvat äkkiä
Liian kliininen minun makuuni. Hymyilytti ne mies ja naishahmot wc:n ovessa. Asunto kun näytti minusta muutenkin enemmän "julkiselta tilalta yleisövessoineen" kuin kodilta.Siisti ja uusi se silti oli, moni tuollaisesta pitää.
Eniten ärsytti ylisanat kuvateksteissä: "omalle terassille". No kenen sitten, kyseessä oli kuitenkin omakotitalo. Ylistäviä adjektiivejäkin vilisi siihen malliin, että lopusta puuttui enää huudahdus: "Ihq!!!!"
Eli eivät olleet asunto eikä ilmoitus kumpikaan minun makuuni.
Upea on!
Ja edullinen! Sopii mun makuun! Osa huoneista tosin pieniä. Ja en tykkää, kun pesuhuoneessa on pönttö. Mutta kokonaisuus tosi kaunis!Halpa kuin mikä!
Hinnat vähän eri tasolla kuin täällä pk-seudulla. Ja ihan kivan näköiseltä vaikutti.tykkäsin kovasti
tekee mieli omassa kodissa lähteä tunkemaan tavaroita kaappeihin piiloon.Siis onko tuo
179 000 oikea hinta?Sehänon halpa kuin mikä.
Katoinkohan väärin?
Noh
1. ällön yli-imelät kuvatekstit2. noita on 15 tusinassa = persoonaton talo
3. kolkko kuin leikkaussali
4. pohjapiirrosta en nähny lainkaan
5. ei tuo ole koti - pikemminkin julkistila
6- maisema on ruma syyskuusta toukokuulle jos on kynnetty mustaksi savipelloksi
7. sijainti ei imartele
8. melko pieni
9. hinta ei kovin kova, tosin sijainti..
ap
Lainaus:
179 000 oikea hinta? Sehänon halpa kuin mikä. Katoinkohan väärin?
179 000 oikea hinta? Sehänon halpa kuin mikä. Katoinkohan väärin?
On se oikea hinta =)
Mielettömän halpa!!!
ja kyllä joo, tykkään.Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään.
En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.
Eihän niitä kuvatekstejä pyydetty arvioimaan.
Ne ei varmaan vaikuta talon ulkonäköön...ap
Lainaus:
ja kyllä joo, tykkään. Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään. En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.
ja kyllä joo, tykkään. Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään. En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.
Itse asiassa tuo talo ei ole syrjässä vaan uudella omakotitaloalueella eli taloja "vieri vieressä", tosin tuo talo on kyllä oivallisessa paikassa =)
On kyllä halpa
Katsoin kuvia ja aattelin, että tollaseen mulla ei ois koskaan varaa. No sitten katsoin hinnan ja tolla hinnalla ei sais täältä Hkistä edes kerrostalokaksiota välttämättä :/Kämppä täynnä Ikean mööpeleitä ja kaapistoja
Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.ap
Lainaus:
Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.
Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.
Mitä muuta Ikeaa siellä on kuin huonekaluja? En tunne Ikeaa niin hyvin =)
Lähes kaikki huonekalut, makkarin kaapit
kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varmaap
Lainaus:
kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varma
kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varma
Kodinkoneet vai keittiö muutenkin? Eikö Ikean kaapistot ja keittiöt ole kuitenkin hyvää kamaa? Niin mä ymmärsin kun tehtiin itse keittiöremontti ja etsin tietoa ja kokemuksia.
Kalsea, kolkko, väritön...
Aneeminen, kliininen..sanat tulevat mieleen...Kylmä
ja kolkko, en tykkää yhtään. Miksi on noin halpa, ei kai tuolla hinnalla talonrakentaminen pitäisi onnistua edes noilla leveysasteilla?Ei.
Tuo sisustustyyli aiheuttaa minussa aina inhon väreitä. Todella kalsea ja kolkko.en ostas
Peshuone, wc ja makkarit näytti pitkulaisilta, että tehty vissiin jollekkin tikku-ukoille. Ehkä pohjapiirustus ja normaaliobjektiivilla otetut kuvat auttaisi hahmottamaan paremmin. Ja tosiaan uudet asuinalueet on pääsääntöisesti myös perseestä, että siinä saa sitten olla naapurin kanssa "samassa" kahvipöydässä.Kruununa kaiken päälle suorasähkölämmitys ja noin isoilla kuluilla? Kun 80-90 taitteen samankokoiset talot menee samaan kulutukseen ja energiamääräykset (eristys) on kiristynyt tuonkin rakennushetkeen2, että pitäisi olla aika paljon pienempi...
ap
Peshuone, wc ja makkarit näytti pitkulaisilta, että tehty vissiin jollekkin tikku-ukoille. Ehkä pohjapiirustus ja normaaliobjektiivilla otetut kuvat auttaisi hahmottamaan paremmin. Ja tosiaan uudet asuinalueet on pääsääntöisesti myös perseestä, että siinä saa sitten olla naapurin kanssa "samassa" kahvipöydässä. Kruununa kaiken päälle suorasähkölämmitys ja noin isoilla kuluilla? Kun 80-90 taitteen samankokoiset talot menee samaan kulutukseen ja energiamääräykset (eristys) on kiristynyt tuonkin rakennushetkeen2, että pitäisi olla aika paljon pienempi...Jos eivät lämmitä takkaa? En tiedä.
Täydellinen mun makuun
Hintakin olisi kohdallaan ja maisemat upeat. Kelpaisi, jos asuttaisiin 500 kilometriä pohjoisempana.Vaikka peltoaukea on sielunmaisemani
enkä koskaan kyllästy sitä katselemasta,toivottavasti pohjoisen puolella on metsää suojana, aukealla on kylmä asua kun tuulee.
Ja toisaalta kesällä on kuuma kun ei ole mitään suojaa auringolta eli lämmitys/viilennys kuluttaa rahaa.
Eihän niitä Ikean huonekaluja tuossa myydä, muuten pidin vaaleasta ja yksinkertaisesta sisustuksesta, voi sisustaa niinkuin itse haluaa ja voi muuttaa heti kun ei kaiken maailman pääkallonkokoisia kiemuratapetteja heti tarvitse repiä alas.
Vessa oli outo, käsienpesuallas korkea keko ja vessanpytty väärällä seinällä.
Keittiön tasoista en pidä enkä lattiasta.
Ihana!
Missä on Tyrnävä?ap
Lainaus:
Missä on Tyrnävä?
Missä on Tyrnävä?
Oulun vieressä, n. 20 kilsaa Ouluun.
Voih, harmi kun täällä Hämeessä ei oo mitään noin ihanaa tuolla hinnalla:(
Lainaus:
Lainaus:
Missä on Tyrnävä?
Missä on Tyrnävä?
Oiva koti
modernista, valoisasta, tyylikkäästä ja avarasta, pelkistetystä pitävälle ihmiselle, jolle asuinpaikka ei tarvitse olla aivan palvelujen äärellä.Hyvää on siiteys, uutuus, selkeys, vaaleus
Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).Huonoa lisäksi sähkölämmitys
ja peltikatto :-(Tyrnävältä olen katsellut asuntoja..
Tämä asunto on vaikuttanut ok:lta. Täytyis vaan nykyinen saaha ensin myytyä.. Kyllä Oulusta Tyrnävälle on ainakin 30km. Ja onhan se kyllä hiukan syrjässä, vaikka taloja onkin lähekkäin. Toisaalta ei haittaa, saavathan lapset rauhallisen kasvuseudun.Kai se on ihan hieno mutta
en vaan tykkää tuon tyylisistä moderneista omakotitaloista, joissa on omituisia pikkuikkunoita yms. Ja itse kyllä haluaisin parisängyn SIVUILLE enemmän tilaa, nimim. nykyisin 50 cm ja vaikka siihen mahtuu niin enemmän olisi paljon mukavampi (vanhassa kämpässä oli se 50 cm sängyn jalkopäässä ja reilu metri sivuilla, oli minusta PALJON mukavampi).vieras
Lainaus:
Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).
Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).
Tontin saa yleensä lunastettua ja kunnan sivuilta laskin että tuon tontin hinta olisi n. 12000 euroa.
noh...
Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :DMutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...
ap
Lainaus:
ja peltikatto :-(
Mitä vikaa on peltikatossa? En näitä rakennusjuttuja oikein tiedä.
ap
Lainaus:
Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :D Mutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...
Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :D Mutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...
Saako rakennuttamalla halvempaa? Olen laskeskellut että jos kaikki menis putkeen niin ilman tonttia muuttovalmiin talon vois saada 160000 eurolla.
Huollettava tiiltä useammin, rämisee sateella,
Lainaus:
Lainaus:
hankintahinnaltaan paljon tiiltä halvempaa. Huopa on kait se kaikkista halvin ja surkein.
Keittiö on tosiaan kuin obduktiosali
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Kuinkahan monelle naiselle perimmäinen syy haluta lapsia on oma huomionkaipuu?
- > käytkö treenaamassa kun valvot?
- > Ärsyttävät sanat
- > Pitääkö asumistuen tarkistus tehdä itse vai tulee ensin paperit Kelalta?
- > Vapaaehtoisesti lapsettomista saa aina kylmän kuvan...
- > Miksi yksinäinen erakkomies asuu vuokralla lapsiperheiden omistusasuntojen keskellä?
- > Mikä on alkuperäinen rekisteriote?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.57 m/s