Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 9.2.2012 20:58  (1/8)

Raskaus on mulle niin uuvuttavaa henkisesti, etten enää ryhdy tähän urakkaan.

Kaksi raskautta jatkuvaa pelkoa, huolta ja paniikkia riittää!

Vastaukset

Vierailija - 9.2.2012 20:59  (2/8)

Mulla on ensimmäinen raskaus aluillaan

ja olen nyt jo täysin varma, ettei toista heti perään tule. En jaksa tätä oksentelua ja oloa kuin olisi ollut kolme viikkoa mahataudissa tai krapulassa.

Vierailija - 9.2.2012 21:02  (3/8)

Minulla sama juttu

tuntuu tosi ihanalta ajatella, että tästä eteenpäin kehoni on aina omani eikä hormonimyrskyjen armoilla. Raskausajat on olleet henkisesit ja fyysisesti vaikeita aikoja, ja niistä toipuminen on kestänyt kauan.

Vierailija - 9.2.2012 21:04  (4/8)

Sama täällä. Etenkin henkisesti raskaus on ollut vaikeaa

aikaa. Hormonimyrskyt on ollut pahoja. Myös pelot keskenmenosta, kohtukuolemasta ja vaikeasta synnytyksestä on ollut pahoja.

Vierailija - 9.2.2012 21:04  (5/8)

Onko sulla joku raskaus päättynyt ikävästi, vai

mikä mahtaa olla pelkojen syynä? Mulla sama juttu, en enää ikinä halua olla raskaana. En halua lisää lapsia tarpeeksi paljon, jotta sen takia suostuisin olemaan raskaana. Puolet mun raskauksista on päättynyt ikävästi, osa ihan alussa, yksi loppumetreillä.

Vierailija - 9.2.2012 21:13  (6/8)

Voi,voi teille kaikille muille,että

vaikka olinkin ed.raskaudesani jo 40+,niin pakko sanoa,et fyysisesti elämäni parasta aikaa oli!!Liikuntaakin pysytin harrastamaan loppun saakka.Jopa fillarilla mentiin vielä 10 km/pvä tuonne 30+ viikoille!Te nuoremmat vaan valitatte joka asiasta,ettekä osaa nauttia ihanasta tunteesta kun vauva siellä potkii ja rymyää masussa:)

Vierailija - 9.2.2012 21:15  (7/8)

Kyse olikin henkisestä eikä fyysisestä vaikeudesta.

Lainaus:
vaikka olinkin ed.raskaudesani jo 40+,niin pakko sanoa,et fyysisesti elämäni parasta aikaa oli!!Liikuntaakin pysytin harrastamaan loppun saakka.Jopa fillarilla mentiin vielä 10 km/pvä tuonne 30+ viikoille!Te nuoremmat vaan valitatte joka asiasta,ettekä osaa nauttia ihanasta tunteesta kun vauva siellä potkii ja rymyää masussa:)

Vierailija - 9.2.2012 21:19  (8/8)

Komppaan.

Odotan toista, ja jo toisen kerran tullut synnytysmasennus ennen synnytystä (jatkuu siis tietenkin vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin). Mielenterveyteni ei kestäisi enää kolmatta kertaa, enkä kyllä toisaalta varmaan jaksaisi muutenkaan kolmen lapsen kanssa.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]