![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Raskaus on mulle niin uuvuttavaa henkisesti, etten enää ryhdy tähän urakkaan.
Kaksi raskautta jatkuvaa pelkoa, huolta ja paniikkia riittää!
Vastaukset
Mulla on ensimmäinen raskaus aluillaan
ja olen nyt jo täysin varma, ettei toista heti perään tule. En jaksa tätä oksentelua ja oloa kuin olisi ollut kolme viikkoa mahataudissa tai krapulassa.Minulla sama juttu
tuntuu tosi ihanalta ajatella, että tästä eteenpäin kehoni on aina omani eikä hormonimyrskyjen armoilla. Raskausajat on olleet henkisesit ja fyysisesti vaikeita aikoja, ja niistä toipuminen on kestänyt kauan.Sama täällä. Etenkin henkisesti raskaus on ollut vaikeaa
aikaa. Hormonimyrskyt on ollut pahoja. Myös pelot keskenmenosta, kohtukuolemasta ja vaikeasta synnytyksestä on ollut pahoja.Onko sulla joku raskaus päättynyt ikävästi, vai
mikä mahtaa olla pelkojen syynä? Mulla sama juttu, en enää ikinä halua olla raskaana. En halua lisää lapsia tarpeeksi paljon, jotta sen takia suostuisin olemaan raskaana. Puolet mun raskauksista on päättynyt ikävästi, osa ihan alussa, yksi loppumetreillä.Voi,voi teille kaikille muille,että
vaikka olinkin ed.raskaudesani jo 40+,niin pakko sanoa,et fyysisesti elämäni parasta aikaa oli!!Liikuntaakin pysytin harrastamaan loppun saakka.Jopa fillarilla mentiin vielä 10 km/pvä tuonne 30+ viikoille!Te nuoremmat vaan valitatte joka asiasta,ettekä osaa nauttia ihanasta tunteesta kun vauva siellä potkii ja rymyää masussa:)Kyse olikin henkisestä eikä fyysisestä vaikeudesta.
Lainaus:
vaikka olinkin ed.raskaudesani jo 40+,niin pakko sanoa,et fyysisesti elämäni parasta aikaa oli!!Liikuntaakin pysytin harrastamaan loppun saakka.Jopa fillarilla mentiin vielä 10 km/pvä tuonne 30+ viikoille!Te nuoremmat vaan valitatte joka asiasta,ettekä osaa nauttia ihanasta tunteesta kun vauva siellä potkii ja rymyää masussa:)
vaikka olinkin ed.raskaudesani jo 40+,niin pakko sanoa,et fyysisesti elämäni parasta aikaa oli!!Liikuntaakin pysytin harrastamaan loppun saakka.Jopa fillarilla mentiin vielä 10 km/pvä tuonne 30+ viikoille!Te nuoremmat vaan valitatte joka asiasta,ettekä osaa nauttia ihanasta tunteesta kun vauva siellä potkii ja rymyää masussa:)
Komppaan.
Odotan toista, ja jo toisen kerran tullut synnytysmasennus ennen synnytystä (jatkuu siis tietenkin vielä pitkään synnytyksen jälkeenkin). Mielenterveyteni ei kestäisi enää kolmatta kertaa, enkä kyllä toisaalta varmaan jaksaisi muutenkaan kolmen lapsen kanssa.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onneksi vainoamisesta on tulossa pian uusia lakijuttuja.
- > Onko trampoliini junttiuden merkki?
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Antakaa lapsillenene maapäronia!
- > Pakastettu Alaskanseiti. Kieritänkö ensin maustetuissa vehnäjauhoissa
- > Vapaaehtoisesti lapsettomista saa aina kylmän kuvan...
- > Taas tämä meidän pihalla notkuminen alkoi..
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.57 m/s