![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Mistä hankit salarakkaasi?
Onko sinulla salarakas?Mikä on paras paikka löytää sellainen?
Onko tarjontaa paljon ja onko se kokemuksiesi mukaan laadukasta?
Vastaukset
Victoria Milanista
Ja näin naisena voin sanoa, että todella paljon tarjontaa. Naimisissa olevia miehiä pilvin pimein, jotka jää kotona sitä samaa vaille kuin minäkin omassa liitossani. Silti hämmästyin kun löysin sieltä todellisen sielunkumppanin, jonka kanssa kirjoiteltii ensin 5kk ennen ekaa tapaamista. Sitten se olikin menoa. Eli laadukasta minun makuuni ja tunteita mukana kummalakin.Mulla
ei ole enää, mutta aikaan oli. Töistä sen löysin. Ihan laadukkaitakin löytyy meiltä töistä ;)Baarista
Ihana nainen. Nyt tuo nainen seurustelee eikä mulla ole nyt salarakasta.victoria
milanista minäkin. samat sanat kuin kakkosella paitsi että me kirjoiteltiin "vain" 2kk ennen treffejävictoria
milanista. siellä se on selkeempää kun kumpikin osapuoli tietää mikä homman nimi. ei tarvii selitellä että on varattuekan
baarista, mut oli vikatikki. nyt toisen VM:Sta. on kyl luojan lykky et tuli toi sivusto suomeenkintapasin
harrastuksen parisaristeilyltä
ihana, kuuma suhde ja edelleen jatkuuminä
victoria milanista. en juurikaan mitään odottanut tuolta sivustolta mutta ihanan miehen sieltä löysin elämääni piristämääntunnettiin
ennestään, miehen tuttavapiiristäTöistä.
Tosin en mitenkään tietoisesti hankkinut, vaan pikkuhiljaa rakastuimme toisiimme. Ihanaahan se oli, ja sitä on vaikea käsittää miten voimakkaita tunteita voi syntyä toista kohtaan. Vaan huonostihan siinä lopulta kävi.victoria
milanista ja naiselle siellä kyllä on valinnanvaraa. sen kun parhaat ottaa päältälaitoin
VM:niin profiilin ja aivan uskomaton mieshän sieltä löytyi. Ensin sähköposteja pari kk, sitten syömään ja siitä se lähti. Rakastunut olen, ei voi mitään vaikka molemmat naimisissavictoria
milan se näyttää olevan monen piristyksen lähde. Näin miehenä voin sanoa, että kyllä sieltä miehellekin valinnanvaraa löytyytöistä
työnarkomaaneja molemmat, niin kiva kun samasta työpaikasta löytyy piristys =)Hah
Stockan HerkustaAika läpinäkyvää mainontaa, VM
Vai onko ihmiset näin mielikuvituksettomia.Minusta Merete Mazzarella sanoi fiksusti Voimalassa, kun totesi suurinpiirtein, että tuntuisi tylsältä tavata Stockan kellon alla joku verkosta poimittu, josta tietää mitä se on hakemassa. Allekirjoitan tämän, uskon sattumaan.
Minut bongattiin baarissa
Eka ilta juteltiin vain baarissa. Seuraavana aamuna tuli heti eka viesti. Siitä se sitten lähti. Tämä salasuhde kestänyt pari kuukautta, eikä loppua näy.itse
laitoin ilmoituksen Victoria Milaniin lähinnä naureskellen koko jutulle. Kuitenkin aloin siellä viestitellä kivan tuntuisen miehen kanssa, viestittely jatkui pian ihan sähköpostitse. Tietynlainen viehätys tuntui heti ja nyt voi jo puhua ihastumisesta. Tapaamisia takana kaksi ja ovat kyllä olleet upeita. Meille tämä toimi, koska molemmat tietää heti pelisäännöt, että perheitä ei jätetä, ketään ei loukata yms. Se, ei toki tarkoita, etteikö tunteita olisi mukana.Ei se aina ole noin yksinkertaista...
Minäkin olen tavannut nyt kaksi kertaa ihmistä, jonka kanssa olen kirjoitellut Victoria Milanissa. Koko jutun tekee kuitenkin miljoona kertaa paremmaksi se, että olin tavannut tämä henkilö jo aiemmin tosielämässä ja kiinnittänyt häneen huomiota. Olis sitten aivan mahtava ja uskomaton sattuma, että tapasimme anonyymeina VM:ssa ja siitä on sitten menty pikkuhiljaa eteenpäin.Mikään ei ole ollut itsestää selvää - mutta todella mahtavaa!
3 salarakasta
Töistä, harrastuksesta ja suomi24 chatista, kolme laadukasta herramiestä.21 saanko
kysyä, kauanko meni teillä eka treffeihin? Itse olen viestitellyt VM:Ssa nyt reilu 3kk todella ihanan tuntuisen miehen kanssa. Ollaan puhuttu suunnilleen kaikesta mahdollisesta, flirttailtu, viestitelty pikkutuhmia yms. Nyt sitten olisi se tilanne, että pitäisi sitä tapaamista alkaa pohtimaan. Jännittää vaan ihan älyttömästi!! Mutta tiedän, että se on se seuraava askel ja ollaan kuitenkin "tunnettu" jo jonkin aikaaKumman samantyylistä kieltä noissa VM-kokemuksissa...
21 jatkaa
Olimme viestitellyt alle kuukauden, kun tapasimme ekan kerran. Mutta toki siihen vaikutti paljon se, että molemilla oli jonkinlainen käsitys toisesta ihan elävästä elämästä. Muuten en varmaan noin nopeasti olisi tavannut ketään...no
ohan toi vm suosittu, ei tarvii kuin siellä sivuilla käydä niin sen huomaa. löytyy miestä joka lähtöön. itse ensin jutustelin siellä noin kuuden miehen kanssa ihan niitä näitä (yhteensä viestejä tuli varmaan noin 50 mieheltä) sitten noista kuudesta nousi selkeästi yksi paras, jonka kanssa ollaan nyt tavattu kolme kertaa. mun elämän se piristi toden teolla, jaksan arjessa paremmin lasten kanssa ja tunnen olevani ELOSSA JA KAUNIS23 jatkaa
kiitos 21... olen sitten periaatteessa samoilla linjoilla. me ei tunnettu ennestään ja nyt vasta alkaa tulemaan tunne, että tapaamista voisi harkita. mutta ei kai tässäkään asiassa voi liikaa odotella. en nyt kuitenkaan mitään sikaa säkissä ole ostamssa =)ystävät parhaita
yhteisestä kaveripiiristä aikoinaan. Isolla riskillä mutta kun kummallakaan ei mitään tunteita ollut mukana niin toimi silloin hyvin, kumpikin sai mitä tarvitsi ja sittemminkin olemme ystäviä. juttua kesti parivuotta.otsikko
Hmmm.. Täytyy heti varmaan tutustua tuohon Victoria Milaniin. Tai sitten EI:DSori, mutta sä oot HUONO tuossa.
en voisi kuvitella
jotain tuttua ennestään, koska kuitenkin olen naimisissa ja lapsia. vm on siinä mielessä omiaan mulle, että sieltä kyllä voi valita sellaise,jota ei varmasti ole ennen tavannut. Bonuksena sitten jos vielä tunteita löytyy-Nyt meni yli...
Lainaus:
Hmmm.. Täytyy heti varmaan tutustua tuohon Victoria Milaniin. Tai sitten EI:D Sori, mutta sä oot HUONO tuossa.
Hmmm.. Täytyy heti varmaan tutustua tuohon Victoria Milaniin. Tai sitten EI:D Sori, mutta sä oot HUONO tuossa.
Siis kuka on huono?
hei te
jotka olette vm:ssa. Tuliko teille samanlaista fiilistä kuin mulle, että vaikka itselleen oli tehnyt hyvin selväksi, mitä sieltä lähti hakemaan, niin silti tuli yllätyksenä joidenkin miesten tyyli viestitellä. Mentiin tooooooosi suoraan asiaan, ja muutenkin tyyli jotenkin "limainen" =D Sitten kun löysi jonkun, joka todella osasi ja viitsi kirjoitella, eli tutustua ennen treffejä, niiiin aaaaaaaaaaaaah, miten positiivinen yllätys!MSN:n deittipalvelusta, toinen on Victoria Milanista
Kumpikin mies on naimisissa ja kyllä, ovat laadukkaita.Yleisesti ottaen naimisissa olevat miehet on mukavia petikumppaneita koska käyttäytyvät hyvin ja ovat sängyssä innokkaita ja osaavia.
mulle
taas kävi hieman yllättävästi victoria milan-deitin kanssa. Viestiteltiin 5kk ensin, oli melko kiihkeääkin välillä ja fantasioitiin tapaamisesta. Sitten yhtäkkiä huomattiin, että viesteistä katosi se jokin, mietittiin, että pitäisikö sitten tavata, jottei kipinä kokonaan katoa. Mutta sekin sitten jäi. En oikein osaa sanoa olenko pettynyt vai en, koska varmasti olisi ollut ihana tapaaminen. Toisaalta, enpähän mennyt tekemään mitään peruuttamatonta.mulla taas
kävi niin, että rakastuin oikein toden teolla vm-salarakkaaseeni. Aluksi oli kivaa ja ihanaa sun muuta, mutta sitten kun alkoi salarakas pyöriä enemmän mielessä kuin oma mies, niin alkoi tuntua ahdistavalta ja ikävä toisen luo oli kova. Oli pakko katkaista suhde, vaikka kipeältä tuntuu edelleen.Missä te tapaatte näitä salarakkaitanne?
no
meillä ekat treffit oli että mentiin ihan syömään ravintolaan. hotellihuone oli varattuna varmuuden vuoksi jos tulee käyttöä. ja tulihan sitä...Mietityttää
Ainoa mikä mietityttää on se, miten moni meistä tapailee samoja miehiä...;) Eihän näistä koskaan voi tietää.suoraan hotelliin
turvallisempaa, piilossa katseiltaIhanaa some-markkinointia VM
Sorry, toi vaan on liian läpinäkyvää. Et ole kovin taitava.VM:stä
Salarakasta etsiessäni löysin upean, joskin vaimoonsa pettyneen miehen, treffeillä odottikin aviomieheni.. Että näin.Työkaverin veli, kävi aikoinaan
toimistolla ahkerasti "moikkaamassa siskoaan" ja siitä vähitellen tutustuttiin. Varmaan vuosi meni ennenkuin edettiin suukottelua pidemmälle, siitä onkin sitten jatkettu vuosia. Kyllä tämä loppuelämän kestää:DTää on ehkä noloin ketju pitkään aikaan!!!!
Pikkusen läpinäkyvää???Palsta on siis väärällään uskottomia naisia jotka kaikki on löytäneet orhinsa VMstä. Oukeijoo.
no
jos kukkikset menette vaikka itse katsomaan sinne sivuilla niin yllätys yllätys, siellä on meitä naisia aikasta paljon. ku mistäkin syystä, mutta löytyy kyllä.ennemmin minä hankin sivusuhteeni sieltä kuin menen baariin tuttujen eteen vonkaamaan.
Ihan yökerhosta löytyi....
vei jalat alta ja tunne oli molemminpuoleinen. Nyt jäähdytellään,tunnettu ollaan pian kaksi vuotta.tuo on
yleistä tuolla vm:ssa, että miehet ilmoittavat ensimmäisenä, että vaimo on kotona kylmä ja haluton ja muutenkin tympeä, mutta eivät silti perheitään jätä.miksen mä löydä??
oon kohta niin kyllästynyt tähän mun elämään; joka päivä samanlaista. miestä kohtaan en ole enää pitkään aikaa tuntenut yhtään mitään. vm:sta löysin mukavan miehen, joka sekin lopahti vaikka kiihkeänä alkoikin. ei päästy edes ensimmäiseen tapaamiseen, joten ilman sitä läheisyyttä olen edelleenKysymyksiä
Oletteko kysyneet näiltä VM:ssä taapaamiltanne ihmisiltä, ovatko tavanneet muita VM-tuttujaan trefien merkeissä? Va voiko sellaista kysyä?Nro.21
vm?
Kuinka sinne uskaltaa jonkun profiilin luoda? vähänkö hävettäis jos joku tuttu näkisi sen :DJoopa joo!
Te siis muka vaan otatte ja varaatte hotellihuoneita, mitä sanotte puolisoillenne? Menevänne tyttöjen kanssa ulos? Koko yöksi?Täällä on nyt joku vähän innostunut markkinoimaan tota paskaa nettisivustoa, onko pulaa naisista siellä? :D
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Ilta-ja vkonlopputöitä tekevät, tuntuuko ne 100%, 20% ja 15% lisät liksassa?
- > Miten radikaali vanhoillislestadiolainen eroaa normiuskovasta?
- > Hiusmaskarat
- > Onko trampoliini junttiuden merkki?
- > Pääsin peloistani ja tiedän haluavani lapsia - mies ei haluakaan?!
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Soitin just junamatkalta palenneelle miehelleni, joka ei halunnut tavata.
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
2.57 m/s