![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Miia Nuutilan Activia-mainos... en vaan kestä!
Mua ei vois vähempää kiinnostaa hänen vatsansa toiminnot. Mä en KESTÄ noita ruuansulatusjugurttimainoksia!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHhhhhhhhhh
Vastaukset
joo
Mainonnasta voisi luulla että jokaikisen suomalaisen vatsa on sekaisin, täynnä ilmaa tai muuten vaan ihan karsea...samoin joka akalla on hiiva tämän tästä, kutisevia juttuja peräaukon ympärillä ja kynnet täynnään kaikenmaailman sientä...Ennen tykkäsin ko näyttelijästä
mutta kun sitten menestyksen myötä alkoi nousta K päähän, en enää tykkää... MM. hän kommentoinut, että ei koe empatiaa köyhiä kohtaan, kuulemma köyhyys on jokaisen oma valinta. Että silleen.Miia
saisi kyllä käydä kampaajalla, se kikkarapöheikkö on karsea! :OHahahahah
Mää taas olen eri mieltä. Pisti silmään sen mainoksen luontevuus. Harvoin noin luontevaa iloisuutta.Voi teitä.
pieru-mainos- sanoi lapseni...
Kuinka joku kehtaa mainostaa Danonen tuotteita?
Rahan mahti on suuri - ja ilmeisesti näyttelijöiden rahantarve suure.En minäkään
En ylipäätään ymmärrä, että kakkaamiseen roudataan ranskalaista juggea. Markkinakikka.Naurattaa ehkä eniten
Miian sanoma mainoksessa. "Ennen turvotti bla bla blaa", mutta kun huitasee sen kameran mahaansa niin ei se kovinkaan littanalta näytä...eikö mainoksella ole kuitenkin päinvastainen tarkoitus kuin sellainen pömppövatsaisuus?Vauva tykkää!
Mun vauva on aivan haltioissaan, kun näkee tän mainoksen... :)Meinaat tosissasi, että pömppövatsa on suolistokaasujen aiheuttama?
Lainaus:
Miian sanoma mainoksessa. "Ennen turvotti bla bla blaa", mutta kun huitasee sen kameran mahaansa niin ei se kovinkaan littanalta näytä...eikö mainoksella ole kuitenkin päinvastainen tarkoitus kuin sellainen pömppövatsaisuus?
Miian sanoma mainoksessa. "Ennen turvotti bla bla blaa", mutta kun huitasee sen kameran mahaansa niin ei se kovinkaan littanalta näytä...eikö mainoksella ole kuitenkin päinvastainen tarkoitus kuin sellainen pömppövatsaisuus?
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onko täällä muita, jotka ei jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään?
- > saitteko vanhempienne tallettamat lapsilisät itsellenne?
- > Mitä alkuraskauden merkkejä sinulla oli ennen kuin tiesit?
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Millainen äiti antaa 15-vuotiaalle tytölle tulla poikakaverin
- > Mua todella huvittaa nuo lapsettomat ystäväni nykyään
- > Monenko fb-kaverinne kanssa olette harrastaneet seksiä?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.12 m/s