![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Se on tässä sit :(
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
4 lasta olen tehnyt hänelle ja tässä on palkka.
Onhan minulla jäänyt kiloja...Pituus noin 170cm ja paino yli 90kg.
Mahani on iso löllykkä ja se kuulema on miehestä niin vastenmielinen.
Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.
No nyt hän voi sellaisen emännän hommata.
Minulla alkaa yksinhuoltajuus,en tiedä miten rankkaa tulee olemaan:(
Vastaukset
Kunnon paska
No tommosta et kuule ittelles edes tarvitse, menkööt vaan. Nyt alat kuule reenata ja nauttia elämästä. Sitten kun olet taas voimissas ja hehkut niin turha sen ukon tulla enään vinkumaan kun susta kerran halusi luopua. Toivotan voimia sinulle ja tsemppiä.Onko siis ihan mahdotonta pitää huolta itsestää ja ulkonäöstään?
Ei niin, että sun olisi laihdutettava säilyttääksesi avioliittosi, mutta mikä teitä oikein vaivaa, kun annatte itsenne lerpahtaa ihan hirveän näköisiksi lapsia tekosyynä käyttäen?Miten ne lapset on sut lihottaneet?
En voi ymmärtää.Ja mitä sä miestät syytät, jos hän rehellisesti kertoo sulle, miksei enää haluta.
Voi myssyn tyhjyyttä!
Lainaus:
Ei niin, että sun olisi laihdutettava säilyttääksesi avioliittosi, mutta mikä teitä oikein vaivaa, kun annatte itsenne lerpahtaa ihan hirveän näköisiksi lapsia tekosyynä käyttäen?
Ei niin, että sun olisi laihdutettava säilyttääksesi avioliittosi, mutta mikä teitä oikein vaivaa, kun annatte itsenne lerpahtaa ihan hirveän näköisiksi lapsia tekosyynä käyttäen?
Pari hommaa neljä lasta, yhteinen elämä jne. Ja mies käyttää syynä ulkonäköä!? Mihin se suhde on perustunut alun alkaen? Se nyt vaan on fakta, että jos toista rakastaa niin ei se ulkonäkö sitä estä! Aivan paskanjauhantaa! Tuollainen ukko ihan oikeasti saa lähteä!
miksi olet syönyt itsesi plösöksi??
Lainaus:
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.
Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.
Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
aivan turha syyttää raskauksia tms. itse sitä ruokaa olet naamaasi mättänyt.LIIKAA.
en minäkään haluaisi, että mieheni lihoisi tuollaiseksi, en pystyisi enää olemaan hänen kanssaan. paskapuhetta, että "rakkaus" riittää, kiloja saa olla vaikka kuinka. ei se niin mene. hyi.
itseäsi saat nyt syyttää. ihme naisia, puskevat kakaroita pihalle ja leviävät. sitten vingutaan, kun mies ei enää halua löllykkä-hautomiskonetta katsella.......
Tarkoitatko ap, että mies ei halua olla enää kanssasi
vai että mies ei halua enää seksiä? Noissa on aika iso ero.Mun mies ei koskaan
sanonut mulle mitään mun vatsasta mikä jäi synnytyksen jälkeen.Rupesin laihduttamaan ja mies tokaisi ainoastaan,että jätä vähän maharöllykkää,kun se on niin kiihottava!juu en jättänyt,kun itse vihaan liikaa löllyä.Pieni lölly on,mutta se on elämän jättämä ja sillä selvä.WHAT?
Lainaus:
vai että mies ei halua enää seksiä? Noissa on aika iso ero.
vai että mies ei halua enää seksiä? Noissa on aika iso ero.
Kuka haluaisi enää edes olla miehen kanssa joka sanoo suoraan ettei halua enää vaimoaan, koska tämä on niin vastenmielinen?? Mikä ratkaisuksi? Vaimo laihduttaa 20 kiloa ja sen jälkeen avioliitto voi hyvin ja MOLEMMAT ovat onnellisia?
No, ei mene noin. Kyllä ne sanat jää kummittelemaan.
no
ei kenenkään miehen mielestä roikkuva maha, oli se iso tai pieni, voi olla seksikäs. en ymmärrä miksi päästetään itsensä lihoamaan, käytetään raskauksia syynä ja niiden välissä ahmitaan kuitenkin kuin syöttösika.oho
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi.Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö?
Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
Et sitten viitsi laihduttaa?
Olisi sulle terveellistäkin.Tähän.
Lainaus:
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi.
Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö?
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi.
Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö?
Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.
Ihan oikeasti;
jos se rakkaus sammuu niihin läskeihin (joista lisäksi pääsee halutessa eroon) niin ei se ole koskaan kovin kummoista ollutkaan. Lapsia käy sääliksi.Tylyjä kommentteja
Mutta onhan niissä totuuttakin takana. Voisin arvata, että miehelläsi on jotain muitakin syitä eroon, mutta on vain jotenkin helpompi syyttää toisen ylipainoa. Tai sitten hän on vain erittäin pinnallinen kaveri.Toisella puolella vaakakuppia on asia, jota täälläkin on kommentoitu. Miksei voi pitää itsestään huolta? Jos on ollut hoikka ja kaunis suhteen alussa, niin kyllä se nyt jotain vaikuttaa jos pikku hiljaa antaa itsensä turvota mahdottomasti. Ja lapsin synnyttäminen on puhdas tekosyy lihoamiselle. Naapurin rouvalla on neljä lasta ja hän on aika timmissä kunnossa...
En ymmärrä
Miksi naiset lihovat raskauksien aikana? KOska yksinkertaisesti syövät liikaa! Ei raskaus lihota! Jos tulee turvotusta, se kyllä poistuu itsestään.Itselläni kaksi lasta, molempien jälkeen olin omassa painossa jo sairaalasta päästyä eli ei tullut kilon kiloa lisää.
AP:lle, miehesi on törkeä kun keksi tuollaisen tekosyyn eroon, syy on oikeasti jossain muualla.
Mutta fakta on se, että vatsa kasvaa jos syö enemmän kuin kuluttaa. So simple is that!
Olette uskomattoman ilkeitä
voimia sulle, ap!Enpähän muuta voi sanoa, kuin että
Lainaus:
Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.
Lainaus:
huhhuh! Luuletko oikeasti, että lapset haluavat ihan todella hylätä sairaan vanhempansa ja mahdollisesti muuttaa isä/äitipuolen kanssa kun oma rakas vanhempi makaa jossain tekemässä kuolemaa? En tiedä onko maailmassa kovin paljon julmempia ihmisiä kuin sinä...."Vierellä kituminen" voi olla sinulle juuri sitä, mutta eihän se tosiasiaa muuta vaikka silmät sulkee.....
mulla kolme lasta, enkä ole lihonut muodottomaksi palloksi
vaikka olen yh, on mulla aikaa liikkua, enkä syö roskaruokaa. Eikä meidän ero tullut läskistä vaan ihan muista syistä, kuten ehkä teilläkin ap???Nyt vaan alat jumpata JOKA PÄIVÄ kotona tunnin, laitat kalorit minimiin(1200 max) niin säkin tuut hyvään kuntoon.
No pinnallinen paskahan se mies on.
Minäkin olen raskauksien myötä lihonut n 20 kg, maha on iso roikkuva röllykkä ja tiedän että mieheni ei tod pidä lihavista naisista.Silti, hän ei ole koskaan sanoilla eikä teoilla osoittanut että olisin jotenkin vastenmielinen. Olen sitä häneltä kysynytkin, että eikä häntä ällötä nämä läskit ja miten voi edelleen haluta minua. Sanoo että se ole kuitenkin sinä, ja minä rakastan sinua.
Haluan laihtua ja olen nyt aloittanut treenamisen ja laittanut ruokavalioni kuntoon, mutta sitäpä en taatusti olisi tehnyt jos mies olisi ilmoittanut ettei halua minua enää koska olen niin läski. Eipä olisi paljon motivaatiota. Nyt on.
onko
täällä yhtään empatiakykyistä ihmistä?Paljon voimia sulle ap.
Mitä ihmettä ovat RASKAUSKILOT????
Kertokaa mulle, mitä ne on. Raskauskilothan lähtee samalla kun vauva syntyy. Mulla on kolme lasta ja painan edelleen saman kuin ennen lapsia, 64 kg ja pituutta 170 cm. Joka synnytyksen jälkeen paino on lähtenyt sen verran kun vauva on painanut. En tajua, MITÄ TE OIKEIN VEDÄTTE NAPAANNE SILLÄ VARJOLLA ETTÄ "PITÄÄ SYÖDÄ KAHDEN EDESTÄ"?Näin on.
Lainaus:
jos se rakkaus sammuu niihin läskeihin (joista lisäksi pääsee halutessa eroon) niin ei se ole koskaan kovin kummoista ollutkaan. Lapsia käy sääliksi.
jos se rakkaus sammuu niihin läskeihin (joista lisäksi pääsee halutessa eroon) niin ei se ole koskaan kovin kummoista ollutkaan. Lapsia käy sääliksi.
huhhuh
Lainaus:
Lainaus:
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi. Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö? Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi. Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö? Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
Sinä kuule et oo rakkautta koskaan nähnytkään, saati sitten tuntenut jos voit noin sanoa. Rakastan miestäni eikä läskit eikä sairaus saisi eikä ole saanut minua haluamaan jättämään häntä. 20v yhdessä ja ollaan kuolemaan asti niinkuin sovittiin.
Ymmärrän kyllä miestä
Vaikka toista rakastaisi miten paljon tämän sisimmän vuoksi ulkokuoresta huolimatta, on parisuhteessa melko tärkeää myös se seksuaalinen vetovoima. Miehet varsinkin on visuaalisia olentoja, jotka kiihottuu seksuaalisesti näköhavainnoistaan. On varmasti aika turhauttavaa, jos sen rakastamansa ihmisen kanssa ei saa seksuaalista tyydytystä. Tietysti seksissä on kyse monesta muustakin kuin ulkoisista asioisa, mutta kyllä se fyysinen vetovoima on tärkeää.Mun mielestä on osoitus rakkaudesta ja toisen kunnioittamisesta, että molemmat pitää huolta sen seksuaalisen vetovoiman säilymisestä. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että pitäisi näännyttää itsensä yrittämällä näyttää aina ja jatkuvasti seksikkäältä toista miellyttääkseen. Kunhan viitsii vähän panostaa siihen että on puolisonsa silmissä haluttava, eikä osoita tämän olevan yhdentekevä näyttämällä tälle aina räjähtäneeltä ja sitten vielä tälläämällä "ihmisten ilmoille" lähtiessään. Omasta vartalosta huolehtiminen nyt on ihan perusjuttu.
Siis sanoiko
mies haluavansa eron? Vai otatko sinä nyt eron miehen sanoista kimpaantuneena?Tämä lihavuusasia on todella todella arka paikka monessa parisuhteessa. Mies ei voi sanoa mitään ääneen, koska nainen reagoi juuri tuolla "olet pinnallinen paska, otan eron" -tyylillä. Tiedän, että minua nyt syytetään sukupuolistereotypisista näkemyksistä, mutta erittäin erittäin monelle miehelle se vaimon ulkonäkö on todella tärkeä asia. En tiedä millaisen keskustelun yhteydessä ap:n mies on tuon asian saanut sanottua, monet eivät sano mitään, koska rakastavat vaimoaan kaikesta huolimatta. Silti syvällä sisimmässään mies toivoo että nainen panostaisi ulkonäköönsä ja edes yrittäisi laihduttaa. Toiselle raskauskiloja kertyy helpommin kuin toiselle eikä niiden tiputtaminen ole helppoa lastenhoidon ohessa. Mutta etkö voisi osoittaa miehellesi rakkautta edes sillä, että yrität? Olen varma, että mies auttaisi mielellään esimerkiksi lastenhoidon järjestämisessä jotta pääset urheilemaan. Jne.
En tiedä, onko ap:n tapauksessa jo liian myöhäistä, mutta muille vastaavassa tilanteessa oleville voisi oman ajattelutavan muuttamisesta olla apua. Ajattelisit, että se on miehelle samanlainen rakkaudenosoitus sinulta kuin vaikka kimppu ruusuja olisi mieheltä sinulle (tai millaisista rakkaudenosoituksista sitten pidätkin, ei takerruta nyt siihen että kaikki naiset eivät halua ruusukimppuja).
Hei ap, kuinka tärkeä miehes on sulle?
Mitä jos ottaisitte nyt aikalisän ja rupeaisitte molemmat harrastamaan liikuntaa? Voin omasta kokemuksesta sanoa, että se on hienoa kunhan kunto vähän pääsee nousemaan (alku aina hankalaa). Siihen tulee himo! Koettakaa yhdessä keksiä liikunnallisia harrastuksia. Jospa parisuhtenne paranisi siinä samalla, painosi laskisi, voisit miljoona kertaa paremmin. Sitten jos se ei auttaisi parisuhdettanne, niin eikä kai siinä sitten mitään voi. Mutta ainakin on yritetty.otsikko
miehellä on ongelma kun vaimo ei enää lihavana herätä halujavaimolla on ongelma kun mies ei hyväksy häntä lihavana
kumpi ongelma on helpommin ratkaistavissa?
Että
oikein miehelle tehnyt lapset, itse et olisi halunnut?! Ja vielä lasten teko teki sinusta läskin. No ymmärrän katkeruutesi...hoh hoijaa...No minäpä kerron.
Ne on niitä kiloja jotka alkaa kertyä sen vuoksi että aktiivisuus romahtaa ja syöminen tuplaantuu. Ja näin tapahtuu siksi että pahoinvoinnin vuoksi olet kykenemätön harrastamaan liikuntaa ja pakollisten juttujen tekeminenkin tuottaa tuskaa. pahoinvointi helpottaa hetkeksi silloin kun syöt, joten tulee syötyä aika usein. Juu pakkohan ei olisi siltikään syödä liikaa mutta tulee syötyä koska ei ole kone, eikä niin pinnallinen ja ulkonäökeskeinen ihminen että oma ulkonäkö ja kilojen vahtiminen olisi koko ajan päällimmäisenä mielessä.Näin minulla, ei tokikaan kaikilla. Toisethan laihtuu sen pahoinvoinnin myötä ja monet pystyvät urheilemaan kuten ennenkin.
Itseäni myöskään imetys ei laihduta, kuten joitain muita ihmisiä.
Lainaus:
Kertokaa mulle, mitä ne on. Raskauskilothan lähtee samalla kun vauva syntyy. Mulla on kolme lasta ja painan edelleen saman kuin ennen lapsia, 64 kg ja pituutta 170 cm. Joka synnytyksen jälkeen paino on lähtenyt sen verran kun vauva on painanut. En tajua, MITÄ TE OIKEIN VEDÄTTE NAPAANNE SILLÄ VARJOLLA ETTÄ "PITÄÄ SYÖDÄ KAHDEN EDESTÄ"?
Kertokaa mulle, mitä ne on. Raskauskilothan lähtee samalla kun vauva syntyy. Mulla on kolme lasta ja painan edelleen saman kuin ennen lapsia, 64 kg ja pituutta 170 cm. Joka synnytyksen jälkeen paino on lähtenyt sen verran kun vauva on painanut. En tajua, MITÄ TE OIKEIN VEDÄTTE NAPAANNE SILLÄ VARJOLLA ETTÄ "PITÄÄ SYÖDÄ KAHDEN EDESTÄ"?
Taisit vahingossa synnyttä sun aivot myös.
Lainaus:
no ei hätää sulla on varmaan vielä istukka joka laitettiin pääntäytteeksi ettei tuu läpivetoa. Harmi vaan kun ei toimi niin kun oikeat aivot:/
Aina joku läski vetää herneet nokkaan....
Lainaus:
no ei hätää sulla on varmaan vielä istukka joka laitettiin pääntäytteeksi ettei tuu läpivetoa. Harmi vaan kun ei toimi niin kun oikeat aivot:/
Lainaus:
Noo, jos sulta saattuu suoni napsahtamaan aivoista ja
Lainaus:
Sinä kuule et oo rakkautta koskaan nähnytkään, saati sitten tuntenut jos voit noin sanoa. Rakastan miestäni eikä läskit eikä sairaus saisi eikä ole saanut minua haluamaan jättämään häntä. 20v yhdessä ja ollaan kuolemaan asti niinkuin sovittiin.
Lainaus:
Lainaus:
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi. Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö? Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi. Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö? Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
jäät vihannekseks, veikkaan että sun ukkoa ei lupauksista huolimatta kiinnosta vaihdella sun vaippoja seuraavat kymmenen vuotta. Kun naiminen lakkaa, lakkaa ukkoa kiinnostamasta, niin se vaan menee. Pieniä lapsia ei myöskään jaksa kiinnostaa sängyssä makaava vihannesäiti, se on ihan normaalia. Kyllä he kaipaavat samaa lämmintä syliä jota mieskin.
iik
Oikeesti on ikävää olla läski. Ei kannata käyttää lapsia tekosyynä. Olet ehkä ylittänyt voimavarasi kun olet hankkinut 4 lasta. Itse en olisi pystynyt samaan. Raakel Lignell juuri Hesarissa kertoi ettei välittänyt ruhostaan kun tehtaili lapsia. Heräsi vasta nyt pitämään huolta itsestään, kun alkoi rapistua iän myötä.Oletko siis ajatellut, että hoitaisit itsesi kuosiin ? Jos sinulla on paljon laiskaa läskiä niin on vain ajan kysymys, koska sinulle puhkeaa 2-tyypin diabetes. Oikeasti aika paljon meillä on Suomessa löllöjä naisia (ja miehiä) liikenteessä. Ja näillä henkilöillä ei ole mitään käsitystä liikunnan harrastamisesta.
Juu, yh-aika on sulla erossa, mätä pullaa lisää.
Älä suinkaan vaan ala kuntoilemaan, eihän sitä voi kun mieskin jätti.Todellakin haluaisin tavata
niitä itsekkäitä paskiaisia, jotka täällä lesoilee "lihoneensa" raskausaikana vain vauvan painon verran. Se on kuulkaa sairasta! Siis molemmat minimaalinen painonnousu ja sillä leveily.Ap:lle voimia!
Kunnon parisuhteet kestää kriisejä, sairastumisia, lihomisia ja muitakin elämän aiheuttamia kolhuja. On naurettavaa väittää rakkauden loppuvan kiloihin. Kyllä se työ parisuhteen eteen on loppunut jo aikaisemmin.
Ap, ala nyt viimein huolehtia itsestäsi
Olet tehnyt todella rumasti perhettäsi kohtaan. Ei kukaan lapsi halua plösöä äitiä eikä kukaan mies läskiä vaimoa. Koko perheesi häpeää sinua, tajuatko edes? Et ole edes ihminen, olet pyörivä lihapulla. Alapa laihduttaa ja hoida itsesi ihmisen näköiseksi.No just joo.
Ensinnäkin:a) onko hän itse timmissä kunnossa, pitää huolta itsestään, kuntoilee, urheilee ja omistaa sixpacin yms.?
b) ansaitset paljon paremman miehen.
Tunnustan, että mun raskauskilot ovat tulleet aina
Lainaus:
RASKAUDEN JÄLKEEN. Siinä kotona ollessani oli niin mukava ottaa vähän pullaa ja leipää ja kyläillä kavereiden luona mussuttamassa lisää...
Jos ei oteta huomioon, kuka on mihinkin syyllinen, niin
kumpaan olet valmiimpi:A) laihduttamaan ja saamaan miehes mielnkiinto takaisin
B) pysymään haluamissasi kiloissa ja mahdollisesti eroamaan ja ryhtymään yksinhuoltajaksi.
Se päätös sinun on tehtävä aivan itse ja kun olet sen tehnyt, pysy päätöksessäsi ja katso mihin se vie. Voihan olla, että saat laidutettua itsesi kuntoon ja huomaat, että et halua enää miestäsi..
Tai pysyt kiloissasi, eroatte ja mies huutaa hetken kuluttua oven takana sinua takaisin... Tai mitä tahansa muuta. Mutta tämän hetken tilanne sinun täytyy vain ratkaista itse, mihin olet valmis
Sama täällä, ne on IMETYSkilot!
Lainaus:
RASKAUDEN JÄLKEEN. Siinä kotona ollessani oli niin mukava ottaa vähän pullaa ja leipää ja kyläillä kavereiden luona mussuttamassa lisää...
minun mieheni on lihonut
kaksikymmentä kiloa yhdessäolomme aikana. hän tekee pitkää päivää firmassa, syö työmatkoilla miten sattuu ja rakastaa makeaa, kuin pikkupoika.rakkauteni häntä kohtaan ei ole loppunut. seksuaalinen haluni häntä kohtaan ei ole loppunut. ihan vain koska se aito rakkaus ei ole ulkokuoreen tuijottamista. näitä kommentteja lukiessa ymmärrän, miksi nykyään avioeroja on niin paljon. ei se johdu siitä, että jompikumpi lihoi, vaan siitä, että ihmiset ovat kuvitelleet rakkaudeksi jotain ihan muuta.
omalle miehelleni tarjoan nykyään kevyempää ruokaa ja houkuttelen hänet liikkumaan silloin, kun hän ei ole aivan mahdottoman väsynyt. mutta syynä ei ole ulkonäkö, vaan se, että hänen suvussaan kakkostyypin diabetes on enemmän sääntö kuin poikkeus ja haluan mieheni välttävän sen.
ap:lle sanoisin, että mikäli itsestäsi tuntuu, että haluat laihtua ja liikkua, tee se. älä tee sitä siksi, että miehesi ei halua sinua seksuaalisesti, vaan tee se itsesi vuoksi. sinä voit paremmin ja sen jälkeen voit paremmin päättää suhteesikin jatkosta.
läskistä
kyllä naisen kunnnon säilymiseen voisi kunnon mies edesauttaa aika lailla, jos sitä tosi välittämistä olisi: Hoitaa lapsia, antaa vaimolle omaa aikaa rentoutua ja kuntoilla, niin ei tarvitse järkyttävässä väsymyksessä ja silmäpusseissa lappaa suklaata lohduksi... ja sama pätee vice versa!Rakkaudellinen ihminen pitää huolta myös siitä kumppanista ja erityisesti juuri hänestä
tästä tuli mieleeni...
Lainaus:
kyllä naisen kunnnon säilymiseen voisi kunnon mies edesauttaa aika lailla, jos sitä tosi välittämistä olisi: Hoitaa lapsia, antaa vaimolle omaa aikaa rentoutua ja kuntoilla, niin ei tarvitse järkyttävässä väsymyksessä ja silmäpusseissa lappaa suklaata lohduksi... ja sama pätee vice versa!
Rakkaudellinen ihminen pitää huolta myös siitä kumppanista ja erityisesti juuri hänestä
kyllä naisen kunnnon säilymiseen voisi kunnon mies edesauttaa aika lailla, jos sitä tosi välittämistä olisi: Hoitaa lapsia, antaa vaimolle omaa aikaa rentoutua ja kuntoilla, niin ei tarvitse järkyttävässä väsymyksessä ja silmäpusseissa lappaa suklaata lohduksi... ja sama pätee vice versa!
Rakkaudellinen ihminen pitää huolta myös siitä kumppanista ja erityisesti juuri hänestä
eräällä toisella foorumilla käydään keskustelua siitä, että nainen ei halua miestä enää seksuaalisesti. mies kertoo auttavansa kotitöissä ja lasten hoidossa ja silti vaimo sanoo olevansa väsynyt. keskustelu on jatkunut kuukausia ja on jo tuhansien viestien mittainen, niin tärkeänä etenkin miehet tuntuvat aihetta pitävän.
mutta siis... se mikä siinä keskustelussa itselleni pisti silmään oli erään miehen viesti. hän kirjoitti oman vaimonsa ilmoittaneen, ettei jaksa enää harrastaa seksiä, koska arki vie kaikki voimat. mies kertoi ottaneensa tästä onkeensa ja alkaneensa tehdä kotihommia, hoitaa lapsia helpottaakseen vaimonsa arkea. hän painotti viestissään vielä, että hän myös treenaa pitääkseen itsensä kunnossa ja seksuaalisesti haluttavana vaimolleen. vaimo ei kuitenkaan edelleenkään ollut jaksanut seksiä miehensä kanssa harrastaa, vaan oli käyttänyt lisääntyneen vapaa-aikansa aloittamalla kuntosaliharrastuksen. ja tämä oli miehen mielestä törkeää. ei nainen saanut käyttää sitä aikaa itsestään huolehtimiseen, vaan se piti tuhlata mieheen.
mietin sitä logiikkaa, joka tämän miehen päässä on kiertänyt. hän käyttää aikaa liikunnan harrastamiseen ja tekee sillä palveluksen naiselle, mutta kun nainen harrastaa liikuntaa, se on kaikki mieheltä pois... ja sitten puhutaan naisen logiikasta.
Mikä syy on lihoa se että on ollut raskaana?
Itse olen ollut raskaana kolmesti ja vikalla kerralla olisi varmasti jäänyt kiloja jos en olisi niille mitään tehnyt. Toki voi antaa itselle anteeksi lihomisen raskauksien varjolla, mutta se on ihan omasta itsestä kiinni haluaako kiloille tehdä jotain vai ei?Toinen asia on se että kyllä mun mielestä puolisolle voi sanoa jos toinen on liikalihava. Ihan jos senkin takia että se voi tuoda mukanaa terveyshaittoja, esim. diabeteksen kakkostyypin. Kyllä mä ainakin haluan että mun puoliso on ennenkaikkea terve, että lapsilla on terve isä ja äiti. Ja jos siihen voi itse vaikuttaa edes jotenkin, niin kannattaahan sen puolesta sitten myös niin tehdä.
Provo
näkeehän tämän sokeakin kepillään, että ap vaan provoilee saadakseen lihavien ihmisten niskaan taas kerran haukkuryöpyn.Ei kommentoi mitenkään ja akat jauhaa.
Olettepas te pinnallisia
toivottavasti ette lisäänny liikaa, koska lapsistanne kasvaa samanlaisia aivokuolleita.Yksinhuoltajus on ihanaa kun se negatiivinen ukko
lähtee rasittamasta ilmapiiriä, pärjäät varmasti. Mutta parasta tuossa on se, että siinä alkaa automaattisesti laihtua, ajatella itseänsä koska miestä ei tarvitse enää paapoa ja kun oletkin vuoden päästä hehkeä kaunotar, miehesi tulee raapimaan ovea koska ei saa siivua keneltäkään koska on tyhmä ja lihava. Ja siinä kohtaa sinä vedät oven kiinni.törkeää!
minusta mies on törkeä. Kyllä kunnollinen aikuinen ihminen osaa ottaa toisen huomioon.Vaimo on ylipainoinen, sitä en kiistä. Mutta mies voisi puhua naisen ylipainosta rakentavaan sävyyn. Kysyä, vaikka mitä nainen itse asiasta tuumaa.. voisiko mies tehdä jotain auttaakseen naista laihtumaan normaalipainoiseksi tms. Jos rakkautta ei enää ole, niin edes käytöstapoja?
Mies siis voisi vaikka antaa vaimolleen 2 vapaailtaa urheilua varten, yhden "hemmotteluun". Tehdä terveellisiä ruokia koko perheelle. Viikonloppuisin tehdä koko perheenä jotain aktiivista, vaikka käydä uimassa, hiihtämässä, pulkkamäessä, metsäretkellä.. vähän riippuen lasten iästä..
jos vaimo ei halua laihtua, niin miehen pitää sitten miettiä että mitä asioita voi hyväksyä ja mitä ei.
Jos miehesi siis jättää sinut vatsalöllykän takia, niin ei kai teillä sitten kovin paljon rakkautta ollutkaan? surullista tietenkin 4 lapsen kannalta.
Ap, halaus sinulle!
Tuo on tosi törkeää mieheltäsi, mutta sen voin sanoa että kunhan aikaa hiukan kuluu niin huomaat pärjääväsi paremmin ilman sitä ukkoa kun se on poissa masentamasta sinua.Täällä
myös yksi, joka sai raskauskilonsa vasta raskauden jälkeen. Liikuntaa ei ehtinyt harrastaa tarpeeksi ja kyläilyä ja pullan syömistä oli monta kertaa viikossa.Mutta asiaan: jos ap:n mies on sanonut, "jätän sinut, koska olet läski", hän on sika ja saa mennäkin. Mutta jos hän on varovasti aloittanut keskustelun jotenkin: "Kulta, seksielämämme ei ole enää ennallaan, pitäisikö asialle tehdä jotain? Haluaisitko vaikka vähän omaa aikaa rentoutuaksesi tai voisimmeko vaikka alkaa urheilla yhdessä?", niin antaisin vähän armoa miehelle.
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > saitteko vanhempienne tallettamat lapsilisät itsellenne?
- > Mitä alkuraskauden merkkejä sinulla oli ennen kuin tiesit?
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Millainen äiti antaa 15-vuotiaalle tytölle tulla poikakaverin
- > Mua todella huvittaa nuo lapsettomat ystäväni nykyään
- > Monenko fb-kaverinne kanssa olette harrastaneet seksiä?
- > Keksikaa mulle virikkeita
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.12 m/s