![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
keittiön allas tukossa-voinko itse tehdä jotain?
Saanko itse sitä jotenkin auki sitä tukosta?Vesi menee mutta tuskastuttavan hitaasti.
Vastaukset
Osta joka kodin putkimiestä, kaada viemäriin
puoli pullollista ja pitäisi taas vetää.Toimi ainakin meillä.
joo
Lainaus:
puoli pullollista ja pitäisi taas vetää.
Toimi ainakin meillä.
puoli pullollista ja pitäisi taas vetää.
Toimi ainakin meillä.
Täytyy kokeilla, aikoinaan se vaan ei auttanut kun
vessassa oli tukos. Siksi en ole vielä kokeillut.
Hajulukko
Onkos se hajulukko tukossa? Sen saa ihan itse avata ja puhdistaa.Ja tuo kodin putkimies on kaikkein pahin vaihtoehto, sillä vaikka se irrottaa lian, se ei poista sitä vaan siirtää seuraavaan paikkaan. Esim rautakaupoissa myydään myös sellaisia aineita, jotka syövyttävät kaiken orgaanisen aineen.
apua
Lainaus:
Onkos se hajulukko tukossa? Sen saa ihan itse avata ja puhdistaa.
Ja tuo kodin putkimies on kaikkein pahin vaihtoehto, sillä vaikka se irrottaa lian, se ei poista sitä vaan siirtää seuraavaan paikkaan. Esim rautakaupoissa myydään myös sellaisia aineita, jotka syövyttävät kaiken orgaanisen aineen.
Onkos se hajulukko tukossa? Sen saa ihan itse avata ja puhdistaa.
Ja tuo kodin putkimies on kaikkein pahin vaihtoehto, sillä vaikka se irrottaa lian, se ei poista sitä vaan siirtää seuraavaan paikkaan. Esim rautakaupoissa myydään myös sellaisia aineita, jotka syövyttävät kaiken orgaanisen aineen.
En ole tekniikan ihmelapsi eli missä on hajulukko?
Ap
Asutko kerros/rivitalossa?
Sun velvollisuus on pitää putket auki hajulukkoon asti. Siis siellä lavuaarin alla olevan putken mutkan "mötikkään" asti. Siitä eteenpäin vastaa taloyhtiö.Okt:ssa vastaat tietenkin kunnan viemäriin asti.
Irrotat sen ruuvin, joka on altaan pohjassa, sen jälkeen purat sitä putkea hajulukkoon asti ja putsaat. Jos ei auta niin huoltomies paikalle.
6 jatkaa
siis se hajulukkokin on sun ite putsattava.ei sitä saa vessaan kaataa
Lainaus:
Lainaus:
puoli pullollista ja pitäisi taas vetää. Toimi ainakin meillä.
Täytyy kokeilla, aikoinaan se vaan ei auttanut kun vessassa oli tukos. Siksi en ole vielä kokeillut.puoli pullollista ja pitäisi taas vetää. Toimi ainakin meillä.
kiitos
Lainaus:
Sun velvollisuus on pitää putket auki hajulukkoon asti. Siis siellä lavuaarin alla olevan putken mutkan "mötikkään" asti. Siitä eteenpäin vastaa taloyhtiö.
Okt:ssa vastaat tietenkin kunnan viemäriin asti.
Irrotat sen ruuvin, joka on altaan pohjassa, sen jälkeen purat sitä putkea hajulukkoon asti ja putsaat. Jos ei auta niin huoltomies paikalle.
Sun velvollisuus on pitää putket auki hajulukkoon asti. Siis siellä lavuaarin alla olevan putken mutkan "mötikkään" asti. Siitä eteenpäin vastaa taloyhtiö.
Okt:ssa vastaat tietenkin kunnan viemäriin asti.
Kerrostalossa asun. Se mutkakohta tiputtaa pisaroita, laitoin vadin alle ja lisäksi on tullut
hajua, kaipa se johtuu tuosta tukoksesta.
Toivottavasti en riko mitään jos alan hommiin, kerran sorrasin vessan lavuaarin niin ettei se enää ollut ok.
nooou!
Älä ruuvaa sitä altaan ruuvia irti ainakaan heti, jos et ole koskaan aiemmin sitä tehnyt! Meillä putkimies joutui hakemaan sit uudet tiivisteet siihen, kun ei saanut enää paikalleen.Mutta avaat sieltä altaan alta sen mötikän (=hajulukko) ja putsaat sen kaikesta mömmöstä :)
Hajulukko tarkoittaa siis sitä, kun putki tekee sellaisen mutkan, että siihen mutkaan jää vesi niin, ettei ilma pääse putkesta eteenpäin. Eli viemäriputket kaameet hajut ei tule sisälle, kun se "vesilukko" on siinä esteenä. WC-pytyssäkin on tällainen..
kiitos
Lainaus:
Älä ruuvaa sitä altaan ruuvia irti ainakaan heti, jos et ole koskaan aiemmin sitä tehnyt! Meillä putkimies joutui hakemaan sit uudet tiivisteet siihen, kun ei saanut enää paikalleen.
Mutta avaat sieltä altaan alta sen mötikän (=hajulukko) ja putsaat sen kaikesta mömmöstä :)
Hajulukko tarkoittaa siis sitä, kun putki tekee sellaisen mutkan, että siihen mutkaan jää vesi niin, ettei ilma pääse putkesta eteenpäin. Eli viemäriputket kaameet hajut ei tule sisälle, kun se "vesilukko" on siinä esteenä. WC-pytyssäkin on tällainen..
Älä ruuvaa sitä altaan ruuvia irti ainakaan heti, jos et ole koskaan aiemmin sitä tehnyt! Meillä putkimies joutui hakemaan sit uudet tiivisteet siihen, kun ei saanut enää paikalleen.
Mutta avaat sieltä altaan alta sen mötikän (=hajulukko) ja putsaat sen kaikesta mömmöstä :)
Joo, oon tosiaan ruuvaillut vessan lavuaaria silleen ettei se mennyt enää "jengoilleen".
Voin siis mennä käpälöimään sitä hajulukkoa alhaalta päin ja käsineet tietty kädessä.
En tiennytkään.
Remontti-Reiska neuvoo :)
http://www.youtube.com/watch?v=ovNYbccdC0wapua
En saa sitä hajulukkoa ruuvattua auki!!Ap
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Mitä alkuraskauden merkkejä sinulla oli ennen kuin tiesit?
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Millainen äiti antaa 15-vuotiaalle tytölle tulla poikakaverin
- > Mua todella huvittaa nuo lapsettomat ystäväni nykyään
- > Monenko fb-kaverinne kanssa olette harrastaneet seksiä?
- > Keksikaa mulle virikkeita
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.12 m/s