![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
VIHDOIN Kaunis Pieni Elämä-blogin Anne laittaa ihan tavallisesta elämästään blogiin:
http://kaunispienielama.blogspot.com/http://kaunispienielama.blogspot.com/
http://kaunispienielama.blogspot.com/
Kivoja kuvia ja päivän askareita.
Vastaukset
Kauniilta hänen arkensa vaikuttaa kyllä.
Olis se varmaan yhdelläkin linkillä tullut selväksi.
Eipä kovin tavalliselta elämältä näytä :D
Kuin lehtien sivuilta, kaunisteltua totuutta.ookoo, joo:
"pianotunnille, balettiin ja kilpa-aerobicin alkeisiin."No mutta näyttäähän kenen tahansa elämä kauniilta
kun lavasteet on viimeisen päälle. Ja raha tekee kyllä onnelliseksi, kovin "pientä" tuo elämä ei ole, parempi nimi blogille olisi Kaunis leveä elämä, mutta sinänsä en paheksu, visuaalisesti kaunis blogi, tulee vaikutelma että tämä ihminen elää onnellisena omassa maailmassaan johon ei liity mitään rumuutta, ahdistusta, tavallisen ihmisen ongelmia.Ihan normaalia Seinäjoella
Lainaus:
"pianotunnille, balettiin ja kilpa-aerobicin alkeisiin."
ihmettele sinä siellä Itä-Helsingin neukkukuutiossa vaan
Hemmetin hieno ja tyylikäs blogi!
Joo?
Lainaus:
Meilläkin on käyty pianotunnilla, baletissa, jumpassa, jazz-tanssissa ja ratsastamassa. Ihan tavallinen, ei todellakaan mikään suurituloinen perhe me olemme.
kuin myös
Lainaus:
Meilläkin on käyty pianotunnilla, baletissa, jumpassa, jazz-tanssissa ja ratsastamassa. Ihan tavallinen, ei todellakaan mikään suurituloinen perhe me olemme.
Lainaus:
ja olen vieläpä yh. Eräät meistä käyttävät ne rahansa lapsiin. Annella on tyylitajua ja viitseliäisyyttä eikä varmaan notku tällä palstalla kuluttamassa aikaansa kuten eräät jotka niitä sotkukuvia asunnoistaan laittelivat tuossa toisessa ketjussa. Anne myös tekee paljon itse.
Mikä ihme
on kilpa-aerobicin alkeet? Eskari-ikäisellä? Voisi kuvitella kyseessä olevan ihan tavallisen aerobicin tenaville vrt. satubaletti. Tai ehkä hänen 6v on niin luonnonlahjakkuus aerobicissä, että suoraan kilparyhmiin treenaamaan vaan :)No joo
tavallista ja tavallista, siloiteltua arkea edelleen, mutta eipä ole mun päänsärky. Missäköhän se kanikin on, kun ei siitä mitään ole puhuttu? Vauvastakaan ei oikein kerro yhtään mitään. Siitä tulee vaikutelma, että vauva on kuin pieni nukke, jonka kanssa ei ole mitään varsinaisia ongelmia. Sitä puetaan kauniisti ja siinä se.Oijoi. Kai se omena oli kotimainen luomuomena kun lapsi syö kuorineen
Lapsesta tuli mieleen joku
entisaikojen herraskainen kartanonisäntä silkkipyjamassaan ja aamutakissaan.Hyvänen aika
kuka näitä alotuksia aina tekee jokaisen uuden postauksen jälkeen?? Onko toi joku av:n virallinen blogiOn siitä kanista puhuttu
ja kuviakin on kyllä ollut.Kunhan ei olisi kellarissa häkissä :(
Omenathan suositellaan
nykyään syödä kuorineen. Toki hyvä pesu tarvitaanno koska viimeks?!
Lainaus:
ja kuviakin on kyllä ollut.
Kunhan ei olisi kellarissa häkissä :(
ja kuviakin on kyllä ollut.
Kunhan ei olisi kellarissa häkissä :(
Kesällä ottivat kanin ja silloin oli pari kuvaa. Sitten ei enää kanista puhuttukkaan.
Sit tossa joskus joulun alla oli juttu, että onhan se täällä ja yks pikakuva. Niin, missäköhän ne pitää sitä, kanithan paskoo taukoomatta joka paikkaan, jos ovat vapaana.
Koskahan pesee pyykkiä vai hoitaako
sen joku palkollinen..Mikä ihmeen velvollisuus
Annella on kaninpaskoja kuvata AV-mammojen viihdykkeeksi?Lopettakkaa nyt jo kateelliset paskat!
Siis mitä ihmettä
Siis eikö kukaan av-hyeenoista puutu siihen räikeään laiminlyöntiin, että poika viettää aamupäiviä lastenohjelmien ääressä samalla kun mamma tekee töitä? Kun ainoa oikea tapahan lapsiperheen aamupäivissä on mennä kahdeksi tunniksi ulkoilemaan?!:D
Lainaus:
Annella on kaninpaskoja kuvata AV-mammojen viihdykkeeksi?
Lopettakkaa nyt jo kateelliset paskat!
Eiku tottakai se tarkoittaa sitä, että kani elää yksin paskoissaan pimeässä kellarissa, jos sitä ei mainita joka postauksessa!
Myös mummo tekee paljon
Lainaus:
Anne myös tekee paljon itse.
Anne myös tekee paljon itse.
Siis onko noilla oikeesti kani?
Ei näy missään! Kanit jyrsivät johtoja, sohvia, listoja ja vaatteita, jättävät papanoita ja karvoja ja yleensäkin sotkevat paikkoja. Puhumattakaan puruista ja heinistä, mitä kulkeutuu ympäriinsä. Taitaa tosiaan olla häkkieläin tuon talon kaniparka.MITEN SE ON NIIN VAIKEA YMMÄRTÄÄ, ETTÄ KANI ON HÄKKIELÄIN YHTÄ VÄHÄN KUIN KISSA! Lisäksi kani on laumaeläin ja TARVITSEE KAVERIA yhtä paljon kuin sinä itse!
on on kani
Lainaus:
Ei näy missään! Kanit jyrsivät johtoja, sohvia, listoja ja vaatteita, jättävät papanoita ja karvoja ja yleensäkin sotkevat paikkoja. Puhumattakaan puruista ja heinistä, mitä kulkeutuu ympäriinsä. Taitaa tosiaan olla häkkieläin tuon talon kaniparka.
MITEN SE ON NIIN VAIKEA YMMÄRTÄÄ, ETTÄ KANI ON HÄKKIELÄIN YHTÄ VÄHÄN KUIN KISSA! Lisäksi kani on laumaeläin ja TARVITSEE KAVERIA yhtä paljon kuin sinä itse!
Ei näy missään! Kanit jyrsivät johtoja, sohvia, listoja ja vaatteita, jättävät papanoita ja karvoja ja yleensäkin sotkevat paikkoja. Puhumattakaan puruista ja heinistä, mitä kulkeutuu ympäriinsä. Taitaa tosiaan olla häkkieläin tuon talon kaniparka.
MITEN SE ON NIIN VAIKEA YMMÄRTÄÄ, ETTÄ KANI ON HÄKKIELÄIN YHTÄ VÄHÄN KUIN KISSA! Lisäksi kani on laumaeläin ja TARVITSEE KAVERIA yhtä paljon kuin sinä itse!
ottivat viime kesänä tyttärelleen. Silloin sitä kuvattiin vapaana olkkarissa. Siinä se. Sit sitä ei enää näkyny missään kuvissa eikä siitä puhuttu, niin joulun tienoolla kirjoitti, että siitä on kyselty ja onhan se heillä ja naps yks kuva taas, jossa kani loikkimassa olkkarissa. Mutta pitääkö ne sitä koko ajan vapaana?
Anne ei ikinä julkaise kritiikkiä blogistaan.
Kommenttiboksit täynnä pelkkää ihkudaata.Juupa juu
"tavallista" tosiaan...sanopa se!
Lainaus:
mutta koska tällä palstalla kerrotaan muutenkin mille alapää haisee, paljonko on pyykkiä ja ihraa ja sotkua ja valivali niin tuollainen kaunis, rauhallinen ja siisti elämä on aika vierasta av:läisille.....
Joo, jos ei kuituja saa muuten tarpeeksi. Pesu poistaa kuitenkin vain 30-40 % kuoren myrkyistä
Lainaus:
Omenathan suositellaannykyään syödä kuorineen. Toki hyvä pesu tarvitaan
Omenathan suositellaannykyään syödä kuorineen. Toki hyvä pesu tarvitaan
Kaunis pieni elämä -blogi
on yksinkertaisesti paras sisustusaiheinen blogi mitä Suomesta löytyy.Joten hyytykää siihen junttimammat!
Mulla on ihan sellainen kutina, että
tuosta Annesta tulee ennenpitkää ihan julkkis, varmaan saa jonkun oman sisustusohjelman telkkariin ja sitä ennen tulee taatusti paljon lehtiartikkeleita.Ei tarvitse olla mikään Einstein, että huomaa miten paljon esim. tätäkin ketjua luetaan.
Kaunis elämä kiinnostaa.
Voiko tuo kuukasittainen kävijämäärä pitää paikkaansa?
Tottakai se voi
koska av-mammat jakavat ilmaista mainosta suoltamalla aiheesta ketjun toisensa jälkeenOlen sitä mieltä,
Lainaus:
tuosta Annesta tulee ennenpitkää ihan julkkis, varmaan saa jonkun oman sisustusohjelman telkkariin ja sitä ennen tulee taatusti paljon lehtiartikkeleita.
Ei tarvitse olla mikään Einstein, että huomaa miten paljon esim. tätäkin ketjua luetaan.
Kaunis elämä kiinnostaa.
tuosta Annesta tulee ennenpitkää ihan julkkis, varmaan saa jonkun oman sisustusohjelman telkkariin ja sitä ennen tulee taatusti paljon lehtiartikkeleita.
Ei tarvitse olla mikään Einstein, että huomaa miten paljon esim. tätäkin ketjua luetaan.
Kaunis elämä kiinnostaa.
että Anne varmaankin tekisi hyvän sisustusohjelman telkkariinkin, olenkin jo vähän kyllästynyt noihin homojen luomuksiin.
Totta.
Lainaus:
että Anne varmaankin tekisi hyvän sisustusohjelman telkkariinkin, olenkin jo vähän kyllästynyt noihin homojen luomuksiin.
Lainaus:
Kaunis elämä kiinnostaa.
Kaunis elämä kiinnostaa.
Joku Liv-kanava tai Nelonen saattaisi hyvinkin kiinnittää johonkin lifestyle-sarjaan.
Höpsis
Lainaus:
Joku Liv-kanava tai Nelonen saattaisi hyvinkin kiinnittää johonkin lifestyle-sarjaan.
Lainaus:
Lainaus:
Kaunis elämä kiinnostaa.
Kaunis elämä kiinnostaa.
Ettei vain Anne täällä itse vinkuisi oikeita hommia? Miten voi olla, että tosiaan jokainen postaus käynnistää täällä keskustelun? Kumma sattuma... Ja mun makuun sisustus on ankean pliisu, ihan niin kuin Kalastajan vaimolla.
Kani oppii sisäsiistiksi, jos vain vähän näkee vaivaa ja opettaa.
Miedän kanimme koko ajan vapaana, eikä pissi/papanoi muualle kuin omaan pottaansa. Kaniamme voi verrata hyvin sisäsiistiin kissaan.Ihan sama tuli mieleen :D
Lainaus:
Ettei vain Anne täällä itse vinkuisi oikeita hommia? Miten voi olla, että tosiaan jokainen postaus käynnistää täällä keskustelun? Kumma sattuma... Ja mun makuun sisustus on ankean pliisu, ihan niin kuin Kalastajan vaimolla.
Sisustusohjelmaan kaivattaisiin ehkä hieman omaperäisempää ja luovempaa otetta.
Tuollahan on näköjään
kävijämäärätkin sitä luokkaa sivustolla, että tuo elättäisi hyvin jo mainostuloillakin.Jos esimerkiksi click-rate-veloitus olisi 0,1 snt ja click-through-rate vaikka 10 snt/banneri
Hohoo
Kilpa-aerobic on ihan eri asia kuin ns. kuntoaerobic, jota mammat kautta suomenniemen harrastaa. KA on kansainvälinen kilpailulaji, jota lapsetkin voivat harrastaa leikinomaisesti ja ikäryhmälle sovellettuna. Ei kai kukaan kuvittele, että eskari-ikäiset jumppaisivat jossain salissa V-askelta ja painonsiirtoa...?http://www.voimistelu.fi/voimistelutoiminta/lajit/kilpa-aerobic/lajiesittely/
Tätä viestiä piti siis kommentoimani
Lainaus:
on kilpa-aerobicin alkeet? Eskari-ikäisellä? Voisi kuvitella kyseessä olevan ihan tavallisen aerobicin tenaville vrt. satubaletti. Tai ehkä hänen 6v on niin luonnonlahjakkuus aerobicissä, että suoraan kilparyhmiin treenaamaan vaan :)
on kilpa-aerobicin alkeet? Eskari-ikäisellä? Voisi kuvitella kyseessä olevan ihan tavallisen aerobicin tenaville vrt. satubaletti. Tai ehkä hänen 6v on niin luonnonlahjakkuus aerobicissä, että suoraan kilparyhmiin treenaamaan vaan :)
av:n virallinen blogi on Tyylisuuntauksia.
Lainaus:
kuka näitä alotuksia aina tekee jokaisen uuden postauksen jälkeen?? Onko toi joku av:n virallinen blogi
kuka näitä alotuksia aina tekee jokaisen uuden postauksen jälkeen?? Onko toi joku av:n virallinen blogi
Sivustaseuraajana en juuri ihmettele
Lainaus:
kuka nostelee tiettyjä blogeja täällä keskusteluaiheiksi. Ei tietenkään ainakaan blogistit itse.
Mutta eikö teidän nappisilmä tee tuhojakaan? Koskaan ole tehnyt?
Lainaus:
Miedän kanimme koko ajan vapaana, eikä pissi/papanoi muualle kuin omaan pottaansa. Kaniamme voi verrata hyvin sisäsiistiin kissaan.
Miedän kanimme koko ajan vapaana, eikä pissi/papanoi muualle kuin omaan pottaansa. Kaniamme voi verrata hyvin sisäsiistiin kissaan.
Kyllähän ne kanit melkoisia nakertelijoita ovat. Ikävä kyllä ihmiset ottavat liian heppoisin perustein kaneja pikkulapsille ja hylkäävät sitten ensi kiinnostuksen mentyä ohi. :(
MIKÄ TEITÄ IHMISIÄ VAIVAA????
Jos minä eksyn johonkin sellaiseen blogiin, josta en pidä, niin suljen sen sivun ja yritän olla eksymättä sinne enään uudelleen! Sama juttu, jos televisiosta tulee ohjelmaa, josta en pidä, niin vaihdan kanavaa... En tee siitä yhtää mitään numeroa! Osaan myös sammuttaa tietokoneenkin... En mene sinne kommentoimaan ja arvostelemaan, vaan annan kaikkien kukkien kukkia!KPE-blogi on aivan hurmaava! Olen seurannut sitä jo ainakin ylivuoden ja joka kerta sieltä saa inspiraatiota! (Vaikka sitten siivoamiseen ;))
voi teitä
tuo blogi on tehty juuri mainostamis tarkoituksessa, mainostaa omaa nettikauppaansa, mainostaa täällä blogiaan, saa paljon kävijöitä ja sitä kautta itselleen tuotteita yrittäjiltä.Viimeisimmässä postauksessaan kyselee sisustus neuvoja, vaikka on kuulemma ammatiltaan sisustussuunnittelija. mistäköhän valmistunut?
Olisi todella kiva nähdä, hänen sisustama asunto jossa käytetään jotain muutakin väriä kuin ruskea, valkoinen ja harmaa.
Pelkkää bisnestä
En tietysti tiedä kuin omalta kohdalta, mutta...
Lainaus:
Meillä eli vuosikausia onnellinen kani, jolle me ihmiset riitimme kavereiksi. Tuli luokse köllöttelemään ja hakemaan paijausta kun sitä kaipasi. Meille tuli kerran lomalle toinen kani eikä sitä voi muistella niin hyvänä kokemuksena että kaduttaisi jälkeenpäin ettemme ottaneet pysyvästi toista.
Koskaan kani ei sotkenut asuntoamme. Hyvin harvoin edes omassa häkissään mitään siirteli (häkki siis auki, kani pääsi sieltä halutessaan pois ja takaisin kun tuli nälkä, jano, veskihätä tai halusi kömpiä taloonsa). Kertaakaan ei mitään papanoita tai heiniä löytynyt muualta kuin häkistä, en laske ekalla loikalla tassussa häkin eteen tullutta purua tai kortta sotkuksi. Karvaa ei pudotellut ympäriinsä, liekö sitten johtunut siitä, että harjattiin...
Kauhulistaltasi meillä paikkansa piti ainoastaan sähköjohtojen ja ovenkarmien sekä kynnysten järsiminen. Sekin oli sitten helppo lopettaa heti kun tämä tajuttiin, ei vaatinut kuin vähän esimerkiksi lakkaa. En muista yhtään vaatetta jota meidän tyttö olisi järsinyt. Huonekalut jätti myös rauhaan, mitä nyt hyppeli niille istumaan.
Mutta toki valehtelen ja vain sun kokemukset ja käsitykset voivat av-maailmassa olla totta.
Hei..
miten, joku uskaltaa laittaa lapsistaan kuvia, kodistaan kuvia ulkoa ja sisältä..pohjakuvia myöten? Maailma on täynnä hulluja..hmmm
Ihan sain parissa sekunnissa googlella haettua heidän firmansa tiedot, julkisiahan nämä ovat...eipä tuo nyt niin kaksinen firma ole.http://yritys.taloussanomat.fi/y/rhonda-interior-ab-oy/seinajoki/1911465-7/
Mun täytyy sanoo, että
minä en tykkää tuosta sisustuksesta. Onhan se ihan hienon ja tyylikkään näköinen, mutta mun makuun aivan liian valju, väritön, kliininen ja persoonaton. Siinä ei ole sitä elämää ollenkaan.Mulla tulee tuosta blogista aina tosi hyvä mieli!
Mulla ei ole (ollut) koskaan mahdollisuuksia tuollaiseen elämään tai edes hyvään perhe-elämään, mutta on kiva lukea sellaisesta!Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Millainen äiti antaa 15-vuotiaalle tytölle tulla poikakaverin
- > Mua todella huvittaa nuo lapsettomat ystäväni nykyään
- > Monenko fb-kaverinne kanssa olette harrastaneet seksiä?
- > Keksikaa mulle virikkeita
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
- > Luullaanko Ruotsissa todella, että Suomessa puhutaan yleisesti ruotsia?
- > Onko täällä muita, jotka ei jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään?
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4 m/s