![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Te jotka olette nähneet Thaimaan liikenteen
niin yhdyttekkö mielipiteeseen, ettei suuret kuluneuvo määrät ole syynä kolareihin vaan kuljettajan itsekäs, välinpitämätön ja minä, minä, minä ajattelu tapa.Suomalaisella ajotyylillä ja ajettululla Thaimaahan ja mitä taphtuukaan?
Vastaukset
siis kuka ajattelee minä minä minä
thaimaalainen vai suomalainen?olipa vaikeaselkoinen aloitus
noh
Thaimaassa se jolla on isompi ajokki menee ensin :-PMut ei, en lähtisi Thaimaaseen ajelemaan, sillä sitten kun sattuu kolari, on ulkomaalainen aina väärässä.
Thaimaan liikenne on kuin viidakko
Sehän on ihan täyttä kaaosta. Liikennemääärä on valtava ja kaikki sumplii siellä taitonsa mukaan. Ei minun mielestä erityisen itsekästä. Täytyyhän siellä jatkuvasti katsoa joka suuntaan ja joustaa, muuten olisi enemmän kolareita.Suomalaiset ei tajua sujuvasta liikenteestä mitään.
Lainaus:
niin yhdyttekkö mielipiteeseen, ettei suuret kuluneuvo määrät ole syynä kolareihin
THAIMAASSA VALTAVASTI LIIKENNETTÄ, OVAT EPÄITSEKKÄITÄ JA KOLAREITA VÄHÄN KAAOKSEEN NÄHDEN
vaan kuljettajan itsekäs, välinpitämätön ja minä, minä, minä ajattelu tapa
SUOMALAISET OVAT ITSEKKÄITÄ JA AIHEUTTAVAT SATOJEN AUTOJEN KETJUKOLAREITA.
Suomalaisella ajotyylillä ja ajettululla Thaimaahan ja mitä taphtuukaan?
niin yhdyttekkö mielipiteeseen, ettei suuret kuluneuvo määrät ole syynä kolareihin
THAIMAASSA VALTAVASTI LIIKENNETTÄ, OVAT EPÄITSEKKÄITÄ JA KOLAREITA VÄHÄN KAAOKSEEN NÄHDEN
vaan kuljettajan itsekäs, välinpitämätön ja minä, minä, minä ajattelu tapa
SUOMALAISET OVAT ITSEKKÄITÄ JA AIHEUTTAVAT SATOJEN AUTOJEN KETJUKOLAREITA.
Suomalaisella ajotyylillä ja ajettululla Thaimaahan ja mitä taphtuukaan?
Näkee taas ettei..
Tämän aloittaja tiedä mistä puhuu.Thaimaalaiset ovat Buddhalaisia. He ajattelevat, että jos kuolevat liikenteessä, niin siten kuuluikin käydä, eikä varovaisemmin ajamalla voi estää/ehkäistä onnettomuuksia; ne tapahtuvat jos ovat tapahtuakseen.
Itsekkäiksi en koskaan kehtaisi thaimaalaisia sanoa..
Vaikea sanoa, olen pyörinyt vain maan koillisosassa
Vietnamin ja Thaimaan rajalla. Siellä ei ole teitä joka paikassaTuhat kertaa mukavampaa on ajaa Thaimaan liikenteessä kuin
suomessa. Suomessa todella vallassa tuo minäminä-kulttuuri ratin takana.Ei tarvi mennä kuin ruotsin puolelle, niin meininki on ihan toinen.
Olen ajanut monissa, monissa maissa ja missään liikenne ei ole niin itsekeskeistä kuin suomessa.
Kyllä tuota minäminä-kulttuuria löytyy joka
maasta ja Suomesta löytyy erittäin hyväkäytöksisiä ja epäitsekkäitä kuskejakin.Thaimaan liikenne olisi tuhansien kulkuneuvojen
ketjukolaria jos suomalaiset laitettaisiin sinne ajamaan. Suomalainen ei jousta ja anna tietä sujuvasti.Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Luullaanko Ruotsissa todella, että Suomessa puhutaan yleisesti ruotsia?
- > Onko täällä muita, jotka ei jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään?
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Miesten vuoro ---> vehkeet esiin!
- > parinvaihto
- > Keksikaa mulle virikkeita
- > Onko hyvin säilynyt 40-vuotias nainen viehättävä ? =)
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.12 m/s