![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
G: Karmeimman exäsi etunimi?
Vastaukset
joakim
Juha
sami
höh
Mun exät ei ole kauhean karmeita, ihan hyviä tyyppejä kaikki, mut jos joku on ihan pakko valita niin sanotaan vaikka mikko :)Risto tai Hannu
tai Jukkakin on kyllä aika karmeaTommi
karmeempaa saa etsiä.Juhapekka
Pasi
EspooJukka
hullumpaa saa hakea!Immo
Markus
porijarmo
Oksennus tulee suuhun kun muistelen... Ja silloin olin muka niin rakastunut ;D paljonpa sitä 16-vuotiaana tiesi mistään. Hirveetä, jos oisin siihen tyyppiin jämähtänyt!!! A-PU-VA!!!!Mikko.
Mourad :)
Ja sen verran vielä, että
Lainaus:
Mikko.
Mikko.
13-vuotias olin ja Oulusta. Ensimmäinen ihastus oli, ja kyllä oli yhtä helvettiä silloin. Haukkui ulkonäköä ja kaikkea, mikä loukkasi. No onnellisesti jätin sen sitten. Tästä on nyt 4-vuotta aikaa. :)
Jukka Oulusta :(
Luulin olevani ainoa salarakas mut selvisi et meitä on ainakin sata.oliko se markus semmonen
ruskeesilmänen ja ruskeehiuksinen pettäjä poristaMika
Petti ja hakkasi... ei tarvinne selventää enempää miksi on ex...ruskee tukka
markuksella, muttei ruskeita silmiä. 43vTäälläkin (kuppa-)Jukka!!!
Lainaus:
Luulin olevani ainoa salarakas mut selvisi et meitä on ainakin sata.
Luulin olevani ainoa salarakas mut selvisi et meitä on ainakin sata.
Perkeleen petturi.
Etovaa
Ville L.Mistäpäin?
hmmMarko
Mikkelista ja kamala pukki :)Ossi
Hullu lappalainen narsistiMistä päin?
Lainaus:
Petti ja hakkasi... ei tarvinne selventää enempää miksi on ex...
Petti ja hakkasi... ei tarvinne selventää enempää miksi on ex...
Jarkko.
Pasi Espoo
liekköhän mun exä sama sitten kun jonkun toisen espoolaisen..Jouko
:(Mika
haukkui ulkonäköä salakavalasti, vaikka oli olevinaan niin mukava, ja suhtautui näin jälkeenpäin ajateltuna vähättelevästi muutenkin, kuin oisin ollut tyhmä.
Susi lampaan vaatteissa ...argh
Vaikka itse oli pienimunainen ja ongelmaihoinen
Saattaa ollakin
Lainaus:
Pasi Espoo
liekköhän mun exä sama sitten kun jonkun toisen espoolaisen..
Pasi Espoo
liekköhän mun exä sama sitten kun jonkun toisen espoolaisen..
Narsistinen kusipää, ei kuule mitään puhetta, paitsi omansa. Kuvittelee olevansa jotain ihmeellistä vaikka on ihan vitunmoinen luuseri.
Niin ja väkivaltainen tietysti, "mä saan siirtää sut jos sä oot tiellä".
Pekka Espoosta
oli rikollinenNo hui perkele teidän kokemuksia
Petri Kotkasta mulla ja ihan vaan siksi että ei osannut pussata eikä tehdä mitään muutakaan ja erottiin niin, ettei kumpikaan enää soitellut toiselle :DMulla on ehkä ihan hyvä elämä.
Toni. Seinähullu narsisti. Onneksi on kuollut jo.
No huh huh
Jorma-Kaarina.Jorma-Kaarinan vanhemmat ei tainneet rakastaa lastaan.
Juhani
yök!!Jaani
oli itseään täynnä oleva moniongelmainen. Huonosta itsetunnosta kärsii todistetusti koko ruumis, ja kaikki lähipiirissä.Jari
Kyllä se on Jari. Esitti mukavaa, suvaitsevaista. Oikeasti oli tosi aggressiivinen, suuttui ihan ihmeellisistä asioista ja oli ahdasmielinen, kaikki oli minun vikani (jopa jos hän kävi käsiksi tai heitti esineillä). Seksissä välitti vaan itsestään, suuttui jos tahdoin jotain minullekin. Kiristi asioilla. Nolasi aina kavereidensa edessä puhumalla kuin ymmärtämättömälle lapselle.Plus hän haisi pahalle! :D pääsin onneksi hänestä nopeasti irti, ihmettelen kuinka pienessä ajassa kaikki asiat kävivät ilmi.
Keijo.
Tero
valehteleva petturi. Petti aikoinaan luottamukseni ja särki sydämeni.Mokomakin työtön luuseri.
23
Jos kysymyksesi oli kohdistettu mulle (22), niin Hml:sta. Ihan mielisairas tyyppi.Lars
ihan sairas väkivaltainen kusipää.Abdellatif
Oikeasti hullu
Lainaus:
Jos kysymyksesi oli kohdistettu mulle (22), niin Hml:sta. Ihan mielisairas tyyppi.
Jos kysymyksesi oli kohdistettu mulle (22), niin Hml:sta. Ihan mielisairas tyyppi.
Niin ja siis ihan todistetusti. Kuulin, että poliisit haki pakkohoitoon jokin aika eromme jälkeen.
Olli
Salakavalasti murensi itsetunnon, vieraannutti kavereista ja tietenkin petti... Nykyään läähinnä säälin häntä mutta silloin olin aika rikki.Onko hänellä kaksi lasta?
Lainaus:
oli itseään täynnä oleva moniongelmainen. Huonosta itsetunnosta kärsii todistetusti koko ruumis, ja kaikki lähipiirissä.
oli itseään täynnä oleva moniongelmainen. Huonosta itsetunnosta kärsii todistetusti koko ruumis, ja kaikki lähipiirissä.
ja ajaa kaivinkoneella?
Tuomas
pirinarkki ja valehteleva pikkurikollinenJari
Ehdottomasti.Hassua muuten kun joku kirjoitti tuolla tuon Markon Mikkelistä, että miten se kolahti. =D Siis kun olen naimissa Mikkeliläisen Markon kanssa, mutta luojalle kiitos, tiedän että Mikkelissä on useampiakin Markoja, ja täysnimikaimoja miehellenikin on pelkästään Mikkelissä noin 300. =DD
Tunnen kuitenkin mieheni, eikä hän ole sellainen joka pettäisi tai jos pettäisi niin hän kertoisi sen.
Teemu
Hyi hyi hyiMarko
Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Onko täällä muita, jotka ei jaksa työpäivän jälkeen tehdä mitään?
- > Onko yksikään samaa mieltä mieheni kanssa?
- > Miesten vuoro ---> vehkeet esiin!
- > parinvaihto
- > Keksikaa mulle virikkeita
- > Onko hyvin säilynyt 40-vuotias nainen viehättävä ? =)
- > Raskaustestistä
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
4.12 m/s