Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
REKISTERÖIDY
Facebook RSS

Unohditko salasanan? Sivukartta
Tilaa lehti
Ovatko rokotuskohut vaikuttaneet perheenne rokotuspäätöksiin?
#########

Keskustelut

Aiheet:
« Takaisin keskustelujen etusivulle

Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä

Näytä:
» Aihe vapaa

Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti

Vierailija - 3.2.2012 23:40  (1/55)

Kehtaatko ostaa itsellesi kaupasta terveyssiteitä/tamponeja?

Mä en kehtaa, hävettää, jos joku saa tietää, että mulla on kuukautiset.

Yleensä pyydän naapurin Penttiä hakemaan siteitä, sillä on vaimo ja kuusi tyttölasta, joten siinähän se samalla mullekin tuo.

Vastaukset

Vierailija - 3.2.2012 23:42  (2/55)

Mulle tuo naapurin Mirja, kun en mä ite kehtaa

ja mies sanoo että osta huora ite rättis.. :...(

Vierailija - 3.2.2012 23:58  (3/55)

Ois se paha jos ei kehtais :D

Joskus tosin pohdin että ihmetteleeköhän ne tutummat kassaneidit jotain, ku ostan melkein aina sellasen superpakkauksen jossa on paljon siteitä, 38kpl. Lisks ostan semmosen välil useemminki ku kerran kuussa.

Syy tosin onkin omien menkkojen lisäks että käytän noita koiralle peepadiin (urossuoja, omistan pikkukoiria ja yhdellä satunnaista merkkailu ongelmaa, side on "vyöhön" paras ja imukykysin suoja).

Mutta joo, joskus pohdin huomaako kukaan mitään hassua :D

Vierailija - 4.2.2012 0:00  (4/55)

En tietenkään kehtaa

Käytän mummon lakanoita

Vierailija - 4.2.2012 0:02  (5/55)

En tietenkään

Linnoittaudun viikoksi vessaan ja jos joudun poistumaan sieltä, käyän valmiiksi punaisia housuja.

Vierailija - 4.2.2012 0:03  (6/55)

Just ja just.

Pitää ostaa jotain muutakin samalla. Ainakin iltis ja pari maitoa ja leipää ja ties mitä muuta ettei pelkkä Allwayspaketti siinä hihnalla köllötä. Jotenkin sattumalta tulee vielä hyvä ettei ihan peiteltyä se vahingossa jollakin lehdellä tai muovikassilla siinä hihnalla.
Ja jos on mies mukana, niin on tosi siinä ja tuossa, kehtaanko nakata kärriin pakettia edes ollenkaan.
Tämä on ihan tosi, en voi häpeälle mitään. Ennen osti äiti, silloinkin oli hankalaa pyytää ostamaan lisää. Sitten on ollut kapselit niin kauan, että tosi harvoin menkkoja. Tiedän että on ihan luonnollinen asia, mutta minkäs sille voin.

Vierailija - 4.2.2012 0:49  (7/55)

En tosiaankaan kehtaa...

Mutta en kehtaa ostaa itselleni siksi, kun olen mies. Vaimolle ostan kyllä aina kun kauppalapussa niin lukee.

Vierailija - 4.2.2012 0:52  (8/55)

en tietenkään kehtaa!

Olen itsesuggeroinut itseni niin, ettei minulla olu menkkoja! Se on PAALJON helpompaa kuin ostaa kaupasta tampaxeja!

Vierailija - 4.2.2012 0:55  (9/55)

Mä niin kahdehdin näitä suggeroijia.

Mut mensut vaan tulee. Mä olenkin hahtuvalangasta itselleni väsännyt tosi kivoja suojia. Kutittaa kyllä, mutta kestän senkin paremmin kuin kassaneidin tuijotuksen. "Tolla on NE"

Vierailija - 4.2.2012 1:00  (10/55)

Mä ostan samalla kortsuja

Kassaneiti ja muut tuijottaa niitä kondoomeja ja siteet menee ihan huomaamatta ohi. Ja parasta on, et ne luulee meillä olevan seksielämää.

Vierailija - 4.2.2012 3:21  (11/55)

heh

Mä muuten ostan aina uroskoiralleni jotain halpissiteitä merkkausvyöhön ja itselleni jotain kunnon kamaa, samoin välistä ostan urokselle pienimpiä vaippoja ja vaippojen osto joskus oikeesti hävettää kun nuorin lapsi on 8vee ja varmaan pikkukylän kaupantäditkin sen tietää...Samoin noista siteistä oon joskus alkanu selittää kassalla että nää pirkat menee mun koiralle...

Vierailija - 4.2.2012 10:14  (12/55)

En ole ostanut niitä ikinä itse...

Mieheni ostaa minulle aina tampoonit ja siteet käydessään kaupassa. En tiedä mihin joutuisin ilman häntä...

Vierailija - 4.2.2012 10:19  (13/55)

Joo

Mutta silloin en mene tuon lähikaupan nuoren miesmyyjän kassalle.

Vierailija - 4.2.2012 12:52  (14/55)

En tietenkään.

Sehän olis noloa jos joku sais tietää. Käytänkin vanhoista lakanoista tehtyjä, pestäviä kuukautisvaippoja, jotka kiinnitetään hakaneulalla. Onhan se tietysti vähän epäkäytännöllistä kuntosalilla mutta minkäs teet kun niin kovasti nolottaa.

Vierailija - 4.2.2012 13:03  (15/55)

Osta silloin kun sulla ei ole kuukautisia

Lainaus:
Mä en kehtaa, hävettää, jos joku saa tietää, että mulla on kuukautiset. Yleensä pyydän naapurin Penttiä hakemaan siteitä, sillä on vaimo ja kuusi tyttölasta, joten siinähän se samalla mullekin tuo.

sitten ne ei tiedä, tai tietävät väärin jos arvelevat ostavan senhetkiseen tarpeeseen.

Vierailija - 4.2.2012 13:20  (16/55)

En

Sillä olen mies.

Vierailija - 30.3.2012 23:12  (17/55)

kyllä uskaltaa

Vaikkakin olen mies olen usein ostanut naisille suunnattuja tavaroita,johan se kassakin tietää että en niitä tietenkään itse käytä!
Osoittaa lievää kypsymättömyyttä jos ei uskalla ostaa jotain kaupasta tuntuu oudolta aikuiselle ihmiselle!

Vierailija - 30.3.2012 23:17  (18/55)

En kehtaa

Käytän työpaikan suojia (kun vessassa tarjolla, voi napata huomaamatta) ja muuten taiteilen jostan wc-paperista suojan. Joskus olen ostanut tamponeja ulkomaanmatkalta. Ne ihmiset eivät tule toista kertaa vastaan.

Vierailija - 30.3.2012 23:20  (19/55)

En

Yritän just sen takia olla kokoajan raskaana, ettei mun tarvitasisi ostaa noita

Vierailija - 30.3.2012 23:22  (20/55)

No

Mä käytän kuukautisten aikana hametta ja kävelen jalat harallaan. Sehän on maatuvaa tavaraa.

Vierailija - 30.3.2012 23:24  (21/55)

Mun

pappa tuo mulle siteet enkä tiedä miten pärjään sitten kun hänestä aika jättää.

Vierailija - 30.3.2012 23:24  (22/55)

en todellakaan

pyydän aina miestä ostamaan ku sitä ei yhtään hävetä.

Vierailija - 30.3.2012 23:28  (23/55)

Mun pappa taas

on veistänyt mulle sellaisen puukupin. Se on helppokäyttöinen ja kestävä. Ja kestää ekologisenkin tarkastelun.

Vierailija - 30.3.2012 23:31  (24/55)

No enpä juurikaan.

Tai siis kehtaisin toki muuten, mutta en halua marketin siteitä käyttää. Mulla käytössä on kestositeet, jotka toimii tasan yhtä hyvin kuin kertsit, on mukavammat kuin kertsit, eikä niitä tartte hankkiakaan kuin kerralla tarpeeksi, pyykinpesukone uudistaa ne. :)

Vierailija - 30.3.2012 23:31  (25/55)

En ymmärrä niitä jotka ostaa tamponirasiat paljaana.

Mulla on tamponirasiaa varten pikkuinen käsilaukku jonne nostan kaupassa rasian hyllyltä viivakoodi ylöspäin. Käsilaukun lähestyessä hihnalla teen kassalle "pst" ääntä ja isken silmää että hän ymmärtää hoitaa viivakoodin lukemisen mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti pois alta.

Vierailija - 30.3.2012 23:34  (26/55)

hahaa :DD

Lainaus:
on veistänyt mulle sellaisen puukupin. Se on helppokäyttöinen ja kestävä. Ja kestää ekologisenkin tarkastelun.

Vierailija - 30.3.2012 23:36  (27/55)

Mä ostan

itselle ja isoveljelle kun mä oon nuorempi

Vierailija - 30.3.2012 23:37  (28/55)

Mä tilaan netistä miehen nimellä. :)

Perustin toiminimen niin voin kerralla ostaa niitä halvalla aina kuormalavallisen ja sitte trokaan naapureillekin. Kaikki voittaa ;)

Vierailija - 30.3.2012 23:38  (29/55)

En kehtaa

mutta ostan silti koska kehtaan.

Vierailija - 30.3.2012 23:43  (30/55)

Mä kyllä myönnän ihan rehellisesti, että niitä on

epämukava ostaa. Varsinkin jos ei muuta osta samalla. Kyllä mä kehtaan, mutta en niitä samalla tavalla osaa ostaa kuin suklaapatukkaa.
Mut mua hävettää se rapinakin, mikä niistä lähtee, kun vessassa niitä laittelee.

Joo ei tarvi sanoa mitään. Olen outo.

Vierailija - 30.3.2012 23:44  (31/55)

no

mä oon kassalla töissä ja kuulkaa yllättävän moni tulee ihan muina miehinä ja täräyttää libresset suoraan siihen hihnalle! Mä oon aina ihan et jotain rajaa sentään hei tässä avoimuudessakin...

Onneks jotkut sentään vielä älyää pyytää tiskin alta huomaamattomasti.

Vierailija - 30.3.2012 23:47  (32/55)

samalla, kun laitan sidepaketin kassahihnalle,

mikä tietysti tapahtuu ihan viime tipassa, niin osoitan sormella kauas takavasemmalle ja huudan kovaan ääneen: 'kattokaa norsu/johnny depp/karvainen viuhahtaja' tms, mitä nyt mieleen tulee. sitten kun ihmiset kääntyy ihmettelemään ja kysyy, että 'missä, missä' mä maksan sidepaketin ja sujautan sen kiireesti laukkuun. aika usein mä vielä ehdin pinkaista ovesta pihalle ennen kuin ihmiset kääntävät katseitaan takaisin kassajonoon.

Vierailija - 30.3.2012 23:47  (33/55)

Täräyttää suoraan

Suoraan kun täräyttää tiskiin yksisteen niin on paras, siinä sitten näkee muutkin ettei olet mitään häpeämistä, jos siis haluaa moista mainostaa, näin teen itse.

Vierailija - 30.3.2012 23:55  (34/55)

Aika hyvä tuo norsu/johnny depp. Nimittäin minäkin suuntaan ihmisten huomion muualle,

eli aina ennen kun menen sideostoksille pakkaan kaikki meikkini käsilaukkuun ja kaupassa avaan käsilaukun ja kiepautan sen "vahingossa" nurin samalla kun terveyssidepaketti lähestyy kassaa. Alan huutaa "Apua apua olen raskaana enkä voi kumartua" samalla kun huulipunat pyörivät lattialla ja kaikki tulevat keräämään meikkejäni eivätkä huomaa siteitä jotka sujautan nopeasti ostoskassiin.

Vierailija - 31.3.2012 0:06  (35/55)

Huudan jo kaupan ovella:

TÄÄLTÄ TULEE SITEIDEN OSTAJA! Niin se on sitten niin kuin alta pois. Kukaan ei enää kassalla naksutele kieltään merkitsevästi.

Vierailija - 31.3.2012 0:11  (36/55)

En kehtaa millään

Panen teini-ikäisen poikani asialle. Neuvon tekemään liukuhihnalle niistä pyramidin ja maksettuaan ostokset humpsauttamaan ne kätevästi säkkiin.

Vierailija - 31.3.2012 0:16  (37/55)

mä oon

askarrellut sellaisen suojapahvilaatikon, joka sopii just Always ultra -paketin päälle mutta on naamioitu teepaketiksi. Viivakoodin kohdalle olen leikannut aukon että tulee oikea hinta, mutta päällepäin paketti näyttäisi olevan kamomillateetä!

Vierailija - 31.3.2012 0:22  (38/55)

Minä naamioidun, tietenkin!

Minulla on näitä ostoksia varten ns. kuukautisnaamiaisasu. Siihen kuuluu peruukki, silmälasit, pitkä tressi sekä korokepohjakengät että tutut ei tunnista pituudestakaan.

Vierailija - 31.3.2012 0:24  (39/55)

Juu ei

ihan kamalaa. Onneks mun mies on transvestiitti ja ostaa ne siinä samalla kun itelleen meikit sun muut tykötarpeet. Vähänkö hävettää kun ite näytän kiitoshuppareineni enempi mieheltä kun oma mies röyhelöineen. No, kyllä se tästä. Poikamme Pentti-Marjatta ja tyttäremme Liisu-Uolevi ovat jo ihan tottuneita järjestelyihimme.

Vierailija - 31.3.2012 0:25  (40/55)

En itselleni,

mutta siskolleni kehtaan ostaa ja ollaankin sovittu, että ostetaan toinen toisellemme. Onhan siinä oma vaivansa kyläillä aina kuukautisaikaan, mutta parempi näin kuin että joutuisi häpeämään kassalla.

Vierailija - 31.3.2012 0:26  (41/55)

Ei ei, en

Ostan aina "sidesuklaan" jonka jaan kristillisesti takana jonottaville. Heidän mutustellessaan maksan huomaamatta nolokkeen.

Vierailija - 31.3.2012 0:27  (42/55)

Minullakin käytössä

valepuvut ja olen huomannut, että vähiten kassalla ihmetellään, kun menen Tom Cruiseksi naamioituneena sideostoksille. Silloin voin ostaa monta pakettia kerralla ihan huoletta.

Vierailija - 31.3.2012 0:31  (43/55)

Ei toiminut mulla :( Kerran kun mulla oli Johnny Depp -asu

Lainaus:
valepuvut ja olen huomannut, että vähiten kassalla ihmetellään, kun menen Tom Cruiseksi naamioituneena sideostoksille. Silloin voin ostaa monta pakettia kerralla ihan huoletta.

niin joku hullu ämmä viereisestä kassajonosta huusi "Katsokaa Johnny Depp!" ja kaikki tietenkin näki mun sideostokset.

Vierailija - 31.3.2012 0:36  (44/55)

Tomppana kun menin

Lainaus:
Lainaus:

niin joku hullu ämmä viereisestä kassajonosta huusi "Katsokaa Johnny Depp!" ja kaikki tietenkin näki mun sideostokset.

niin yksikin kerta kassantäti sanoi myötätuntoisena, että mahtaa Katie olla nyt pahalla päällä kun vuotaa noin kovin. Yösiteitä ostin muutaman paketin.

Joskus joku koittaa flirtatakin kun olettaa, että olen oikea Tomppa ja Katie ei ole sillä hetkellä käytettävissäni. Sidepaketteja monesti koristaa huomaamatta kirjoitetut puhelinnumerot.

Vierailija - 31.3.2012 0:43  (45/55)

Minä ostan vuoden siteet kerralla.

Ihmiset alkavat mulkoilla ikävästi jo siinä vaiheessa, kun lähestyn 'niitä' hyllyjä. Kailotan siis kovaan ääneen paketteja kärriin lastatessani: "Kuukautiset ovat luonnollinen asia!" siten, että koko kauppa varmasti kuulee. Kun työnnän korkeaa side- ja tamponipyramidiani kassaa kohti, huutelen tasaisin väliajoin: "Naisen menstruaalikierrossa ei ole mitään hävettävää! Ei niin yhtään mitään!" Lastaan pakettini ylpeästi 4-5 muovikassiin. Ulko-ovella vielä käännyn ja kailotan lähtiäisiksi: "Kaikilla teidänkin äideillänne on muuten myös ollut kuukautiset! Hähää!"

Siitäpähän oppivat, inhat tuijottajat! Tätä operaatiota ei onneksi tarvitse toistaa kuin kerran vuodessa.

Vierailija - 31.3.2012 0:44  (46/55)

:DDDDD

Lainaus:
Lainaus:

Vierailija - 31.3.2012 0:46  (47/55)

Herrajjestas,

miten ilkeät kysyä tuommoista?

No vastaan kuitenkin. Isä ostaa, on syntynyt 1940. Jos hän on estynyt, niin panen poikani, 17 v. kauppaan.

Tämä on niille kunnia-asia.

Vierailija - 31.3.2012 0:50  (48/55)

Minä

pyydän aina kaupan henkilökuntaa palvelemaan, että varmasti päätyisin juuri minulle sopivaan valintaan. Neuvottelemme mikä tamponi olisi sopivan kokoinen juuri minulle. Joskus on käynyt mielessä, että pitäisi ottaa mieheni peniksen mitat mukaan, jotta kaupan työntekijä voisi sitten siitä päätellä minkä kokoinen sisälleni parhaiten asettuu.

Se vaan harmittaa, kun sovituskopit ovat niin kovin kaukana ja palautusoikeus tamponeissa on melkoisen olematon. Mitä jos sittenkin päädyn siihen tulokseen, että ostamani malli on sittenkin huono minun käyttööni?

Vierailija - 31.3.2012 0:51  (49/55)

Ai siitäkö se johtuu!

Lainaus:
mikä tietysti tapahtuu ihan viime tipassa, niin osoitan sormella kauas takavasemmalle ja huudan kovaan ääneen: 'kattokaa norsu/johnny depp/karvainen viuhahtaja' tms, mitä nyt mieleen tulee. sitten kun ihmiset kääntyy ihmettelemään ja kysyy, että 'missä, missä' mä maksan sidepaketin ja sujautan sen kiireesti laukkuun. aika usein mä vielä ehdin pinkaista ovesta pihalle ennen kuin ihmiset kääntävät katseitaan takaisin kassajonoon.

Lainaus:
Ei toiminut mulla :( Kerran kun mulla oli Johnny Depp -asu niin joku hullu ämmä viereisestä kassajonosta huusi "Katsokaa Johnny Depp!" ja kaikki tietenkin näki mun sideostokset.

Mä oon kassaneiti, ja olenkin ihmetellyt, miksi Johnny Deppe lappaa ihan yhtenään meillä sideostoksilla. Tomppakin aika usein, ja on siellä norsukin aika usein jonossa. Nyt selvisi vihdoin syy... olen ajatellut, että niillä on kaikilla hemofilia tai vastaava.

Itse nyysin tietysti sidepakettini hyllyltä sulkemisajan jälkeen. Tadaa, pulma ratkaistu!

Vierailija - 31.3.2012 0:55  (50/55)

Kun olin nuorena

Pikkukylän kaupan kassalla töissä oli kerran eräs emäntä pannut selvästi tottumattoman miehensä asialle. Kauppalistalla oli että siteitä pitäisi tuoda mutta mies ei löytänyt joten kysyi minulta kovaan ääneen: missä teillä löytyy niitä VITTURÄTTEJÄ :D

Vierailija - 31.3.2012 11:30  (51/55)

Mä kuolen tähän häpeään!

Minulla on vähän erikoinen tilanne: minulla ei, luojan kiitos, ole vähään aikaan naisen elämän toiseksi hävettävintä asiaa eli kuukautisia. Syy siihen on se, että olen raskaana. Mutta se vasta häpeällistä onkin!! Nyt kaikki näkee, että olen tehnyt SITÄ!

En kestä kun ihmiset tuijottaa ja silittelee alati pyöristyvää mahaani mairea hymy naamallaan, kysellen että koska se "tulokas" on oikein tulossa. Varmaan laskeskelevat mielessään, että koska olen tehnyt SITÄ!

Eilen tuli kaupassa taas tällainen mahan silittelijä utelemaan kaikkea intiimiä. Menin paniikkiin ja huusin "Mä kärsin vyötärölihavuudesta, jätä mut rauhaan!" samalla kun rynnistin ulos kaupasta.

© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot
[^]