![]() Keskiviikko 23.5.2012 - Lyydia, Lyyli
|
REKISTERÖIDY |
Keskustelut
Näille alueille voit kirjoittaa rekisteröitymättä
» Aihe vapaa
Näytä viestit peräkkäin | Näytä viestipuu
Viesti
Sauli Niinistö 666
LASKEKAA PEDON LUKU, SAULI NIINISTÖ TÄYTTÄÄ KRITEERIT.Pedon luku ( 666 ) lasketaan seuraaavasti:
Nimi (etunimi+sukunimi) ja syntymäaika (pp.kk.vvvv) muutetaan luvuksi.
Muuta nimen kirjaimet luvuiksi ja laske ne yhteen. A=1, B=2, C=3, D=4, E=5, F=6, G=7, H=8, I=9, J=10, K=11, L=12, M=13, N=14, O=15, P=16, Q=17, R=18, S=19, T=20, U=21, V=22, W=23, X=24, Y=25, Z=26, Å=27, Ä=28, Ö=29
Laske syntymäajan numerot yhteen.
Kerro laskemasi nimen ja syntymäajan luvut keskenään ja jaa käyttämälläsi lukujärjestelmän kantaluvulla (10).
eli
Nimi: Sauli Niinistö
Syntymäaika: 24.8.1948
Nimi, S=19 + A=1 + U=21 + L=12 + I=9 + N=14 + I=9 + I=9 + N=14 + I=9 + S=19 + T=20 + Ö=29 == 185
Syntymäaika, 2+4+8+1+9+4+8 = 36
Lopullinen lasku 185 x 36 : 10 = 666 = Sauli Niinistö = Pedon luku
Vastaukset
oho
Hmmm...vois melkein sanoa että kaukaa haettua. Mutta kieltämättä aikamoinen sattuma...Mistäs tämmösen bongasit vai keksitkö ite?Onko toi joku yleinen laskukaava johonkin?
Nimittäin kyllä varmaan kenen tahansa nimestä ja syntymäajasta saisi tulokseksi minkä "merkitsevän luvun" tahansa, kun sitä tietyillä luvuilla kertoisi ja jakaisi...Mielenkiintoista! Entäs jos jonkun rekkari on toi?
Mihin se sit liittyy?Muita joilla 666? Tai ollut?
Tää on kyllä "paras"!
Muistan ajatelleeni jo joskus vuosia sitten
että Niinistö on ihan joku antikristuksen näkönen.jihaa
No mutta onhan se pedon luku jo Haavistostakin laskettu, ei tosin yhtä uskottavasti XD http://sakarias.vuodatus.net/blog/3133581/jumalan-viha-on-suomen-kansan-ylla/Voihan...
Hullu! Kaikenlaiseen potaskan pohtimiseen ihmiset käyttävät aikaansa.Ai jumpe, nytkö se Antikristus onkin Sauli
Noh, mä luulen että aika moni sen ex-työkaveri vois allekirjoittaa tän :DHei vitsit
Salen äänestysnumero 6 kirjoitetaan 3 kertaa peräkkäi = 666! Järkyttävää! Järkyttävää! Kaksi Antikristusta ja yhdet vaalit!Kysymys herää:
onko Haavisto jollekin kummisetä?Uutta vauva.fi:ssä
Uusimmat keskustelut
- > Jarna on menossa Berliinissä Trandeburgin portille.
- > Ääntelevätkö naiset seksin aikana myös oikeasti?
- > Keksikaa mulle virikkeita
- > Mua todella huvittaa nuo lapsettomat ystäväni nykyään
- > Mitä tarjosit viimeksi lapsesi sukulaissynttäreillä?
- > Onko totta että kuninkaalliset (esim. Viktoria) eivät pyyhi itse pyllyään tai pese hiuksiaan?
- > Six pack, näin sen saa 6 vk.ssa(sisältää ohjeet)
Uusimmat blogikirjoitukset
- > Mitä kysyä bloggaajalta?
- > Pyöränistuin vapauttaa
- > Unihäiriöitä
- > Imetyskeskustelu,
- > 24. Viikko
- > Sivusta sanoen: Miksi vegaaniruokavalio?
- > Saako lasta tukistaa?
© Sanoma Magazines Finland Oy - käyttöehdot

Los Angeles
5.14 m/s